Ja maar niet iedereen wil in het leger! Ook hebben we geld nodig en eten en nog veel meer dingen en daarvoor moeten mensen ook gewoon andere banen hebben zoals leraar en frikandellen verkoper en ijscoman en politiekman en techneut en dokter enzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar als iemand bij de leger wil dan mag die dat al op 17 en daarom vind ik dat niemand meer studeren maar allemaal in de leger
Dat is dan waar je het fout doet. Studeren is om jezelf te ontwikkelen, veel mensen falen dat in te zien en denken dat ze er wel komen door continu zesjes te halen en de geleerde stof te vergeten/er niks mee doen nadat het getoetst is.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:10 schreef Muto het volgende:
Studeren is om te laten zien dat je een bepaald denkniveau hebt. Meer niet.
Jawel, maar die zouden het wel kunnen alleen zijn te lui of willen wat anders! En enkelingen kunnen het gewoon niet maar die zijn gewoon mentaal gestoord.quote:
Ja i know maar er word een beetje teveel druk gezet, hier word ook verwacht dat ik ga studeren wat ik dus echt niet ga doenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen wil in het leger! Ook hebben we geld nodig en eten en nog veel meer dingen en daarvoor moeten mensen ook gewoon andere banen hebben zoals leraar en frikandellen verkoper en ijscoman en politiekman en techneut en dokter enzo.
Het grote deel vmbo'ers zal het nooit halen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jawel, maar die zouden het wel kunnen alleen zijn te lui of willen wat anders! En enkelingen kunnen het gewoon niet maar die zijn gewoon mentaal gestoord.
Dus bouwvakkers, supermarktmedewerkers, treinconducteurs zijn volgens jou allemaal gestoord?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jawel, maar die zouden het wel kunnen alleen zijn te lui of willen wat anders! En enkelingen kunnen het gewoon niet maar die zijn gewoon mentaal gestoord.
Niet mee eens. In mijn studie moet je allemaal modelletjes met rare griekse tekentjes gebruiken etc. Daar testen je inzicht mee. Hoe je problemen oplost. Je leert hoe je dat moet doen, maar het gaat echt niet om de Economische stof.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat is dan waar je het fout doet. Studeren is om jezelf te ontwikkelen, veel mensen falen dat in te zien en denken dat ze er wel komen door continu zesjes te halen en de geleerde stof te vergeten/er niks mee doen nadat het getoetst is.
Ja omdat ze te lui zijn, niet omdat ze het niet kunnen, als ze inzet zouden hebben zouden ze het kunnen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het grote deel vmbo'ers zal het nooit halen.
Neequote:Op donderdag 7 november 2013 20:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus bouwvakkers, supermarktmedewerkers, treinconducteurs zijn volgens jou allemaal gestoord?
Als je lui bent kun je het niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja omdat ze te lui zijn, niet omdat ze het niet kunnen, als ze inzet zouden hebben zouden ze het kunnen.
Ik twijfel toch soms wel bij die nektasjesquote:Op donderdag 7 november 2013 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja omdat ze te lui zijn, niet omdat ze het niet kunnen, als ze inzet zouden hebben zouden ze het kunnen.
Een inzicht raak je niet meer kwijt, ik neem aan dat je het leert om het toe te passen in andere situaties? Ik heb het over stof die gestampt dient te worden, bij een studie geschiedenis of biologie bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet mee eens. In mijn studie moet je allemaal modelletjes met rare griekse tekentjes gebruiken etc. Daar testen je inzicht mee. Hoe je problemen oplost. Je leert hoe je dat moet doen, maar het gaat echt niet om de Economische stof.
Ja okay als je het zo bekijkt niet nee. Maar ik bedoel dat het wel ZOUDEN kunnen als ze hun best deden.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je lui bent kun je het niet.
Die zijn zo dom omdat ze te lui zijn om te leren!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik twijfel toch soms wel bij die nektasjes
Dit getuigt echt van inzicht enzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn gewoon slimme mensen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Genoeg mensen op vwo die hondslui zijn.
En aggresief.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die zijn zo dom omdat ze te lui zijn om te leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |