SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
gisteren was die goedkoper toch?quote:
Was gisteren een andere dacht ik?quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:28 schreef essnhills het volgende:
Beer wilde hem gister wel kopen maar toen had ie hem gemist.. Ik ben benieuwd
Geen ideequote:
ja, dat was serrano, dit is ibericoquote:
lidl heeft ook elk jaar voor kerst zo'n poot, denk dat ik die maar eens ga halenquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:29 schreef essnhills het volgende:
Ohja,en dit is 6,5 kilo, die andere was 7
mogguhquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:30 schreef Uccie het volgende:
kom alleen even hoi zeggen...denk dat ik vandaag echt hard moet werken
maar wel maar tot 13u daarna kom ik weer gezellig doen.
/nutteloze informatie
Hoiquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:30 schreef Uccie het volgende:
kom alleen even hoi zeggen...denk dat ik vandaag echt hard moet werken
maar wel maar tot 13u daarna kom ik weer gezellig doen.
/nutteloze informatie
Twe bo... Nou ja. Je snapt het welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pauze is net voorbij joh
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
elke supermarkt heeft zo'n ding rond kerst. En na kerst zijn ze altijd over voor de helft van de prijs.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:28 schreef essnhills het volgende:
Beer wilde hem gister wel kopen maar toen had ie hem gemist.. Ik ben benieuwd
Nou als je het torvallig ziet, al zal ik dan toch wel veel te laat zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh
moet ik je nog waarschuwen als ik de lamp zie?
Het was een andere ham dan gisterquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:32 schreef Hi_flyer het volgende:
Kut, ham gemist omdat ik m'n telefoon niet bij de hand hadzou 'm delen met een collega....
Ik weets, deze was duurder, maar als je 'm met een collega deelt niet meerquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was een andere ham dan gister
kan hem ook voor je kopen (als ik zelf in de gelegenheid ben op dat moment)quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou als je het torvallig ziet, al zal ik dan toch wel veel te laat zijn.
Tweequote:Op vrijdag 8 november 2013 08:37 schreef Sickert het volgende:
Ik wil geen kut lamp
Zou er nog een mooie laptop langs komen?
Als ik zie wat voor pc-systemen er tot nu toe voorbij zijn gekomen; nee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:37 schreef Sickert het volgende:
Ik wil geen kut lamp
Zou er nog een mooie laptop langs komen?
ja, maar ik ken deze nietquote:
Misschien komt ie later nog een keerquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:34 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik weets, deze was duurder, maar als je 'm met een collega deelt niet meer
Ik ook nietquote:
quote:
ik hoef niet te ruiken als een turkse voedselmarktquote:oosterse houtachtige geur voor mannen. De topnoten zijn artemisia, grapefruit, peer, en kardemom. De midden noten zijn nootmuskaat en muskus. De basis noten zijn patchoeli, vanille en vetiver.
Ik ben over het algemeen wel tevreden geweest met mijn boxen ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:46 schreef Ballys het volgende:
hebben jullie wel eens een box gescoord en waren jullie er tevreden mee?
Ik heb 1x een box gehad, alleen maar bagger, 99¤ voor een stofzuiger, aftandse smartphone en een rijbewijsmapje voor een papieren rijbewijs
nooit gescoord, maar voor 99 euro klinkt dat niet slecht..quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:46 schreef Ballys het volgende:
Ik heb 1x een box gehad, alleen maar bagger, 99¤ voor een stofzuiger, aftandse smartphone en een rijbewijsmapje voor een papieren rijbewijs
Ja, ik heb er 3 gehad, alledrie tevreden (30, 60 en 90) en m'n vriend 1 van 100. Ook tevreden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:46 schreef Ballys het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik hoef niet te ruiken als een turkse voedselmarkt
in hugo boss we trustquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen luchtjes meer gekochtik krijg om de zoveel tijd een luchtje van Yves Rocher, als trouwe klant zijnde
Dan had je toch gewoon een goeie box? Zo te horen oversteeg de waarde van de producten de aanschafprijs behoorlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:49 schreef Ballys het volgende:
misschien was ik gewoon jaloers op die unboxing video's waar allemaal mooie stuff in zat, ach mijn moeder was heel blij met de smartphone
Ik heb er dit jaar al 2 gekregenquote:
daar heb ik toch niks aanquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar al 2 gekregen
Tsja, we hopen allemaal in een box van 25 euro een ipad, keukenmachine en een nieuwe auto te krijgen. Dus het valt altijd een beetje tegen. Maar volgens mij is het nooit echt slecht.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:49 schreef Ballys het volgende:
misschien was ik gewoon jaloers op die unboxing video's waar allemaal mooie stuff in zat, ach mijn moeder was heel blij met de smartphone
Ja maar meeeerquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan had je toch gewoon een goeie box? Zo te horen oversteeg de waarde van de producten de aanschafprijs behoorlijk
Ik welquote:
was die van gisteren ook 20 inch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:51 schreef Renn het volgende:
Is dit ding nou 2 bankjes goedkoper dan gisteren of wordt ik gek?
Ja, twee meerquote:
quote:
Ja en dat is ook wel logisch, maar je moet daarna wel de producten een beetje op waarde schatten. Een beetje knappe stofzuiger is ook al zo 50 euro waardquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:53 schreef Myraela het volgende:
Je gaat bij zo'n box toch altijd een beetje fantaseren, lijkt me. Zo van "nieuwe laptop.En een spiegelreflexcamera
en ... en... en... "
Als je dan een stofzuiger en een non-telefoon krijgt is dat wel een beetje balen.
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:54 schreef EDMAN- het volgende:
Goedemorgen! Toch gaan werken ondanks ziek, vanmiddag maar vrij genomen.
Iedereen 2 boxen gepakt?
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:53 schreef Renn het volgende:
Mijn 1DK werkt nogsteeds niet.... Hij laat de producten gewoon niet zien.. Een oft andere plugin misschien? Iemand hier verstand van?
meestal wel meer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja en dat is ook wel logisch, maar je moet daarna wel de producten een beetje op waarde schatten. Een beetje knappe stofzuiger is ook al zo 50 euro waard
Mocht iemand een Roomba robotstofzuiger ofzo in zijn box hebben, wil ik die wel overnemen voor een zacht prijsjequote:Op vrijdag 8 november 2013 08:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja en dat is ook wel logisch, maar je moet daarna wel de producten een beetje op waarde schatten. Een beetje knappe stofzuiger is ook al zo 50 euro waard
Kloptquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meestal wel meer.
maar ja, het is niet iets waar je echt blij van wordt
Ik ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:55 schreef Myraela het volgende:
Ik zou stiekem best blij worden van een nieuwe stofzuiger.
Maar dan heb je ook niet echt een heel realistisch beeldquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:53 schreef Myraela het volgende:
Je gaat bij zo'n box toch altijd een beetje fantaseren, lijkt me. Zo van "nieuwe laptop.En een spiegelreflexcamera
en ... en... en... "
Als je dan een stofzuiger en een non-telefoon krijgt is dat wel een beetje balen.
Voor hoeveelquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:56 schreef Ballys het volgende:
uiteraard heb ik de stofzuiger verpatst
Ik heb nog nooit een box gehad, ik wen alleen aan "zij hebben wel een box, ik niet. "quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook niet echt een heel realistisch beeldTuurlijk is het balen als er spul inzit wat je niet kan gebruiken, maar dan kan je het altijd verkopen of weggeven. Zolang de waarde hoger is dan de aanschafwaarde.. tja.
Tuurlijk zijn er altijd leukere boxen dan de jouwe, maar daar wen je vanzelf wel aan
Moggeh, goed dat je vanmiddag wel naar huus gaat dan, ik blijf heel de dag maar weer thuis..quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:54 schreef EDMAN- het volgende:
Goedemorgen! Toch gaan werken ondanks ziek, vanmiddag maar vrij genomen.
Iedereen 2 boxen gepakt?
dat zou ik dan wel weer tof vinden, maar ja, dat ligt denk ik aan mij.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt
Er waren toen ook mensen die een uitgebreide luxe bitten en borenset kregen. Ja daar zit je ook niet echt op te wachten in de box, maar het is wel behoorlijk wat waard
Ik vond die 570 euro op 100 anders wel een prima box eigenlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:57 schreef Scorpie het volgende:
De box is echt zwaar overrated. De ouwe boxen van weleer, die waren geweldig.
Geenquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Moggeh, goed dat je vanmiddag wel naar huus gaat dan, ik blijf heel de dag maar weer thuis..
En uiteraard
quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:57 schreef Ballys het volgende:
[..]
euro of 70, en mijn moeder blij maken was die andere 29 wel waard
Probleem opgelostquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:57 schreef Ballys het volgende:
[..]
euro of 70, en mijn moeder blij maken was die andere 29 wel waard
Dat lijkt me nog veel ergerquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een box gehad, ik wen alleen aan "zij hebben wel een box, ik niet. "
Ja dat rare handvatding dusquote:
Awwquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:58 schreef EDMAN- het volgende:
En de onkyo van 170 euro (die ik nu kan betalen) is dus langs geweest
Dat ik er toen 3 in die ene hunt had ging iedereen mij uitlachen van te voren 'haha jij krijgt 3x dezelfde kutproducten!quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog veel erger![]()
Heb zelf al een aantal hunts achter elkaar pech en baal toch steeds wel weer een beetje als het uitpakmoment er weer is. Tenzij ze kut zijn natuurlijk dan is het leuk leedvermaak
Ik baal vooral als ik mensen hoor klagen over een box die best had willen hebben. Of als ze alle verkocht hebben terwijl ik een aantal items gewoon had kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog veel erger![]()
Heb zelf al een aantal hunts achter elkaar pech en baal toch steeds wel weer een beetje als het uitpakmoment er weer is. Tenzij ze kut zijn natuurlijk dan is het leuk leedvermaak
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nee die van vannacht was ips ding ding, ding ding, hey een box klik, errording di- gong uitverkocht. oh
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:59 schreef Ballys het volgende:
oke oke ik hunt mee, op een box en op *hoe ironisch* een roomba stofzuiger
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:01 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nee die van vannacht was ips ding ding, ding ding, hey een box klik, errording di- gong uitverkocht. oh
![]()
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
Hihi ja toen had ik er ook 3 (wat een tijden) maar 1 daarvan was wel kutquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ik er toen 3 in die ene hunt had ging iedereen mij uitlachen van te voren 'haha jij krijgt 3x dezelfde kutproducten!En toen had ik 3 hele mooie boxen
![]()
Ja dat hou je altijd, die laatste box konden wij toevallig zelf helemaal niks mee, dus waarom niet voor een leuk prijsje proberen te verkopen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik baal vooral als ik mensen hoor klagen over een box die best had willen hebben. Of als ze alle verkocht hebben terwijl ik een aantal items gewoon had kunnen gebruiken.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:01 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nee die van vannacht was ips ding ding, ding ding, hey een box klik, errording di- gong uitverkocht. oh
![]()
![]()
![]()
Dat kan ook altijd nog jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hihi ja toen had ik er ook 3 (wat een tijden) maar 1 daarvan was wel kutMaarja, teruggestuurd en geld terug.
Ik heb woensdagavond een half uur voor de hunt begon ofzo gedouchtquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:02 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eigenlijk even douchen, maar ik durf niet van de laptop weg te gaan.
En sindsdien niet meer?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb woensdagavond een half uur voor de hunt begon ofzo gedoucht![]()
Ik dacht al wat ruik ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb woensdagavond een half uur voor de hunt begon ofzo gedoucht![]()
Ja, er was een pauze van ruim 6 uurquote:
Ik lag om 11 uur al te slapen. Als ik had geweten dat er een pauze zou zijn om half 2 was ik wakker gebleven.quote:
quote:
Was gezellig johquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:05 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee de pauze was rete spannend, kon echt niet naar bed gaan!
Ja toevallig enzoquote:
Oh das aardig langquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, er was een pauze van ruim 6 uur
Je moet effe zo'n waterdichte tablet scoren voor de volgende keerquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ga gewoon even douchen en zet de laptop naast de douche neer.
Zo'n ziekenhuis ding. Die zijn alleen erg duur(1000,- )quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je moet effe zo'n waterdichte tablet scoren voor de volgende keer
dat is nogal een verschil ja. 140 ipv 45 euroquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:18 schreef Melleyn het volgende:
http://aanbieding.marktpl(...)isycon&show_popup=no
Dagaanbieding van marktplaats, dan zijn die prijzen bij ibood zo slecht nog niet
Ik wil die met die houderquote:
Gebruik nooit de woorden rijles en ongeluk in 1 zin (sorry, 2 zinnen)quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:09 schreef Vleuver het volgende:
Ik zit in de trein naar school, vanmiddag ook nog rijles. Wat een ongeluk allemaal.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die houder is trouwens wel kut. even er tegenaan stoten en alles ligt er afquote:
Ja, tweequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, tweetoch de stofzuigerdingetjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ohquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die houder is trouwens wel kut. even er tegenaan stoten en alles ligt er af
Jaquote:
gewoon niet er tegenaan stotenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhNaja ik heb nu toch nog geen knappe pannen dus dit spul heb ik ook nog niet zo hard nodig
[..]
Ja, tweeJe hebt de kussen voor beer gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja, tweeTriple woordwaardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
quote:
zodat ze dezelfde als thuis heeft als ze langskomtquote:
naughty boyquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodat ze dezelfde als thuis heeft als ze langskomt
Dubbele agenda's en allesquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodat ze dezelfde als thuis heeft als ze langskomt
Ik ben ook stiekem heul liefquote:
niet stiekem, dat is algemeen bekendquote:
Ik deed het heul niet voor het aantal postsquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:36 schreef Pino112 het volgende:
Die topicpointer kan ook wel weg. 1193.
Oh shit, al mijn geheimen op straat en allesquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet stiekem, dat is algemeen bekend
Jaja zeker. Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik deed het heul niet voor het aantal posts![]()
Maar als je bijna 20 uur aanwezig bent en gewoon doorpost gaat het snel![]()
Wie? Essn?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:36 schreef Pino112 het volgende:
Die topicpointer kan ook wel weg. 1193.
Ach, op een 'normale' dag zit ik ook al gauw aan de 300 posts, dus zo vreemd is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaja zeker. Dat zeggen ze allemaal.
Mijn posts zijn allemaal van hoge kwaliteitquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:39 schreef Melleyn het volgende:
Zolang we niet als Jimbo alleen
1
2 (hihi)
3
gaan posten, valt het allemaal nog wel mee lijkt mij
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:39 schreef Myraela het volgende:
Ik moest zelfs opzoeken wie het was met zoveel posts, dus dan valt het met spammen in ieder geval wel mee.
Het was wel te raden ja.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was wel te raden ja.
Maar heb de hunt gisterenavond niet gevolgd.
Zal ik vanmiddag weer updates doen voor de stok?quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik vanmiddag weer updates doen voor de stok?
Tevens: Roar op de radioHet gras is groen.
quote:
wat staat op dr arm?quote:
beter dan google, deze vrouwquote:
quote:
Moet wel binnen 24u he.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik vanmiddag weer updates doen voor de stok?
Tevens: Roar op de radioHet gras is groen.
Ja dat ga ik niet redden ouwe pik. 25 uur is haalbaar denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet redden ouwe pik. 25 uur is haalbaar denk ik.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:54 schreef Renn het volgende:
Ik heb dat rugtasje net gekocht. Is wel handig om even wat spullen mee te nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst hond uitlaten en dan weer volle kracht verder!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:59 schreef -0- het volgende:
Goedemorgen huntertjes!
Nog veel gemist vannacht?
verwachte antwoord:Goedemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst hond uitlaten en dan weer volle kracht verder!
Ja, je hebt 2 boxen gemist!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:59 schreef -0- het volgende:
Goedemorgen huntertjes!
Nog veel gemist vannacht?
verwachte antwoord:Ja tweeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst hond uitlaten en dan weer volle kracht verder!
Ik heb die niet gemist hoor, lekker geslapenquote:
Ja hoiquote:
Wat is Sonos?quote:
Terug.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:04 schreef Vleuver het volgende:
Als een product aankomt en je bent niet tevreden, wat dan?
Wet koop op afstand enzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:04 schreef Vleuver het volgende:
Erop stampen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:04 schreef Vleuver het volgende:
En dan zeggen zij ja mijn ding wat doe je en dan zeg jij haha jamaar ik had hem toch gekocht?quote:
quote:
quote:
Ik ga vanavond een gaatje vullen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:11 schreef Tjacka het volgende:
gaatje gevuld nu weer met jullie praten
Deed het auw?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:11 schreef Tjacka het volgende:
gaatje gevuld nu weer met jullie praten
Heb je nou al pics gestuurd? Of een naam, kijk ik zelf wel evenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een gaatje vullen.
Hm, de boxee box gewoon gemistquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:04 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Doei doeiquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
HolaIk ben er vanmiddag pas weer. Ga zo boodschappen doen en nog wat andere shit.
Jij hebt gewoon geen zin in de hunt zolang ik er ben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
HolaIk ben er vanmiddag pas weer. Ga zo boodschappen doen en nog wat andere shit.
Ok, hoi, doei enzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
Niet zo gek doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen zin in de hunt zolang ik er ben.
Pizza bestellen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo gek doenIk wil niet verhongeren he
Vreeeeede op aaaaaaaarde. Enzulksquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:27 schreef Tjacka het volgende:
waarom komen hier alleen maar aardige mensen.
het is geen KLBquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:27 schreef Tjacka het volgende:
waarom komen hier alleen maar aardige mensen.
ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:29 schreef essnhills het volgende:
Ik ga even douchen enzoWie wil er voor mij de messenset in de gaten houden?
quote:
Ik wil ook een messenset en zolang ik hier ben komt dat sowieso niet langs, dus maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:29 schreef essnhills het volgende:
Wil je ook dezelfde?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wil ook een messenset en zolang ik hier ben komt dat sowieso niet langs, dus maak je geen zorgen.
Ik weet niet welke zij wil dus.quote:
Zij wil die met die blije kleurtjesquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik weet niet welke zij wil dus.
Maar ik heb er geen verstand van dus ik moet op de foto beoordelen of het scherpe messen zijn.
alles goed?quote:
Moet iemand hem kopen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:29 schreef essnhills het volgende:
Ja goed. Nog iets gekocht?quote:
??? zo gaat het er in KLB aan toe bedoel ik. daarom kom ik er nietquote:
Zo ging het er 3 jaar geleden aan toequote:Op vrijdag 8 november 2013 10:43 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
??? zo gaat het er in KLB aan toe bedoel ik. daarom kom ik er niet
Ja tegenwoordig zitten die allemaal in VBL huehuehuequote:Op vrijdag 8 november 2013 10:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo ging het er 3 jaar geleden aan toe
Ja toen was ik sporten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
gisterenavond nog gezien volgens mij
wij zijn toch best liefquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig zitten die allemaal in VBL huehuehue
Handig voor op de campingquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oeh kek hendig dan hoef je niet met heel je armen erin om de zak te vervangen
Nee, ze laten in die rechter plaatjes alleen zien hoe je de zak vervangtquote:
lolquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:47 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee, ze laten in die rechter plaatjes alleen zien hoe je de zak vervangt
En de onderkant staat er gewoon niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |