Alle voetbalkwissen mislukken.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:59 schreef regiliopeace het volgende:
Wordt dit een (slap) aftreksel van de quiz op Sport 7 met Frank Masmeijer?
Ik denk dat ze dit wel kunnen opvullen met reclame, schijtlollige filmpjes en boekpromoties.quote:Op maandag 18 november 2013 19:37 schreef Evertjan het volgende:
programma duurt 1.5 uur volgens de VARA gids dat is wel erg lang voor een quiz
Dat verhaal post hij hier minimaal een keer of 40-45 per maand.quote:
Waarom zijn er dan geen beelden??quote:Op maandag 18 november 2013 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat verhaal post hij hier minimaal een keer of 40-45 per maand.
Ja. En let niet op Caland.quote:
Het is wel een voetballiefhebber.quote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef kalinhos het volgende:
Het idee lijkt me nog best leuk, niks mis met een quizje op maandagavond.
Maar om het nou door Jack Spijkerman te laten presenteren
Oh ben jij op TV geweest?quote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is wel een voetballiefhebber.
Bij mij was het Tom van het Hek. Een hockeyër.
Jij niet waarschijnlijk. Moet je wel kwaliteiten voor hebben. En lef. Niet de internetheld uithangen.quote:
Is dat zo ja?quote:Op maandag 18 november 2013 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij niet waarschijnlijk. Moet je wel kwaliteiten voor hebben.
Jij weet als VBL mod er toch ook veel van af?quote:Op maandag 18 november 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Geef je op CalandKom ik je toejuichen.
Ik wil niet op tvquote:Op maandag 18 november 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij weet als VBL mod er toch ook veel van af?
Je schijnt een jas met schutkleur te hebben.quote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil niet op tvTenzij in vermomming.
Ja maar eigenlijk wil ik gewoon stiekem wel weten hoe Caland eruit ziet.. snap dat dan.quote:Op maandag 18 november 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je schijnt een jas met schutkleur te hebben.
30 centimeter schoon aan de haak. Wat dacht jij dan?quote:Op maandag 18 november 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk wil ik gewoon stiekem wel weten hoe Caland eruit ziet.. snap dat dan.
Ik ga er niet van uit dat je in je blote pik met die kwis gaat meedoen schatquote:Op maandag 18 november 2013 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
30 centimeter schoon aan de haak. Wat dacht jij dan?
Ik zou 'm persoonlijk niet stijf kunnen krijgen met Jack Spijkerman in de zaal.quote:Op maandag 18 november 2013 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
30 centimeter schoon aan de haak. Wat dacht jij dan?
Wie zegt dat hij het over stijf heeftquote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou 'm persoonlijk niet stijf kunnen krijgen met Jack Spijkerman in de zaal.
Misschien graait hij er nootjes mee van de grond in Blijdorp, dat zou kunnen.quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het over stijf heeft
Mmm OK zo kan hij wel weer.
Godverdommequote:Op maandag 18 november 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien graait hij er nootjes mee van de grond in Blijdorp, dat zou kunnen.
Altijd overdrijven die man. Hij draagt ook kleding alsof hij denkt dat hij 25 is.quote:
Bracht wel spraakmakende TV.quote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Altijd overdrijven die man. Hij draagt ook kleding alsof hij denkt dat hij 25 is.
Verder zijn optreden bij VI.
Johnny vind ik dan weer niks.quote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Altijd overdrijven die man. Hij draagt ook kleding alsof hij denkt dat hij 25 is.
Verder zijn optreden bij VI.
Door Johan Derksen ja.quote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bracht wel spraakmakende TV.
Ik dacht dat ze de juichtrack van Jensen hadden geleend.quote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Publiek moet klappen van zo'n gozer met een bord.
Ben eens als brugwup bij zo'n Achmea Kennisquiz geweest in het publiek. Om de 10 minuten reclame en dan twee van die ijdeltuitjes met zo'n bordje omhoog waar 'KLAPPEN' staat. Die Chazia Mouralie is in het echt nog verschrikkelijker trouwens.quote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Publiek moet klappen van zo'n gozer met een bord.
Nee, alsjeblieft blijf. Doe het niet!quote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef tong80 het volgende:
Nu al kut. Juichend gestuurd publiek.
M'n eigen topic, maar ik ga niet kijken. Walgelijk.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karina zwemt nu in haar woonkamer
Ja joh, Ronaldquote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karina zwemt nu in haar woonkamer
Er zijn geen homo's in het voetbal.quote:
idd wij namen Parijs toch ook geen Parisquote:Op maandag 18 november 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GdanskGewoon Danzig godverdomme.
Welke dekselse speler gaat daar volgend jaar spelen?quote:Op maandag 18 november 2013 22:09 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk komt er nog een vraag over Quick Boys uit Katwijk.
En zeker ook Bromberg in plaats van Bydgoszcz? Vuige Germaanquote:Op maandag 18 november 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GdanskGewoon Danzig godverdomme.
Mee eens. Als dat stukken minder wordt is het een prima programma.quote:Op maandag 18 november 2013 22:08 schreef marcodej het volgende:
Ik word helemaal gek van dat geschreeuw, getoeter en gezeik.
Pruisenquote:Op maandag 18 november 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
En zeker ook Bromberg in plaats van Bydgoszcz? Vuige Germaan
Dirk is coming home!quote:Op maandag 18 november 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke dekselse speler gaat daar volgend jaar spelen?
quote:Op maandag 18 november 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Zonder toeter, publiek en deelnemers heeft het best potentie. Gewoon anderhalf uur naar Jack Spijkerman luisteren terwijl hij een spannende dialoog met zichzelf houdt.
en dan aapjes uitdelen als je een vraag goed hebt?quote:Op maandag 18 november 2013 22:10 schreef JackHerrer het volgende:
Wat een jaren 90 televisie dit, ze hadden Rob Fruithof als presentator moeten regelen.
Je hebt gewoon een hekel aan John Williams, vieze racist.quote:Op maandag 18 november 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Zonder toeter, publiek en deelnemers heeft het best potentie. Gewoon anderhalf uur naar Jack Spijkerman luisteren terwijl hij een spannende dialoog met zichzelf houdt.
Deze man weet. Tuffersquote:Op maandag 18 november 2013 22:11 schreef marcodej het volgende:
Ze moeten eens naar Question of Sport kijken van de BBC. Zo hoort een leuke sportquiz gespeeld te worden.
Ze gaan zo strippen.quote:Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef Grifte het volgende:
Tja als je al een chicksmomentje in je show kan vergallen kan je beter stoppen
Zelfs die hebben het geld niet zo hard nodig dus.quote:Op maandag 18 november 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er waren geen Nederlandse hoeren beschikbaar.
Jack Spijkerman heeft het al 10 jaar niet meer.quote:
Pff inderdaad.. een behoorlijk Henk&Ingrid niveau dit.quote:Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Programma bestaat voor 50% uit hihihihohohohahahaha, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee joooooooooooooooooowwwwwwwwww en klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap.
de zwarte toto welquote:Op maandag 18 november 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat dat gokken bij de sigarenboer was.
Alle hoepla moet weg, gewoon alleen vragen en niet dat zogenaamd grappige gedoe en die idiote toeter.quote:Op maandag 18 november 2013 22:15 schreef Eppie_NL het volgende:
Op zich best een leuk programma. Alleen te veel herrie/geschreeuw.
Groningenvlag.jpgquote:Op maandag 18 november 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hekel aan John Williams, vieze racist.
Gemiddelde Henk en Ingrid niveau van de commerciëlen inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2013 22:17 schreef Trebo het volgende:
Een voetbal-quiz programma heeft best potentie, maar dan moet het wat serieuzer allemaal.
Dit is net zo tenenkrommend als 'de jongens tegen de meisjes' en 'Ik hou van Holland'
Gemiste kans.
Jaa inderdaad! Die was ik alweer bijna vergeten.quote:Op maandag 18 november 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond Sjek zijn voetbalquiz nog wel zijn charme hebben stel ik mijn pijn in mijn hart.
Die play like a champion?quote:Op maandag 18 november 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond Sjek zijn voetbalquiz nog wel zijn charme hebben stel ik mijn pijn in mijn hart.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:19 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik heb voor allebei wel een jaar ruzie over.
Ja. Inclusief internetspel, en er is maar één Sjek... Ready, steady, PLAY!quote:Op maandag 18 november 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die play like a champion?
Het feit dat er meerdere Sjeks zijn maakt het ietwat meer verwarrend.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme wat slecht dit man. Tering hey.
Play like a championquote:Op maandag 18 november 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een topshow was dat.quote:Op maandag 18 november 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Natuurlijk staat René Froger bovenaan
Dit ga ik laten zien aan de Froger fans.
Primadeluxequote:Op maandag 18 november 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Natuurlijk staat René Froger bovenaan
Dit ga ik laten zien aan de Froger fans.
Waarvan ongetwijfeld 20 minuten reclame en 40 minuten gejuich, gejoel en applaus.quote:
Dat ja. En een kunstje ook nogquote:Op maandag 18 november 2013 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarvan ongetwijfeld 20 minuten reclame en 40 minuten gejuich, gejoel en applaus.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd wat Derksen van dit programma vindt.
twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
in Jack Spijkerman?quote:Op maandag 18 november 2013 22:24 schreef Gramulanion het volgende:
Hoop dat ze straks nog gaten gaan schieten.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
quote:Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef Trebo het volgende:
[..]
Linkje naar het filmpje van jouw ui?
Terechte haat.quote:Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef dikkedaniel het volgende:
Haat aan Johnny de Mol.
En Jack Spijkerman trouwens ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |