quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja dat kan niet. Tenzij er nu een mod meeleest en het spontaan even kan veranderenquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat mag wel, lijkt wel beetje op Drents
Brabants heb ik ook weinig mee maar dat keigoed enz vind ik nog wel grappigquote:
Brabanders zeggen toch ook dat ze 'afgewerkt' zijn als ze na een lange werkdag richting huis gaan? Of is dat Vlaams?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brabants heb ik ook weinig mee maar dat keigoed enz vind ik nog wel grappigEn Brabants is nog te verstaan. Fries is helemaal niet te verstaan
Fries is ook een taal, geen dialectquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brabants heb ik ook weinig mee maar dat keigoed enz vind ik nog wel grappigEn Brabants is nog te verstaan. Fries is helemaal niet te verstaan
Dat weet FL vast welquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Brabanders zeggen toch ook dat ze 'afgewerkt' zijn als ze na een lange werkdag richting huis gaan? Of is dat Vlaams?
Dat weet ik, dat maakt het allemaal nog ergerquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fries is ook een taal, geen dialect
BRABANTS NIET VLAAMS.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Brabanders zeggen toch ook dat ze 'afgewerkt' zijn als ze na een lange werkdag richting huis gaan? Of is dat Vlaams?
Dat hoor ik hier niemand zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
BRABANTS NIET VLAAMS.
En afgewerkt is een normaal woord
Hoezo dat dan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat maakt het allemaal nog erger
Omdat ze in Nederland wonen.. Waarom moeten ze hun eigen taal hebben? Slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo dat dan.
Een Duitser verstaat toch ook geen Luxemburgs
Afgewerkt is idd een normaal woord. Alleen zou ik het gebruiken als ik aan de handkar ben geweest.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
BRABANTS NIET VLAAMS.
En afgewerkt is een normaal woord
Wel mooie omgeving met heuveltjes enzo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:28 schreef FL_Freak het volgende:
Luxemburg
Voor mij is dat een snelweg/benzine landje voor naar frankrijk/italie
Onder een sport zit? Betekend dat dat je op een sport zit?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:29 schreef FL_Freak het volgende:
En blijkbaar vinden niet-brabanders het ook raar als je bijvoorbeeld zegt dat je 'onder een sport zit'.
In Groningen naar mijn beste weten ook niet. Komt volgens mij meer uit de onderste regionen van Nederland.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Bondage zeggen ze in Groningen afgewerkt dan na een lange dag? Hier in Drenthe niet hoor
Jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onder een sport zit? Betekend dat dat je op een sport zit?
Dus op curacao mogen ze ook geen papiaments meer spreken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ze in Nederland wonen.. Waarom moeten ze hun eigen taal hebben? Slaat echt nergens op
Je bent kats te laat man.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even iets typisch Drents bedenken. Dat is er wel want heb het vaker gehoord maar ik ben stoned dus nadenken gaat even wat lastiger
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even iets typisch Drents bedenken. Dat is er wel want heb het vaker gehoord maar ik ben stoned dus nadenken gaat even wat lastiger
Oh nou nee hier zeggen we gewoon op een sport. Precies tegenover gestelde dusquote:
Ben ik niet bekend mee maar over het algemeen vind ik het onzin ja. En Friesland is sowieso kut dus dat ze hun eigen taal hebben maakt het gewoon ergerquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus op curacao mogen ze ook geen papiaments meer spreken?
Ik ben niet katsquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je bent kats te laat man.
Zal een skier woordje voor je verzinnen.![]()
Je vat het wel kats verkeerd op.quote:
Tsss.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou nee hier zeggen we gewoon op een sport. Precies tegenover gestelde dus
[..]
Ben ik niet bekend mee maar over het algemeen vind ik het onzin ja. En Friesland is sowieso kut dus dat ze hun eigen taal hebben maakt het gewoon erger
JA! Dat is een goed voorbeeld, dat heb ik vaker gehoord jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef bondage het volgende:
In het Gronings zeggen we: 'waar kom je weg' ipv 'waar kom je vandaan'. Weet niet of het in het Drents ook zo is.
Trustenquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef Snowbells het volgende:
Niet weten wat kats is
Ok doei slapen
Ja hier ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef bondage het volgende:
In het Gronings zeggen we: 'waar kom je weg' ipv 'waar kom je vandaan'. Weet niet of het in het Drents ook zo is.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef Snowbells het volgende:
Niet weten wat kats is
Ok doei slapen
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef Sardu het volgende:
Meervoud van arm is hier arms
Bomen = booms.
In het dialect he!quote:
Ik hoor het meer dan vaak op het werk. Vandaar dat ik het ook zo voor de geest kon halenquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JA! Dat is een goed voorbeeld, dat heb ik vaker gehoord jaDat mensen het vreemd vinden dat ik vraag 'waar kom je weg?'
Hetzelfde heb ik dus met 'waar kom je vandaan?', ik zeg altijd: waar kom je weg?, het is immers in het Gronings: Woar komst weg?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
In het dialect he!
Ik heb best veel moeite gehad met nederlands en soms nog wel eens.![]()
Mensen kramen hier de gekste shit uit.
Hahaquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
In het dialect he!
Ik heb best veel moeite gehad met nederlands en soms nog wel eens.![]()
Mensen kramen hier de gekste shit uit.
Ik kan zowel Gronings als Drents spreken en lezen. Schrijven wordt een ander verhaal...quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaEcht Drents kan ik denk ik niet eens verstaan, lezen vind ik al moeilijk in ieder geval.
Het vervelende aan gronings vind ik dat knauwerige uitspreken. Hier mompelen we dan weer heel veel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Hetzelfde heb ik dus met 'waar kom je vandaan?', ik zeg altijd: waar kom je weg?, het is immers in het Gronings: Woar komst weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Aj in Beilen verkolden wordt, bi'j in Börk ziek en in Elp doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Wat de boer nait kent dat vret ie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Geef een vul gien haver en een kind gien brandewienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:43 schreef Amarantha het volgende:
- Zo drok weden as een hen veur de PaosdagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Aj in Beilen verkolden wordt, bi'j in Börk ziek en in Elp doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Wat de boer nait kent dat vret ie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Geef een vul gien haver en een kind gien brandewienKen ze allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder spoilers en kan ze ook uitspreken.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
De derde wist ik wel zeker dat iedereen die kentquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ken ze allemaal.![]()
Zonder spoilers en kan ze ook uitspreken.Maar de rest vind ik knap van je! Ken ze zelf niet eens haha. Pluk ze ook maar van internet
Your beauty never ever scared me.![]()
Die eerste omdat ik ooit bij een kippenboer in hoogersmilde heb gewerkt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De derde wist ik wel zeker dat iedereen die kentMaar de rest vind ik knap van je! Ken ze zelf niet eens haha. Pluk ze ook maar van internet
Die 2e gaat hier ook op maar dan voor 1 dorp.
De 3e is wel bekend.
De 4e geen uitspraak (meer) hier maar kon hem wel ontcijferen.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik heb een stukje Drentse tekst gevonden. Gewoon een random verhaaltje (over een schaapkudde)Opzich kan ik het nog wel aardig lezen merk ik nu maar heb met sommige woorden wel problemenquote:Maor… olde tradities blieft. De schaopen kriegt nog aaid heui, as 't regent wordt de schaopherder ok nat en vanof november lat Albert de baord staon um in de kerstnacht zien rol goed speulen te kunnen. Jozef en Maria, het poppie en de drie wiezen oet het Oosten bint der dan ok. Het kerstverhaol wordt verteld en de kinder mugt tiedens een nachtelijke rondgang de lanteerns vastholden.
*stuk verder*
Maor aj je riek vulen wilt, dan maok ie een goeie kans as herder: in de aovend as de schaopen binnen bint, leunend over de halve baanderdeuren intied dat de zun met zien leste straolen over de kooi strek. Het mekkern holdt op, de hond zöcht zien plekkie under de ruuf op en de kudde komp staodigan en vredig tot rust.
Als er nu een niet-Drent is die het vlekkeloos kan lezen dan schaam ik me wel als Drent (die het zelf niet helemaal kan)Your beauty never ever scared me.![]()
Zullen vast een aantal woorden tussen zitten waar een niet-Drent wel moeite mee heeft. Sommige dingen zijn wel te ontcijferen adhv hoe de zin loopt en wat men verwacht.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Als er nu een niet-Drent is die het vlekkeloos kan lezen dan schaam ik me wel als Drent (die het zelf niet helemaal kan)![]()
Ja ik wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Als er nu een niet-Drent is die het vlekkeloos kan lezen dan schaam ik me wel als Drent (die het zelf niet helemaal kan)![]()
Maar op de basisschool hadden we ook een boekje van Garriet jan en Annegien.![]()
Volgens mij ook in het drents en heb dat toen helemaal uitgelezen.
http://www.regiocanons.nl(...)iet-jan-en-annegien-I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ja dat laatste is wel zo daarom denk ik te weten wat er precies staat maar als je het snel in één keer wilt lezen dan is het wel lastigerquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Zullen vast een aantal woorden tussen zitten waar een niet-Drent wel moeite mee heeft. Sommige dingen zijn wel te ontcijferen adhv hoe de zin loopt en wat men verwacht.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja ik wel.![]()
Maar op de basisschool hadden we ook een boekje van Garriet jan en Annegien.![]()
Volgens mij ook in het drents en heb dat toen helemaal uitgelezen.
http://www.regiocanons.nl(...)iet-jan-en-annegien-Wat slecht haha, je kan beter Drents
Het snel lezen is voor mij ook lastig. Gronings heb ik minder problemen mee, terwijl het toch wel wat op elkaar lijkt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat laatste is wel zo daarom denk ik te weten wat er precies staat maar als je het snel in één keer wilt lezen dan is het wel lastiger![]()
Maar ja, Geboren in Groningen en met dialect opgevoed omdat mijn ouders thuis gewoon Gronings spraken.![]()
Wel geboren hier maar nooit echt meegekregen. Mijn moeder praat wel een beetje met een dialect en mijn vader helemaal niet. Mijn oma daarin tegen is een verhaal apart, die praat wel een beetje plat maar met een Duits dialect (en soms Duitse woorden erdoor)quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:55 schreef bondage het volgende:
Maar ja, Geboren in Groningen en met dialect opgevoed omdat mijn ouders thuis gewoon Gronings spraken.Your beauty never ever scared me.![]()
Lijkt me wel apart; plat met een Duits dialectquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel geboren hier maar nooit echt meegekregen. Mijn moeder praat wel een beetje met een dialect en mijn vader helemaal niet. Mijn oma daarin tegen is een verhaal apart, die praat wel een beetje plat maar met een Duits dialect (en soms Duitse woorden erdoor)Duitsers die aan de grens wonen schijnen soms ook (plat) Drents en Gronings te kunnen verstaan.
![]()
Hier spreekt iedereen in dialect. Mijn ouders kunnen bijna niet anders en voor hen spreek ik weer te nederlands.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:55 schreef bondage het volgende:
Maar ja, Geboren in Groningen en met dialect opgevoed omdat mijn ouders thuis gewoon Gronings spraken.![]()
Mijn moeder begint zelfs meer nederlands te praten als ze met mij in gesprek is.
Ik ben voor mijn werk ook het hele land door geweest dus heb overal wel wat van meegekregen. Dat stukje drents kan ik je wel hardop voorlezen.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Niedersächsisch praten hun en zo klinkt dan mijn oma ook wel een beetjequote:Op vrijdag 8 november 2013 01:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Lijkt me wel apart; plat met een Duits dialectDuitsers die aan de grens wonen schijnen soms ook (plat) Drents en Gronings te kunnen verstaan.
Best een groot gedeelte van Duitsland nog.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:00 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
'Niedersächsisches Sprachgebiet'![]()
Jepquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Best een groot gedeelte van Duitsland nog.Your beauty never ever scared me.![]()
Opzich wel, maar bedenk je ook dat elke streek weer zijn eigen dialect heeft waardoor het nergens universeel is. Ik kan me prima redden in het duits, ook omdat veel woorden wel overeen komen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Best een groot gedeelte van Duitsland nog.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Sowieso als je over de grens Nederlands praat in een supermarkt snappen ze je ook wel. Vooral als je plat gaat pratenYour beauty never ever scared me.![]()
Doet' kalm an.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:05 schreef bondage het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Trusten alvast![]()
Zie net je username pas.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:05 schreef bondage het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Trusten alvastTrusten
Altijd wel iemand.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:08 schreef badtripbob het volgende:
Welterusten
Zijn er nog mensen wel wakker hier?
Jeweettog.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik ben half dood met een vleugje honger.
Eerst maar even eten zoeken.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Vast wel een piepje wat nooit weg wil.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:39 schreef badtripbob het volgende:
Ik hoor niks. Komt vast omdat ik een beetje doof ben.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Heb ik zelden last van, eigenlijk nooit. Alleen als ik stil lig in mijn bed en eraan denk dan hoor ik hem ineens opkomen maar gaat snel weer weg.quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vast wel een piepje wat nooit weg wil.![]()
Mag je blij van zijn. Wel oordoppen in als je staat te speakerfreaken of gewoon geluk?quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Heb ik zelden last van, eigenlijk nooit. Alleen als ik stil lig in mijn bed en eraan denk dan hoor ik hem ineens opkomen maar gaat snel weer weg.
Ik heb het alleen een dag of paar dagen na een feest waar de muziek te hard stond. Wel blij dat het geen Tinnitus is.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik heb na een feest nooit last van mijn oren. Allang niet meer. Ze zeggen dat je oren dan zo beschadigd zijn als je dat niet meer krijgtquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mag je blij van zijn. Wel oordoppen in als je staat te speakerfreaken of gewoon geluk?
Ik heb het alleen een dag of paar dagen na een feest waar de muziek te hard stond. Wel blij dat het geen Tinnitus is.
Maar ik sta vaker voor de speakers maar ook niet altijd even lang of even lang achter elkaar. Loop toch altijd heen en weer overal en nergens dan.En vaak ook ff wat water drinken snel of ff een jointje roken heel de avond door steeds dus dat houdt mij ook wel weg.van de speakers weer ff.
Als ik mijn hoofd in de speakers kan stoppen dan doe ik wel eerst mijn kapuchon op en dan druk ik hem stevig strak zodat het mijn oren niet zo beschadigd. m'n oren doen iig dan geen pijn maar als de speakers hard staan en ik stop mijn kop er in zonder kapuchon dan voel ik dat welDus denk dat dat iig wel verschil maakt. En sowieso vaker kapuchon op tijdens het dansen. Zeker op winterfeestjes sta je gewoon met je vest en jas aan te dansen. Leegstaande loodsen zijn meestal niet zo goed verwarmd
![]()
![]()
Kapusjon_Jonguh!!$#%$#EINZ$%##ZZWEI%$#*(*&^*%^^$POLIZEI%#$%$#quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als ik mijn hoofd in de speakers kan stoppen dan doe ik wel eerst mijn kapuchon op en dan druk ik hem stevig strak zodat het mijn oren niet zo beschadigd. m'n oren doen iig dan geen pijn maar als de speakers hard staan en ik stop mijn kop er in zonder kapuchon dan voel ik dat wel
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."![]()
Sowieso kapuchonsDie dingen zijn gewoon zo fucking geniaal. Waarom leren wij niet bij geschiedenisles op school wie de kapuchon heeft uitgevonden?
Zo'n ding beschermd je tegen regen die vervelend is en ook tegen koude wind. Ook schermt het een groot deel van je zicht af wat ideaal is om even lekker in jezelf te keren als je staat te freaken en ook zodat je niet zo veel indrukken overal ziet maar gewoon van de muziek meer kan genieten omdat je die impulsen weg haalt en dus meer hersencapaciteit kan besteden aan het dansen en freaken.
Ogen dicht werkt nog beter maar dan stoot ik altijd wel weer mijn kop tegen de speakers aan of ik stoot mijn hand/arm tegen de speaker.
Of nog verveleder dan schaaf ik mijn hand tegen de speaker die zo'n voorkant heeft die schaafwonden opleveren als je ertegenaan schaaft.![]()
zonder internet kan ik niet levenquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:01 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Broeder, ik heb medelijden met je, ik voel met je meehet is mijn drug
![]()
![]()
Wat waren de afkick verschijnselen ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zonder internet kan ik niet levenhet is mijn drug
![]()
![]()
Ik ging over op m'n 3G verbinding, al 75 % weg deze maand en het is nog maar begin novquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:02 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wat waren de afkick verschijnselen ?![]()
![]()
Hoeveel bundel hebde gij dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ging over op m'n 3G verbinding, al 75 % weg deze maand en het is nog maar begin nov![]()
Ik ga er meestal ook niet overheen hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:11 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik verbruik maar +/- 300mb per maandmaar uit nood moest ik wel 3G gebruiken.
![]()
Gebruik dan ook geen jijbuis en zulksquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga er meestal ook niet overheen hoormaar uit nood moest ik wel 3G gebruiken.
![]()
![]()
Doe ik ook niet maar ik kijk regelmatig forums etc en heb het een paar dagen gebruikt nog deze week.quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:13 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Gebruik dan ook geen jijbuis en zulks![]()
Dat dan weer wel, wie de fokk heeft de kapusjon uitgevonden, dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:48 schreef badtripbob het volgende:
Sowieso kapuchonsDie dingen zijn gewoon zo fucking geniaal. Waarom leren wij niet bij geschiedenisles op school wie de kapuchon heeft uitgevonden?
Maar ben zelf meer van een muts, die zit tenminste stevig op je hoofd. Plus een kapusjon binnenshuis dragen...![]()
![]()
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."![]()
In een gekraakte loods in de winter is de temperatuur niet echt zoals je van "binnenshuis" gewend bentquote:Op vrijdag 8 november 2013 05:25 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, wie de fokk heeft de kapusjon uitgevonden, dat vraag ik me ook af.
Maar ben zelf meer van een muts, die zit tenminste stevig op je hoofd. Plus een kapusjon binnenshuis dragen...![]()
![]()
En kapuchon op is gewoon relaxed om je beeld te beperken en je wat af te sluiten dan
![]()
![]()
Buttocks PancakeOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
FL_FREAKquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doe ik ook niet maar ik kijk regelmatig forums etc en heb het een paar dagen gebruikt nog deze week.
DE MAN DIE NIET ZONDER FOK! KON FUNCTIONEREN![]()
fok maakt iedereen afhankelijk en geeft afkick na stoppen met gebruik. Frequentie en duur hebben daar invloed op maar iedereen heeft zijn eigen gevoeligheidsfactor hier voor. De een kan geen dag zonder FOK! de ander makkelijk een half jaar of zo. Maar uiteindelijk kom je altijd terug en eenmaal terug val je meteen weer snel in je oude patroon.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
FL_FREAK
DE MAN DIE NIET ZONDER FOK! KON FUNCTIONEREN![]()
![]()
ik kan makkelijk een weekje wat anders doen zonder dat fok ook maar een enkele keer door mijn hoofd stroomtquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
fok maakt iedereen afhankelijk en geeft afkick na stoppen met gebruik. Frequentie en duur hebben daar invloed op maar iedereen heeft zijn eigen gevoeligheidsfactor hier voor. De een kan geen dag zonder FOK! de ander makkelijk een half jaar of zo. Maar uiteindelijk kom je altijd terug en eenmaal terug val je meteen weer snel in je oude patroon.![]()
geregistreerd op: woensdag 25 mei 2011 @ 20:35quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan makkelijk een weekje wat anders doen zonder dat fok ook maar een enkele keer door mijn hoofd stroomtLogisch, je FOK!t ook nog niet zo lang. Wel veel per dag gemideld gepost. Maar sinds 2003 zit ik op FOK! en ik heb tussenpozer gehad van maanden en ook een keer een half jaar ban niet gemaild voor iets van een half jaar of een jaar erna voor een unban omdat ik er geen zin in had.:')
En vaker pauzes. Een week is echt niks om te stoppen met FOK! en zolang je niet heel de tijd achter je pc zit maar telkens bezig ben denk je dan ook niet aan FOK!. Maar er komt dan een dag dat je toch weer op fok kijkt, een link tegen komt in google als je wat zoekt, of als je fok!ers op fb hebt of zo die een topiclink sturen dan word je toch weer teruggetrokken. De eerste paar keren kan je het nog weerstaan. Maar dan, zeker als er een topic komt waar je gewoon moet reageren ga je verder dan in je uitgelogde staat eens op fok lurken en log je na tijden weer in. en dan post je. krijg je reactie. post jij weer etc. en je bent weer hooked.
Dat ze allemaal drugs illegaal maken en FOK! niet snap ik niks van. Ik FOK!te voordat ik drugs gebruikte en ben door dit forum verknipter geworden dan door de drugs. De drugs helpen alleen in het aansturen van de verkniptheid die in mij zit van nature plus wat ik heb opgedaan. En 10 van de 25 jaar dat ik leef zit ik op dit forum nu dus![]()
![]()
Mu-mu-mumu-mu-mumuquote:
Murmur-mumu-mur-mumumurmur-murde
Murde-mur-mu-mur-murdemurdemurdemurdera-murdera-murdera
Bij - kleine pauze en anders achter elkaar uitspreken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:13 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mu-mu-mumu-mu-mumu
Murmur-mumu-mur-mumumurmur-murde
Murde-mur-mu-mur-murdemurdemurdemurdera-murdera-murdera
Bij - kleine pauze en anders achter elkaar uitspreken![]()
Ik ga zo je verhaal lezen.Ben nu nog steeds aan het bijkomen.
![]()
![]()
Ik dacht toch echt dat ik vandaag een haatvrije dag zou hebben, maar ze trekt haar bek alweer open.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
gelijk volblaffen die bakkes. Werkt altijd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:22 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik vandaag een haatvrije dag zou hebben, maar ze trekt haar bek alweer open.![]()
Geef mijn portie maar aan Fikkie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk volblaffen die bakkes. Werkt altijd.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Ik kan echt niet tegen dierenmishandeling, vind dit echt een kutopmerking van je.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Geef mijn portie maar aan Fikkie.![]()
![]()
Sorry.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen dierenmishandeling, vind dit echt een kutopmerking van je.
Geef mijn portie maar aan Uns.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Ook mensen met Agressieve Fix Methode verdienen een tweede kans om door de AFM-whisperer te rehabiliteerd te worden op national geographic en dan eindeloos herhaald te wordenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:25 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Sorry.
Geef mijn portie maar aan Uns.![]()
![]()
Baasjen.quote:
Whehequote:Op vrijdag 8 november 2013 09:25 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Sorry.
Geef mijn portie maar aan Uns.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Bij AFM denk ik toch eerder aan de Autoriteit Financiële markten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ook mensen met Agressieve Fix Methode verdienen een tweede kans om door de AFM-whisperer te rehabiliteerd te worden op national geographic en dan eindeloos herhaald te worden
Ja, maar hier uit de context kan je toch al halen wat er hier mee bedoelt wordt? Dus om dan een afkorting als iets anders te gaan lezen is ook wel raarquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Bij AFM denk ik toch eerder aan de Autoriteit Financiële markten.![]()
![]()
Sorry maar sushi gaat boven allesquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb de gouden wok al gereserveerd verdomme![]()
![]()
Je geeft me een slappe.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sorry maar sushi gaat boven alles![]()
Dacht dat jij pas na het eten kwam om te towerbridgen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:08 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zie het al mur ik ben tweede keus.![]()
![]()
Wow.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik ben opgewonden genoeg voor 2 met sushi in het vooruitzicht![]()
![]()
Jaja daar trap ik nu niet inquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dacht dat jij pas na het eten kwam om te towerbridgen.![]()
![]()
De enige manier waarom je mij sushi kan laten eten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wil ik ook een keer doen![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
De enige manier waarom je mij sushi kan laten eten.
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Godver, weer niet in de towerbridge selectie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dacht dat jij pas na het eten kwam om te towerbridgen.
Tjah, brede heupjens hèquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zij eet 10x vaker sushi dan nodig dus dat mag ook wel
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Balen, wat ga je nu doen? Werken?.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben zo kwaad en zo verdrietig echtI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Sushi tepel gespot!quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wil ik ook een keer doen![]()
TR gemacht.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik weet het momenteel even niet. Kan nog in April beginnen aan zorgopleiding op andere school maar ik wil zóóó graag dierenverzorging doenquote:
Neem een zorgpony.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet het momenteel even niet. Kan nog in April beginnen aan zorgopleiding op andere school maar ik wil zóóó graag dierenverzorging doen![]()
Hadden alle hippe meisjes hier in de buurt ook. En doe je die zorgopleiding ernaast.![]()
Of gewoon bij een dierentuin solliciteren en de opleiding intern doen, perhaps?I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ze zeggen dat ze denken dat ik mijn diploma niet haal. Terwijl ze wel vinden dat ik een goede en mooie brief had gestuurd waar ik dus ook in uitleg hoe graag ik het wil en wat het voor mij betekend om eindelijk wel een keer mijn diploma te halen enz. Verder zegt hij dat mijn vorige mentor de enthousiasme niet zag aan me bij het intake.. Dat neem ik mijn vorige mentor dus kwalijk want ik zat er bijna te huilen aan tafel omdat ik zo graag wou.
Oh kreeg wel het advies om het volgend schooljaar weer te proberen, nou dan heb ik er geen zin meer in. De enthousiasme is dan wel een beetje vanaf denk ik. Als ik al jankend door de telefoon probeer uit te leggen hoe graag ik dit wil en daarvoor ook al een brief heb gestuurd dan kan ik het volgens mij niet nog duidelijker maken..Your beauty never ever scared me.![]()
Oh, ik ben net wakker.
Spiderman neemt het over totdat ik helemaal wakker ben.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef Sardu het volgende:
Oh, ik ben net wakker.
Spiderman neemt het over totdat ik helemaal wakker ben.
[ afbeelding ]
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
lol we should post this on /b/ so funny xDquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:53 schreef Studeur het volgende:
whahahaa leuk heh XXDdxsxDxdXDxdDXSDXD![]()
lol toevallig zat ik weer eens /b/ te browsen netquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
lol we should post this on /b/ so funny xDHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dat is mooi kut.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Ze zeggen dat ze denken dat ik mijn diploma niet haal. Terwijl ze wel vinden dat ik een goede en mooie brief had gestuurd waar ik dus ook in uitleg hoe graag ik het wil en wat het voor mij betekend om eindelijk wel een keer mijn diploma te halen enz. Verder zegt hij dat mijn vorige mentor de enthousiasme niet zag aan me bij het intake.. Dat neem ik mijn vorige mentor dus kwalijk want ik zat er bijna te huilen aan tafel omdat ik zo graag wou.
Oh kreeg wel het advies om het volgend schooljaar weer te proberen, nou dan heb ik er geen zin meer in. De enthousiasme is dan wel een beetje vanaf denk ik. Als ik al jankend door de telefoon probeer uit te leggen hoe graag ik dit wil en daarvoor ook al een brief heb gestuurd dan kan ik het volgens mij niet nog duidelijker maken..![]()
![]()
Zoek werk en laat zien dat je graag actief bent.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Oh kreeg wel het advies om het volgend schooljaar weer te proberen, nou dan heb ik er geen zin meer in. De enthousiasme is dan wel een beetje vanaf denk ik. Als ik al jankend door de telefoon probeer uit te leggen hoe graag ik dit wil en daarvoor ook al een brief heb gestuurd dan kan ik het volgens mij niet nog duidelijker maken..![]()
Hoe kut het ook is ama, ik ben ook zo 3 a 4 keer teleurgesteld geweestenige wat je kan doen is jezelf oppakken en weer voor iets anders gaan.
![]()
![]()
Migraine? Daar weet Uns alles van.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:01 schreef FL_Freak het volgende:
Voor diegene die het willen weten het is een baan als Migratie Engineer.![]()
Maar succes jong!
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
zal voor je duimen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:58 schreef FL_Freak het volgende:
Dinsdag intake voor eventueel een andere baan![]()
Hahaquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Migraine? Daar weet Uns alles van.![]()
Maar succes jong!dankje
![]()
![]()
Mag je dan kutbuitenlanders eruit schoppen? Ja? Ja? Ja?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:01 schreef FL_Freak het volgende:
Voor diegene die het willen weten het is een baan als Migratie Engineer.![]()
Nee maar wel in mijn vingers knijpen dat ik niet met ze opgescheept zit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag je dan kutbuitenlanders eruit schoppen? Ja? Ja? Ja?![]()
Maar ff serieus, wat houdt het in?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee maar wel in mijn vingers knijpen dat ik niet met ze opgescheept zit.![]()
![]()
Het komt er op neer dat je computersystemen neer gaat zetten bij bedrijven en voorzien van software, en beeldschermen etc.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ff serieus, wat houdt het in?
Sowieso al 10x beter dan bij die tyfus post![]()
![]()
dronedquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:10 schreef Trollscience het volgende:
fleas the size of rats sucked on rats the size of cats![]()
Whehe, lijkt me ook een stuk beter werk dan de post.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat je computersystemen neer gaat zetten bij bedrijven en voorzien van software, en beeldschermen etc.
Sowieso al 10x beter dan bij die tyfus postI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik ga het wel proberen te combineren maar als het neit gaat is het DOAG post.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, lijkt me ook een stuk beter werk dan de post.![]()
![]()
Lol bij migratie engineer denk ik echt niet aan software gek genoegquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat je computersystemen neer gaat zetten bij bedrijven en voorzien van software, en beeldschermen etc.
Sowieso al 10x beter dan bij die tyfus postIk duim ook voor je
![]()
![]()
Software installeren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sowieso al 10x beter dan bij die tyfus postDaar heb ik zo'n hekel aan.
Maar dat zal ook anders zijn als het legale versies zijn natuurlijk.![]()
![]()
Als Migratie Engineer richt je nieuwe werkplekken in bij opdrachtgevers van ****. Dat zijn vaak kantoorpanden waar je systemen (laptops, desktops, randaparatuur) vervangt. Soms installeer je ook nieuwe software, je sluit netwerken aan en je ondersteunt de eindgebruikers.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lol bij migratie engineer denk ik echt niet aan software gek genoegIk duim ook voor je
Ja oke soms software.![]()
Als werk niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Software installeren.Daar heb ik zo'n hekel aan.
Maar dat zal ook anders zijn als het legale versies zijn natuurlijk.
Klik klik klik
Balkje vol lopen
Klik klik
Koffie pakken, klik en wachten tot er nog een balkje vol loopt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
kloten met die teringcracks.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als werk niet.
Klik klik klik
Balkje vol lopen
Klik klik
Koffie pakken, klik en wachten tot er nog een balkje vol loopt.![]()
![]()
DOE DAN OOK GEWOON LEGAAL JONGE!!!!quote:
Dat gekut met die cracks doe ik al jaren niet meer.![]()
Telkens op virussen scannen.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Die cracks dat je tegenwoordig ook in je firewall moet aangeven dat het programma geen verbinding mag maken met het internet
WOLLAH![]()
Die keuze is niet aan mij en kan ik niet beinvloeden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
DOE DAN OOK GEWOON LEGAAL JONGE!!!!
Dat gekut met die cracks doe ik al jaren niet meer.![]()
Telkens op virussen scannen.![]()
Ja huuuuu, ik niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:35 schreef FL_Freak het volgende:
mja srsly wie gaat er nu prive een adobe pakket kopen voor honderden euro's![]()
Gewoon licensiepakket van mn ex gejat.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
cracks is gewoon kopieren en plakken
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
goed bezigquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef Klojo120 het volgende:
Ik smoke de laatste tijd maar 2 x in de weekHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
hhahaquote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Smartphone kaduuk, ik zal hem niet eens missenweer aan de oude vertrouwde nokia 3510
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Hallon.
Ik ben stoned.
Laten we gaan poepen.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Ik 2 keer per 2,9 dagquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef Studeur het volgende:
Poepen, goed plan. Ik poep minstens 2 keer per dagDit -- Parkiet is mijn papa
Dus niet nacht.Dit -- Parkiet is mijn papa
Baasquote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
Aw, moet weer weg..
Ben er weer over uurtje ofzoDit -- Parkiet is mijn papa
quote:![]()
Vanavond weer biertjes klappen onder het genot van wodka en een dikke peuk.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
GodverIk heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Fijn dat we op een lijn zitten.
Alhoewel een bank comfortabeler was geweest.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
En dan een elleboog in je mik krijgen omdat je Vas verkeerd aankijkt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:30 schreef BaasBanaan het volgende:
Alhoewel een bank comfortabeler was geweest.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Nee ksst, dat doe ik alleen in m'n slaap.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan een elleboog in je mik krijgen omdat je Vas verkeerd aankijkt.![]()
wat heeft iedereen in de planning vanavond ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik heb toch echt liever een lijn in mijn neus dan een bank hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:30 schreef BaasBanaan het volgende:
Alhoewel een bank comfortabeler was geweest.![]()
Maar ik moet ook eigenlijk met m'n poten van haar af blijven als ze ligt te slapen. \quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan een elleboog in je mik krijgen omdat je Vas verkeerd aankijkt.
Lukt alleen niet altijd
ja en op die lijn moet niemand zitten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb toch echt liever een lijn in mijn neus dan een bank hoor.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik heb sowieso liever een lijn in mijn neus, dan dat ik op een lijn zit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb toch echt liever een lijn in mijn neus dan een bank hoor.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Je kan toch met je neus bovenop een lijn zitten? Wie zegt dat je er met je kont op moet gaan zitten? Probeer die bank dan maar eens te pluggen als soms denkt dat dat dan beter gaatquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb sowieso liever een lijn in mijn neus, dan dat ik op een lijn zit.![]()
![]()
Ik ben wel eens bijna op een lijn gaan zitten.Welke josti legt een spiegeltje nou op een bank in een ruimte vol fuckedup mensen.
![]()
![]()
gewoon zitten wss zou die het nog van je reet afsnuivenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:45 schreef Murdera het volgende:
Ik ben wel eens bijna op een lijn gaan zitten.Welke josti legt een spiegeltje nou op een bank in een ruimte vol fuckedup mensen.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Pfff, dat is echt retarded. Wij leggen het bovenop een kast.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:45 schreef Murdera het volgende:
Op mijn kont zitten is mijn fabrieksinstelling qua zitten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je kan toch met je neus bovenop een lijn zitten? Wie zegt dat je er met je kont op moet gaan zitten? Probeer die bank dan maar eens te pluggen als soms denkt dat dat dan beter gaatIk heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Ik denk dat Vas is van het diep in elkaars ogen kijken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan een elleboog in je mik krijgen omdat je Vas verkeerd aankijkt.Dit -- Parkiet is mijn papa
ik heb zere kont door squaten verdommeMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
squatten boven een spiegeltje om het spannend te houden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:48 schreef smitjew het volgende:
ik heb zere kont door squaten verdomme![]()
![]()
boven een coke spiegelquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
squatten boven een spiegeltje om het spannend te houden.
0906-090SEX![]()
Whehe, probeer je dan romantisch met je penor tegen je onderrug te duwen, krijg je een blauw oog.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ksst, dat doe ik alleen in m'n slaap.![]()
Volgende keer maar weer gewoon vanaf een stoel aan de zijkant observeren.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
douchen en aan mijn lul roppen.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Damn bro, that's exactly what i'm doing.quote:![]()
Andere volgorde though, anders is het zonde.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Damn bro, that's exactly what i'm doing.![]()
Andere volgorde though, anders is het zonde.
daar gaat mijn bonerMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Blijkbaar kan alleen m'n kat de hele nacht ongestoord tegen me aan liggen, sorry.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, probeer je dan romantisch met je penor tegen je onderrug te duwen, krijg je een blauw oog.![]()
Volgende keer maar weer gewoon vanaf een stoel aan de zijkant observeren.![]()
Ajoh, gezellig in een digitaal kringetje aan je lul roppen alvorens je gaat douchen.quote:
Digitaal koekje erbij om op te cummen en klaar.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik denk dat het met met tie-wraps ook wel lukt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijkbaar kan alleen m'n kat de hele nacht ongestoord tegen me aan liggen, sorry.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Tegen die tijd vinden we er wel wat op. Het moet ook niet te makkelijk zijn om tegen je aan te liggen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijkbaar kan alleen m'n kat de hele nacht ongestoord tegen me aan liggen, sorry.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Die heb ik ook in de kast ja, kan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat het met met tie-wraps ook wel lukt.![]()
![]()
Ik nies met mijn onderneus in je ondermond, nies nies met mijn onderneus in je ondermond.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik hoef ze niet eens mee te nemen. Ideaal!quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die heb ik ook in de kast ja, kan.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Hoeveel neuzen heb jij?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:02 schreef Sardu het volgende:
Ik nies met mijn onderneus in je ondermond, nies nies met mijn onderneus in je ondermond.
zolang je maar niet skyped met iemand onder de douchequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ajoh, gezellig in een digitaal kringetje aan je lul roppen alvorens je gaat douchen.
Digitaal koekje erbij om op te cummen en klaar.
0906-090SEX![]()
Zuigelingen.Dit -- Parkiet is mijn papa
Deuxquote:![]()
Mijn onderneus behoeft geen doekje, hij komt kijken om het hoekje. Er is geen medicijn voor, maar het doet geen pijn hoor.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deux![]()
Mijn onderneus behoeft geen doekje, hij komt kijken om het hoekje. Er is geen medicijn voor, maar het doet geen pijn hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geeft heul niks.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
laffeborrelaar wordt mijn nieuwe scheldwoordMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Altijd als ik een chickie vind en ermee bezig ga, komen er veel meer chickies naar me toe, alsof ze het gewoon weten.En als ik elke dag smoke komen er ook veel meer chickies tot mijn beschikking, gewoon mijn chille vibes jwz.
Dus nu heb ik driedubbel zoveel chickies, maar I'll just stick with one.Dit -- Parkiet is mijn papa
Nies nies in een zakdoek, nies nies in je onderbroek.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
die big smile sochtends na een goede nacht, daar komen ze op af als vliegen op stroop.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:11 schreef Unscrewed het volgende:
Altijd als ik een chickie vind en ermee bezig ga, komen er veel meer chickies naar me toe, alsof ze het gewoon weten.En als ik elke dag smoke komen er ook veel meer chickies tot mijn beschikking, gewoon mijn chille vibes jwz.
Dus nu heb ik driedubbel zoveel chickies, maar I'll just stick with one.![]()
Niet slappe snuivert gebruiken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:11 schreef smitjew het volgende:
laffeborrelaar wordt mijn nieuwe scheldwoord![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:11 schreef Unscrewed het volgende:
Dus nu heb ik driedubbel zoveel chickies, maar I'll just stick with one.maarja single life
![]()
![]()
Dat is het ook gewoon mayn, die glimlach, die relaxte uitstraling, chicks dig that stuff.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
die big smile sochtends na een goede nacht, daar komen ze op af als vliegen op stroop.Dit -- Parkiet is mijn papa
Baasquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookmaarja single life
Naja, soms wil ik wel een relatie beginnen, dan is het 'die' tijd weer.
of scrappertquote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
ben je lesbiquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
![]()
Daarom nooit op stap met een geladen gun in de holster als je wil hosselen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon mayn, die glimlach, die relaxte uitstraling, chicks dig that stuff.![]()
![]()
ken iemand die heet gertjan maar noemen ze pep jan , geniaal ditteMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ook echtquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom nooit op stap met een geladen gun in de holster als je wil hosselen.
Kende een gast die zo veel mogelijk met zijn FwB afsprak vlak voor het uitgaan.quote:leek hem wel te helpen.
![]()
![]()
maximaal vervelend en kinderachtig ben ik vandaag.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Wat een opperbaasquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kende een gast die zo veel mogelijk met zijn FwB afsprak vlak voor het uitgaan.leek hem wel te helpen.
Wat wel fucking irritant is, is dat ik constant aan dingen denk om te posten hier, maar dan vergeet ik ze weer meteen.
Vanavond ga ik uit, en morgen ook. gewoon zelfde tijd?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zelfde steeg?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vanavond ga ik uit, en morgen ook. gewoon zelfde tijd?![]()
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kende een gast die zo veel mogelijk met zijn FwB afsprak vlak voor het uitgaan.leek hem wel te helpen.
![]()
Ik hang oe in de neukschommel, en ak wat in een hoekje rommel, klap ik je benen open als een broodtrommel.
Nies, nies met mijn onderneus in je ondermond.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
wotquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
NIET WEER IN MIJN STEEG!!!!!quote:![]()
Vorige keer ook een week druk geweest om die dreads uit het riool te pielen.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Monostring?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef Trollscience het volgende:
hoe heet zo'n string met maar één kantI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
gelijk de winegums eraf gesnoept zeker?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
NIET WEER IN MIJN STEEG!!!!!![]()
Vorige keer ook een week druk geweest om die dreads uit het riool te pielen.![]()
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk de winegums eraf gesnoept zeker?![]()
Die snöwie winegums zijn ook wel lekker, maar niks boven dropfruit duo's van Vas.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeer zeker.![]()
Die snöwie winegums zijn ook wel lekker, maar niks boven dropfruit duo's van Vas.hardop.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeer zeker.![]()
Die snöwie winegums zijn ook wel lekker, maar niks boven dropfruit duo's van Vas.quote:![]()
Bij Snöwie zit er zo'n schuimpje op.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
wat.Dit -- Parkiet is mijn papa
DAT ER EEN SCHUIMPJEN OP ZIT!!!quote:
Jeweetwel, die winegum. In het haar van Mur, uit de steeg.
Jeez.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
...quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
DAT ER EEN SCHUIMPJEN OP ZIT!!!
Jeweetwel, die winegum. In het haar van Mur, uit de steeg.
Jeez.![]()
![]()
Geslacht?quote:
Hoe oud?
Voorkeur voor haarkleur/ogen?
Ik regel je dr zo 1.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
murdera moet je voor me regelenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geslacht?
Hoe oud?
Voorkeur voor haarkleur/ogen?
Ik regel je dr zo 1.![]()
Chloroform, doekje. Kom maar Mur, ruik eens, toe maar... Ssssst Murrie sssssst.quote:I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Poppers.quote:![]()
Ik zit niet meer in de 2e klas.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Kerel gaat helemaal los op winegums.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:52 schreef FL_Freak het volgende:
een foto van een chick met dreads is ook wel een goed lok middel.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
En waarom zou je dat doen als je niks in je anus drukt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Poppers.![]()
Ik zit niet meer in de 2e klas.![]()
Snuiven jongen, snuiven. Zit in zo'n potje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die dingen werken toch heel kort? ik dacht dat je ze pas moest innemen net voordat je kwamI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: