Пошел на хуй дебил.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:10 schreef Dancho het volgende:
[..]
Nou, je kan jezelf ook wel iets aardiger introduceren
Google translate zegt dat je geen progressie boekt in aardig zijn.quote:
ik moet 'm ook nog zienquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tyron
Ik heb nog geen tijd gehad om de nieuwe te kijken
Heb het druk, en ga zo CoD spelen
Ik deed er toch eenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Google translate zegt dat je geen progressie boekt in aardig zijn.
Ik heb ze allemaal, dus de nieuwe ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik moet 'm ook nog zien
CoD![]()
die is toch hartstikke slecht
hoorde dat de vorige beter was, zelfs qua graphics maarjaquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal, dus de nieuwe ook
Geen idee, ik ben er nog niet aan toe gekomen
Ben jij fan van Eriksenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoorde dat de vorige beter was, zelfs qua graphics maarja
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:10 schreef Dancho het volgende:
[..]
Nou, je kan jezelf ook wel iets aardiger introduceren
Doe eens normaal tegen Raja man.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef Dancho het volgende:
[..]
Fijn, zo'n grappig fossiel om me heen
Djoek hem.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen Raja man.
Is dit weer zo'n kliekjes-SC waarin de ouwe rotten elkaar coveren?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen Raja man.
Als hij zo doorgaat wel.quote:
Klopt. Ik cover Kiss ook altijd. Schmink, alles.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:18 schreef Dancho het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n kliekjes-SC waarin de ouwe rotten elkaar coveren?
Jij bent niet gewenst, blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:18 schreef Dancho het volgende:
[..]
Gast doe normaal, je lijkt me moeder wel met dat soort uitsprakenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent niet gewenst, blijkbaar.
''blijkbaar''.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Dancho het volgende:
[..]
Gast doe normaal, je lijkt me moeder wel met dat soort uitspraken
Jij doet me aan Rens denken...quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Dancho het volgende:
[..]
Nou nou... ga even koffie drinken en een stroopwafel bij ome Happel jatten, Stinho, dan zul je je beter voelen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent niet gewenst, blijkbaar.
Ik ga het zo bekijken, je hoort hetquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoorde dat de vorige beter was, zelfs qua graphics maarja
Ik nuanceer het nog met 'blijkbaar'quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou nou... ga even koffie drinken en een stroopwafel bij ome Happel jatten, Stinho, dan zul je je beter voelen.
Geen idee, ik ben ook nieuw hier.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:18 schreef Dancho het volgende:
[..]
Ja de meeste Ajaciedjes houden niet van verandering. Autisme alles.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Dancho het volgende:
[..]
ik ben sowieso meer van bf4 al kan deze pc het amper aanquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga het zo bekijken, je hoort het
Kijken vaak ook niet verder dan dat hun neus lang isquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja de meeste Ajaciedjes houden niet van verandering. Autisme alles.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef Dancho het volgende:
[..]
Kijken vaak ook niet verder dan dat hun neus lang is
Koop een console danquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben sowieso meer van bf4 al kan deze pc het amper aan
rip
zo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef Dancho het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijken vaak ook niet verder dan dat hun snavel lang is
Ik hou niet van BF4quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben sowieso meer van bf4 al kan deze pc het amper aan
rip
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
een fps spelen op console
hahahahahahhahaahhahahahahaahahahhahahaahahhaha
Beter dan een brakke Windows XP bakquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee is wel gwn up to date hoor maar geen monster pc, maar ben ook geen echte gamer ofzo, gewoon soms evenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Dancho het volgende:
[..]
Beter dan een brakke Windows XP bak
Dat is waar, helaas staat er 1 groter ding in de weg tussen onsquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
maakt niet uit, we kunnen niet alles gemeen hebben
jij kan die fps niet eens spelen op je pcquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
OP DIT MOMENT MIJN STIJVE PENISquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is waar, helaas staat er 1 groter ding in de weg tussen ons
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Dancho het volgende:
[..]
Beter dan een brakke Windows XP bak
Wel jammer hoor, gamers op console zijn vaak wel gezelligquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee is wel gwn up to date hoor maar geen monster pc, maar ben ook geen echte gamer ofzo, gewoon soms even
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij kan die fps niet eens spelen op je pc
welquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij kan die fps niet eens spelen op je pc
ow haha, ik ook hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bedankt voor de info. Maar ik bedoelde iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
ow haha, ik ook hoor
ik bedoel hij is echt niet stijf op dit moment
echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Super Sundayquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooie wedstrijden dit weekend Stijn.
PEC Zwollequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Maareh Dancho, welke club supporter je?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
ow haha, ik ook hoor
ik bedoel hij is echt niet stijf op dit moment
echtTyronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Gvd.quote:
welke site?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twente fan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gvd.
Jullie gaan eraan aankomend weekend.
Uiteraard.quote:
Mwoh, hoeft niet zo nodig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of Fernandez al hersteld is bij PEC.
quote:
quote:
Drizzt, ban graag.quote:
09:00 belde.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Veltman speelt één echt goede wedstrijd en mag direct richting Oranje.
Banaanvraag!quote:
Dat is er nog altijd één meer dan de overige verdedigers.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Veltman speelt één echt goede wedstrijd en mag direct richting Oranje.
Sneu maar waar. Ajax zal ook wel punten morsen aangezien ze ook moeten voetballen dit weekend.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hebben kans om 1e te worden. Dat wordt dus een verliespartij.
Ik vond het mooi dat de Arena echt gewoon stil viel toen V/D Hoorn erin kwam.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is er nog altijd één meer dan de overige verdedigers.
Niemand heeft het ooit zien zitten in hem.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond het mooi dat de Arena echt gewoon stil viel toen V/D Hoorn erin kwam.
Mogguh Rensquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
Hey mannen
Ik ben verdomme net 5 minuten geleden wakker geworden. Weer een halve dag weg...
Ach, vanaf maandag weer ritme.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
Hey mannen
Ik ben verdomme net 5 minuten geleden wakker geworden. Weer een halve dag weg...
Ja dat zal de eerste week weer even wennen wordenquote:
wat een bofkont ben je ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was deze hele week op 2 uurtjes na vrij
Uurtje voor school uitgetrokken en een uurtje voor mijn sollicitatiegesprek. You only live once that's the motto nigga YOLO.quote:
Respect.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uurtje voor school uitgetrokken en een uurtje voor mijn sollicitatiegesprek. You only live once that's the motto nigga YOLO.
Winst NEC ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |