SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hihi, n00b, denken dat zoiets uitverkocht isquote:Op donderdag 7 november 2013 22:17 schreef Uccie het volgende:
No way, dat dat iphoneframeding uitverkocht is...wat voor mensen koopt dat????!!!
Haai nizno, moest jij zo'n ontharingsding?quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, n00b, denken dat zoiets uitverkocht is
neujquote:Op donderdag 7 november 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai nizno, moest jij zo'n ontharingsding?
Ik heb het echt niet gelezen in ieder gevalquote:Op donderdag 7 november 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai nizno, moest jij zo'n ontharingsding?
Linea recta de box inquote:Op donderdag 7 november 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, n00b, denken dat zoiets uitverkocht is
Stating the obvious is an artquote:
truste... ik denk dat ik rond 10u mijn bed uit rolquote:Op donderdag 7 november 2013 22:19 schreef gianni61 het volgende:
mensen, ik ga mijn bed ook eens opzoeken
morgenvroeg half 8 zal ik jullie weer begroeten
Het heeft een i in zich dus dan zijn er altijd wel debielen...quote:Op donderdag 7 november 2013 22:17 schreef Uccie het volgende:
No way, dat dat iphoneframeding uitverkocht is...wat voor mensen koopt dat????!!!
Trustenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:19 schreef gianni61 het volgende:
quote:
Er was serieus iemand die dat wildequote:Op donderdag 7 november 2013 22:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet gelezen in ieder geval
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 22:19 schreef gianni61 het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:19 schreef gianni61 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 22:19 schreef gianni61 het volgende:
it wasnt me...quote:Op donderdag 7 november 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Er was serieus iemand die dat wilde
die bontgekleurde he?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Als ik er dan niet ben en mijn messenset komt langs koop jij die dan voor me?Als ie nog niet is geweest?
Ja is goedquote:Op donderdag 7 november 2013 22:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die bontgekleurde he?
is goed!
moet je wel even een dm sturen als je hem vannacht toevallig zelf nog koopt
Ik heb zelf suikerhars gemaakt, moet het alleen nog uittestenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
it wasnt me...
als ik aan ontharing ga doen doe ik waxen
lekker...quote:Op donderdag 7 november 2013 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zelf suikerhars gemaakt, moet het alleen nog uittesten
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker...
ik zou het eens echt bij een zeer harige vent willen doen
Gewoon RATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs
[..]
lekker...
[..]
lekker...
ja dat!quote:
Was ik maar ik vind het te veel geld voor de hebquote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef Melleyn het volgende:
YAY
Deze ging ook iemand kopen maar dat heb ik maar niet genoteerd
alleen de verzendkosten zijn al 6 euro.quote:
ja daarom bij elkaar 11 zou ik nog wel doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen de verzendkosten zijn al 6 euro.
nah neuj bij elkaar 6 euro dan welquote:Op donderdag 7 november 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
ja daarom bij elkaar 11 zou ik nog wel doen.
het was karinaquote:Op donderdag 7 november 2013 22:26 schreef essnhills het volgende:
Sherlocken heeft niet geholpen bij mijn zoektocht
Je bent gewoon verschrikkelijk uit je dakquote:Op donderdag 7 november 2013 22:26 schreef essnhills het volgende:
Sherlocken heeft niet geholpen bij mijn zoektocht
Dat muziekje erbijquote:
Ik werd na een halve minuut al gek...ik had er eentje moeten kopen voor een vriendin met 3 kinderenquote:
Geweldigquote:
Het kan nogquote:Op donderdag 7 november 2013 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik werd na een halve minuut al gek...ik had er eentje moeten kopen voor een vriendin met 3 kinderen![]()
koop er dan meteen 3, voor alle 3 1quote:Op donderdag 7 november 2013 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik werd na een halve minuut al gek...ik had er eentje moeten kopen voor een vriendin met 3 kinderen![]()
Nee, wat Karina zei, hij is nog een beetje te duur voor de leuk.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
koop er dan meteen 3, voor alle 3 1
Hoi Cev, heb jij gister gezegd dat je een ontharingsding wou?quote:
Om maar gelijk met de deur in huis te vallenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Cev, heb jij gister gezegd dat je een ontharingsding wou?
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:34 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen
goudvisquote:
We willen niet zeggen dat je harig bent., maar....quote:Op donderdag 7 november 2013 22:34 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen
ik heb er 2quote:Op donderdag 7 november 2013 22:35 schreef Alien-T het volgende:
Ik heb al bijna een box gehad, stond op het punt te betalen vanochtend maar toen ineens sloef het noodlot toe: ik kreeg de melding dat het product helaas al was uitverkocht....:(
Join the clubquote:Op donderdag 7 november 2013 22:35 schreef Alien-T het volgende:
Ik heb al bijna een box gehad, stond op het punt te betalen vanochtend maar toen ineens sloef het noodlot toe: ik kreeg de melding dat het product helaas al was uitverkocht....:(
Ja hoi, dan had je lang niet de boxquote:Op donderdag 7 november 2013 22:35 schreef Alien-T het volgende:
Neequote:Op donderdag 7 november 2013 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Cev, heb jij gister gezegd dat je een ontharingsding wou?
Ik kan die post niet vindenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
We willen niet zeggen dat je harig bent., maar....![]()
Ohquote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 7 november 2013 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan die post niet vindenEr was iemand die zo'n ding wou
jaquote:
ik ook niet.quote:
Waarom niet? Zo ver was ik nog nooit gekomen! Ik zat al bijna in te loggen met internetbankieren.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoi, dan had je lang niet de box
Zo'n lasergeval wou ze maar toen zei ze dat ze toch geen geld had en toen wou ze iets anders maar daar Had ze ook geen geld voorquote:Op donderdag 7 november 2013 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Uit je dak.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa je weet iig dat er iemand wasquote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zo'n lasergeval wou ze maar toen zei ze dat ze toch geen geld had en toen wou ze iets anders maar daar Had ze ook geen geld voor
Bazige Bertquote:Op donderdag 7 november 2013 22:38 schreef essnhills het volgende:
Lol, ik ben snel door de topics aan het scrollen, kom ik bert weer tegen enzo
Welke bel?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Pff effe wat anders doen, ik kijk af en toe wel als ik de bel hoor
Sleep lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 22:39 schreef Nizno het volgende:
ik ga mn lief op bed gooien en er zelf ook naast liggen
welterusten.
Niet te hard gooien hè dan breekt zequote:Op donderdag 7 november 2013 22:39 schreef Nizno het volgende:
welterusten.
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:03 schreef Lyza666 het volgende:
De vorige hunt had ik trouwens spijt dat ik dat laserontharingsding niet had gekocht. Mocht 'ie weer langskomen ga ik er wel voor.
Denk ik.
Want niet goedkoop.
Ik twijfel alweer.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 22:39 schreef Nizno het volgende:
welterusten.
Wij noemen dit ook wel een 'ding'quote:
Nu ik mijn koptelefoon heb opgezet schrik ik me iedere keer de pleuris van die gong als het uiverkocht isquote:
Nou zat mensen....al die amerikaanse rappers enzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:44 schreef Alien-T het volgende:
Wat is dit nou weer, wie wilt er nu goud in zijn waffel
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:44 schreef Alien-T het volgende:
Naja, blijkbaar zijn er een hoop mensen die dit ding wel willen hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij noemen dit ook wel een 'ding'
Een of andere vrouw die hier nooit isquote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa je weet iig dat er iemand was![]()
Ik heb wel goud in m'n waffel gehad jaquote:Op donderdag 7 november 2013 22:44 schreef Alien-T het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:38 schreef essnhills het volgende:
Lol, ik ben snel door de topics aan het scrollen, kom ik bert weer tegen enzo
Dan had ik die candy grabber ook gekocht in 3-voudquote:Op donderdag 7 november 2013 22:45 schreef Melleyn het volgende:
Lekker voor bij je 7 kilo ham.
Weet je, als ik geld had, had ik zo'n ham gekocht ook. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel goud in m'n waffel gehad jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ja zo komen er wel meer 'dingen' voorbij waarvan wij zoiets hebben, ehh?? en mensen kopen het tochquote:Op donderdag 7 november 2013 22:45 schreef June. het volgende:
[..]
Naja, blijkbaar zijn er een hoop mensen die dit ding wel willen hebben
Ja maar ham. Etenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan had ik die candy grabber ook gekocht in 3-voud
Nee, is voor een date met het liefste meisje van de wereldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh en die site geeft een belletje als de volgende hunt er is?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Nee hoor.
Dat is waar, erg lekker ook. Was parmaham toch?quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nee, is voor een date met het liefste meisje van de wereld
RomantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en als je goed luistert ook een gong als een product is uitverkocht, maar die is vrij zachtquote:Op donderdag 7 november 2013 22:48 schreef Alien-T het volgende:
[..]
Ooh en die site geeft een belletje als de volgende hunt er is?
Yep. Hoef je niet steeds te kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:48 schreef Alien-T het volgende:
[..]
Ooh en die site geeft een belletje als de volgende hunt er is?
Serranoquote:Op donderdag 7 november 2013 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is waar, erg lekker ook. Was parmaham toch?
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nee, is voor een date met het liefste meisje van de wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Top hoorde hem! Bedankt!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep. Hoef je niet steeds te kijken
Ohja ...ook lekkerquote:
Nou dat was lekker nuttigquote:Op donderdag 7 november 2013 22:50 schreef Alien-T het volgende:
[..]
Top hoorde hem! Bedankt!
Maar nu ga ik slapen helaas geen box gezien deze avond
Morgen weer een dag! xx
Behoorlijkquote:
Ahja, weet hij het voor morgen.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Morgen:
Wat was die site ook al weer met dat belletje?
Gewoon naar het woordje klik verwijzen inde OPquote:Op donderdag 7 november 2013 22:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Morgen:
Hoelaat komt de box?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Morgen:
Nee joh, ik gooi mn laptop dicht en laat alles open staan! Dus morgen staat alles er nog, Ik denk dat dat pas bij de volgende hunt is!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Morgen:
Is ook wel verwarrend. 1dagskoopjes...quote:Op donderdag 7 november 2013 22:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Morgen:
Gelukkig word ik daar nog 2mln x aan herinnerd dus dat ga ik niet opschrijven.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:53 schreef Melleyn het volgende:
Star Wars: Episode VII Coming to Theaters on December 18, 2015
Eerst de 23ste nog hèquote:Op donderdag 7 november 2013 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig word ik daar nog 2mln x aan herinnerd dus dat ga ik niet opschrijven.
Gelukkig is het ook de officiële iboodhunt site jaquote:Op donderdag 7 november 2013 22:54 schreef -0- het volgende:
[..]
Is ook wel verwarrend. 1dagskoopjes...
Die hunt duurt 2 dagen ja.
Ja 2quote:
Op de officiele site geen belletje toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig is het ook de officiële iboodhunt site ja
Wat is er de 23e??quote:
Nee kloptquote:Op donderdag 7 november 2013 22:56 schreef -0- het volgende:
[..]
Op de officiele site geen belletje toch?
linkje?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee kloptdaarom heeft iedereen ok die andere opstaan
Oh hahaha JAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik moet hem nog goed zettenquote:
Oh neequote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh hahaha JAAAAAAAAAAAAAA
Ik zat alleen aan Star Wars te denken
Jawel, heuls gezellig ditquote:
Het topic is geweldig, maar de koopjes vallen tegen.quote:
Fantastisch!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het topic is geweldig, maar de koopjes vallen tegen.
Tja, wie wil deze meuk dan ook..quote:Op donderdag 7 november 2013 23:00 schreef Hi_flyer het volgende:
Het gaat veeel langzamer dan vorige keren.
Wijvenluchtquote:Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
Heuj een luchtje, zal ik die kopen voor beer?
cardridgesquote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef -0- het volgende:
Luchtjes, belachtelijk eigenlijk. 500 euro per liter.
Daarom juistquote:
Ik gaf 2x zoveel uit aan een luchtjequote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef -0- het volgende:
Luchtjes, belachtelijk eigenlijk. 500 euro per liter.
Ik snap nu wel waarom sommige dingen uitverkocht raken.quote:
Duurder dan mensenbloedquote:Op donderdag 7 november 2013 23:07 schreef -0- het volgende:
[..]
Helemaal bizar ja. ga je richting de 2000 euro per liter zie ik na een snelle check.
quote:
Ik heb echt veel gedaan tijdens deze aanbieding en hij staat nu nog.quote:
Maar nu zijn we er eindelijk vanafquote:Op donderdag 7 november 2013 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb echt veel gedaan tijdens deze aanbieding en hij staat nu nog.
En inderdaad, Bassie en Adriaan zijn al helemaal naar Spanje gevlogenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb echt veel gedaan tijdens deze aanbieding en hij staat nu nog.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En inderdaad, Bassie en Adriaan zijn al helemaal naar Spanje gevlogen
6 in 1 ook, hoezo 6 in 1...hij moet temperatuur meten, niet mijn ramen zemen, water koken en de hond uitlatenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:14 schreef -0- het volgende:
Gelukkig is die contactloos met al zijn multifunctionaliteit.
Beetje jammer anders, eerst in je reet steken of je koorts heb en vervolgens checken of de kerntemperatuur van de biefstuk hoog genoeg is.
Met de thermometer erbij moet dat goedkomen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben wel bijna de Professor te pakken
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met de thermometer erbij moet dat goedkomen.
Inb4 XL Werkhandschoenenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met de thermometer erbij moet dat goedkomen.
Al zijn sommige dingen wel handig als je zwaar de griep hebtquote:Op donderdag 7 november 2013 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
6 in 1 ook, hoezo 6 in 1...hij moet temperatuur meten, niet mijn ramen zemen, water koken en de hond uitlaten
En de klopgeestquote:Op donderdag 7 november 2013 23:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben wel bijna de Professor te pakken
What is?quote:
Ja dat wel...ook als je niet de griep hebt trouwens.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al zijn sommige dingen wel handig als je zwaar de griep hebt
Lijkt me anders hartstikke handigquote:Op donderdag 7 november 2013 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
6 in 1 ook, hoezo 6 in 1...hij moet temperatuur meten, niet mijn ramen zemen, water koken en de hond uitlaten
Douwequote:Op donderdag 7 november 2013 23:18 schreef -0- het volgende:
[..]
Plaaggeest toch bij B&A
[ afbeelding ]
Voor 19,95...hmm ben bang dat je strepen krijgt, ketelsteen en de verkeerde hond mee terug.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Lijkt me anders hartstikke handig
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef Hi_flyer het volgende:
M'n vrouw: "Multifunctioneel? Alles is tegenwoordig multifunctioneel. Straks noemen ze een komkommer nog multifunctioneel"
Even stilte...
"Oh, dat zijn ze eigenlijk al"
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
M'n vrouw: "Multifunctioneel? Alles is tegenwoordig multifunctioneel. Straks noemen ze een komkommer nog multifunctioneel"
Even stilte...
Ik heb die film 1x gezienquote:Op donderdag 7 november 2013 23:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Iemand heeft nooit Bassie en Adriaan gekeken
Even stilte...
Ik vroeger ook jaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb die film 1x gezienIk vond hem eng
Even stilte...
Even stilte...
Als je je UI even verandert in je vertrouwde autootje kun je misschien de weg weer vindenquote:
Nou dan neem je er 2quote:Op donderdag 7 november 2013 23:21 schreef Ceviche het volgende:
oh
Ik vond het best een goede aanbieding
Neequote:Op donderdag 7 november 2013 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je je UI even verandert in je vertrouwde autootje kun je misschien de weg weer vinden
Theoretisch zou ik dit aan mijn vader kunnen geven voor de kerst...maar in de praktijk doe ik mijn moeder daar geen plezier mee.quote:
It will NEVER diequote:
Ohquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik wou eerst 4 zeggen maar toen dacht ik naaaaaah
That would be mequote:
Maar mobiel...ik neem hem toch niet mee naar buiten?quote:
Zo die ging snel ineensquote:Op donderdag 7 november 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
That would be me![]()
Maar ik weet niet
Oh ik ben al te laat
Je kan er mee wifi'en, net zoals met je telefoon, vandaar mobielquote:Op donderdag 7 november 2013 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar mobiel...ik neem hem toch niet mee naar buiten?
Vroeger bestond er nog geen draadloosquote:Op donderdag 7 november 2013 23:25 schreef -0- het volgende:
[..]
Haha ja dat ken ik wel, maar vroeger noemden we dat gewoon draadloos?
Ja maar dit is hyperdeluxe,quote:Op donderdag 7 november 2013 23:25 schreef -0- het volgende:
[..]
Haha ja dat ken ik wel, maar vroeger noemden we dat gewoon draadloos?
Ooooooh nee, tuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan er mee wifi'en, net zoals met je telefoon, vandaar mobiel
quote:
Stom van mij, dat ik daar niet aan dachtquote:
Vroeger communiceerde iedereen draadloos.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Vroeger bestond er nog geen draadloos
M'n vriend heeft er net 1 gekocht. Oh, ik moet nog wel even aan hem vragen of ie wel het afleveradres verandert, hij is natuurlijk verhuisdquote:Op donderdag 7 november 2013 23:26 schreef Melleyn het volgende:
Ik moet ook nog wel een stofzuiger maar ja geen geld
Praten is draadloze communicatie.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef -0- het volgende:
[..]
Vroeger communiceerde iedereen draadloos.
Ja, daarom dacht ik, ik verhelder het even voor jequote:Op donderdag 7 november 2013 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stom van mij, dat ik daar niet aan dacht
Komt ie bij jou in?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n vriend heeft er net 1 gekocht. Oh, ik moet nog wel even aan hem vragen of ie wel het afleveradres verandert, hij is natuurlijk verhuisd
Ik praatte vroeger via 2 blikjes verbonden met een touwtje. Dat was ook niet draadloosquote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Praten is draadloze communicatie.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi
Ben jij ok zo bloid as blik?mwa jij wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Als we gaan samen wonen gaan wwe sowieso een andere woning zoeken, ik zit nu op kamersquote:
Iedereen waarmee jij praatte praatte via zo'n blikje?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik praatte vroeger via 2 blikjes verbonden met een touwtje. Dat was ook niet draadloos
Uiteraard, zo rollen wij in west-frieslandquote:Op donderdag 7 november 2013 23:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Iedereen waarmee jij praatte praatte via zo'n blikje?
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard, zo rollen wij in west-friesland
Blikjes.... Rollen...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard, zo rollen wij in west-friesland
Ja in het westen van friesland toch?quote:
Shhtquote:Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef Ceviche het volgende:
But then again, Spijkenisse<West-Friesland.
Technisch gezien is dit niet fout.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja in het westen van friesland toch?
Sowieso, Spijkenisse<<welke plek dan ook op deze aardbol.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef Ceviche het volgende:
But then again, Spijkenisse<West-Friesland.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja in het westen van friesland toch?
Hoogvliet wintquote:Op donderdag 7 november 2013 23:31 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Sowieso, Spijkenisse<<welke plek dan ook op deze aardbol.
Ik woon er jaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij komt zeker niet uit Spijkenisse? Want geloof me, Alles > Spijkenisse.
Spijkenisse 2
Den helder is ook niet echt het toppunt trouwens (slecht gekozen hihaho)quote:
Wat kom jij mij stalken?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef JanCees het volgende:
Mensen die haten op West-Friesland kunnen morgen 2 uur station HK komen ja?
twee.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:33 schreef Lyza666 het volgende:
Zoooo, iedereen inmiddels voorzien van geweldige producten?
Ja! 2!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:33 schreef Lyza666 het volgende:
Je hebt een epilady gemistquote:Op donderdag 7 november 2013 23:33 schreef Lyza666 het volgende:
Ceviche komt niet uit west-friesland, that would be mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |