Het 1 sluit het ander niet uit he. Ik heb dinsdag lopen snaaien vd chips. Rest vd week gewoon gezond doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef Bamba het volgende:
Ik ga vanaf maandag maar weer eens op m'n eten letten. Het gaat weer lekkerEen tijdje geleden had ik de goede flow, maar...viel ik niet af
. Toch maar weer proberen dus. Zou zo graag eens een gezonde permanente levensstijl er op na houden

pleisterspray!quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:09 schreef Adnap het volgende:
Goedemorgen,
Niet bijgelezen, wel de halve nacht wakker gelegen met galbulten. Waar die nu weer vandaan komen. Vermoed dat het ene hapje pasta pesto (proeven ivm toets, rest heeft collega geproefd) de dader is.
Iemand nog een goed tip tegen jeuk ?

Luxepaardje ben jijquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:23 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Moest ik op mijn vrije dag vroeg op omdat de auto om 8 uur bij de garage moest staanVandaag wordt de stoelverwarming ingebouwd
Jeuk is hartstikke vervelendEn als het van binnenuit komt kun je krabben wat je wilt

Ik zocht het like-knopjequote:Op vrijdag 8 november 2013 09:37 schreef Qwea het volgende:
Vrijdag weegdag
73,5 met een bmi van 21,9En met vet percentage gaat gooooooooed.
En ik ben stoofperen aan het maken en heel mijn huis ruikt er nu naar

Hooikoorts tablettenquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:09 schreef Adnap het volgende:
Goedemorgen,
Niet bijgelezen, wel de halve nacht wakker gelegen met galbulten. Waar die nu weer vandaan komen. Vermoed dat het ene hapje pasta pesto (proeven ivm toets, rest heeft collega geproefd) de dader is.
Iemand nog een goed tip tegen jeuk ?

Ja zaligquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:41 schreef indaha het volgende:
Luxepaardje ben jij, een lekker warme kont onderweg

Ik doe niet meer aan uiteindelijke gewichten. Als ik 80 kilo ga wegen met een vet percentage van 19% vind ik het prima. Ik ga me focussen op vet / spiermassa.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:40 schreef indaha het volgende:
Stoofperenen goed bezig Q
, wat is je uiteindelijke streefgewicht ?

Succes en ik duim dat hij iets voor je kan doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Vanmiddag een afspraak met de advocaat, zit nu al in spanning over wat die er van gaat zeggen

Heel goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan uiteindelijke gewichten. Als ik 80 kilo ga wegen met een vet percentage van 19% vind ik het prima. Ik ga me focussen op vet / spiermassa.

Succes! Zet alles goed op een rijtje voor jezelf, zodat je het goed kunt uitleggen. Zet hem op!quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Vanmiddag een afspraak met de advocaat, zit nu al in spanning over wat die er van gaat zeggen

Thanks, ik heb alles aan documentatie uitgeprint, dus kan alles overleggen, hoop dat we er wat mee kunnen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Succes! Zet alles goed op een rijtje voor jezelf, zodat je het goed kunt uitleggen. Zet hem op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |