Nee hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:49 schreef Dyre het volgende:
Jij hebt anders ook nog een NOD open staan GM87Het is toch alweer een hele dag geleden dat je hebt getest
Dan gaan we zondag samen nog een keer testen? (en dan 4 streepjesquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar ff uitgaan van mn te late eisprong (5 dagen) en dan een NOD die opschuift, hou ik 6 slagen om de arm voor een NOD op zondag...
Ja maar omdat de controle streep dus ook al niet klopt denk ik niet dat ik deze test serieus moet nemen eigenlijk. Ik haal morgen wel een andere testquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef Dyre het volgende:
[..]
Dan gaan we zondag samen nog een keer testen? (en dan 4 streepjes)
Risu, heel begrijpelijk hoor dat het van de omstandigheden afhangt hoe je er persoonlijk op reageert. Je gunt iedereen een baby, maar soms kan je meer meeleven met het gevoel dan bij anderen.
LL, een streep (hoe vaag ook) is een streep hoor wat mij betreft! Als een test bij mij negatief is, is er geen twijfel over mogelijk: spíerwit. Zodra er een streep is waar je over kan twijfelen, is er dus per definitie al een streepMisschien voor de zekerheid morgenochtend opnieuw testen? Dat had je zelf ook al bedacht
Ik wil heeeeeeeeel graag positief testen! (net als iedereen)quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef Dyre het volgende:
[..]
Dan gaan we zondag samen nog een keer testen? (en dan 4 streepjes)
Risu, heel begrijpelijk hoor dat het van de omstandigheden afhangt hoe je er persoonlijk op reageert. Je gunt iedereen een baby, maar soms kan je meer meeleven met het gevoel dan bij anderen.
LL, een streep (hoe vaag ook) is een streep hoor wat mij betreft! Als een test bij mij negatief is, is er geen twijfel over mogelijk: spíerwit. Zodra er een streep is waar je over kan twijfelen, is er dus per definitie al een streepMisschien voor de zekerheid morgenochtend opnieuw testen? Dat had je zelf ook al bedacht
Alsjeblieft! http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil liever temperaturen dan die stokjes denk ik, ik heb een beetje een pies-opvang trauma dus wil alleen mid-stream testen en die zijn zo duurrrrr....
maar mn bestelling bij sensitest is al twee keer foutgegaan (kreeg de betaling niet voor elkaar, ideal liep vast) en nu durf ik niet meer te bestellen
ik juig alvast!!!!!!!!! een beetje hard!!!!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dames, ik post hier niet zoveel maar wil jullie wel laten weten dat ik net heb getest. Na 14 rondes heb ik geloof ik eindelijk een positieve test in handen. Een heel licht streepje! Morgenochtend ga ik nog een keer testen. Ik kan het eigenlijk niet geloven, noch dat het doordringt...
Morgenochtend na de test laat ik jullie wat weten!!!
Bahquote:Op zaterdag 9 november 2013 08:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dyre, jij moet de strepen gaan doen want ik geloof dat hier dedoor gaat komen...
![]()
Daarom dat ik het ook met jullie wil delen. Blijf hoop houden. Bij sommige duurt het gewoon een tijdje....quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:19 schreef Mrs.Peel het volgende:
Sunshine![]()
Net als de streepjes van Chanty geven jouw streepjes extra moed! Laat je nog een foto zien?
Whoei! Op deze prachtige zonnige(!!) dag 2 mooie streepjes! Van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Goedemorgen!! Ja, ik was al vroeg wakker. Na een nacht slecht slapen.... Ik had beter gewacht met testen tot deze ochtend![]()
Vanmorgen weer getest, en weer een streepje!!
Ik geloof nu echt dat ik zwanger ben!
Dames, hou moed hè! Wij hebben er 14 rondes over gedaan..!
Beetje bloed bij t vegen vanmorgen maar nu weer niksquote:[b]Op zaterdag 9 november 2013 11:26 schreef Dyre
[..]
Bah, waarom denk je dat? Bloed gezien of krampen? Mijn motto is nog steeds: geen bloed is moed
En niet per ongeluk een testje gedaan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Beetje bloed bij t vegen vanmorgen maar nu weer niks![]()
Gister al gedaanquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
En niet per ongeluk een testje gedaan?
Ja idd, dit vind ik zo stom!! Ik wil nu ook niet testen want zonde want het zal wel negatief zijn, en dan een man die zegt: relax en wacht t af....quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:54 schreef Burdie het volgende:
Dan kan het nog beter gewoon alle remmen los, rode zee, feest met de rode vlag zijn he.
Hopelijk heb je snel duidelijkheid, one way or the other.
Meneer louchi was in tranenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:28 schreef Skittles het volgende:
Gefeliciteerd LaLouchi.Hoe was het moment met meneer Louchi?
En nu wil ik oooook![]()
Wat lief!quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:32 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Meneer louchi was in tranen![]()
Bedankt voor de felicitaties! Ben helemaal overdonderd, had het echt niet verwacht!!
Op www.imgur.com kun je je foto uploaden, dan kun je het linkje dat je krijgt met [img] [/img] kopiëren en hier plakken. Als je wil dat je de foto later nog kan verwijderen, moet je even een account aanmaken. Als het je niet uitmaakt dan hoef je dat niet te doen.quote:
Je had het linkje naar de pagina met de foto, niet de foto zelf (die moet eindigen op .jpg of .gif)quote:
Dankjequote:Op zaterdag 9 november 2013 14:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Je had het linkje naar de pagina met de foto, niet de foto zelf (die moet eindigen op .jpg of .gif)
JAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:20 schreef LaLouchi het volgende:
Ik heb nog een keer getest en dit keer was het overduidelijk positief! Ik ben zwanger!!!!
HOERA!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Goedemorgen!! Ja, ik was al vroeg wakker. Na een nacht slecht slapen.... Ik had beter gewacht met testen tot deze ochtend![]()
Vanmorgen weer getest, en weer een streepje!!
Ik geloof nu echt dat ik zwanger ben!
Dames, hou moed hè! Wij hebben er 14 rondes over gedaan..!
Ik heb niet zo'n goeie ervaring met action testen. Geven bij mij geen streep terwijl de clear blue digitale test zwanger 1-2 aangaf. Vind het maar gek.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Aaaahh wat fijn voor jullie dames! Gefeliciteerd en geniet ervan!
In theorie zou ik vandaag een menstruatie verwachten bij een cyclus van 28 dagen. Maar niks... gister een testje gedaan omdat ik met mijn man ging shoppen. Just in case voordat ik dadelijk met tassen vol thuis zou komen terwijl ik dat over drie maanden niet meer aan zou kunnen. Maar negatief. Afwachten maar weer. Zit te denken aan ovulatietesten want er valt geen peil op te trekken. Hoe bevallen die dingen van de action? Iemand had die online ingeslagen toch?
Whoei, van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:20 schreef LaLouchi het volgende:
Ik heb nog een keer getest en dit keer was het overduidelijk positief! Ik ben zwanger!!!!
Ik had bovenstaande kunnen schrijven.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:59 schreef Dyre het volgende:
Hier nog niets aan de hand geloof ik.... Vanavond dacht ik wat krampen te voelen, baalde omdat ik dacht ongesteld te gaan worden, dus ben ik het gaan negeren en nu voel ik het niet meer
Ik ben voornamelijk bezig smoesjes te verzinnen waardoor ik morgen nog niet hoef te testen
Toen ik ongesteld werd heb ik mijn NOD berekend op basis van mijn gemiddelde cyclus (32 dagen) en dan kom ik op morgen uit.
Maar ik heb 2 weken geleden op zondag een positieve ovutest geplast, dus zou ik ook goed pas op maandag of zelfs dinsdag mijn ovulatie hebben gehad. Met 2 uitersten (dinsdag ovulatie + 16 dagen luteale fase) kan ik zelfs nog donderdag (14 november) 'normaal' ongesteld worden. Laat die dag nou net onze datum zijn.
Dus ik heb al 3 scenario's bedacht:
- ik word voor of op donderdag ongesteld. Balen, maar wel zekerheid.
- ik word niet ongesteld, doe een negatieve test donderdag: nog langer wachten![]()
- ik word niet ongesteld, doe een positieve test donderdag: heb het geweldigste cadeautje als vriendje thuiskomt![]()
Het wachtbankje is niet goed voor mijn we-zien-wel-mentaliteit
GM87, heeft het bloeden al doorgezet of is er alsnog kans dat we saampjes streepjes plassen?
Dat mag hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik herken t wel Rana, goed getimed dus!
Thanks burdie (ik blijf je als zand zien)
Spanning dus ook bij jou!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:35 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Het blijft spannend!
Ik zit nu op dag 39, en ook geen spoor te bekennen van een aankomende ongesteldheid.. dinsdag was de test negatief, als het komende dinsdag nog zo blijft, ga ik weer testen..
Intussen wel net 2 uur geknuffeld met mijn verse neefje van 2 maanden![]()
Eenmaal buiten zei mijn vriend: 'het lijkt wel alsof iemand een boom omzaagt, zo hard rammelen je eierstokken.. dus gauw positief testen nu'
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:07 schreef Burdie het volgende:
Oooh ik duim zo voor jullie Dyre en GM.
Heel hard proberen ervan uit te gaan dat de rode Ferrari gewoon in de file staat, en daarom vertraging heeft gehad denk ik hihi. Het wordt wel steeds moeilijker nu..quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:17 schreef Dyre het volgende:
[..]![]()
Wat knap dat je na je test nog een hele week tot dinsdag kan wachten, Little_Miss_Naughty! Ik ben benieuwd of ik tot donderdag kan wachten....(gisteren test gedaan)
Die ferrari vind ik een mooie beeldspraak!quote:Op zondag 10 november 2013 00:03 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Heel hard proberen ervan uit te gaan dat de rode Ferrari gewoon in de file staat, en daarom vertraging heeft gehad denk ik hihi. Het wordt wel steeds moeilijker nu..
Maar voor jou is het net zo'n situatie toch? Je nod was toch nu ongeveer? Dus om dan nog een aantal dagen langer te wachten, is echt lastig.
We gaan gewoon de strepenregen voortzetten, zodat dit topic over een maand even stilligt
Ik iig nietquote:
Zo lang?quote:Op zondag 10 november 2013 08:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik iig nietman en ik hebben nu afgesproken dat ik sowieso tot donderdag wacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |