Flirten?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat zit je te flirten met mijn handlanger?!
laat ze maar lekker, wij hebben elkaar tochquote:
Jongee, prima. Heb je de OP al gezien?quote:
JIJ DOET OOK AL EEN HARTJE, STRAKS GA IK VERKEERDE DINGEN DENKEN EN GA IK JE LEUK VINDEN! DENK NA, SLIMBO!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
laat ze maar lekker, wij hebben elkaar toch
ff normaal doen jaquote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik stuur soms ook hartjes van mijn oma, dat is dan toch ook niet meteen een flirt. Mallerd.
Naar mij nooit.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik stuur soms ook hartjes van mijn oma, dat is dan toch ook niet meteen een flirt. Mallerd.
Ja dat is anders, zonder je oma bestond je niet, maar Rodawa is zomaar een gozer uit de SC die toevallig mijn handlanger is.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mischien komt het omdat er geen seeders zijn en de bron slecht is ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 19:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Lol, een bestand van 7,5 gb heeft in 2u 45 min al 0,4 procent gedownload lol
Rodawa heeft me heel erg geholpen met mijn mentale problemen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is anders, zonder je oma bestond je niet, maar Rodawa is zomaar een gozer uit de SC die toevallig mijn handlanger is.
ja denk het wel me internet is redelijkquote:Op donderdag 7 november 2013 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mischien komt het omdat er geen seeders zijn en de bron slecht is ofzo
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Rodawa heeft me heel erg geholpen met mijn mentale problemen.
Ik voel mij vereerd Ryan. Bedankt.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik wist geen beter woord, maar vanaf nu ben je mijn handlanger.
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd Ryan. Bedankt.
Beroepsgeheim.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Okay, dan is het goed.
Wat heeft hij gedaan dan
Succesquote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga even eten, tot zo jongens en meisjes.
Natuurlijk ga je mij niet leuk vindenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
JIJ DOET OOK AL EEN HARTJE, STRAKS GA IK VERKEERDE DINGEN DENKEN EN GA IK JE LEUK VINDEN! DENK NA, SLIMBO!
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga even eten, tot zo jongens en meisjes.
Nee dat is waar, je bent hartstikke oud en je muzieksmaak is nog baggerder dan je nek.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je mij niet leuk vinden
Sorryquote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef Muto het volgende:
Ik voel me hier keer op keer buitengesloten. Alleen Donnie begreep me en dat vond ik jammer.
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee dat is waar, je bent hartstikke oud en je muzieksmaak is nog baggerder dan je nek.
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar jij kan toch geen geheimen bewaren dus vertel nou maar.
Dat doen ze toch ookquote:Op donderdag 7 november 2013 19:58 schreef Jhali het volgende:
[..]Dat is dezelfde logica als dikke mensen die op dieet zijn die zeggen ''ach, ik heb nu toch al een zak chips opgevreten, kan ik net zo goed meteen 4 pizza's en een broodje kroket naar binnen schuiven''
Ja, ik kan maar beter weg gaanquote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee dat is waar, je bent hartstikke oud en je muzieksmaak is nog baggerder dan je nek.
Hallo Fiatquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef Muto het volgende:
Ik voel me hier keer op keer buitengesloten. Alleen Donnie begreep me en dat vond ik jammer.
Ook toegestaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zie je eerder als SCgenoot.
Waar wil je het over hebben, mijn speciale vriend.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Bijzondere topickill, er mag verder gepraat worden.
Laten wij eens praten over het nut van studerenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben, mijn speciale vriend.
Topickill ontstond door een post 5 seconden eerder dan de jouwe.quote:
Oké, vertel maar wat je standpunt is.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Laten wij eens praten over het nut van studeren
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Topickill ontstond door een post 5 seconden eerder dan de jouwe.
Het heeft geen nut om te studeren aangezien je alles veel sneller in je 1tje kan leren.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oké, vertel maar wat je standpunt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |