Flirten?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat zit je te flirten met mijn handlanger?!
laat ze maar lekker, wij hebben elkaar tochquote:
Jongee, prima. Heb je de OP al gezien?quote:
JIJ DOET OOK AL EEN HARTJE, STRAKS GA IK VERKEERDE DINGEN DENKEN EN GA IK JE LEUK VINDEN! DENK NA, SLIMBO!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
laat ze maar lekker, wij hebben elkaar toch
ff normaal doen jaquote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik stuur soms ook hartjes van mijn oma, dat is dan toch ook niet meteen een flirt. Mallerd.
Naar mij nooit.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik stuur soms ook hartjes van mijn oma, dat is dan toch ook niet meteen een flirt. Mallerd.
Ja dat is anders, zonder je oma bestond je niet, maar Rodawa is zomaar een gozer uit de SC die toevallig mijn handlanger is.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mischien komt het omdat er geen seeders zijn en de bron slecht is ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 19:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Lol, een bestand van 7,5 gb heeft in 2u 45 min al 0,4 procent gedownload lol
Rodawa heeft me heel erg geholpen met mijn mentale problemen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is anders, zonder je oma bestond je niet, maar Rodawa is zomaar een gozer uit de SC die toevallig mijn handlanger is.
ja denk het wel me internet is redelijkquote:Op donderdag 7 november 2013 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mischien komt het omdat er geen seeders zijn en de bron slecht is ofzo
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Rodawa heeft me heel erg geholpen met mijn mentale problemen.
Ik voel mij vereerd Ryan. Bedankt.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik wist geen beter woord, maar vanaf nu ben je mijn handlanger.
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd Ryan. Bedankt.
Beroepsgeheim.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Okay, dan is het goed.
Wat heeft hij gedaan dan
Succesquote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga even eten, tot zo jongens en meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |