quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja dat kan niet. Tenzij er nu een mod meeleest en het spontaan even kan veranderenquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat mag wel, lijkt wel beetje op Drents
Brabants heb ik ook weinig mee maar dat keigoed enz vind ik nog wel grappigquote:
Brabanders zeggen toch ook dat ze 'afgewerkt' zijn als ze na een lange werkdag richting huis gaan? Of is dat Vlaams?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brabants heb ik ook weinig mee maar dat keigoed enz vind ik nog wel grappigEn Brabants is nog te verstaan. Fries is helemaal niet te verstaan
Fries is ook een taal, geen dialectquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brabants heb ik ook weinig mee maar dat keigoed enz vind ik nog wel grappigEn Brabants is nog te verstaan. Fries is helemaal niet te verstaan
Dat weet FL vast welquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Brabanders zeggen toch ook dat ze 'afgewerkt' zijn als ze na een lange werkdag richting huis gaan? Of is dat Vlaams?
Dat weet ik, dat maakt het allemaal nog ergerquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fries is ook een taal, geen dialect
BRABANTS NIET VLAAMS.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Brabanders zeggen toch ook dat ze 'afgewerkt' zijn als ze na een lange werkdag richting huis gaan? Of is dat Vlaams?
Dat hoor ik hier niemand zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
BRABANTS NIET VLAAMS.
En afgewerkt is een normaal woord
Hoezo dat dan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat maakt het allemaal nog erger
Omdat ze in Nederland wonen.. Waarom moeten ze hun eigen taal hebben? Slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo dat dan.
Een Duitser verstaat toch ook geen Luxemburgs
Afgewerkt is idd een normaal woord. Alleen zou ik het gebruiken als ik aan de handkar ben geweest.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
BRABANTS NIET VLAAMS.
En afgewerkt is een normaal woord
Wel mooie omgeving met heuveltjes enzo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:28 schreef FL_Freak het volgende:
Luxemburg
Voor mij is dat een snelweg/benzine landje voor naar frankrijk/italie
Onder een sport zit? Betekend dat dat je op een sport zit?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:29 schreef FL_Freak het volgende:
En blijkbaar vinden niet-brabanders het ook raar als je bijvoorbeeld zegt dat je 'onder een sport zit'.
In Groningen naar mijn beste weten ook niet. Komt volgens mij meer uit de onderste regionen van Nederland.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Bondage zeggen ze in Groningen afgewerkt dan na een lange dag? Hier in Drenthe niet hoor
Jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onder een sport zit? Betekend dat dat je op een sport zit?
Dus op curacao mogen ze ook geen papiaments meer spreken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ze in Nederland wonen.. Waarom moeten ze hun eigen taal hebben? Slaat echt nergens op
Je bent kats te laat man.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even iets typisch Drents bedenken. Dat is er wel want heb het vaker gehoord maar ik ben stoned dus nadenken gaat even wat lastiger
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even iets typisch Drents bedenken. Dat is er wel want heb het vaker gehoord maar ik ben stoned dus nadenken gaat even wat lastiger
Oh nou nee hier zeggen we gewoon op een sport. Precies tegenover gestelde dusquote:
Ben ik niet bekend mee maar over het algemeen vind ik het onzin ja. En Friesland is sowieso kut dus dat ze hun eigen taal hebben maakt het gewoon ergerquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus op curacao mogen ze ook geen papiaments meer spreken?
Ik ben niet katsquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je bent kats te laat man.
Zal een skier woordje voor je verzinnen.![]()
Je vat het wel kats verkeerd op.quote:
Tsss.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou nee hier zeggen we gewoon op een sport. Precies tegenover gestelde dus
[..]
Ben ik niet bekend mee maar over het algemeen vind ik het onzin ja. En Friesland is sowieso kut dus dat ze hun eigen taal hebben maakt het gewoon erger
JA! Dat is een goed voorbeeld, dat heb ik vaker gehoord jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef bondage het volgende:
In het Gronings zeggen we: 'waar kom je weg' ipv 'waar kom je vandaan'. Weet niet of het in het Drents ook zo is.
Trustenquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef Snowbells het volgende:
Niet weten wat kats is
Ok doei slapen
Ja hier ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef bondage het volgende:
In het Gronings zeggen we: 'waar kom je weg' ipv 'waar kom je vandaan'. Weet niet of het in het Drents ook zo is.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef Snowbells het volgende:
Niet weten wat kats is
Ok doei slapen
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef Sardu het volgende:
Meervoud van arm is hier arms
Bomen = booms.
In het dialect he!quote:
Ik hoor het meer dan vaak op het werk. Vandaar dat ik het ook zo voor de geest kon halenquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JA! Dat is een goed voorbeeld, dat heb ik vaker gehoord jaDat mensen het vreemd vinden dat ik vraag 'waar kom je weg?'
Hetzelfde heb ik dus met 'waar kom je vandaan?', ik zeg altijd: waar kom je weg?, het is immers in het Gronings: Woar komst weg?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
In het dialect he!
Ik heb best veel moeite gehad met nederlands en soms nog wel eens.![]()
Mensen kramen hier de gekste shit uit.
Hahaquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
In het dialect he!
Ik heb best veel moeite gehad met nederlands en soms nog wel eens.![]()
Mensen kramen hier de gekste shit uit.
Ik kan zowel Gronings als Drents spreken en lezen. Schrijven wordt een ander verhaal...quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaEcht Drents kan ik denk ik niet eens verstaan, lezen vind ik al moeilijk in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |