Nee dat zijn mensen die vrijwillig meedoen met het sinterklaasfeest en dus een optocht om o.a. jouw kind te vermaken. als je het sulletjes vindt ga dan godverdomme niet met je kind langs de kant staan en leer je kind meteen om vooral niks van die sulletjes aan te nemen. Wat ben jij voor een krankzinnige mongool om die mensen die ervoor zorgen dat jouw kind zich vermaakt weg te zetten als sukkeltjes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:28 schreef Nielsch het volgende:
En toch he, ook al vind ik de huidige Piet prima, het zijn vaak wel een beetje de sukkeltjes van de samenleving die zich zo laten schminken en verkleden. Van die mensen die ook met een bos oranje wortelen op hun kop en een oranje leeuwenpak aan naar wedstrijden van het NL elftal gaan.
7495x11244quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef sp3c het volgende:
Wim kan juist prima
niet meer te stoppen die gozer
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee dat zijn mensen die vrijwillig meedoen met het sinterklaasfeest om o.a. jouw kind te vermaken. aos je het sulletjes vindt ga dan godverdomme niet met je kind langs de kant staan en leer je kind meteen om vooral niks van die sulletjes aan te nemen. Wat ben jij voor een krankzinnige mongool om die mensen die ervoor zorgen dat jouw kind zich vermaakt weg te zetten als sukkeltjes.
en kijk; geen oorringen!!!! (maar het ijzer in haar smoel maakt dat weer goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je krijgt echt geen genoeg van haar, wel?
Mijn post van een paar uur terug:quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
http://www.hotjamz.nl/org(...)anke-invloed-kwakoe/
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfde hoek van bepaalde mensen met een bepaald beeld van de blanke. En inderdaad, dit was nog een kleine discussie in Amsterdam. Dit soort uitlatingen mogen ook wel eens voor de rechter.
Wie discrimineert hier nu eigenlijk?
Met een beetje pech blijft je velletje erachter haken.................quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef Danny het volgende:
(maar het ijzer in haar smoel maakt dat weer goed)
Eerder naar ONZ. Of KPD.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:17 schreef sp3c het volgende:
ik ben eigenlijk wel klaar
kan deze reeks nu eindelijk naar FEE?
is dat al open?
Of je piercing.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Met een beetje pech blijft je velletje erachter haken.................
Prullenbak is een beter idee... inclusief die mongool van een quincy.quote:
Gewoon positief denken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:27 schreef Ulx het volgende:
Ik zal de discussie wel gaan missen denk ik.
Dit. Kwam ik ook pas na maanden achter, maar volgens mij zijn er nog steeds een heleboel mensen die dat niet weten. Maakt mobiel FOK!ken een stuk fijner/leuker.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je kan ook ergens instellen dat je onderaan je browser in mobiele layout gewoon smileys aan kan klikken. Dat is nog even handiger.
jihaat vergelijkingen wil ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon positief denken.
Volgend jaar wordt het nog erger.
De Holocaust lijkt ineens een peuleschilletje.
De holocaust is bijna net zo erg als Zwarte Piet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon positief denken.
Volgend jaar wordt het nog erger.
De Holocaust lijkt ineens een peuleschilletje.
De stem van de criticaster is dermate ergerniswekkend dat de film er sympathiek op wordt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:39 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, zit de nieuwe sinemasins te kijken terwijl ik dit volg
Zie ook niet in hoe ze gedacht hadden dit te kunnen winnen. Het gaat om een evenementenvergunning in Amsterdam, ofwel hetzelfde type vergunning wat bv een gay-pride mogelijk maakt. Dan is de uitdossing van de deelnemers geen erg relevant beoordelingscriterium gok ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:59 schreef Scorpie het volgende:
Dus een keihard verlies voor de tegenstanders, zoals verwacht.
Yep. En brandende kruizen neerzetten in de Bijlmer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:09 schreef Tem het volgende:
Wat een euforie, dames en heren. Dadelijk allemaal weer lekker white men marching on opzetten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |