Genoeg om je ma gillend klaar te laten komenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HOE LANG IS DIE VAN JOU DAN HEH?!!
Users Die Overal Worden Uitgekotst, is een half jaar ofzo gesloten. Zorg ervoor dat die weer opengaat.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurt dan, wat was dat eigenlijk?
Oh god de rellen daar door een meetquote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst, is een half jaar ofzo gesloten. Zorg ervoor dat die weer opengaat.
Daarom heropen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god de rellen daar door een meet
''Measurements vary, with studies that rely on self-measurement reporting a significantly higher average than those with staff measuring. However, the mean of an erect human penis is approximately 12.9–15.0 cm (5.1–5.9 in) in length.''quote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mm?
16 cm is nog steeds pittig klein
Raarquote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef richolio het volgende:
Soms zie ik topics uit 2003 en iedereen is dan aardig. Nu valt iedereen elkaar zowat aan
Hey! Hoe is het met je portugese avontuur?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef Toto69 het volgende:
Geen penis van 450 meter hebbenik swaffel vanaf hier het vrijheidsbeeld in NY
Niet schamen voor je lach !!!!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze was wel heel slecht, maar ik lachte hardop en het klonk zo: "HAHA" (daarna schaamde ik mij).
Doen alsof dat iets ergs isquote:
Eerder vandaag nog plaatje gekregen waar een kerel twee penissen hadquote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Doen alsof dat iets ergs is20 meiden tegelijk geven bro, je weet niks
Ik ben echt een scheetje hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal maar vriendelijk beginnen: Hallo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |