quote:Op donderdag 7 november 2013 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet gefapt? Ik ben trots op je
Nee, omdat ze achterlijk zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die zijn zo dom omdat ze te lui zijn om te leren!
Ik zeg alleen dat alle nektasjes immigranten zijn, niet dat er iets mis is met ALLE immigranten.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben ook een immigrant.
Okay misschien welquote:Op donderdag 7 november 2013 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, omdat ze achterlijk zijn.
Je hebt te veel vertrouwen in de mensheid.
Zonde van je geld, je had ook gewoon 14 appels kunnen kopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:21 schreef Jhali het volgende:
[ afbeelding ]
Hello Kitty hoesje besteld, come at me.
EN IK ZEG ALEEN DAT IK EEN IMMIGRANT BENquote:Op donderdag 7 november 2013 20:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat alle nektasjes immigranten zijn, niet dat er iets mis is met ALLE immigranten.
Voor 3 euro?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zonde van je geld, je had ook gewoon 14 appels kunnen kopen.
Ja.quote:
EN IK ZEG ALLEEN DAT IK ALLEEN ZEI DAT ALLE NEKTASJES IMMIGRANTEN ZIJN EN NIET ALLEEN IMMIGRANTEN NEKTASJES ZIJN ofzoiets.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
EN IK ZEG ALEEN DAT IK EEN IMMIGRANT BEN
Hipsturrrquote:Op donderdag 7 november 2013 20:21 schreef Jhali het volgende:
[ afbeelding ]
Hello Kitty hoesje besteld, come at me.
INB4 2002quote:Op donderdag 7 november 2013 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
LIF / Wat kost 1 appel op de markt?
25 cent * 14 = 3,50
Maar hij vond 25 al te veel, er zijn vast ook wel voor 20 en dan hebbie genoeg!
quote:
En ik mag blijven. Raar hè.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Spatie en supersof proberen hier een kliekje te vormen en mij eruit te gooien!
whats upquote:
Rustig rustig. Kijk het is anders, iedereen is hier welkom. Maar ik persoonlijk vind je een grote eikel en denk dat het het beste is voor de SC als jij wegblijft. Is geen kliekje, jij bent gewoon een gemene eikel! Sowieso werk ik hier zonder Sof aan, ik probeer je gewoon weg te pesten door je uit te schelden:quote:Op donderdag 7 november 2013 20:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je hebt ze niet nodig man! Them bitches. Anders vormen wij toch een kliekjequote:Op donderdag 7 november 2013 20:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
his dickquote:
Je moet hier blijven. Deze SC heeft jou meer dan ooit nodig.quote:
Niks tegen Nodig!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Je moet hier blijven. Deze SC heeft jou meer dan ooit nodig.
Jwz mimangquote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Je hebt ze niet nodig man! Them bitches. Anders vormen wij toch een kliekje
Slijm wat meer, je glijdt niet genoeg.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Je moet hier blijven. Deze SC heeft jou meer dan ooit nodig.
Whatsup?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Rustig rustig. Kijk het is anders, iedereen is hier welkom. Maar ik persoonlijk vind je een grote eikel en denk dat het het beste is voor de SC als jij wegblijft. Is geen kliekje, jij bent gewoon een gemene eikel! Sowieso werk ik hier zonder Sof aan, ik probeer je gewoon weg te pesten door je uit te schelden:
Dommerik!
watquote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
jij bent gewoon een gemene eikel!
Heb je hem Nodig?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
Waar is Nodig eigenlijk, ik mis hem
Dit is geen geslijm, dit is de pure waarheid, lapzwans.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Slijm wat meer, je glijdt niet genoeg.
Nou ik maak even een lijstje:quote:
Doe het gewoon niet, opgelost!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:31 schreef richolio het volgende:
Ik moet iets voor school doen. Iets met assertiviteit ofzo. Zucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |