Bahquote:Op zaterdag 9 november 2013 08:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dyre, jij moet de strepen gaan doen want ik geloof dat hier dedoor gaat komen...
![]()
Daarom dat ik het ook met jullie wil delen. Blijf hoop houden. Bij sommige duurt het gewoon een tijdje....quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:19 schreef Mrs.Peel het volgende:
Sunshine![]()
Net als de streepjes van Chanty geven jouw streepjes extra moed! Laat je nog een foto zien?
Whoei! Op deze prachtige zonnige(!!) dag 2 mooie streepjes! Van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Goedemorgen!! Ja, ik was al vroeg wakker. Na een nacht slecht slapen.... Ik had beter gewacht met testen tot deze ochtend![]()
Vanmorgen weer getest, en weer een streepje!!
Ik geloof nu echt dat ik zwanger ben!
Dames, hou moed hè! Wij hebben er 14 rondes over gedaan..!
Beetje bloed bij t vegen vanmorgen maar nu weer niksquote:[b]Op zaterdag 9 november 2013 11:26 schreef Dyre
[..]
Bah, waarom denk je dat? Bloed gezien of krampen? Mijn motto is nog steeds: geen bloed is moed
En niet per ongeluk een testje gedaan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Beetje bloed bij t vegen vanmorgen maar nu weer niks![]()
Gister al gedaanquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
En niet per ongeluk een testje gedaan?
Ja idd, dit vind ik zo stom!! Ik wil nu ook niet testen want zonde want het zal wel negatief zijn, en dan een man die zegt: relax en wacht t af....quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:54 schreef Burdie het volgende:
Dan kan het nog beter gewoon alle remmen los, rode zee, feest met de rode vlag zijn he.
Hopelijk heb je snel duidelijkheid, one way or the other.
Meneer louchi was in tranenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:28 schreef Skittles het volgende:
Gefeliciteerd LaLouchi.Hoe was het moment met meneer Louchi?
En nu wil ik oooook![]()
Wat lief!quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:32 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Meneer louchi was in tranen![]()
Bedankt voor de felicitaties! Ben helemaal overdonderd, had het echt niet verwacht!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |