Alle voetbalkwissen mislukken.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:59 schreef regiliopeace het volgende:
Wordt dit een (slap) aftreksel van de quiz op Sport 7 met Frank Masmeijer?
Ik denk dat ze dit wel kunnen opvullen met reclame, schijtlollige filmpjes en boekpromoties.quote:Op maandag 18 november 2013 19:37 schreef Evertjan het volgende:
programma duurt 1.5 uur volgens de VARA gids dat is wel erg lang voor een quiz
Dat verhaal post hij hier minimaal een keer of 40-45 per maand.quote:
Waarom zijn er dan geen beelden??quote:Op maandag 18 november 2013 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat verhaal post hij hier minimaal een keer of 40-45 per maand.
Ja. En let niet op Caland.quote:
Het is wel een voetballiefhebber.quote:Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef kalinhos het volgende:
Het idee lijkt me nog best leuk, niks mis met een quizje op maandagavond.
Maar om het nou door Jack Spijkerman te laten presenteren
Oh ben jij op TV geweest?quote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is wel een voetballiefhebber.
Bij mij was het Tom van het Hek. Een hockeyër.
Jij niet waarschijnlijk. Moet je wel kwaliteiten voor hebben. En lef. Niet de internetheld uithangen.quote:
Is dat zo ja?quote:Op maandag 18 november 2013 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij niet waarschijnlijk. Moet je wel kwaliteiten voor hebben.
Jij weet als VBL mod er toch ook veel van af?quote:Op maandag 18 november 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Geef je op CalandKom ik je toejuichen.
Ik wil niet op tvquote:Op maandag 18 november 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij weet als VBL mod er toch ook veel van af?
Je schijnt een jas met schutkleur te hebben.quote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil niet op tvTenzij in vermomming.
Ja maar eigenlijk wil ik gewoon stiekem wel weten hoe Caland eruit ziet.. snap dat dan.quote:Op maandag 18 november 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je schijnt een jas met schutkleur te hebben.
30 centimeter schoon aan de haak. Wat dacht jij dan?quote:Op maandag 18 november 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk wil ik gewoon stiekem wel weten hoe Caland eruit ziet.. snap dat dan.
Ik ga er niet van uit dat je in je blote pik met die kwis gaat meedoen schatquote:Op maandag 18 november 2013 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
30 centimeter schoon aan de haak. Wat dacht jij dan?
Ik zou 'm persoonlijk niet stijf kunnen krijgen met Jack Spijkerman in de zaal.quote:Op maandag 18 november 2013 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
30 centimeter schoon aan de haak. Wat dacht jij dan?
Wie zegt dat hij het over stijf heeftquote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou 'm persoonlijk niet stijf kunnen krijgen met Jack Spijkerman in de zaal.
Misschien graait hij er nootjes mee van de grond in Blijdorp, dat zou kunnen.quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het over stijf heeft
Mmm OK zo kan hij wel weer.
Godverdommequote:Op maandag 18 november 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien graait hij er nootjes mee van de grond in Blijdorp, dat zou kunnen.
Altijd overdrijven die man. Hij draagt ook kleding alsof hij denkt dat hij 25 is.quote:
Bracht wel spraakmakende TV.quote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Altijd overdrijven die man. Hij draagt ook kleding alsof hij denkt dat hij 25 is.
Verder zijn optreden bij VI.
Johnny vind ik dan weer niks.quote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Altijd overdrijven die man. Hij draagt ook kleding alsof hij denkt dat hij 25 is.
Verder zijn optreden bij VI.
Door Johan Derksen ja.quote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bracht wel spraakmakende TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |