SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Klopt, heb 'm alleen nog niet gereden dus dat ga ik komend jaar maar eens doenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef Wombcat het volgende:
Ik niet en ga ik niet doen ook. Heb 'm al 3x gereden en da's genoeg. Er zijn nog een hoop andere cyclo's
Nou, vooruit, dan mag hetquote:Op donderdag 7 november 2013 22:32 schreef Yankee het volgende:
[..]
Klopt, heb 'm alleen nog niet gereden dus dat ga ik komend jaar maar eens doen
Ik heb me weer ingeschreven voor dit jaar samen met een neef en een zwager. Vriendin en schoonzusje doen met m'n schoonvader de mi-marmotte.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:28 schreef Yankee het volgende:
Heeft nog iemand zich ingeschreven voor la marmotte?
Oh leukquote:Op donderdag 7 november 2013 22:30 schreef Patroon het volgende:
Nope, volgend jaar amateurs en ga mij daar volledig op richten. Ben bij een leuke fantatieke ploeg aaangesloten om samen mee te koersen.
Amateurs van WV Otto Ebbens. Ben daar nu 2 jaar lid, maar eigenlijk weinig mee gedaan. Zit een klein fanatiek ploegje renners die weekends met elkaar trainen en gezamenlijk naar koersen gaan.quote:
Laat ik nou niet meteen alles op rood inzetten en voor Amateurs A gaan. Ook al zou ik daar wsch. wel meekunnen, van wat ik tot nu toe ervaren heb.quote:
Amateurs B bestaat niet hequote:Op vrijdag 8 november 2013 10:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Laat ik nou niet meteen alles op rood inzetten en voor Amateurs A gaan. Ook al zou ik daar wsch. wel meekunnen, van wat ik tot nu toe ervaren heb.
Eerste echte koersjaar bij de B's beginnen lijkt me wel verstandig.
Genoeg leukere challenges voor jou te verzinnen:quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ga mischien 11 mei(ofzo) maar de tourtocht Nijmegen rijden, die waar ze extra aandacht voor vrouwen hebben. Kan ik eens zien wat ze nou bedoelen. Marmotten of konijnen tochten is nog te hoog gegrepen voor me.In het kader van lekker bij mezelf en m'n roots blijven, zoals Fromage al aanraade.
Het is fraai fietsweer vandaag.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:30 schreef Patroon het volgende:
Gaan we doen Kaas!
14:30 vrij en mooi weer hier. Straks 2uur rustig peddelen en vanavond weer lekker squatten.
Ja, en ik had me verslapen dus een langer rondje zit er niet in. Gelukkig heb ik dinsdag lekker lang door de regen gefietstquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is fraai fietsweer vandaag.
Begin het jaar de 200 en eind van het jaar 300 zou heel gaaf zijn. Ik ga gewoon zo goed mogelijk blijven trainen, Liever elke dag soms wat rustiger maar wel gaan, dan incidenteel tot het gaatje. heel blijven en discipline aanwennen. En heel blijven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ivo's 200
Om maar eens wat te noemen.
Verstandige keuze. Wat betreft kracht kom je inderdaad waarschijnlijk wel mee, maar daarmee alleen red je het niet bij de Amateurs weet ik uit ervaringquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Laat ik nou niet meteen alles op rood inzetten en voor Amateurs A gaan. Ook al zou ik daar wsch. wel meekunnen, van wat ik tot nu toe ervaren heb.
Eerste echte koersjaar bij de B's beginnen lijkt me wel verstandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |