''blijkbaar''.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Dancho het volgende:
[..]
Gast doe normaal, je lijkt me moeder wel met dat soort uitspraken
Jij doet me aan Rens denken...quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Dancho het volgende:
[..]
Nou nou... ga even koffie drinken en een stroopwafel bij ome Happel jatten, Stinho, dan zul je je beter voelen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent niet gewenst, blijkbaar.
Ik ga het zo bekijken, je hoort hetquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoorde dat de vorige beter was, zelfs qua graphics maarja
Ik nuanceer het nog met 'blijkbaar'quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou nou... ga even koffie drinken en een stroopwafel bij ome Happel jatten, Stinho, dan zul je je beter voelen.
Geen idee, ik ben ook nieuw hier.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:18 schreef Dancho het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n kliekjes-SC waarin de ouwe rotten elkaar coveren?
Ja de meeste Ajaciedjes houden niet van verandering. Autisme alles.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Dancho het volgende:
[..]
ik ben sowieso meer van bf4 al kan deze pc het amper aanquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga het zo bekijken, je hoort het
Kijken vaak ook niet verder dan dat hun neus lang isquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja de meeste Ajaciedjes houden niet van verandering. Autisme alles.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef Dancho het volgende:
[..]
Kijken vaak ook niet verder dan dat hun neus lang is
Koop een console danquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben sowieso meer van bf4 al kan deze pc het amper aan
rip
zo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef Dancho het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijken vaak ook niet verder dan dat hun snavel lang is
Ik hou niet van BF4quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben sowieso meer van bf4 al kan deze pc het amper aan
rip
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
een fps spelen op console
hahahahahahhahaahhahahahahaahahahhahahaahahhaha
Beter dan een brakke Windows XP bakquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee is wel gwn up to date hoor maar geen monster pc, maar ben ook geen echte gamer ofzo, gewoon soms evenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Dancho het volgende:
[..]
Beter dan een brakke Windows XP bak
Dat is waar, helaas staat er 1 groter ding in de weg tussen onsquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
maakt niet uit, we kunnen niet alles gemeen hebben
jij kan die fps niet eens spelen op je pcquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
OP DIT MOMENT MIJN STIJVE PENISquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is waar, helaas staat er 1 groter ding in de weg tussen ons
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Dancho het volgende:
[..]
Beter dan een brakke Windows XP bak
Wel jammer hoor, gamers op console zijn vaak wel gezelligquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee is wel gwn up to date hoor maar geen monster pc, maar ben ook geen echte gamer ofzo, gewoon soms even
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij kan die fps niet eens spelen op je pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |