ehm kiloprijs delen door 8 ofzo ? maarja 25 cent lijkt me niet verkeerd zo, zou 20 cent iets makkelijker zijn, is maar 1 muntje
quote:Ik dacht echt meer aan ¤0,05 toen ik thuis was.
Op zaterdag 9 november 2002 11:05 schreef DJKoster het volgende:
De enigste keer dat ik 1 appel kocht was ie 80 nederlands centen dus 35 eurocent , lijkt me wel redelijk..
quote:me 2
Op zaterdag 9 november 2002 11:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik dacht echt meer aan ¤0,05 toen ik thuis was.
quote:Ik hoop dat het je weekend niet al te zeer vergalt. Probeer er maar niet meer over te piekeren, dat helpt nu toch niks meer.
Op zaterdag 9 november 2002 10:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
1 groenteman laatst vroeg "1 euro'tje" waar ik niet mee accoord ging, kreeg de appel voor ¤ 0.25 mee uiteindelijk, maar achteraf gezien lijkt me dat nog erg veel. wat zou jij voor 1 appel betalen op de markt?
quote:Nouja, ik had ook zin in die appel en die smaalte ook goed, maar ik vroieg me gewoon af wat een normale prijs was voor 1 appel op de markt. Op de markt is je gulden een daalder waard immers en in dat licht leek me die ( moeizaam onderhandelde) ¤0,25 gewoon veel.
Op zaterdag 9 november 2002 12:30 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik hoop dat het je weekend niet al te zeer vergalt. Probeer er maar niet meer over te piekeren, dat helpt nu toch niks meer.
Ik heb het wel eens gedaan in de supermarkt, 1 appel kopen (tijdens lunchpauzes enzo) en dan kostte ie meestal 50 cent, dus 20-25 eurocent lijkt me een reeële prijs.
quote:euhm...tip van de dag (works for me
Op zaterdag 9 november 2002 10:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Misschien een rare vraag, maar ik koop wel eens 1 appel op de markt gewoon om op te eten. Wat is normaal om voor 1 appel te betalen, 1 groenteman laatst vroeg "1 euro'tje" waar ik niet mee accoord ging, kreeg de appel voor ¤ 0.25 mee uiteindelijk, maar achteraf gezien lijkt me dat nog erg veel. wat zou jij voor 1 appel betalen op de markt?
quote:ah bedankt voor de tip!
Op zaterdag 9 november 2002 12:40 schreef sessurea het volgende:[..]
euhm...tip van de dag (works for me
)
zet een lieve glimlach op, stel veel vragen over de kwaliteitsverschillen tussen de appels en je krijgt zo een zak mee met van iedere soort 1 om uit te proberen, vermeld vooral dat je veel appeltaarten moet bakken
quote:Jij leeft wel héél zuinig!
Op zaterdag 9 november 2002 11:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik dacht echt meer aan ¤0,05 toen ik thuis was.
quote:Nee, het is alleen 100 jaar geleden dat hij thuis was,... of was dat nou 200 jaar,.... (hij leeft nu iig ook nog een eeuw geleden
Op zaterdag 9 november 2002 13:37 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Jij leeft wel héél zuinig!
quote:Ik dacht juist dat het 100 jaar geleden was dat hij buiten kwam
Op zaterdag 9 november 2002 13:40 schreef Swatkat het volgende:
Nee, het is alleen 100 jaar geleden dat hij thuis was,... of was dat nou 200 jaar,.... (hij leeft nu iig ook nog een eeuw geleden)
quote:nee hoor ben net nog wezen Hardlopen in de natuur.
Op zaterdag 9 november 2002 13:41 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Ik dacht juist dat het 100 jaar geleden was dat hij buiten kwam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |