VVVquote:
Valerengen IFquote:
Funchalquote:
Udinesequote:
Odense BKquote:
Rubin Kazanquote:
Nottingham Forestquote:
Achilles '29quote:
Hij had hem eerstquote:
Amkar Perm.quote:
IK HAD HEM EERSTquote:
San Jose Earthquakesquote:
Amkar Permquote:
Motherwellquote:
Udinesequote:
Gillinghamquote:
Te snel.quote:
Yorkshirequote:
Sorry dat ik mezelf quote, maar er bestaat een Yorkshire Amateur AFC die meedoet in de Northern Counties East League in Engeland.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
We waren volgens mij gebleven bij Yorkshire. Volgens mij bestaat die club niet en bedoelde de gebruiker York City, maar goed, kan gebeuren.
Empoli.
Internazionalequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:36 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Sorry dat ik mezelf quote, maar er bestaat een Yorkshire Amateur AFC die meedoet in de Northern Counties East League in Engeland.
Maar goed: Empoli.
Uralquote:
Moest jij nog niet 1 naam wachten voordat je weer Everton mocht zeggen of tellen we de vorige Everton ook mee?quote:
Millwallquote:
Ingolstadtquote:
Kitchee FCquote:
En dan nog steeds de eerste letter van de volgende hetzelfde moet zijn als de laatste van de vorige? Dan wordt het echt moeilijk idd. Ik zou Zaragoza bij San Lorenzo nog kunnen bedenken maar dan is de eerste letter niet goed. ;-)quote:Op zondag 10 november 2013 14:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zou het niet leuker zijn de laatste 2 letters van de vorige clubnaam in de nieuwe te verwerken? Zit iets meer uitdaging in
Ja wat mij betreft wel, nu is het gewoon een rijtje willekeurige clubnamen afgaan en je komt er vanzelf 1 tegen. Wat mij betreft maakt het dit veel leuker.quote:Op zondag 10 november 2013 14:54 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
En dan nog steeds de eerste letter van de volgende hetzelfde moet zijn als de laatste van de vorige? Dan wordt het echt moeilijk idd. Ik zou Zaragoza bij San Lorenzo nog kunnen bedenken maar dan is de eerste letter niet goed. ;-)
Internazionalequote:
Numanciaquote:
Arsenalquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 14:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zou het niet leuker zijn de laatste 2 letters van de vorige clubnaam in de nieuwe te verwerken? Zit iets meer uitdaging in
Ik vind bovenste idee beter en dat je dan wel gewoon een club vaker mag herhalen maar pas als hij 10 keer niet is geweest.quote:Op zondag 10 november 2013 18:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Misschien is het een idee om een club maar één keer te mogen gebruiken.
Velez Sarsfield
Nordsjællandquote:
Heredia Jaguaresquote:Op maandag 11 november 2013 16:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Borussia Monchengladbach
Ingresko FCquote:
Osasunaquote:
Burnleyquote:Op woensdag 13 november 2013 10:52 schreef Karina het volgende:
AFC Amsterdamsche Football Club
Voluit om de C te vermijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Almeriaquote:
Yeovil Town.quote:
Nihon Kogakuin F. Marinosquote:
Cheltenhamquote:
Ik zat al te twijfelen iddquote:Op donderdag 21 november 2013 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is trouwens Racing Genk of AA Gent. Maar dat geheel terzijde.
VVVquote:
Differdange.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |