SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige topics
Topicreeks: Spangas.
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou ook doodgaan als Abel op bezoek kwam.
Is er al lang .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Spangas personages kunnen binnen enkele dagen totaal veranderenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tinco is het jarenlange lidmaatschap van zijn genootschap alweer vergeten.
Schizofrenie is een bitch
De derde Spangas dode dus!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Aan het eind van elke aflevering een dode
OMG they killed Meral!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik houd ook altijd veel over van de Chinees, maar zo veel?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat hebben haar vaders ook gedaan en toen kregen ze Vallon
Ja want dit is Nederlands, dus dit is volkomen relevant.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
Oh ja dat wordt meteen meegenomen in de les natuurlijk
Dat zou de serie wel beter maken eigenlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 19:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja ze spreken allemaal Chinees denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Die mensen blijven er mooi achter wachten
Dat is een prestatie!quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
De slechtspelende moeder weerZe acteert nog bijna slechter dan tinco.
Zelfs oma was beter, maar die is nu doodquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
De slechtspelende moeder weerZe acteert nog bijna slechter dan tinco.
ja inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
Ik snap echt niet dat die Renee keihard staat te lachen. Ik zou hels zijn.
Ik zou er de humor ook wel van in kunnen zien, maar ze begint haast al te lachen voordat het water haar raakt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
Ik snap echt niet dat die Renee keihard staat te lachen. Ik zou hels zijn.
Vast opgenomen is het fantastische voorjaar, misschien ook wel heel vroeg in de ochtend.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is het hartstikke koud daar. Die moeder zag zowat blauw.
Zou ik doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je kunt het nog uit de prullenbak vissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |