quote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ik maak even een lijstje:
1. Je emogift verschillende mensen vaak en dus doe je minachtend.
2. Je post vieze plaatjes over vieze dieren.
3. Je noemt me telkens homo, maar dat ben ik niet!
4. Je hebt een grotere piemel dan ik en ik ben gewoon jaloers!
5. Je zei dat fantasieneuken zielig was
6. Je probeert elk meisje te hosselen hier!
7. Je heet DonnieDarkno, Dark betekent donker ofzo dus je bent gemeen.
8. Je gaat dit waarschijnlijk emogiffen.
9. Je UI is stom.
HOEZO NIET?!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat, ik ga die toets niet herkansen.
/carequote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ik maak even een lijstje:
1. Je emogift verschillende mensen vaak en dus doe je minachtend.
2. Je post vieze plaatjes over vieze dieren.
3. Je noemt me telkens homo, maar dat ben ik niet!
4. Je hebt een grotere piemel dan ik en ik ben gewoon jaloers!
5. Je zei dat fantasieneuken zielig was
6. Je probeert elk meisje te hosselen hier!
7. Je heet DonnieDarkno, Dark betekent donker ofzo dus je bent gemeen.
8. Je gaat dit waarschijnlijk emogiffen.
9. Je UI is stom.
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat, ik ga die toets niet herkansen.
Ik weet 't goedgemaakt spatie, jij vraagt om een heropening van UDOWU in FB, en zet er een stevig betoog achter. Als dat lukt, ben ik weg.quote:
Deze was wel heel slecht, maar ik lachte hardop en het klonk zo: "HAHA" (daarna schaamde ik mij).quote:
quote:
Omdat ik er nu achter kom dat het hoogste cijfer telt en daarvoor ben ik echt te laat begonnen met leren..quote:
Klopt, nu heb je mensen die topics zichzelf toe eigenen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef richolio het volgende:
Soms zie ik topics uit 2003 en iedereen is dan aardig. Nu valt iedereen elkaar zowat aan
Wat is daar gebeurt dan, wat was dat eigenlijk?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik weet 't goedgemaakt spatie, jij vraagt om een heropening van UDOWU in FB, en zet er een stevig betoog achter. Als dat lukt, ben ik weg.
Gaat goed hoor dankjequote:
14 mmquote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef richolio het volgende:
Ik wil wel zeggen hoelang mijn pener is, maar ik wil jullie niet jaloers maken.. Dus laat maar..
Maar het is toch zo dat een voldoende betekent dat je de punten binnen hebt? Wat is dan de meerwaarde van een hoger cijfer?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik er nu achter kom dat het hoogste cijfer telt en daarvoor ben ik echt te laat begonnen met leren... Nouja, waarschijnlijk haal ik het wel maar ik durf niet. Herkans 'm wel het volgende blok
Oh, en had geen onvoldoende dus zo nodig is het niet
Genoeg om je ma gillend klaar te laten komenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HOE LANG IS DIE VAN JOU DAN HEH?!!
Users Die Overal Worden Uitgekotst, is een half jaar ofzo gesloten. Zorg ervoor dat die weer opengaat.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurt dan, wat was dat eigenlijk?
Oh god de rellen daar door een meetquote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst, is een half jaar ofzo gesloten. Zorg ervoor dat die weer opengaat.
Daarom heropen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god de rellen daar door een meet
''Measurements vary, with studies that rely on self-measurement reporting a significantly higher average than those with staff measuring. However, the mean of an erect human penis is approximately 12.9–15.0 cm (5.1–5.9 in) in length.''quote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mm?
16 cm is nog steeds pittig klein
Raarquote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef richolio het volgende:
Soms zie ik topics uit 2003 en iedereen is dan aardig. Nu valt iedereen elkaar zowat aan
Hey! Hoe is het met je portugese avontuur?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef Toto69 het volgende:
Geen penis van 450 meter hebbenik swaffel vanaf hier het vrijheidsbeeld in NY
Niet schamen voor je lach !!!!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze was wel heel slecht, maar ik lachte hardop en het klonk zo: "HAHA" (daarna schaamde ik mij).
Doen alsof dat iets ergs isquote:
Eerder vandaag nog plaatje gekregen waar een kerel twee penissen hadquote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Doen alsof dat iets ergs is20 meiden tegelijk geven bro, je weet niks
Ik ben echt een scheetje hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal maar vriendelijk beginnen: Hallo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |