Voorspelcompetitie Feijenoorders Fok
Wie is de beste voorspeller van de wedstrijden van Feijenoord in dit topic? Deze vraag gaan we beantwoorden in het komend seizoen met de voorspelcompetitie (leg de klemtoon niet verkeerd) in het Grote Feijenoordtopic! De voorspellingen gaan alleen over wedstrijden in de Eredivisie.
• Wat is de bedoeling?
De bedoeling van het spel is simpel. De competitie is in 6 periodes verdeeld. Aan het begin van de periode sturen jullie per PM de voorspellingen naar Muto. De periodes zijn er als volgt uit:
Periode 1: Wedstrijd 1 t/m 4
Periode 2: Wedstrijd 5 t/m 10
Periode 3: Wedstrijd 11 t/m 16
Periode 4: Wedstrijd 17 t/m 22
Periode 5: Wedstrijd 23 t/m 28
Periode 6: Wedstrijd 29 t/m 34
• Hoe zit het dan met de puntentelling?
Er zijn op twee manieren punten binnen te halen:
- Voor een juiste uitslag, krijg je 3 punten
- Voor een juiste toto, ontvang je 1 punt.
• Maar ehh... Ik heb niet zoals Helpmefok 4 studies gedaan. Heb jij niet een voorbeeldje?
Stel je voorspelt Utrecht - Feijenoord 0-2. Als de uitslag dan:
0-2 is --> 3 punten
0-3 is --> 1 punt
0-0 is --> 0 punten
• Zijn er uitzonderingswedstrijden?
Ja, voor de thuis(!)wedstrijd tegen de Joden maken we gebruik van een alternatieve telling. Een juiste uitslag levert 5 punten op, een juiste voorspelling levert 3 punten op.
• En wat zijn de deadlines?
De deadline is vastgesteld op de vrijdagavond 20:00 uur voor het weekend dat de eerste wedstrijd van de periode begint.
• Leuk! Ik wil meedoen!1!!
Stuur dan voor 10 augustus 20:00 uur via een PM naar Muto de voorspellingen van de volgende wedstrijden plus het antwoord op de vraag.
zo 12-08-2012 Fc Utrecht – Feyenoord
za 18-08-2012 Feyenoord – sc Heerenveen
za 25-08-2012 Heracles Almelo – Feyenoord
zo 02-09-2012 Vitesse – Feyenoord
Vraag: hoeveel doelpunten scoort Feijenoord aankomend seizoen? (Alleen in de Eredivisie)
Ik ben een PSV'er, maar ik wil ook graag meedoen. Kan dat?
Eigenlijk niet. Deze competitie is opgezet door en voor Feijenoorders die in het Feijenoordtopic zitten. Het is een onderlinge wedstrijd puur voor de gezelligheid. Waarom dan een apart topic? Omdat er zo een scheiding blijft tussen het normale nieuws en deze competitie. Als je bij de Gemeente Eindhoven zit PSV'er bent, dan kun je deze competitie overkopen. Informeer bij Martin om de voorwaarden. Kusjes Xx.
Ik zal na elke periode de tussenstand plaatsen.