Nee hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:49 schreef Dyre het volgende:
Jij hebt anders ook nog een NOD open staan GM87Het is toch alweer een hele dag geleden dat je hebt getest

morgen maar weer nieuwe halen
  morgen maar weer nieuwe halen

Dan gaan we zondag samen nog een keer testen? (en dan 4 streepjesquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar ff uitgaan van mn te late eisprong (5 dagen) en dan een NOD die opschuift, hou ik 6 slagen om de arm voor een NOD op zondag...
 )
) Misschien voor de zekerheid morgenochtend opnieuw testen? Dat had je zelf ook al bedacht
 Misschien voor de zekerheid morgenochtend opnieuw testen? Dat had je zelf ook al bedacht  

Ja maar omdat de controle streep dus ook al niet klopt denk ik niet dat ik deze test serieus moet nemen eigenlijk. Ik haal morgen wel een andere testquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef Dyre het volgende:
[..]
Dan gaan we zondag samen nog een keer testen? (en dan 4 streepjes)
Risu, heel begrijpelijk hoor dat het van de omstandigheden afhangt hoe je er persoonlijk op reageert. Je gunt iedereen een baby, maar soms kan je meer meeleven met het gevoel dan bij anderen.
LL, een streep (hoe vaag ook) is een streep hoor wat mij betreft! Als een test bij mij negatief is, is er geen twijfel over mogelijk: spíerwit. Zodra er een streep is waar je over kan twijfelen, is er dus per definitie al een streepMisschien voor de zekerheid morgenochtend opnieuw testen? Dat had je zelf ook al bedacht

Ik wil heeeeeeeeel graag positief testen! (net als iedereen)quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef Dyre het volgende:
[..]
Dan gaan we zondag samen nog een keer testen? (en dan 4 streepjes)
Risu, heel begrijpelijk hoor dat het van de omstandigheden afhangt hoe je er persoonlijk op reageert. Je gunt iedereen een baby, maar soms kan je meer meeleven met het gevoel dan bij anderen.
LL, een streep (hoe vaag ook) is een streep hoor wat mij betreft! Als een test bij mij negatief is, is er geen twijfel over mogelijk: spíerwit. Zodra er een streep is waar je over kan twijfelen, is er dus per definitie al een streepMisschien voor de zekerheid morgenochtend opnieuw testen? Dat had je zelf ook al bedacht

Alsjeblieft! http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil liever temperaturen dan die stokjes denk ik, ik heb een beetje een pies-opvang trauma dus wil alleen mid-stream testen en die zijn zo duurrrrr....
maar mn bestelling bij sensitest is al twee keer foutgegaan (kreeg de betaling niet voor elkaar, ideal liep vast) en nu durf ik niet meer te bestellen

ik juig alvast!!!!!!!!! een beetje hard!!!!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dames, ik post hier niet zoveel maar wil jullie wel laten weten dat ik net heb getest. Na 14 rondes heb ik geloof ik eindelijk een positieve test in handen. Een heel licht streepje! Morgenochtend ga ik nog een keer testen. Ik kan het eigenlijk niet geloven, noch dat het doordringt...
Morgenochtend na de test laat ik jullie wat weten!!!

door gaat komen...
 door gaat komen...  

.
.

na 14 maanden zul je wel helemaal van je stoel zijn gevallen!
 na 14 maanden zul je wel helemaal van je stoel zijn gevallen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |