Ja best leuk hoor zo'n klus maar met een blokker mop 30 badkamers schoonmaken is helquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:22 schreef chufi het volgende:
[..]
2 dingen door elkaar .... Alleen als je het zelf onder controle hebt,,, Enjoy the weekend Soury
Ja ja de jeugd heeft ons in principe a vervangen . dus ik begin vroeg met verbreiden van mn optiesquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best leuk hoor zo'n klus maar met een blokker mop 30 badkamers schoonmaken is hel
Maar wel leuk onder de mannen. En ik zing mijn uurtjes wel uit. Tis wat he? als applicatie beheerder
Je hebt nog even de tijd om rond te kijken neem ik aanquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja de jeugd heeft ons in principe a vervangen . dus ik begin vroeg met verbreiden van mn opties
Ik kan daar niet mee omgaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik werk op een plek met veel vrouwen en ben blij dat het freelance is.
En dat op dit tijdstip ... Thks Maar nu wel gauw slapen ... PP komt hier zondag zn fortuin zoeken .. Moet het allemaal wel een beetje voorradig zijn en toonbaarquote:
Ik kom gewoon de TOMTOM ophalen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:34 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat op dit tijdstip ... Thks Maar nu wel gauw slapen ... PP komt hier zondag zn fortuin zoeken .. Moet het allemaal wel een beetje voorradig zijn en toonbaar
Hij heeft een tomtom om de tomtom op te zoekenquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kom gewoon de TOMTOM ophalen.
Oh jaquote:
Jaja weet ik ook wel.. En kijken naar wat ander spulletjes ... Maar dat zien we dan wel weer ..quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kom gewoon de TOMTOM ophalen.
Geen optie... niet mijn dingquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alhoewel Escargots kweken wel lucratief is.
Prima is eet allesquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alhoewel Escargots kweken wel lucratief is.
Ja zo werkt dat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja weet ik ook wel.. En kijken naar wat ander spulletjes ... Maar dat zien we dan wel weer ..
Neem je aanhanger maar meequote:
Nou succes dan maarquote:
Nah zoveel heb ik ook weer niet in de aanbieding... CD's ?quote:
En dan? Wat ga je met dr doen ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan je zo oppikken als het beetje op de route ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ga wel die filmposters een keer netjes maken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah zoveel heb ik ook weer niet in de aanbieding... CD's ?
En met zn stationwagon komt ie een heel eind
Maar als jij ook nog dingetjes hebt
Goed ideequote:Op vrijdag 8 november 2013 04:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ga wel die filmposters een keer netjes maken.
Ik kan je aardig vertellen wat bijzonder is en wat niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed idee
Ik ga al mn LP's ff snel in kaart brengen
Ja geloof ik best, maar ik wil ze ff in een sheetje hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan je aardig vertellen wat bijzonder is en wat niet.
Daar is bij mij geen beginnen meer aan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geloof ik best, maar ik wil ze ff in een sheetje hebben
Hoeveel heb je ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar is bij mij geen beginnen meer aan.
Moet je echt doen... Maar slaap lekker dingquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ga wel die filmposters een keer netjes maken.
Wel ff aanmelden van te voren ....quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga gewoon ff Sjoef meeten en wie mee wil op de route die kan ik ophalen.
Ede, Utrecht, Woerden, A'dam.
Afspraak is afspraak. Daar hou je je toch aanquote:
Dat regel ik wel, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Afspraak is afspraak. Daar hou je je toch aan
Gaat om de fans die met PP mee liftenquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel er dat zijn, er is plek voor 4.quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat om de fans die met PP mee liften
Als je wilt ... Alleen geen idee hoe laat PP denkt te komen.. Maar voor jouw maakt dat weer niet uit want je hebt mn gegevens...quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij je vrouw en 3 op de achterbank... ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel er dat zijn, er is plek voor 4.
Daar maak ik me ook zeker geen zorgen overquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat regel ik wel, maak je geen zorgen.
Mijn vrouw is nooit zeker, die gaat haar eigen gang.quote:Op vrijdag 8 november 2013 05:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij je vrouw en 3 op de achterbank... ?
jaja Maar laat het ff op tijd weten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 05:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
De details bespreken we wel in DM of PM.
Komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 05:01 schreef chufi het volgende:
[..]
jaja Maar laat het ff op tijd weten.
Ah een YT tijd voor bedjequote:
Als ik naar A'dam ga dan wil mijn muts altijd wel mee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 05:06 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, Ik zie jou en je aanhang wel langskomen...
Ze doet wel lelijk soms maar volgens mij best aardig.quote:
Dat wordt bij deze beaamd PPquote:Op vrijdag 8 november 2013 05:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze doet wel lelijk soms maar volgens mij best aardig.
De LP's van John Cale zijn sowieso stuk zeldzamer dan van zijn maatje Lou Reed.quote:
Ik denk het niet, Druk drukquote:
Ken hemquote:
Dat gaat me dan weer iets te ver.quote:
De kroketten liggen net in het mandje te sussen, maar bedanktquote:
IRL krijgt ze die ook.. Maar U zie ik zondag met eventuele aanhang ... om x uur .. Slapen PP .. Ol iig welquote:Op vrijdag 8 november 2013 05:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer iets te ver.
Welke mosterd?quote:Op vrijdag 8 november 2013 05:19 schreef Soury het volgende:
[..]
De kroketten liggen net in het mandje te sussen, maar bedankt
Dat doet ie altijd hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 05:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer iets te ver.
Ik had gewoon ff langs kunnen komen fietsenquote:Op vrijdag 8 november 2013 05:19 schreef Soury het volgende:
[..]
De kroketten liggen net in het mandje te sussen, maar bedankt
Extra pittig dion ofzoquote:
Mijn fiets heeft 2 lege banden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 05:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had gewoon ff langs kunnen komen fietsen
Weggooien en verder slapen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 05:23 schreef Soury het volgende:
Tering zeg ik ben echt van de leg. Mijn wekker ging af
Kom wel een andere keer.... Nu echt pittenquote:Op vrijdag 8 november 2013 05:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn fiets heeft 2 lege banden.![]()
Wees nu blij dat we je wakker hieldenquote:Op vrijdag 8 november 2013 05:23 schreef Soury het volgende:
Tering zeg ik ben echt van de leg. Mijn wekker ging af
Ik moet daar van niezenquote:
Nee dat is ook mijn mobiel.quote:
Ik vind het best zolang ze maar niet hier komen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Komt er ook een moderne manager Facebook?
Ja, we zullen rekening met je houden... Je hoeft je niet druk te maken Senzunequote:Op vrijdag 8 november 2013 19:07 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik vind het best zolang ze maar niet hier komen.
Jammer, ik had net een stoel op het randje van het balkon gezet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, we zullen rekening met je houden... Je hoeft je niet druk te maken Senzune
Ja helaas te laatquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:24 schreef Senzune het volgende:
[..]
Jammer, ik had net een stoel op het randje van het balkon gezet.
Het is bij mij ijsthee, tonic, bitter lemon of uiteraard whisky.quote:
Rum gaat bij mij meestal door een cola of zo ... Zonde... Whisky heb ik wel iets meer mee ...quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:23 schreef Iwanius het volgende:
Wie eens een goede zachte en top rum wil uitproberen moet eens onderstaande uitproberen.
[ afbeelding ]
(gewoon te koop bij de betere slijterijen)
En? was het gezellig of mag je er niet over praten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:51 schreef chufi het volgende:
fles sterke drank krijg ik niet meer weg, flesje wijn lukt nog wel
Daar mag ik niet over praten, dat begrijp je hopelijk welquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En? was het gezellig of mag je er niet over praten?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar mag ik niet over praten, dat begrijp je hopelijk wel
Pas maar op ja, voor je het weet zijn we weer een week verderquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik wilde iets zeggen, maar la maar zitten
Neu... ik zit nu toch niet meer in de weg ....quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op ja, voor je het weet zijn we weer een week verder
OK, je weet me anders wel te vinden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neu... ik zit nu toch niet meer in de weg ....
was slecht een korte visite, no worries.
Heb ik straks weer oorlog, hou het nou maar bij eentjequote:Op zaterdag 9 november 2013 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, je weet me anders wel te vinden.
Toeterenquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:01 schreef chufi het volgende:
Er gaat hier blijkbaar een maagd trouwen... Zal wel onderbuurmeisje zijn, de enige in de huwbare leeftijd in de flat volgens mij, maar of dat nog maagd zijn goed gaat durf ik niet te zeggen ....
Dat hebben ze dan pas gedaan op afstand van mn huis... Mijn aandacht werd gewekt door trommels en oosterse geluiden... Buiten stonden tig extra auto's waaronder een hele serie vage zwarte bakken ...quote:
Mooi moment om de vuilniszakken buiten te zetten...quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan pas gedaan op afstand van mn huis... Mijn aandacht werd gewekt door trommels en oosterse geluiden... Buiten stonden tig extra auto's waaronder een hele serie vage zwarte bakken ...
Op zaterdag?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi moment om de vuilniszakken buiten te zetten...
Als ik de vuilnis buiten zet loop ik naar de parkeergarage, waar de containers staan die 2x per week geleegd worden ... Zie ik nog niks ...quote:
O, je wil het zien...quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik de vuilnis buiten zet loop ik naar de parkeergarage, waar de containers staan die 2x per week geleegd worden ... Zie ik nog niks ...
Ik niet hoor ... Anders was ik wel even gaan doen of ik nog iets bij super zou moeten halenquote:
en terechtquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga mn vuilnis niet over ze heen storten ...
Zo is dat.. Je moet op goede voet met ze blijven ...quote:
Weet ik zo niet. Ik moet nog tekenen. Maar dat het verlengd wordt staat vast, want ze hadden dan al lang me schriftelijk iets moeten laten weten en de mondelinge toestemming is er..quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat.. Je moet op goede voet met ze blijven ...
Bos, voor hoe lang is je contract verlengd ?
Goed te horen Bosquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik zo niet. Ik moet nog tekenen. Maar dat het verlengd wordt staat vast, want ze hadden dan al lang me schriftelijk iets moeten laten weten en de mondelinge toestemming is er..
Oh Piet Piraatquote:
Moet hij nog even wachten, carabonara strakkiesquote:
Carbonara bedoel je?quote:Op zondag 10 november 2013 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet hij nog even wachten, carabonara strakkies
Ja die,quote:
Carbonara a la Soury? Jammie, die heb ik al te lang niet opquote:Op zondag 10 november 2013 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet hij nog even wachten, carabonara strakkies
Er zijn er twee, dit keer met room. Omnomnomquote:Op zondag 10 november 2013 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Carbonara a la Soury? Jammie, die heb ik al te lang niet op
Ja, die met de room heb ik ook een keer gemaakt, die andere is een slanke versie.quote:Op zondag 10 november 2013 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn er twee, dit keer met room. Omnomnom
Ah cevapcici's Servische lamsworstjes ...quote:Op zondag 10 november 2013 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die met de room heb ik ook een keer gemaakt, die andere is een slanke versie.
Ik heb krieltjes met daardoor een uitje, boontjes, cvapcici's en een scheut zoete ketjap gegeten
Ja, die van de de Lidl, heerlijk met knoflooksaus.quote:Op zondag 10 november 2013 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah cevapcici's Servische lamsworstjes ...
Die ga ik onthouden, mijn moeder woont tegenover de Aldi en sinds kort is er een enorme Lidl daar.quote:Op zondag 10 november 2013 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die van de de Lidl, heerlijk met knoflooksaus.
Ik heb ze voor het eerst gegeten toen ik in 1989 op vakantie was in Joegoslavië, tegenwoordig Kroatië en kwam ze jaren later tegen in het vriesvak van Lidl
Nooit geprobeerd.. Wie weet toch maar weer eens naar de Lidl....quote:Op zondag 10 november 2013 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die van de de Lidl, heerlijk met knoflooksaus.
Ik heb ze voor het eerst gegeten toen ik in 1989 op vakantie was in Joegoslavië, tegenwoordig Kroatië en kwam ze jaren later tegen in het vriesvak van Lidl
+/- 500 m is mn Lidl ... Maar met 2 andere Supers op 100 m ...quote:Op zondag 10 november 2013 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden, mijn moeder woont tegenover de Aldi en sinds kort is er een enorme Lidl daar.
Ik kruis regelmatig. AH in de buurt maar als ik op visite ga pak ik de Aldi mee.quote:Op zondag 10 november 2013 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
+/- 500 m is mn Lidl ... Maar met 2 andere Supers op 100 m ...
Leuk topic, ik kende het niet. Deze is iets recenter CUL / Je favoriete Lidl product, deel 7 Waar we smullen van de warme bakker!quote:Op zondag 10 november 2013 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kruis regelmatig. AH in de buurt maar als ik op visite ga pak ik de Aldi mee.
Ik neus veel in CUL ook CUL / Favo Aldi artikel #2
De Lidl versie is er ook ergens
CUL / Favo Lidl artikel
Ja ik dacht dat het een reeks wasquote:Op zondag 10 november 2013 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk topic, ik kende het niet. Deze is iets recenter CUL / Je favoriete Lidl product, deel 7 Waar we smullen van de warme bakker!
Ik zit op smart te wachten op de Aldi winter assortiment. Dan sla ik konijnen inquote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 10 november 2013 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit op smart te wachten op de Aldi winter assortiment. Dan sla ik konijnen in
Zo lekkerquote:Op zondag 10 november 2013 19:34 schreef Speedball het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh [ afbeelding ]
Ik kom eigenlijk nooit bij Aldi, voor konijn ga ik naar de kinderboerderij.quote:Op zondag 10 november 2013 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit op smart te wachten op de Aldi winter assortiment. Dan sla ik konijnen in
Gratisquote:Op zondag 10 november 2013 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit bij Aldi, voor konijn ga ik naar de kinderboerderij.
Eerst ermee knuffelen en dan ongemerkt mijn jaszak in laten zakkenquote:
Ach ze merken er niks van. Doe ik ook altijd met kalfjesquote:Op zondag 10 november 2013 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerst ermee knuffelen en dan ongemerkt mijn jaszak in laten zakken
Past hij is de vriezer van soury?quote:Op zondag 10 november 2013 21:51 schreef sacha het volgende:
gratis af te halen hoogbejaard konijn, weigert dood te gaan
quote:Op maandag 11 november 2013 03:07 schreef chufi het volgende:
Over dieren en zo gesproken... Ik kijk nu "La Cle des Champs" , een aanrader als je van vreemde beestjes houdt in close-up in HD ... Alles in en rondom een vijver ...
quote:Op maandag 11 november 2013 16:17 schreef chufi het volgende:
Ik zit er klaar voor .... Laat die kids maar bellen... Ik geef niet thuis
quote:Laat de bel maar bellen, deze jongen komt niet meer
Nee niet persoonlijk of via via .. Maar of er op zit te wachten ... Nee niet echtquote:Op maandag 11 november 2013 18:20 schreef sacha het volgende:
Circus Kutsers, die ken ik nou weer!
jij sjoef?
Voornamelijk chocolade goed ,,,, Dat lus ik zelf ook nog wel, dus komt wel opquote:Op maandag 11 november 2013 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bederft niet, kun je volgend jaar weer geven.
Is het geen suikerfeest binnenkort? Kan je het aan de buurtkinderen geven...quote:Op maandag 11 november 2013 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Voornamelijk chocolade goed ,,,, Dat lus ik zelf ook nog wel, dus komt wel op
Maakt niet uit, wanneer het ons als kind uitkwam gingen wij ook langs de deuren en 'Sinte, Sinte Maarten' zingen. Als we maar snoep kregen...quote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Tilburg kwamen ze op 6 januari langs de deur voor snoep, er zijn blijkbaar ook nog andere gewoontes maar heb geen idee wanneer?
Ik zal al vroeg in de handel en ging liever op de markt en kermis bijklussen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wanneer het ons als kind uitkwam gingen wij ook langs de deuren en 'Sinte, Sinte Maarten' zingen. Als we maar snoep kregen...
Diezelfde buurtkinderen lopen op 11/11 ook in groepen langs de deuren en zingen 2 regels onverstaanbaar liedje en graaien maar ,,,,,, Heiligenschennis is hetquote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het geen suikerfeest binnenkort? Kan je het aan de buurtkinderen geven...
Ook gedaan, de almighty altijd werkende sleutel van de botsauto's zien te bemachtigen of meehelpen bij de opbouw van het circus. Maar toen was ik al ouder, ik heb nu over een leeftijd van rond de 7 ā 8 jaar....quote:Op maandag 11 november 2013 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zal al vroeg in de handel en ging liever op de markt en kermis bijklussen.
Ik ook. Voordat de school begon eerst de markt op.quote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook gedaan, de almighty altijd werkende sleutel van de botsauto's zien te bemachtigen of meehelpen bij de opbouw van het circus. Maar toen was ik al ouder, ik heb nu over een leeftijd van rond de 7 ā 8 jaar....
Niks graaien maar, verstaanbaar en in een normaal tempo zingen, anders krijg je niks...quote:Op maandag 11 november 2013 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Diezelfde buurtkinderen lopen op 11/11 ook in groepen langs de deuren en zingen 2 regels onverstaanbaar liedje en graaien maar ,,,,,, Heiligenschennis is het
Het schijnt van oorsprong iets uit de kop van Noord Holland te zijn, maar als er geld verdiend kan worden dan neemt de rest van Nederland het net zo makkelijk over. Zie o.a. ook Valentijnsdag, Halloween en het Suikerfeest...quote:Op maandag 11 november 2013 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier leeft het niet blijkbaar? Geen kind met lampion te zien.
Doe je goed, maar ik zou er niets aan hebben ..quote:Op maandag 11 november 2013 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vandaag ff gratis APK geregeld in ruil voor PC repareren.
Tsja, wat moet je rekenen voor het vervangen van een ventilatortje voor zowat buren met een autobedrijf.quote:Op maandag 11 november 2013 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je goed, maar ik zou er niets aan hebben ..
Ja, setje winterbanden ? Heb ik ook niets aan,,quote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je rekenen voor het vervangen van een ventilatortje voor zowat buren met een autobedrijf.
En een auto die begin Januari weer geld gaat kosten.
Winterbanden doe ik niet aan, veel te veel gedoe voor die paar dagen sneeuw.quote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, setje winterbanden ? Heb ik ook niets aan,,
Wacht maar af PP , dit wordt de strengste winter sinds decennia ....quote:Op maandag 11 november 2013 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Winterbanden doe ik niet aan, veel te veel gedoe voor die paar dagen sneeuw.
Ik ben n al meerdere keren erg blij geweest met onze winterbanden, heeft de nodige slippartijen wel voorkomen. En je gewone banden slijten maar de helft zo veel, dus per saldo kost het je niks extra's...quote:Op maandag 11 november 2013 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Winterbanden doe ik niet aan, veel te veel gedoe voor die paar dagen sneeuw.![]()
Ik wissel te snel van auto daarvoor, heb ik weer set banden in de berging liggen die niet past.quote:Op maandag 11 november 2013 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben n al meerdere keren erg blij geweest met onze winterbanden, heeft de nodige slippartijen wel voorkomen. En je gewone banden slijten maar de helft zo veel, dus per saldo kost het je niks extra's...
Maar je moet wel aan de APK? Dat heb ik dan weer zelden of nooit...quote:Op maandag 11 november 2013 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wissel te snel van auto daarvoor, heb ik weer set banden in de berging liggen die niet past.![]()
De Peugeot die ik nu heb , bevalt me wel, zuinig, veel ruimte, goede stoelen, rijdt prima maar moet na 15k kilometer sinds aanschaf wel enige aandacht.quote:Op maandag 11 november 2013 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je moet wel aan de APK? Dat heb ik dan weer zelden of nooit...
In Duitsland zijn ze verplicht toch?quote:Op maandag 11 november 2013 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
En moet ik echt ergens heen waar winterbanden onmisbaar zijn dan leen ik de Golf van mijn schoonzoon.
Ja min of meer wel, bij een ongeluk gaan ze het controleren.quote:Op maandag 11 november 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
In Duitsland zijn ze verplicht toch?
Goed idee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
EN gewoon met een potje rubberverf de strepen er op schilderen
En nog goede nummers ook.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:05 schreef chufi het volgende:
Ik zie een paar hele bekende nummers/artiesten voorbij komen
Das kut....quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:42 schreef Senzune het volgende:
![]()
Nog steeds geen recht op een inkomen.
Mijn buurvrouw haar ex ook Wooiiquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
De zoon van de zus van mijn vrouw woont daar en die vangt veel wind.
Tis een beetje rustig hier inderdaad...quote:Op woensdag 13 november 2013 16:04 schreef drakin het volgende:
Ik ben in een muziektopic terechtgekomen, waar is 40+ gebleven?
En daarom post je enkel youtube-jes die ik toch (bijna) nooit aanklikquote:Op woensdag 13 november 2013 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een beetje rustig hier inderdaad...
Heeft een beetje met de TT te maken.. PP heeft inmiddels een aantal ouwe LP's van mij ,,, Voor hem de vreugde van de aanwinst, voor mij de nostalgie van hetgeen is verdwenenquote:
Klopt, ook nog wat LP's en een platenspeler.. Alleen 40+ers weten wat dat zijnquote:
DIe van mij stond ook al eeuwen stof te vangen.. Maar zo komt ie terecht bij een liefhebber .. En dat is dan wel weer leuk tochquote:Op woensdag 13 november 2013 16:35 schreef sasquatsch het volgende:
LP's heb ik ook nog wel, alleen geen platenspeler meer.
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe van mij stond ook al eeuwen stof te vangen.. Maar zo komt ie terecht bij een liefhebber .. En dat is dan wel weer leuk toch
Dag chuufffquote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef chufi het volgende:
Next op de lijst CD-collectie in de aanbieding, nu ze het nog doen .... EN doe de DVD;s er ook maar bijOk gebruik ze eigenlijk nooit meer..
Ik ken dat nummer van de film ''blow'' over de drugsdealer George Jung, die komt overigens ook vrij in 2015 oid.. Is ook weer bijna.quote:
quote:
He KT, hoe gaat jongen?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer van de film ''blow'' over de drugsdealer George Jung, die komt overigens ook vrij in 2015 oid.. Is ook weer bijna.
Prima chuuf, et toi?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
He KT, hoe gaat jongen?
Wij kennen Manfred Mann allemaal uit onze jeugd van LP's en de radio en zo
Muziek wordt steeds mooier naarmater we ouder worden ...quote:Op woensdag 13 november 2013 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prima chuuf, et toi?
Ja et is wel mooie muziek
Je kunt het ook anders bekijken... Des te meer en sneller ik hier post, des te eerder zijn we af van deze TTquote:Op woensdag 13 november 2013 17:55 schreef sacha het volgende:
ik post niet omdat de topic titel mij tegen staat
ah, ga door, ga door...quote:Op woensdag 13 november 2013 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders bekijken... Des te meer en sneller ik hier post, des te eerder zijn we af van deze TT
dat vraag je vast met een redenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:08 schreef chufi het volgende:
en je vriendinnen vragen mee te helpen
honderdenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet echt, maar bedenk dat je mogelijk nog een paar in Adam hebt kunnen zitten
Stuur maar een lijstje van alle nog beschikbare en volgens jouw geschikte .... Dan gaan we weer eens kijken of we er vrolijker op wordenquote:
lijstjes, lijstjes, wie op Fok is ook alweer van de lijstjes?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuur maar een lijstje van alle nog beschikbare en volgens jouw geschikte .... Dan gaan we weer eens kijken of we er vrolijker op worden
Je hebt alle Amsterdammers al ontmoet yoch uit dit topic, zijn ze allemaal afgekeurd?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet echt, maar bedenk dat je mogelijk nog een paar in Adam hebt kunnen zitten
Ok dan wacht ik wel af tot ze contact opnemen ... Meer kan ik niet doen voor je vriendinnen op deze manier ..quote:Op woensdag 13 november 2013 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
lijstjes, lijstjes, wie op Fok is ook alweer van de lijstjes?
Nog niet alle... Fann. En van degene die ik ontmoet heb vond ik jouw het leukst maar ben je wel afgekeurd .. Sorry maar je weet het zelf .. de Griek .quote:Op woensdag 13 november 2013 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt alle Amsterdammers al ontmoet yoch uit dit topic, zijn ze allemaal afgekeurd?![]()
En moeten ze persé uit Amsterdam komen? Of ben je gewoon te lui om verder te reizen?
Tja die Griekquote:Op woensdag 13 november 2013 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet alle... Fann. En van degene die ik ontmoet heb vond ik jouw het leukst maar ben je wel afgekeurd .. Sorry maar je weet het zelf .. de Griek .
Een beetje IN de buurt denk ik dat je bedoeldquote:Op woensdag 13 november 2013 18:59 schreef chufi het volgende:
En ja liefst een beetje uit de buurt.. Maar als er echt een klik is maakt afstand ook weer niet uit ...
Da's balen voor mij danquote:Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus meer als een lieve en .... vriendin zit er voorlopig niet voor je in
Tis idd hoe je het interpreteerd ... Maar niet te ver weg dusquote:Op woensdag 13 november 2013 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een beetje IN de buurt denk ik dat je bedoeld
Niet te ver weg, is ''in de buurt'' volgens mijquote:Op woensdag 13 november 2013 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis idd hoe je het interpreteerd ... Maar niet te ver weg dus
Dat voorlopig is niet aan mij..quote:Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's balen voor mij dan
Dichter bij, is uit mn buurt bij wijze van ...quote:Op woensdag 13 november 2013 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet te ver weg, is ''in de buurt'' volgens mij![]()
denk ik toch...
Ja lekker, of wil je horen dat je gemist wordquote:Op woensdag 13 november 2013 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is hier wel stil de laatste tijd
Ah......................... bij jou in de buurt, ja zo kan je het ook zeggenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dichter bij is uit de mn buurt bij wijze van ...
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lekker, of wil je horen dat je gemist word
Daar zat je weer op te wachten Muis?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lekker, of wil je horen dat je gemist word
Wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zat je weer op te wachten Muis?
Jups de hele dagquote:Op woensdag 13 november 2013 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zat je weer op te wachten Muis?
Ik denk dat niet btwquote:
Achter het behangquote:Op woensdag 13 november 2013 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en waar had je je vinger?
Ja he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |