Ik moet mij maar gewoon bezig houden met voorspellen en niet meer naar die punten kijken, gaat een stuk beter.. Weer iets van spuit11 ofzoquote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 ipv 2 punten voor de tussenstand. Zal wel betekenen dat hij een 0-0 als ruststand had.
Dit. Alleen onlogisch had iets raars. 2-1 als ruststand, 1-1 als uitslag.quote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 ipv 2 punten voor de tussenstand. Zal wel betekenen dat hij een 0-0 als ruststand had.
Hij doet zijn username in ieder geval eer aan.quote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit. Alleen onlogisch had iets raars. 2-1 als ruststand, 1-1 als uitslag.
Uiteraard. Je ontvangt uiterlijk morgenavond een PM.quote:Op zondag 8 december 2013 15:07 schreef Dekatria het volgende:
Kan je overigens nu nog aanhaken met de competitie?
quote:Op zondag 8 december 2013 15:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Uiteraard. Je ontvangt uiterlijk morgenavond een PM.
Zelfs ik ben het vergeten.quote:
Oeps. Even zoeken.quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef Anosmos het volgende:
Muto ziet mijn dm over 't hoofd![]()
En ik had de bonusvraag nog wel goed
Persoonlijk hoogtepuntje van de dag ditquote:Op zondag 8 december 2013 16:55 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke verschuivingen in het klassement.
quote:Op zondag 8 december 2013 17:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Persoonlijk hoogtepuntje van de dag dit
Ja. Iedereen die 1 februari niet meer bij Feijenoord speelt. Wel alleen spelers uit het eerste, dus geen jeugdspelers als Karsdorp. Van Deelen, Manu etc wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:59 schreef Fuszy het volgende:
Gaat het bij die vraag ook om spelers die worden verhuurd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |