Maar dan moet je dat wel doen, en veel mensen kunnen dat niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het heeft geen nut om te studeren aangezien je alles veel sneller in je 1tje kan leren.
Ja maar wat als je helemaal niet wil studeren en je bent klaar op je 16de, dan moet je min nog 1 jaar doorleren.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar dan moet je dat wel doen, en veel mensen kunnen dat niet.
Hoezo is dat zo fijn als een van je favoriete bands op de radio komt, ik bedoel je kan de muziek ook gewoon downloaden/op youtube kijken/kopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Okay voelde me tot net kut en nu zij Foo Fighters op 3FM.
helpt wel.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik like een status en krijg dat:
Je bent in de val gelopen.dit is een spelletje.diegene die dit leuk vindt of gereageerd heeft moet een van de onderstaande stellingen op je tijdlijn posten.
1.ik heb 42 relaties gehad.
2.ik denk dat ik iemand leuk vind wat moet ik doen?
3.mijn moeder heeft een blinddate voor me geregeld.
4.iemand heeft me gevraagd om prostituee te worden wat moet ik doen?
5.ik ben vergeten mijn ondergoed aan te doen vandaag.
6.ik ga biechten denk aan me.
7.ik hou nog steeds van mijn ex.
Note je moet niks uitleggen,laat het minstens 1 dag op je tijdlijn staan
Ik zou 5 doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik like een status en krijg dat:
Je bent in de val gelopen.dit is een spelletje.diegene die dit leuk vindt of gereageerd heeft moet een van de onderstaande stellingen op je tijdlijn posten.
1.ik heb 42 relaties gehad.
2.ik denk dat ik iemand leuk vind wat moet ik doen?
3.mijn moeder heeft een blinddate voor me geregeld.
4.iemand heeft me gevraagd om prostituee te worden wat moet ik doen?
5.ik ben vergeten mijn ondergoed aan te doen vandaag.
6.ik ga biechten denk aan me.
7.ik hou nog steeds van mijn ex.
Note je moet niks uitleggen,laat het minstens 1 dag op je tijdlijn staan
Niet als je een starterskwalificatie hebt. Dat betekent dat je slim genoeg bent om zelfstandig te poepen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar wat als je helemaal niet wil studeren en je bent klaar op je 16de, dan moet je min nog 1 jaar doorleren.
Ik lag in mijn bed met 3FM zachtjes op.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is dat zo fijn als een van je favoriete bands op de radio komt, ik bedoel je kan de muziek ook gewoon downloaden/op youtube kijken/kopen.
En ik heb geen behoefte aan vragenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat nou, ik wou gewoon wat normaals vragen man
wat is er mis in jou hoofdenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik heb geen behoefte aan vragen
Alles goed? Nog gefapt?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik heb geen behoefte aan vragen
Ja maar als iemand bij de leger wil dan mag die dat al op 17 en daarom vind ik dat niemand meer studeren maar allemaal in de legerquote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Niet als je een starterskwalificatie hebt. Dat betekent dat je slim genoeg bent om zelfstandig te poepen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:10 schreef Muto het volgende:
Neuken is om te laten zien dat je een bepaald penisniveau hebt. Meer niet.
Je kan toch stoppen na je havo? En zo'n beetje iedereen kan havo, behalve als mentaal gehandicapt bent of te lui bent.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar wat als je helemaal niet wil studeren en je bent klaar op je 16de, dan moet je min nog 1 jaar doorleren.
Jij kent zeker geen vmbo'ersquote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan toch stoppen na je havo? En zo'n beetje iedereen kan havo, behalve als mentaal gehandicapt bent of te lui bent.
Bij mij is het grootste probleem lui heid, ik leer bijna nooit behalve voor de tentamen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan toch stoppen na je havo? En zo'n beetje iedereen kan havo, behalve als mentaal gehandicapt bent of te lui bent.
Dat valt vies tegen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is ook een kwaliteit.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bij mij is het grootste probleem lui heid, ik leer bijna nooit behalve voor de tentamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |