Dat Fink brau is niet slecht!quote:Op maandag 29 maart 2004 12:53 schreef smash789 het volgende:
Die vruchtensap zit ik nu te drinken, 12 vruchten btw
Fink Brau bier, 0,5 liter voor 35 cent!!!
Draadloos toetsenbord + draadloos optische muis die ik nu gebruik, kostte slechts ¤25 en werkt SUPER!
Baquettes of whatever die dingen heten, staan in de vriezer, moet je 12-15 minuten in de heteluchtoven doen, en zijn zooooooooooooo lekker. Moet je echt proberen, je hebt lichtblauwe en zwarte doosjes met 6 stuks. Kost slechts 2 euro.
Grote lariekoek. Het zou namelijk betekenen dat er groente speciaal voor Aldi en Lidl wordt geteelt waarop extra pesticiden worden gegooid. Die exclusieve produktie zou de groente hopeloos duur maken t.o.v. groenten en fruit die gewoon uit de markt worden gekocht.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:13 schreef VicEd het volgende:
Bij de Lidl koop ik nix.
Weet je wel wat voor kwaliteit daar wordt verkocht? Op verse producten is geen enkele controle (kijk maar na de laaste berichten over pesticiden in Groente en Fruit, dat gaat allemaal over Lidl en de Aldi), dus dat zal op de verpakte en ingevroren producten echt niet beter zijn.
dan moet je biologisch dynamisch kopenquote:[b]
Je kan niet op alles bezuinigen! en zeker niet op kwalitatief lekker en gezond eten.
Sorry toch maar even off-topic.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:06 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Grote lariekoek. Het zou namelijk betekenen dat er groente speciaal voor Aldi en Lidl wordt geteelt waarop extra pesticiden worden gegooid. Die exclusieve produktie zou de groente hopeloos duur maken t.o.v. groenten en fruit die gewoon uit de markt worden gekocht.
Wij hebben met onze band serieus een nummer geschreven over dit product.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:17 schreef Scandalous het volgende:
Corny muesli/chocoladerepen
dat bier met 8,6%? beetje te zoet, maar je wordt er wel snel dronken vanquote:Op maandag 29 maart 2004 19:53 schreef hoM3r het volgende:
Graffenwalder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |