quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:01 schreef Bajskorv het volgende:
Om het goed te maken met Aldie... speciaal voor de feestdagen.
[ afbeelding ]
Haha, ze zijn echt over the top glamour fantastisch, maar zou ze nooit van mijn levensdagen kunnen rocken. Moet je een tengere neger of aziaat voor zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:01 schreef Bajskorv het volgende:
Om het goed te maken met Aldie... speciaal voor de feestdagen.
[ afbeelding ]
Kon alleen de hele text er niet op krijgen, dus moest beetje proppenquote:
ASAP Rockyquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:58 schreef Bajskorv het volgende:
Sorry, ik wilde het risico van een nieuwe Kanye of Drake niet lopen...
Staan ook op slam jamquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef Nitrouz het volgende:
Nog mensen die morgen naar Woei gaan voor de Hanon Onitsuka Tigers? Ik ben er wel morgenvroeg als ik me niet verslaap iig.
even gefixedquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:14 schreef Atta-boy het volgende:
Net een paartje DO ZIJN serra's misgelopenspendin that visvim money
Mijn zwarte porter messenger voor WEINIGquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:36 schreef Nezhi het volgende:
Voor de liefhebbers
V&A / [TK] Filson 256 Original Briefcase hand/schoudertas
Past toch niet echt bij mij, dus ga voor iets anders zoekenzoek nog mooie stealthy rugtas met laptopvakje.
Die wil ik nog heel graag voor werk, maar kan het geld niet missen helaas.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:36 schreef Nezhi het volgende:
Voor de liefhebbers
V&A / [TK] Filson 256 Original Briefcase hand/schoudertas
Past toch niet echt bij mij, dus ga voor iets anders zoekenzoek nog mooie stealthy rugtas met laptopvakje.
Ik kan hem zolang voor je bewaren hoor!quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die wil ik nog heel graag voor werk, maar kan het geld niet missen helaas.
Ik heb een redelijk ninja rugzak van tnf. Die zou je eens kunnen checken. Moet even opzoeken hoe die heet.
Deze heb ik:quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:43 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik kan hem zolang voor je bewaren hoor!
En thanks! Ik zoek wel even in de webstore van ze. Heb er laatst een gezien van plastic/kunstof/whatever die je openklapt en lijkt op een stealth vliegtuig
Cote et ciel?quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:43 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik kan hem zolang voor je bewaren hoor!
En thanks! Ik zoek wel even in de webstore van ze. Heb er laatst een gezien van plastic/kunstof/whatever die je openklapt en lijkt op een stealth vliegtuig
kheb dezelfde, al twee jaar, fijn tasje!quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
Is van een soort gecoat spul dat goed regenbestendig is. Free fall heet die.
Hoe groot is die ongeveer? Maatje eastpak?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:59 schreef droommoord het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze voor als ik mijn laptop moet meenemen: Vans Syndicate oldskool
Met speciaal laptopvak tegen beschadiging
[ afbeelding ]
(verder goedkoop en goede kwaliteit)
picsquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:09 schreef Nitrouz het volgende:
Vanochtend om 11 uur bij Woei geweest, Tigers gecopped, erg nice. Weinig animo trouwens, 2 jongens die er om 02:00 al zaten :p verder helemaal niemand.
net wat groter, een 15 inch laptop past er perfect inquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Hoe groot is die ongeveer? Maatje eastpak?
Ik heb nog een crackle leather Damir Doma liggen maar die is veel te gevoelig voor 3 druppeltjes water. Zou hier wel een Muji winkel willen. Gewoon een katoenen tas maar dusdanig dun dat die gewoon uitzakt, zorgt wel voor een mooier silhouette dan zo'n kubus op je rug.
[ afbeelding ]
Nicenice thanks!quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:40 schreef doo. het volgende:
Zijn deze.
[ afbeelding ]
Nike Air Max 90 CMFT PRM Tape Black/Metallic Silver
Nicequote:
Was ie zwart? Was ie van Nike? Zoals je het beschrijft klinkt ie als een Nike ACG trainerendor...quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nike schoen. Hij leek erg veel op de Roshe run, maar het spul wat boven op de schoen zit heeft deze maar een klein stukje van. Zo beschreef mijn vriendin het![]()
Zelf vind ik de roshe echt een mooie schoen, helaas zie je mijn tenen er erg goed in zitten wat erg lelijk is.
Misschien dat jullie een idee hebben wat voor schoen het kan zijn.
CWs waren goed, maar ik heb een hekel aan die zool...quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nicede vorige collabs van onitsuka tigers waren ook allemaal geslaagd.
Collega van me heeft die Solid Gray, leuk hebbeding maar na een half uurtje moet je echt huilen volgens mij. Ook 0 voering oid, gewoon keihard plastic.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Cote et ciel?
[ afbeelding ]
Of Solid Gray (Nederlandse ontwerpers):
[ afbeelding ]
Leuk concept, brak uitgevoerd. Geen voering, niks. Hij draagt best prima maar is in principe net een grote broodtrommel. Krast als een malle, en heeft meer kieren dan een slecht gebouwde ikea schuur.quote:Op zondag 10 november 2013 00:04 schreef Pauller het volgende:
[..]
Collega van me heeft die Solid Gray, leuk hebbeding maar na een half uurtje moet je echt huilen volgens mij. Ook 0 voering oid, gewoon keihard plastic.
Zou nog steeds een paar van die chukka's willen, maar dat is iets voor het volgende jaar of zo.quote:Op zondag 10 november 2013 20:43 schreef thethoryd het volgende:
Atta iemand gebruikt jouw foto in dat topic over kledingtrends die je nooit hebt begrepenKansloos.
On topic: Morgen AH Vakkervullah salaris en ik zie dat (zowaar) Caliroots die nieuwe CW's van de Flyknit Chukka in mijn size heeft
Moet eerst een goede winterjas hebben
Deze: [ afbeelding ]
Ja ik heb het totaal niet nodig maar ze zien er echt top uit imoquote:Op zondag 10 november 2013 21:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zou nog steeds een paar van die chukka's willen, maar dat is iets voor het volgende jaar of zo.
Is een gast die zulke dingen draagt:quote:Op zondag 10 november 2013 20:43 schreef thethoryd het volgende:
Atta iemand gebruikt jouw foto in dat topic over kledingtrends die je nooit hebt begrepenKansloos.
On topic: Morgen AH Vakkervullah salaris en ik zie dat (zowaar) Caliroots die nieuwe CW's van de Flyknit Chukka in mijn size heeft
Haters gonna hatequote:Op zondag 10 november 2013 20:43 schreef thethoryd het volgende:
Dank! Vond de Fott collabo wat minder, maar de vorige Hanon vond ik wel super. Hier naast elkaar:quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nicede vorige collabs van onitsuka tigers waren ook allemaal geslaagd.
niet zoveel als de paarse tegenhanger van Solebox, dus voor de resell hoef je het niet te doen. Schoen kreeg een beetje "bekendheid" door Jason Statman in Crank 2.quote:Op zondag 10 november 2013 23:03 schreef Slickk het volgende:
Een paartje New Balance 670 Red Devil voor weinig op de kop getikt, maar vroeg me af wat ze waard zijn. Geen doos erbij, maar ze zien er nog goed uit, vrijwel niet gedragen. Mooie suède neus, echt mooi paartje.
Iemand die me misschien verder kan helpen? Na veel Google'n ben ik niet veel wijzer geworden helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maat?quote:Op zondag 10 november 2013 23:03 schreef Slickk het volgende:
Een paartje New Balance 670 Red Devil voor weinig op de kop getikt, maar vroeg me af wat ze waard zijn. Geen doos erbij, maar ze zien er nog goed uit, vrijwel niet gedragen. Mooie suède neus, echt mooi paartje.
Iemand die me misschien verder kan helpen? Na veel Google'n ben ik niet veel wijzer geworden helaas.
Niks tegen onesies. Spiderman onesie wivah van een week ofzo geleden:quote:Op zondag 10 november 2013 21:40 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Is een gast die zulke dingen draagt:
[ afbeelding ]
Ieder zn ding he
quote:Op maandag 11 november 2013 00:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
niet zoveel als de paarse tegenhanger van Solebox, dus voor de resell hoef je het niet te doen. Schoen kreeg een beetje "bekendheid" door Jason Statman in Crank 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.43 gok ik. Een maat van me heeft ze gekocht voor ¤12 (quote:) op een een 'vintage' verkoop in de IJhallen, dus die vroeg zich af hoeveel ze waard waren. Hij zit wat krap qua geld en zou ze liever verkopen. Zijn wel echt en had nu al een bod van ¤100, vandaar mijn vraag dus.
![]()
Met matchende JS-adidas?quote:Op maandag 11 november 2013 03:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Liep gisternacht toevallig nog in een beren onesie door de stad tijdens vrijgezellenfeest
Ik zag het ook ja, not a good look, vind t echt meisjes schoenenquote:Op zondag 10 november 2013 22:28 schreef Atta-boy het volgende:
Eminem op ema's met de nieuwe atmos am90's lololol
Dat is wel balen. Bij mij waren ze super snel geleverd. Alleen is de doos in een zak verstuurd ipv double boxed. Daardoor is de doos een klein beetje beschadigd bij mij.quote:Op maandag 11 november 2013 14:19 schreef Apostrof het volgende:
Krijg net een mailtje van Size dat ze toch geen Trainerendor meer hadden terwijl ik al wel had betaald.Krijg het gelukkig teruggestort maar is blijkbaar toch iets misgegaan in het systeem.
En nee ik hoef ze niet van iemand hier over te kopen.
ze hebben alleen de janoskis en ik wil de kostonsquote:Op maandag 11 november 2013 17:19 schreef doo. het volgende:
Iemand geinteresseerd in die fragment janoski / koston? ga nu ff langs Ben G, wel snel reageren want anders is winkeltje dicht
groeeten
Nee. Heb geen 9,5, maar ga ze ook niet in mijn maat ergens kopen. Vond ze juist voor de prijs bij Size nog wel te doen, maar die resell prijzen vind ik toch te veel. En de schoen gaat nu al de Roshe kant op in allemaal gekke kleurtjes.quote:Op maandag 11 november 2013 14:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is wel balen. Bij mij waren ze super snel geleverd. Alleen is de doos in een zak verstuurd ipv double boxed. Daardoor is de doos een klein beetje beschadigd bij mij.
Zeker weten dat je geen US9,5 wilt overnemen?
US 8 t/m 12 bij Manusquote:Op maandag 11 november 2013 17:30 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vanaf welke maat gaan die frag janoskis eigenlijk? Chick wil ze
Sweet,quote:Op maandag 11 november 2013 19:23 schreef thethoryd het volgende:
20% off all orders bij End
Winter20
Vind die gyakusou aeroloft vesten veel te over priced. Kun je net zo goed een 'normale' aeroloft halen voor 50 euro minder.quote:Op maandag 11 november 2013 19:54 schreef Bajskorv het volgende:
Damn. Toch weer bij End zitten kijken... mandje zit alweer vol... twijfel twijfel. Vorige hoody van Saturdays beviel goed, kwaliteit is top en relaxed voor training.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op maandag 11 november 2013 21:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind die gyakusou aeroloft vesten veel te over priced. Kun je net zo goed een 'normale' aeroloft halen voor 50 euro minder.
Bij nike zelf en zag ook op ebay veel voorbijkomen. Had laatst een sniper op een staan maar werd toch overboden. Was voor relatief weinig weggegaan.quote:
Hm, scheelt hier dus maar 11 pondjes. En dan krijg ik wel die ninja-power er gratis bij.quote:Op maandag 11 november 2013 21:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bij nike zelf en zag ook op ebay veel voorbijkomen. Had laatst een sniper op een staan maar werd toch overboden. Was voor relatief weinig weggegaan.
Dat is niet heel veel idd. Alles voor die ninja steez.quote:Op maandag 11 november 2013 21:30 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hm, scheelt hier dus maar 11 pondjes. En dan krijg ik wel die ninja-power er gratis bij.
Ik ren nooit met jassen, ook niet in de kou. Te snel warm. Soms in Zweden bij min 5 ofzo een Gore-tex jasje aan.quote:Op maandag 11 november 2013 21:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is niet heel veel idd. Alles voor die ninja steez.Ik heb m'n element jas en daar heb ik geen aeroloft voor nodig. Het vest is wel erg tof.
Afgelopen winter toch genoeg gebruik gemaakt van m'n element tijdens vorst in de vroege morgen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik ren nooit met jassen, ook niet in de kou. Te snel warm. Soms in Zweden bij min 5 ofzo een Gore-tex jasje aan.
In amsterdam bedoel je? Ik woon in een straat met allemaal yuppen en kids van 0 tot 12 dus daarom zal het hier wel zo druk zijn!quote:Op maandag 11 november 2013 21:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind die gyakusou aeroloft vesten veel te over priced. Kun je net zo goed een 'normale' aeroloft halen voor 50 euro minder.
Verbaast me trouwens doo dat er zoveel kids bij je aan de deur zijn geweest. Wist niet dat ze dat daar nog veel vieren. Hier wel. Nog genoeg snoep over iig zoals elk jaar
Ja. Bij m'n vriendin was er geen kind te zien met een lampion. Blijkbaar wat minder aan zuid Holland besteed.quote:Op maandag 11 november 2013 21:53 schreef doo. het volgende:
[..]
In amsterdam bedoel je? Ik woon in een straat met allemaal yuppen en kids van 0 tot 12 dus daarom zal het hier wel zo druk zijn!
Dope ja, waar te koop?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:09 schreef Valyx het volgende:
Zie maar weinig Nike SB voorbij komen lately maar deze vind ik toch wel hard.
[ afbeelding ]
http://manusskateshop.nl/(...)-neutral-grey-anthr/ 8,5 / 10,5 / 11 / 12quote:
De eerste pagina bij schoenen is nog all adidas, daarna een hele rits nieuwe.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:06 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, ik zie niks nieuws, staat er al tijden op?
Ik wil de kostonsquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:40 schreef SHOOOTO het volgende:
Niemand de Fragment Janoski's opgepikt?
Moi via slam jam, nog niet binnen thoquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:40 schreef SHOOOTO het volgende:
Niemand de Fragment Janoski's opgepikt?
racers had ik graag van je overgenomen, vind zelf die trainers niet zo goed geluktquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:16 schreef KingPeter het volgende:
iemand nog interesse in Flyknit trainer multicolors? Heb net bij vraag en aanbod advertentie geplaatst.
Niet? Loopt een stuk neutraler dan de racers en de shape is ook oké imo. De trainers kunnen ook een stuk meer hebben.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:18 schreef xSanjay het volgende:
[..]
racers had ik graag van je overgenomen, vind zelf die trainers niet zo goed gelukt
De racers lopen echt zo fijn imo! Ben echt blij dat ik ze gekocht heb. Ik heb trouwens een vlekje op de neus, iemand een idee hoe ik die eruit krijg? Ik zit eraan te denken wat Jason Markk te kopenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet? Loopt een stuk neutraler dan de racers en de shape is ook oké imo. De trainers kunnen ook een stuk meer hebben.
Zal de mijne de komende tijd ook weer wat vaker gaan dragen.
Ik vind die racer cleaner.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet? Loopt een stuk neutraler dan de racers en de shape is ook oké imo. De trainers kunnen ook een stuk meer hebben.
Zal de mijne de komende tijd ook weer wat vaker gaan dragen.
Gorilli, maar dat was een jaar geleden. Beste kans is denk ik ebayquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:16 schreef Nashje het volgende:
Vind er weinig aan, die Fragments.
Vraagje: waar hadden sommigen hier die cat pockettees vandaan?
Overal en nergens. Tegenwoordig vooral Etsy voor custom prints.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:16 schreef Nashje het volgende:
Vind er weinig aan, die Fragments.
Vraagje: waar hadden sommigen hier die cat pockettees vandaan?
Nay.Van alle Jordans modellen tot de 14 heb ik 't minst met de 9 en 10. Ik heb de Chicago X, dat vind ik dan nog de mooiste, maar draag 'm eigenlijk nooit. Verder komen er in 2014 nog flink wat X modellen uit die ik boven de Steels zou plaatsen, maar goed that's just me. Draag wat je mooi vindt, ik geef slecht een meningquote:Op woensdag 13 november 2013 11:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik ben eigenlijk een beetje uitgekeken op JB, maar zit er toch over te denken deze aan te schaffen...
Yay or nay? (kindermaat 38 trouwens)
[ afbeelding ]
Paas me de link Gquote:Op woensdag 13 november 2013 13:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Steels zijn dope.
edit: Sophnet canvas blazers zijn fijn, alleen size 6 though.
Ik heb nog nooit een 10 aan mn voeten gehad, maar deze ziet er lijp uit.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef flotser het volgende:
[..]
Nay.Van alle Jordans modellen tot de 14 heb ik 't minst met de 9 en 10. Ik heb de Chicago X, dat vind ik dan nog de mooiste, maar draag 'm eigenlijk nooit. Verder komen er in 2014 nog flink wat X modellen uit die ik boven de Steels zou plaatsen, maar goed that's just me. Draag wat je mooi vindt, ik geef slecht een mening
Asics x Trash collabo #jeweethoewerollenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef doo. het volgende:
For sale. VNDS. Only tried on. Bin for both ¤600, get them while they're hot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Only tried on yesquote:Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef doo. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoeveel is dit in Gusto rating? 97%?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:03 schreef doo. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhhh is niet alleen een Nike issue dusquote:Op woensdag 13 november 2013 16:26 schreef badschaap het volgende:
wat de fuck. Ik heb mijn new balance pas 2 weken, en de zool begint nu al los te laten
Bij vrouwen vind ik vaak de 11, 12 en 13 ontzettend sexy staanquote:Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 10 aan mn voeten gehad, maar deze ziet er lijp uit.
Eigenlijk vind ik alleen de 3 en 4 nice, omdat ik van die kaboutervoeten heb.
Ik snap deze vraag nooit zo, want elke Footlocker/Frontrunner/Sneakers heeft dit model staan om aan te passen.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:37 schreef Jiang153 het volgende:
Hoe vallen airforces tegenover dunks?
maar dan moet je naar buiten. bah.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik snap deze vraag nooit zo, want elke Footlocker/Frontrunner/Sneakers heeft dit model staan om aan te passen.
True that, alleen wat lomper imo.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maar dan moet je naar buiten. bah.
AF1s zitten overigens hetzelfde als Dunks.
Inderdaad. Zwaarder, bulkier en je bent spontaan een paar centimeter langer dan normaal. Maar weinig verschil met Dunks qua hoe ze zitten.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:29 schreef don-diablo het volgende:
True that, alleen wat lomper imo.
Heel weinig kans dat je die nog ergens gaat vinden, dit was een quick strike release in juni.quote:Op donderdag 14 november 2013 02:34 schreef Rozzje het volgende:
Ergens in NL verkrijgbaar in size 11-12?
[ afbeelding ]
Red October is de Yeezy II, dit is een AM90 Hyperfuse QS "Independence Day"quote:
i know, maak enkel de associatiequote:Op donderdag 14 november 2013 13:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Red October is de Yeezy II, dit is een AM90 Hyperfuse QS "Independence Day"![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:53 schreef droommoord het volgende:
Weet iemand hoe ik aan die Converse x Isolda kan komen?
[ afbeelding ]
Dat wordt helaas dus op ebay kijken.quote:
snotjandoriequote:Op donderdag 14 november 2013 14:17 schreef Apostrof het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt helaas dus op ebay kijken.
Kleur etc?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Misschien dat iemand hier er interesse in heeft.
Ik heb de Kith Mercer Pants in het zwart gekocht, size 32, maar de maat is niet goed voor mij.
Dus ga hem helaas weer verkopen. Hoef er niet de hoofdprijs voor, fok matties krijgen een goede prijs.
VP?!quote:Op donderdag 14 november 2013 14:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik heb de Kith Mercer Pants in het zwart gekocht, size 32, maar de maat is niet goed voor mij.
Dus ga hem helaas weer verkopen. Hoef er niet de hoofdprijs voor, fok matties krijgen een goede prijs.
Edit. Deze dus
[ afbeelding ]
1 store in Rio en 1 store in Sao Paolo heeft zequote:Op donderdag 14 november 2013 13:53 schreef droommoord het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel echt heel dope.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:53 schreef droommoord het volgende:
[ afbeelding ]
To make things worse, ze hebben nog meer vette modellen en cw's:quote:Op donderdag 14 november 2013 18:35 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dit is wel echt heel dope.
Shitt
Beter zoeken luiwammes.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:46 schreef Euroteller het volgende:
Hallo, eerste keer bij dit topic. Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar Nike Air Thea. Alleen kan niet echt een site vinden waar ze rond de 100 euro kosten.
Iemand enig idee? Het gaat om deze schoenen:
[ afbeelding ] Het liefst in maat uk5
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:52 schreef Jiang153 het volgende:
Mooiste manier om airforce te dragen? Normaal strikken en klittenband gebruiken?
Oke gevondenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:13 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]![]()
Gewoon dragen wat je zelf mooi vindt.
volgens mij is zwartemarkt gewoon een beetje chagrijnig als je zijn laatste twee posts zietquote:Op donderdag 14 november 2013 22:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja even eerlijk hoor, wat moet ik op zo'n vraag zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat een QS uitvoering van afgelopen juli en kost die overal 120 à 130 euro. Dus je zult echt geluk moeten hebben dat er een webshop is die ze überhaupt nog heeft en dan ook nog maar 1 paartje (in UK5), zodat het afgeprijsd is.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:46 schreef Euroteller het volgende:
Hallo, eerste keer bij dit topic. Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar Nike Air Thea. Alleen kan niet echt een site vinden waar ze rond de 100 euro kosten.
Iemand enig idee? Het gaat om deze schoenen:
[ afbeelding ] Het liefst in maat uk5
quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:21 schreef SHOOOTO het volgende:
BAIT x Saucony Shadow Original "Cruel World"
[ afbeelding ]Hm, niet voor mij. Lijkt erg op recente GRs trouwens, vind die witte striping nooit zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Je bent een beetje laat denk ik... dit model komt uit 2010quote:
Uitgebreide bestelling?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Net voor EUR1100,- spullen besteld en de helft betaald yessir
Best wel jaquote:
Die tech fleece cape is sowieso erg tof en ben benieuwd naar de pendleton janoski's.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Best wel ja![]()
3 x SB Janoski iD waarvan 1 Pendleton.
1 x AJ10 "Steel"
1x Lunarglide+ 5 Shield
1x Tech Fleece Cape
1x Cascade 700 Down Hooded Jacket
1x Cyclone Running Jacket
1x Legend Poly Sleeveless
1x Pro Combat Hypercool 2.0 Compression Shirt
Ja die tech fleece cape wilde ik al lang, ik twijfelde nog tussen die en de hoodie, maar deze heeft gewoon een aparte pasformquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die tech fleece cape is sowieso erg tof en ben benieuwd naar de pendleton janoski's.
Qua loop spul ben ik iig voorzien. Hooguit een nieuw broekje voor erbij nodig waar m'n iphone in past.
Liep net langs Seventyfive, zaten er al 3 op een stoeltje te campen voor deze schoenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:47 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]Wivah_15-11 by -acbs2-
Kleur ziet er zo bijzonder nice uit. Had ze graag gewild, maar ga er echt niet voor campen of woekerprijzen voor betalen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:47 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]Wivah_15-11 by -acbs2-
Waarom zou de prijs omlaag gaan? Natuurlijk is er straks meer aanbod, maar ook meer vraag. Nu gaat niemand veel betalen totdat alles released is, daarna kan je pas iets zinnigs erover zeggen...quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:07 schreef flotser het volgende:
[..]
Liep net langs Seventyfive, zaten er al 3 op een stoeltje te campen voor deze schoen
Dan moet je ze wel heel graag willen hebben want die schoen doet momenteel zo'n 275 euro op ebay. Dat wordt nog minder als ze eenmaal in Europa zijn verkocht. Laten we zeggen zo'n 225 euro min 140 euro (wordt geloof ik de prijs) = 85 euro. Daar zit je dan zo'n 22 uur voor (ik liep langs om 14:00) dat maakt 3,86 euro per uur. Kan je beter gaan werken ;-) Of nogmaals je moet die schoen wel heel graag voor jezelf willen
Alle liefhebbers die het geld er voor over hebben resell te betalen hebben 2x kans gehad om ze te kopen, de meeste die hards zullen tegen die tijd dus wel hun paartje bemachtigd hebben denk ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:35 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Waarom zou de prijs omlaag gaan? Natuurlijk is er straks meer aanbod, maar ook meer vraag. Nu gaat niemand veel betalen totdat alles released is, daarna kan je pas iets zinnigs erover zeggen...
Bij Patta wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef Atta-boy het volgende:
Als je het bij een shop koopt is het toch geen resell?
http://caliroots.com/sfd/product.asp?id=47486quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:27 schreef thethoryd het volgende:
Over een paar uurtjes bij Slam Jam
@Bajs etc
http://www.slamjamsociali(...)-iii-fiery-red.html#
En Endclothing ook: http://www.endclothing.co(...)-santa/category/487/
Is dit de resell waard? Als je het online koopt bedoel ik
Ow Snapquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:12 schreef Divje het volgende:
[..]
http://caliroots.com/sfd/product.asp?id=47486
Alle maten staan daar al een paar dagen. Gaat niet snel..
Geen ideequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ow SnapIk twijfel alleen een beetje; heb Asics Gel Saga in us 13, vallen deze hetzelfde als de Saga?
Bij end had je nu toch een code voor -20%? Of was dat ergens anders?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kreeg ze al meer dan een week terug via Hanon binnen, die pack is echt niet zo lastig volgens mij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij bent wel goed bekend met GL3's toch? Kloppen die sizes op caliroots?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:30 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik kreeg ze al meer dan een week terug via Hanon binnen, die pack is echt niet zo lastig volgens mij.
End heeft nu idd 20% korting op alle bestellingen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij end had je nu toch een code voor -20%? Of was dat ergens anders?Zou wel chill zijn iig. Jammer dat ik niet weet welke maat ik heb voor GL III's. Als ik mijn EU maat zou aanhouden dan ga ik US een size up
Wauwie, is dat je chick?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niks waarvan je zegt: time to splurge. Geen Mr.Porter of Farfetch etc. Yoox is wel naar de 40% gegaan.
Daarvoor moet je op mijn instagram zijn: FIIIILIIIIPquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wauwie, is dat je chick?
Hèhè from dusk till dawn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niks waarvan je zegt: time to splurge. Geen Mr.Porter of Farfetch etc. Yoox is wel naar de 40% gegaan.
Verkopen en dan voor resell kopen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:56 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, bij toeval een 6.5 volcano gekregen. Hoe maak ik daar een 11 van?
Ik heb "per toeval" een "only in soho" gekregenquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:56 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, bij toeval een 6.5 volcano gekregen. Hoe maak ik daar een 11 van?
Nee. Liep SNS in en daar stonden ze nog. Wil hem best graag in mijn maat, misschien dat dit helpt. Misschien dat ik er een Fokker een plezier mee doequote:Op zaterdag 16 november 2013 12:57 schreef Atta-boy het volgende:
Whut? Hebben ze de verkeerde maat opgestuurd of ben je aan het resellen geslagen?
Dat is aardig van je Bajs! Heb zelf niemand in mijn omgeving, maar je zult er vast iemand heel blij mee maken!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:14 schreef Bajskorv het volgende:
Maar serieus: mocht er bij stom toeval iemand een schoen zoeken voor zijn chick, of baby voetjes hebben, ik moet er toch weer vanaf.
M'n vriendin is niet zo van de sneakers. Misschien dat ze deze niet onaardig vind, maar ze zou ze zelf niet halen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:14 schreef Bajskorv het volgende:
Maar serieus: mocht er bij stom toeval iemand een schoen zoeken voor zijn chick, of baby voetjes hebben, ik moet er toch weer vanaf.
Lijkt me ook niet van super kwaliteit, maar vind de gebruikte afbeeldingen wel aardig en op basis van de foto's zien de fits er wel oké uit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:21 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb de tee met die afbeelding opgepikt. Geen bijzondere kwaliteit ofzo volgens mij verder, fit nog niet getest.
Nicequote:Op zaterdag 16 november 2013 15:00 schreef Bajskorv het volgende:
Verrassende wending: mijn chicks heeft ze aan. Heeft niks met sneakers, vond deze opeens mooi en heeft ze direct maar aan getrokken. Eindelijk loopt ze er fatsoenlijk bij...
NEEEEEEEEE!!!!!1!!1!11!!!1!!!1quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:00 schreef Bajskorv het volgende:
Verrassende wending: mijn chicks heeft ze aan. Heeft niks met sneakers, vond deze opeens mooi en heeft ze direct maar aan getrokken. Eindelijk loopt ze er fatsoenlijk bij...
M'n chick heeft er nooit beter uitgezien... Me so happy. Goeie koop, retail niet te idioot en ze gaat er weer op vooruit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:54 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE!!!!!1!!1!11!!!1!!!1![]()
![]()
![]()
Hahah nee hoor, cool dat je chick op heat loopt yo
Congrats. Ik rock ze de hele dag, zo'n lekkere release.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:59 schreef flotser het volgende:
[..]
Ik heb "per toeval" een "only in soho" gekregenmannnn wat een dikke schoen! Met stip op #1 wat betreft "runner" van het jaar voor mij
Ik vind ze best oke, maar persoonlijk vind ik m'n bait gel saga toffer. Zo verschilt smaak toch weer wat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:43 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Congrats. Ik rock ze de hele dag, zo'n lekkere release.
Zeker. Heb de Saga's bij Baskets in handen gehad. Fijne schoen, maar niet copwaardig toen voor mij. Kwaliteit van deze Saucony's is ook echt een niveau beter, mooi butter suede. Die Saga heeft redelijk GR kwaliteit materiaal, wat ook niet enorm slecht is ofzo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind ze best oke, maar persoonlijk vind ik m'n bait gel saga toffer. Zo verschilt smaak toch weer wat.
Dan is het niet gek dat min saga's 9 zijn en m'n gl2 en 3 9,5. Een 9,5 was vooral bij de hiel te wijd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:41 schreef acbs2 het volgende:
Haha toppie Bajs en atta no need to cry, jij past echt geen 6,5 in deze
(Gel saga's vallen half maatje groter dan GL3 en GT2. Waar de GL5 dan weer ietsjes krapper is dan de laatstgenoemde 2, qua breedte)
Waar kan je deze halen?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Is te kort, ben zelf 1.95
Edit. Deze dus
[ afbeelding ]
Altijd je us maat aanhouden. Zou voor 8,5 gaanquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:53 schreef Fuszy het volgende:
Die xmas pack is bij end al weg (santa versie). Wel jammer omdat je daar korting had. Weet mijn maat ook niet echt om eerlijk te zijn.
Heb Janoski's US 8, flyknit chukka's 8,5 of 9. Als ik mijn EU maat aan zou houden dan zit ik tussen de US 9 en 9,5 denk ik :voor ene GL III.
Broek komt volgens mij maximaal in lengte 33. Geen sprake van S/M/L/... in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:24 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Gaat mij ook niet passen man ben ook rond de 193
Heb sws een L nodig
Ben overigens op zoek naar zo'n soort gelijke sweat pants. D&G en Balmain en Rick Owens hebben wel toffe maar dan zit je al aan de 300 EUR dus dat is wat te duur. Weet je toevallig een paar merken?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:28 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Broek komt volgens mij maximaal in lengte 33. Geen sprake van S/M/L/... in ieder geval.
Alleen nog op ebay etc te koop overigens.
Zwart met zwarte swoosh.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:50 schreef Rozzje het volgende:
Als ik een paar Roshe's zou coppen welke CW zouden jullie dan nemen?
Lijkt me wel chill om 1 paar te hebben
Thanks! Ben zo blij als een kind ermeequote:Op zaterdag 16 november 2013 17:43 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Congrats. Ik rock ze de hele dag, zo'n lekkere release.
Acne John.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ben overigens op zoek naar zo'n soort gelijke sweat pants. D&G en Balmain en Rick Owens hebben wel toffe maar dan zit je al aan de 300 EUR dus dat is wat te duur. Weet je toevallig een paar merken?
Hoe kan je met die username nog geen paar roshe's hebbenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hoe duur?
En overal toch wel verkrijgbaar of niet?
Geen idee.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:20 schreef Valyx het volgende:
[..]
Hoe kan je met die username nog geen paar roshe's hebben
Als de saga ruimer valt en ik normaal 7 heb zou die toch juist wel moeten passen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:41 schreef acbs2 het volgende:
Haha toppie Bajs en atta no need to cry, jij past echt geen 6,5 in deze
(Gel saga's vallen half maatje groter dan GL3 en GT2. Waar de GL5 dan weer ietsjes krapper is dan de laatstgenoemde 2, qua breedte)
Andersom Atta. De Sage is ruim en dus pas je een 7, maar bij een GL heb je een 7.5 nodig.quote:Op zondag 17 november 2013 02:05 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als de saga ruimer valt en ik normaal 7 heb zou die toch juist wel moeten passen?
Maakt verder ook niet uit als ik ze niet kan kopen![]()
Is trouwens een van de weinige ronnie fag releases die ik zou dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips zijn welkom
Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 17 november 2013 11:31 schreef ROFLOL het volgende:
Hoe smerig? Eerste avond ook teveel bier over gehad, maar dat was geen probleem.
Echt heel schoon ga je ze niet meer krijgen vermoed ik.quote:Op zondag 17 november 2013 11:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was al niet heel schoon meer, maar dit is wel extreem.
Ja geloof ik ook niet. Als ze maar niet meer plakken en een beetje schoner zijn vind ik het primaquote:Op zondag 17 november 2013 11:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Echt heel schoon ga je ze niet meer krijgen vermoed ik.
Dan zou je iets als Mink oil kunnen proberen om de boel wat schoner te krijgen en het leer soepeler.quote:Op zondag 17 november 2013 11:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja geloof ik ook niet. Als ze maar niet meer plakken en een beetje schoner zijn vind ik het prima
Eens kijken of we dat hebben. Waar zou je dat anders kunnen krijgenquote:Op zondag 17 november 2013 11:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan zou je iets als Mink oil kunnen proberen om de boel wat schoner te krijgen en het leer soepeler.
Maar ik heb gewoon een 7 in mijn woei x asics geloof ikquote:Op zondag 17 november 2013 09:57 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Andersom Atta. De Sage is ruim en dus pas je een 7, maar bij een GL heb je een 7.5 nodig.
Zou 6,5 misschien wel kunnen hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 12:34 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Maar ik heb gewoon een 7 in mijn woei x asics geloof ik
Mink oil @ winkels die red wings verkopen
Moet ie even potje worstelen met m'n chickquote:Op zondag 17 november 2013 12:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zou 6,5 misschien wel kunnen hoor.
Ja, vond hem ook wel geinig. Die Soulland gasten hebben vaak leuke dingen. Ook heel vaak shit waar ik niks mee kan.quote:
Oscar Wilde citaatje.. Altijd leuk.quote:Op zondag 17 november 2013 12:49 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens nog een pickup uit de Soulland x Goodhood capsule. Wel aardig tee's altijd van Soulland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke schoen is dit?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:06 schreef flotser het volgende:
Ff een snelle crappy pic wivah
[ afbeelding ]
Saucony x Footpatrol "Only in Soho".quote:
thxquote:Op zondag 17 november 2013 23:51 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Saucony x Footpatrol "Only in Soho".
Misschien loop ik gewoon wat ongelukkig voor Hua's, dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 18 november 2013 13:19 schreef doo. het volgende:
Hmm. Misschien dat het rubber van die oudere dan idd wat verrotter is. Bij de nieuwe heb ik foto's gezien dat de zool er na een keer dragen al half af ligt. Kan ook niet echt de bedoeling zijn lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |