quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Toch een berichtje vanaf Schier, hij kon op Google Maps de Oosterweg niet vinden, maar dat moet dan ook Oosterreeweg zijn. Nu nog hopen dat hij 1) daadwerkelijk tijd vind om het te zoeken 2) de sleutel kan vinden en 3) de stok daadwerkelijk aan de Oosterreeweg ligt.
Is dat alles het geval dan komt hij dit weekend van het eiland af
quote:Yes, we hebben de Fokstok!
quote:
Ze zouden een weekend weg, dus ik weet niet precies of ze morgen of overmorgen terugkomen. Daarnaast weet ik ook nog niet of hij hem zelf elders neerlegt, of de stok aan mij geeft om dat te doen. Hij zit hier niet op FOK! namelijk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:49 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Mooi!! Komt die vandaag nog ergens anders te liggen of morgen?
Wel binnen 24u he.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze zouden een weekend weg, dus ik weet niet precies of ze morgen of overmorgen terugkomen. Daarnaast weet ik ook nog niet of hij hem zelf elders neerlegt, of de stok aan mij geeft om dat te doen. Hij zit hier niet op FOK! namelijk.
Even afwachten dus
Volgens mij zijn er wel eerder dergelijke acties geweest.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:18 schreef Meike26 het volgende:
![]()
Een Tara'tje doen : Handlangers inhuren om Stok op te halen
Nix aantrekken van die jankerds die over die 24u beginnen. Dan gaaan ze hem zelf maar halen. Respect!quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel eerder dergelijke acties geweest.
Het kan dus even duren mbt nieuwe locatie, maar wees blij dat ie weer naar het vasteland komt.
Mijn PI niet snappenquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nix aantrekken van die jankerds die over die 24u beginnen. Dan gaaan ze hem zelf maar halen. Respect!
Hij zal mij wel bedoelen, jou niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:30 schreef Meike26 het volgende:
Zeurde ik ergens over de 24 uur dan ?
Ik had alleen een eventueleaanvulling voor in de wiki, meer niet ? Waar zien jullie dat ik over die 24 uur zeur ?![]()
Stokje is van Schier af en had geen noodgreep nodig? Mooi toch?
Geen gehoor aan geven, Oxygene begrijpt het niet helemaal. Maar dat zijn we al van hem gewend.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:30 schreef Meike26 het volgende:
Ik had alleen een eventueleaanvulling voor in de wiki, meer niet ? Waar zien jullie dat ik over die 24 uur zeur ?![]()
Dit is ook een soort noodgreep toch?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:30 schreef Meike26 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dagoduck op 24-11-2013 21:32:17 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Bedoelde Pinjoquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:30 schreef Meike26 het volgende:
De stok is 2 keer binnen een week in Den Helder geweest?quote:Op zondag 24 november 2013 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, nog een stapel borden erbij gevonden in Den Helder. Ik denk dat dit het wel is, mogelijk nog één bord ergens op het schapendijkje, maar die staat dan niet op Google Maps Street View. Ik fiets er morgen even langs denk ik. Heb ook alles in een spreadsheet gezet voor de geïnteresseerden.
https://docs.google.com/s(...)vT2RiNnc&output=html
glasbak had hem in Den Helder neergelegd, ik had hem opgehaald en naar Beverwijk verplaatst, lynda naar Alkmaar en daar heb ik hem toen weer met de fiets opgehaaldquote:Op zondag 24 november 2013 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De stok is 2 keer binnen een week in Den Helder geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |