Ook een Fairy Tail fan? ;o. En zou ik eigenlijk niet meer weten hahahquote:Op zondag 29 september 2013 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Aye sir!Weetje ook welke attack hij deed?
Ja! Ben niet zo lang geleden begonnen met Fairy tail. Bevalt me goed moet ik zeggen. Ben bij episode 71. Hij deed Gomu gomu no baka. Dat moment bleef me echt altijd bij moest er echt om lachen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef Karloklp het volgende:
[..]
Ook een Fairy Tail fan? ;o. En zou ik eigenlijk niet meer weten hahah
Stop maar hoor.quote:
Hahahaaahh, heb 'm net even terug gekekenquote:Op zondag 29 september 2013 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja! Ben niet zo lang geleden begonnen met Fairy tail. Bevalt me goed moet ik zeggen. Ben bij episode 71. Hij deed Gomu gomu no baka. Dat moment bleef me echt altijd bij moest er echt om lachen.
Lol, hij is funny eh.quote:Op zondag 29 september 2013 21:37 schreef Karloklp het volgende:
[..]
Hahahaaahh, heb 'm net even terug gekeken.
Ben al klaar met Fairy Tail, maar jammer genoeg zijn ze gestopt of ze hebben een pauze..
Hoever ben je met OP?
Noooohhh wajo.quote:Op zondag 29 september 2013 22:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Lol, hij is funny eh.
Oh echt da's wel jammer!
Ik ben klaar met OP. Dus gewoon elke week wachten voor nieuwe ep. You?
Dat was echt een jankmoment voor mij. Echt sad.quote:Op zondag 29 september 2013 22:33 schreef Karloklp het volgende:
[..]
Noooohhh wajo.
Ben net klaar met de episode waarin Ace dood gaat![]()
Damnn had wel een traantje..quote:Op zondag 29 september 2013 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat was echt een jankmoment voor mij. Echt sad.
Word wel gruwelijk hierna!
Ik lees alleen de manga.. en ik weet het niet meerquote:Op zondag 29 september 2013 21:10 schreef Crip het volgende:
Anders vind ik je geen echte fan, dus vertel eens welke episode dit is tegen wie dit was en welke attack hij gebruikte. Eerste die het goed heeft krijgt iets van me.
[ afbeelding ]
Dat zijn echt leuke terugblik momenten! Met de strenge Jiji.quote:Op zondag 29 september 2013 23:24 schreef Karloklp het volgende:
[..]
Damnn had wel een traantje..
Ben nu bij die episode waar Ace en Luffy klein zijn ;o
Nee, bijna hoor.quote:
Was tegen God Enel.quote:Op maandag 30 september 2013 13:28 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik lees alleen de manga.. en ik weet het niet meer
Snel doen.. ze zijn ondertussen al bij 612.quote:
Fairy Tail manga is nog elke week een nieuwequote:Op zondag 29 september 2013 21:37 schreef Karloklp het volgende:
[..]
Hahahaaahh, heb 'm net even terug gekeken.
Ben al klaar met Fairy Tail, maar jammer genoeg zijn ze gestopt of ze hebben een pauze..
Hoever ben je met OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ja is ook een oude episode!quote:Op maandag 30 september 2013 16:02 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Moest het googlen.. das wel héééél lang geleden dat ik dat gelezen heb
quote:Op maandag 30 september 2013 16:23 schreef xienix2501 het volgende:
Epsiode 187 tegen Enel,Dat was toen hij hem versloeg ja. En toen ook met dat goud die klok luidde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is het stukje waar ik het over heb:
Dat wel, maar ik vind Anime leukerquote:Op maandag 30 september 2013 16:05 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Fairy Tail manga is nog elke week een nieuwe
Of je houd er van of je vind het niets meestal. Ik houd persoonlijk van de hele cultuur.. het eten, het land, de taal.. anime. Trekt me wel aan.quote:Op maandag 30 september 2013 18:33 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat mensen leuk vinden aan die gruwelijk overdreven Japanse meuk. Maar ja, dat vind ik ervan.
Als je dat leukt vindt, dan raad ik je echt aan om Gintama te kijken. Geniaal anime met absurde japanse humorquote:Op maandag 30 september 2013 19:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Of je houd er van of je vind het niets meestal. Ik houd persoonlijk van de hele cultuur.. het eten, het land, de taal.. anime. Trekt me wel aan.
Je moet de manga is gaan lezen, vind ik persoonlijk veel leuker dan de anime kijken. Voor anime moet je de studio ghibli films zien (spirited away / totoro etc etc).quote:Op maandag 30 september 2013 19:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Of je houd er van of je vind het niets meestal. Ik houd persoonlijk van de hele cultuur.. het eten, het land, de taal.. anime. Trekt me wel aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |