Natuurlijk ga je mij niet leuk vindenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
JIJ DOET OOK AL EEN HARTJE, STRAKS GA IK VERKEERDE DINGEN DENKEN EN GA IK JE LEUK VINDEN! DENK NA, SLIMBO!
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga even eten, tot zo jongens en meisjes.
Nee dat is waar, je bent hartstikke oud en je muzieksmaak is nog baggerder dan je nek.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je mij niet leuk vinden
Sorryquote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef Muto het volgende:
Ik voel me hier keer op keer buitengesloten. Alleen Donnie begreep me en dat vond ik jammer.
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee dat is waar, je bent hartstikke oud en je muzieksmaak is nog baggerder dan je nek.
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar jij kan toch geen geheimen bewaren dus vertel nou maar.
Dat doen ze toch ookquote:Op donderdag 7 november 2013 19:58 schreef Jhali het volgende:
[..]Dat is dezelfde logica als dikke mensen die op dieet zijn die zeggen ''ach, ik heb nu toch al een zak chips opgevreten, kan ik net zo goed meteen 4 pizza's en een broodje kroket naar binnen schuiven''
Ja, ik kan maar beter weg gaanquote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee dat is waar, je bent hartstikke oud en je muzieksmaak is nog baggerder dan je nek.
Hallo Fiatquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef Muto het volgende:
Ik voel me hier keer op keer buitengesloten. Alleen Donnie begreep me en dat vond ik jammer.
Ook toegestaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zie je eerder als SCgenoot.
Waar wil je het over hebben, mijn speciale vriend.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Bijzondere topickill, er mag verder gepraat worden.
Laten wij eens praten over het nut van studerenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben, mijn speciale vriend.
Topickill ontstond door een post 5 seconden eerder dan de jouwe.quote:
Oké, vertel maar wat je standpunt is.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Laten wij eens praten over het nut van studeren
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Topickill ontstond door een post 5 seconden eerder dan de jouwe.
Het heeft geen nut om te studeren aangezien je alles veel sneller in je 1tje kan leren.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oké, vertel maar wat je standpunt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |