Пошел на хуй дебил.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:10 schreef Dancho het volgende:
[..]
Nou, je kan jezelf ook wel iets aardiger introduceren
Google translate zegt dat je geen progressie boekt in aardig zijn.quote:
ik moet 'm ook nog zienquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tyron
Ik heb nog geen tijd gehad om de nieuwe te kijken
Heb het druk, en ga zo CoD spelen
Ik deed er toch eenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Google translate zegt dat je geen progressie boekt in aardig zijn.
Ik heb ze allemaal, dus de nieuwe ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik moet 'm ook nog zien
CoD![]()
die is toch hartstikke slecht
hoorde dat de vorige beter was, zelfs qua graphics maarjaquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal, dus de nieuwe ook
Geen idee, ik ben er nog niet aan toe gekomen
Ben jij fan van Eriksenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoorde dat de vorige beter was, zelfs qua graphics maarja
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:10 schreef Dancho het volgende:
[..]
Nou, je kan jezelf ook wel iets aardiger introduceren
Doe eens normaal tegen Raja man.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef Dancho het volgende:
[..]
Fijn, zo'n grappig fossiel om me heen
Djoek hem.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen Raja man.
Is dit weer zo'n kliekjes-SC waarin de ouwe rotten elkaar coveren?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen Raja man.
Als hij zo doorgaat wel.quote:
Klopt. Ik cover Kiss ook altijd. Schmink, alles.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:18 schreef Dancho het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n kliekjes-SC waarin de ouwe rotten elkaar coveren?
Jij bent niet gewenst, blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:18 schreef Dancho het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n kliekjes-SC waarin de ouwe rotten elkaar coveren?
Gast doe normaal, je lijkt me moeder wel met dat soort uitsprakenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent niet gewenst, blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |