De eerste pagina bij schoenen is nog all adidas, daarna een hele rits nieuwe.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:06 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, ik zie niks nieuws, staat er al tijden op?
Ik wil de kostonsquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:40 schreef SHOOOTO het volgende:
Niemand de Fragment Janoski's opgepikt?
Moi via slam jam, nog niet binnen thoquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:40 schreef SHOOOTO het volgende:
Niemand de Fragment Janoski's opgepikt?
racers had ik graag van je overgenomen, vind zelf die trainers niet zo goed geluktquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:16 schreef KingPeter het volgende:
iemand nog interesse in Flyknit trainer multicolors? Heb net bij vraag en aanbod advertentie geplaatst.
Niet? Loopt een stuk neutraler dan de racers en de shape is ook oké imo. De trainers kunnen ook een stuk meer hebben.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:18 schreef xSanjay het volgende:
[..]
racers had ik graag van je overgenomen, vind zelf die trainers niet zo goed gelukt
De racers lopen echt zo fijn imo! Ben echt blij dat ik ze gekocht heb. Ik heb trouwens een vlekje op de neus, iemand een idee hoe ik die eruit krijg? Ik zit eraan te denken wat Jason Markk te kopenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet? Loopt een stuk neutraler dan de racers en de shape is ook oké imo. De trainers kunnen ook een stuk meer hebben.
Zal de mijne de komende tijd ook weer wat vaker gaan dragen.
Ik vind die racer cleaner.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet? Loopt een stuk neutraler dan de racers en de shape is ook oké imo. De trainers kunnen ook een stuk meer hebben.
Zal de mijne de komende tijd ook weer wat vaker gaan dragen.
Gorilli, maar dat was een jaar geleden. Beste kans is denk ik ebayquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:16 schreef Nashje het volgende:
Vind er weinig aan, die Fragments.
Vraagje: waar hadden sommigen hier die cat pockettees vandaan?
Overal en nergens. Tegenwoordig vooral Etsy voor custom prints.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:16 schreef Nashje het volgende:
Vind er weinig aan, die Fragments.
Vraagje: waar hadden sommigen hier die cat pockettees vandaan?
Nay.Van alle Jordans modellen tot de 14 heb ik 't minst met de 9 en 10. Ik heb de Chicago X, dat vind ik dan nog de mooiste, maar draag 'm eigenlijk nooit. Verder komen er in 2014 nog flink wat X modellen uit die ik boven de Steels zou plaatsen, maar goed that's just me. Draag wat je mooi vindt, ik geef slecht een meningquote:Op woensdag 13 november 2013 11:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik ben eigenlijk een beetje uitgekeken op JB, maar zit er toch over te denken deze aan te schaffen...
Yay or nay? (kindermaat 38 trouwens)
[ afbeelding ]
Paas me de link Gquote:Op woensdag 13 november 2013 13:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Steels zijn dope.
edit: Sophnet canvas blazers zijn fijn, alleen size 6 though.
Ik heb nog nooit een 10 aan mn voeten gehad, maar deze ziet er lijp uit.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef flotser het volgende:
[..]
Nay.Van alle Jordans modellen tot de 14 heb ik 't minst met de 9 en 10. Ik heb de Chicago X, dat vind ik dan nog de mooiste, maar draag 'm eigenlijk nooit. Verder komen er in 2014 nog flink wat X modellen uit die ik boven de Steels zou plaatsen, maar goed that's just me. Draag wat je mooi vindt, ik geef slecht een mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |