Uit welk jaar komt dat??quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, probeer het maar leuk te draaien. Dit is zeker ook niet racistisch?
[ afbeelding ]
Ik zie geen ZP op die afbeelding, maar misschien kan je op zijn Quinsiaans ons vertellen welk verband we moeten trekken met de slavernij, de Holocaust, nazi's en racisme.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:34 schreef Tem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus even hoor;quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef 99.999 het volgende:
Wat je doet komt daar impliciet wel op neer inderdaad.
Haal je hoofd uit je reet, Danny. Zwarte Piet wordt al decennialang neergezet als een domme blije werkslaaf van Sinterklaas. Een overduidelijke symbool van zwarte slavernij uit lang vervlogen tijden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Zwarte Piet is helemaal niet dom. Waar haal je die kolder vandaan?
Schop hem eruit!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus even hoor;
verhaal halen dat zwarte piet racistisch is, een verbod eisen op zwarte piet en heel Nederland voor racisten uitmaken mag WEL, een mailtje sturen naar de stichting intocht sinterklaas met de melding dat je vindt dat de traditie gehandhaafd moet blijven in de huidige vorm is een impliciete oproep tot bedreiging? Mijn god, waarom zit je in godsnaam in de crew van de site van een haatzaaiende, geweldverheerlijkende racist als ik?
Jij kijkt nooit het Jeugdjournaal rondom Sinterklaas merk ik alweer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Haal je hoofd uit je reet, Danny. Zwarte Piet wordt al decennialang neergezet als een domme blije werkslaaf van Sinterklaas. Een overduidelijke symbool van zwarte slavernij uit lang vervlogen tijden.
Nee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Haal je hoofd uit je reet, Danny. Zwarte Piet wordt al decennialang neergezet als een domme blije werkslaaf van Sinterklaas. Een overduidelijke symbool van zwarte slavernij uit lang vervlogen tijden.
Ik wist niet dat je rechter was en al met de zittende rechter overleg had gepleegd. Excuus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef 99.999 het volgende:
Dat valt erg mee over het algemeen. Geen rechter die nu de intocht van Sinterklaas gaat verbieden. is ook geen gond voor te vinden.
O, dat heb ik gemist. Bron?quote:er werd met de dood gedreigd o.a.
zoals Quinsy Gario vorig jaar deed bedoel je?quote:en met het verstoren van de optocht
Goede vraag. Gewoon eruit trappen als ik jou was.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:40 schreef Danny het volgende:
Mijn god, waarom zit je in godsnaam in de crew van de site van een haatzaaiende, geweldverheerlijkende racist als ik?
MAAR ZE WORDEN OOK ALS MINDERWAARDIG NEERGEZET MET HUN STROOIGOED EN KADO'S EN HUN LIEFDE VOOR SINTERKLAAS OPEN JE OGEN.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef Luigi het volgende:
En sinds wanneer mag je geen grapjes maken over eigenschappen van andere mensen zeg, kom op. Alsof er in Suske en Wiske geen kaaskoppen grappen gemaakt worden. Het is pas racistisch als er uit zoiets een bepaalde structurele minderwaardigheid en ongelijkheid blijkt.
mijn god, een tekening van 80 jaar geledenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:34 schreef Tem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onzinquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En dat is het bewijs dames en heren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
mijn god, een tekening van 80 jaar geleden
Inderdaad. De pieten zijn tegenwoordig hulpverleners die de wat verstrooide sint op de been houdenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit het Jeugdjournaal rondom Sinterklaas merk ik alweer.
Overigens, slaat het Quinsy virus op jullie voorstanders over ofzo? Alle rationaliteit is opeens verdwenen lijkt wel. Nog even en je gaat schuimbekkend roepen dat Fok racistisch is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
nee, waarom? hij heeft recht op zijn mening. Ik vraag me alleen af waarom hij zich zo - onbetaald ook nog eens - inzet voor deze kale racistische haatzaaier.quote:
MAAR DAT IS RACISTISCH WANT NEGERS ZOUDEN NOOIT BLANKEN HELPEN OPEN JE OGEN.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad. De pieten zijn tegenwoordig hulpverleners die de wat verstrooide sint op de been houden
Al moeten ze het opgraven uit eeuwenoude archieven , ze zullen er alles aan doen om het Sinterklaasfeest te verpesten. Eerder rusten deze sneue mensen niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
mijn god, een tekening van 80 jaar geleden
En het uitroeien van de Tutsi's door de Hutu's!!!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:44 schreef Rhalius het volgende:
Kunnen we roeiverenigingen niet aanklagen? dat kan als beledigend ervaren worden voor afstammelingen van galei slaven.
Was een grapske he. Ik vind du_ke een toffe peer en kan altijd lekker met hem rellen. Als je hem op zwart zou zetten zou hij zomaar een verzuurde ex-mod gaan worden. Moet je neit willen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:44 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, waarom? hij heeft recht op zijn mening. Ik vraag me alleen af waarom hij zich zo - onbetaald ook nog eens - inzet voor deze kale racistische haatzaaier.
Verbieden ja. Haatzaaiende extremisten met een diepgewortelde kinderhaat pur sang. Fouter dan dat vind je ze niet meer tegenwoordig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Al moeten ze het opgraven uit eeuwenoude archieven , ze zullen er alles aan doen om het Sinterklaasfeest te verpesten. Eerder rusten deze sneue mensen niet.
Precies, en dat kan met zwarte piet ook. Maar types die lopen te gillen dat mensen die zwarte piet racistisch vinden gelijk kinderhaters zijn en een feestje willen verstoren (voor de kinderen, boehoeequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vast wel. Maar nu ziet Sjimmie er heel anders uit.
Deze indruk wordt idd steeds en steeds sterker. Jammer, en zielig, als je daar je voldoening uit moet halen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Al moeten ze het opgraven uit eeuwenoude archieven , ze zullen er alles aan doen om het Sinterklaasfeest te verpesten. Eerder rusten deze sneue mensen niet.
Hihi...quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En het uitroeien van de Tutsi's door de Hutu's!!!!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En het uitroeien van de Tutsi's door de Hutu's!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |