Gunstiger voor Nadal dan.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik las juist in diverse interviews met spelers dat de stuit dit jaar hoger was. Dat idee had ik zelf ook wel eigenlijk.
Het sluit elkaar niet uit. De stuit kan hoger zijn dan in voorgaande jaren maar nog steeds vrij laag.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:15 schreef suus21 het volgende:
Er ligt een houten vloer onder dus dat zorgt voor de lage stuit.
Nee let maar op hij speelt vaker een backhand op deze ondergrond, er om heen dansen is te lastig met een lagere stuit.quote:
Ja. Meerdere zelfs.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Federer-fan het volgende:
Weer een BP voor Gasquet. Is er überhaupt al een serviceame van Federer geweest warin Gasquet geen BP's had?
Hoe goed waren die punten van gasquet...quote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Federer-fan het volgende:
Weer een BP voor Gasquet. Is er überhaupt al een serviceame van Federer geweest warin Gasquet geen BP's had?
Je moet er natuurlijk ook bij kunnen.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef suus21 het volgende:
Backhand smashes is niet voor iedereen weggelegd
De games nadat fed een break had.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja. Meerdere zelfs.
Wel geweldig gered
Ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:38 schreef suus21 het volgende:
Wie kiest die sportmans award? De spelers...
uh ja? Alleen toen ie tiener was was ie moeilijkquote:
twitter:bgtennisnation twitterde op donderdag 07-11-2013 om 15:43:05Sitting courtside this is a very slow indoor court because layed over wood boards also that is why so low bouning reageer retweet
Vaak schelden op de umpire (ook in zijn beste jaren), nauwelijks spelers respectvol feliciteren met hun zeges (het ligt altijd aan hemzelf als hij verliest, nooit aan het goede spel van zijn tegenstander), vaak ontzettend boos worden op publiek, bepaalde spelers (Murray, Djoko) uitmaken voor talentloze spelers die nooit de top zouden halen, het uitschelden van de ouders van Djoko (terechtquote:Op donderdag 7 november 2013 17:14 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
uh ja? Alleen toen ie tiener was was ie moeilijk
quote:Does it really matter? Probably not. Will his career be defined by the amount of Sportsmanship Awards that he won? Definitely not. For a ninth time this week, Roger Federer was awarded the ‘Stefan Edberg Sportsmanship Award’. But after watching the majority of his matches this season, I’m not really sure why.
Over the course of what has been to say the least, a straining season for the Swiss, his conduct at times has been questionable. In the scheme of things it’s minor, it won’t tarnish his legacy, but neither does it lend him to being titled the most sporting player on the tour.
So what has Federer been guilty of this year? Cast your minds back to his Australian Open semi-final with Andy Murray. The two aren’t exactly enemies but they hardly share a “Fedal” like relationship either. During their encounter back in January, Federer was reported to yell “Fucking stop” after a Murray forehand winner. On playback the comment was not clear however TV companies swiftly moved to apologise for the use of inappropriate language.
In another high intensity contest against Swiss rival Stanislas Wawrinka at Indian Wells, Federer was refused a challenge after the umpire deemed his call too late. What would the ATP’s acclaimed “Sportsman” do here? A polite discussion with the umpire maybe? No. Federer demanded to speak to ATP supervisor “Lars” as he was unhappy with the umpire’s “judgment call”. Whether he was right to be disgruntled or not is irrelevant, no player has the right to challenge the authority of the umpire.
The most memorable match of Federer’s season was undoubtedly his shock second round Wimbledon loss to Sergiy Stakhovsky. The Ukrainian’s accomplished serve-volley play riled the seven-time champion, so much that he unleashed a 96mph backhand directly at Stakhovsky. This isn’t illegal, but firing a shot directly at your opponent with little care about getting it back into play is hardly sporting either. To Federer’s credit he did apologise afterwards, but the incident felt unacceptable at the time, and in poor taste.
As I emphasised earlier, these points could be considered nitpicking, and are unlikely to be remembered. But it does question the validity of the Award which he has won. Do the ATP take these awards seriously? Do the players that vote for them take it seriously? It’s questionable why he was even nominated, or were the ATP just keen to make sure he didn’t finish 2013 virtually empty handed?
One act of sportsmanship that has stuck in the mind this year occurred in Montreal back in August. Milos Raonic was up a set against Juan Martin Del Potro when umpire Mohamed Lahyani missed a clear touch of the net from Raonic. The momentum was with Raonic from then on, who then broke and then closed out the win in straight sets. Del Potro was well within his rights to complain, but the passive Argentine merely laughed in disbelief and continued with the match.
Granted, it wasn’t exactly Jan Ullrich waiting for Lance Armstrong in the Tour De France, but I’ve struggled to find a more sporting act from Federer this year. Food for thought.
http://www.beyondthecourt.co.uk/did-...manship-award/
Ja waarom zou je het van mij aannemen he..quote:Op donderdag 7 november 2013 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
De banen zijn blijkbaar toch traag:twitter:bgtennisnation twitterde op donderdag 07-11-2013 om 15:43:05Sitting courtside this is a very slow indoor court because layed over wood boards also that is why so low bouning reageer retweet
Dat is toch aan zijn rechterhand..quote:Op donderdag 7 november 2013 18:20 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal heeft zich in zijn vinger gesneden tijdens het snijden van brood. ;-) Is niet ernstig.
Oeps.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:51 schreef suus21 het volgende:
[..]
Ja waarom zou je het van mij aannemen he..
Vaak schelden op de umpire? Dat zie ik hem toch echt weinig doen. Zeker schelden.. Kan me maar 1x herinneren, tijdens de US Open finale in 2009.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vaak schelden op de umpire (ook in zijn beste jaren), nauwelijks spelers respectvol feliciteren met hun zeges (het ligt altijd aan hemzelf als hij verliest, nooit aan het goede spel van zijn tegenstander), vaak ontzettend boos worden op publiek, bepaalde spelers (Murray, Djoko) uitmaken voor talentloze spelers die nooit de top zouden halen, het uitschelden van de ouders van Djoko (terecht), ontzettend slecht tegen zijn verlies kunnen...Nee, sportief vind ik Fed absoluut niet.
En dan bijvoorbeeld dit artikel:
[..]
It’s not Nadal’s first encounter with food-related injury. Im 2011, he burned himself on a hot table at a Japanese teppanyaki restaurant.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:20 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal heeft zich in zijn vinger gesneden tijdens het snijden van brood. Is niet ernstig.
Gaat die dus weer een heel jaar met pleisters op z'n vingers spelenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:20 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal heeft zich in zijn vinger gesneden tijdens het snijden van brood. Is niet ernstig.
Rafael Jacksonquote:Op donderdag 7 november 2013 20:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Gaat die dus weer een heel jaar met pleisters op z'n vingers spelen![]()
Dat heeft ie nog nooit niet gedaan..quote:Op donderdag 7 november 2013 20:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Gaat die dus weer een heel jaar met pleisters op z'n vingers spelen![]()
Hij heeft ook zo'n ongemakkelijke motoriek die gast..als je hem off court ziet in interviews etc is het vaak zo awkwardquote:Op donderdag 7 november 2013 20:24 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
It’s not Nadal’s first encounter with food-related injury. Im 2011, he burned himself on a hot table at a Japanese teppanyaki restaurant.
Tsja, je kunt niet overal goed in zijn.
zuurpruimquote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef suus21 het volgende:
[..]
Dat heeft ie nog nooit niet gedaan..
De link werkt niet, het domain ligt eruit. M.a.w. heeft iemand een stream?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie een werkende stream zoekt: www.sportlemon.com. De derde link in het rijtje werkt bij mij goed.
Is het een idee om die voortaan in de OP te zetten van topics zoals dit? Het is volgens mij de vaakst gestelde vraag.
Vast ouder, als Agassi fan.quote:
Ja, dat ken ik. Beetje dwepen met oude spelers die je nooit hebt zien spelen om een beetje tennisexpertise uit te stralen.quote:
Billie Jean Kingquote:Op donderdag 7 november 2013 22:16 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik. Beetje dwepen met oude spelers die je nooit hebt zien spelen om een beetje tennisexpertise uit te stralen.
Je beseft dat als Djokovic dit verliest hij waarschijnlijk niet door is? En dat Del Potro een reele kans maakt?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo boeiend. Djokovic gaat toch wel door. Ik vind zo'n poulesysteem echt niks.
Nee, hoe dat dan? Djokovic wint toch wel van Gasquet?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:47 schreef Rosario het volgende:
[..]
Je beseft dat als Djokovic dit verliest hij waarschijnlijk niet door is? En dat Del Potro een reele kans maakt?
Ja, maar als Fed dan in straights wint van Del Potro dan zijn zij beide door. Toch? Of zeg ik dat nou verkeerd.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, hoe dat dan? Djokovic wint toch wel van Gasquet?
Vind van niet.. Hij pusht een beetje eigenlijk, wachtend tot hij met z'n forehand kan rammen. Djokovic gunt hem dat wel een beetje.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:53 schreef detennismaster het volgende:
DelPo is op dit moment echt de betere speler imo.
Hij geeft niks weg op eigen service in ieder geval.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vind van niet.. Hij pusht een beetje eigenlijk, wachtend tot hij met z'n forehand kan rammen. Djokovic gunt hem dat wel een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Dan zijn Djoko en Fed door.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:54 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, maar als Fed dan in straights wint van Del Potro dan zijn zij beide door. Toch? Of zeg ik dat nou verkeerd.
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij geeft niks weg op eigen service in ieder geval.JahoooooorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef Rosario het volgende:
detennismaster heeft zo ongelooflijk hard gejinxt. Vier UEs op rij!
Nee, bepaald niet. Ik vond DP goed spelen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Kom erin en Del Potro slaat 4 forehands uit. Was de hele wedstrijd zo?
Nee. Eerste set zag een prima Djokovic en een matige Del Potro. Ook begin tweede geen vuiltje aan de lucht voor Nole, maar had een falende servicegame, ongeveer net zo eentje als Delpo net. Die serveerde sowieso veel beter sinds de eerste.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Kom erin en Del Potro slaat 4 forehands uit. Was de hele wedstrijd zo?
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, bepaald niet. Ik vond DP goed spelen.
Ok. Bedankt.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:00 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee. Eerste set zag een prima Djokovic en een matige Del Potro. Ook begin tweede geen vuiltje aan de lucht voor Nole, maar had een falende servicegame, ongeveer net zo eentje als Delpo net. Die serveerde sowieso veel beter sinds de eerste.
Nou, dat valt wel mee. voor ons misschien, maar daar hoeven ze alleen de resultaten in te voeren en op een kno te drukken en dan is meteen duidelijk wie er door is.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gaat enorm rekenwerk worden als Del Potro vandaag van Djokovic wint en Federer in 3 sets van Del Potro. [...]
quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee. voor ons misschien, maar daar hoeven ze alleen de resultaten in te voeren en op een kno te drukken en dan is meteen duidelijk wie er door is.
Dat was niet in 2008.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Federer-Del Potro was geniaal in 2008, niemand wist precies wanneer wie door was
Hoop dat Federer wintvan Del Potro maar ik reken er wel een beetje op gezien Del Potro's vermoeidheid.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef detennismaster het volgende:
GSM Djoko, jammer.
Winnaar van DelPo-Federer mag dus tegen Nadal.
Wel te hopen voor beiden dat het geen slijtageslag wordt, winnaar moet een dag later al tegen Nadal, die zelf een dag rust heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef detennismaster het volgende:
GSM Djoko, jammer.
Winnaar van DelPo-Federer mag dus tegen Nadal.
Ik vond hem niet bepaald vermoeid vandaag hoor. Federer heeft zelfs meer gespeeld de afgelopen tijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoop dat Federer wintvan Del Potro maar ik reken er wel een beetje op gezien Del Potro's vermoeidheid.
Dat leek me eigenlijk al vast te staan zodra de draw uitkwam.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Del Potro Federer voor alle knikkers.
Djokovic Gasquet voor spek en bonen.
Ik hoop dat het een vermoeiende partij gaat worden tussen die 2. Het zou toch geweldig zijn als Nadal weer een finale mag bijschrijven zelfs in dit toernooi?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wie de wedstrijd JMDP-Fed ook weet te winnen, die wordt gemaaid door Nadal in de halve finale.
Nou jongens, fijn vooruitzicht...
49-51 qua kansen denk ik zo. En die 51 is voor JMDP.
Nou, naar mijn mening stond al van tevoren vast dat een halve walk-over zou worden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:38 schreef suus21 het volgende:
Jullie waren toch zo blij dat nadal iig een zware halve finale zou krijgen, nu is dat al 360 graden gedraaid
Die kunnen/gaan elkaar pas in de finale tegenkomen. Suus21 heeft het over de halve finale.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:06 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat Delpo wel een reele kans heeft tegen Rafa hoor. Fed is bij voorbaat kansloos ja.
Uuh, nee, of maak je een grapquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Die kunnen/gaan elkaar pas in de finale tegenkomen. Suus21 heeft het over de halve finale.
Djokovic-Nadal? Daar heb ik het over.quote:
Ik betwijfel het, maar hopelijk heb je gelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:36 schreef Norrage het volgende:
We hebben het over een zware halve finale. Die krijgt Rafa wel als Delpo daar tegenover hem staat.
Suus heeft het over dat de halve finale niet meer zwaar gaat worden toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, maar hopelijk heb je gelijk.
(ik reageerde overigens op die stelling van suus21, ik geloof niet dat dat helemaal duidelijk was)
Ik las het als dat ze stelde dat 'iedereen' hier een zware halve finale verwachtte, en ik zei dat ik daar bepaald niet bij hoorde - al vanaf het eerste begin niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Suus heeft het over dat de halve finale niet meer zwaar gaat worden toch?
Nadal krijgt òf een vermoeide JMDP in zijn halve finale, of Federer, en over diens slappe knieën zodra hij Nadal aan de overkant ziet staan zullen we het maar helemaal niet hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:49 schreef Norrage het volgende:
Ja, en daar reageer ik dan op, want dat is dus helemaal niet zo dat het een walkover zou worden
Tsja... ik heb ooit heel veel vertrouwen gehad in Fed op HC, maar dat is toch een tikkie afgenomen de laatste tijd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:55 schreef Marcoss het volgende:
Wat een vertrouwen in Federer zeg, hij heeft zo laat in het seizoen nog nooit verloren van Nadal, volgens mij
Berdych wordt vast een simpele halve finale, Wawrinka kan wel leuk worden (hoewel het in Parijs wel makkelijk ging0quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:10 schreef Rosario het volgende:
Ik hoop op een makkelijke halve finale voor Djoker, want ik wil dat hij uiteindelijk wint. Ik zou het heel tof vinden als hij Lendls record breekt.
Wawrinka moet vooral zelf winnen, als hij zelf niet wint, is Berdych sowieso door (ook al verliest die kansloos met 6-0, 6-0 van Nadal)quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:16 schreef Norrage het volgende:
Ja zaadje Berdych mag kansloos ten onder gaan. Hup Wawa
Welk record van Lendl?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:10 schreef Rosario het volgende:
Ik hoop op een makkelijke halve finale voor Djoker, want ik wil dat hij uiteindelijk wint. Ik zou het heel tof vinden als hij Lendls record breekt.
twitter:PseudoFed twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 12:36:08Rafa is playing tonight, can we make sure that all sharp utensils are removed from the arena #safetyfirst reageer retweet
Ik snap m niet maar ik vind Pseudofed sowieso eigenlijk nooit leuk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
twitter:PseudoFed twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 12:36:08Rafa is playing tonight, can we make sure that all sharp utensils are removed from the arena #safetyfirst reageer retweet
Nadal heeft zich eergisteren gesneden tijdens het snijden van een boterham.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:16 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ik snap m niet maar ik vind Pseudofed sowieso eigenlijk nooit leuk.
[..]
Als Ferrer wint, is Berdych sowieso door.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ja. Drie way tie en Berdych won dan als enige een set in een partij die hij verloor. Sowieso, als Ferrer wint hoef Berdych alleen een set te winnen om door te gaan geloof ik.
Ja, dat zei Brad Gilbert ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:12 schreef suus21 het volgende:
Onbegrijpelijk dat ferrer blijkbaar zeven weken op rij heeft gespeeld terwijl hij al geplaatst was voor londen
terwijl die PI zo vrolijk is!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die PI van jou is om agressief van te worden
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
Die ouders van Ferrer straks als hij wint:
- "Wanneer moet je nou je halve finale spelen joh?"
"Nee, ik ligt er al uit."
- "Waarom zijn we dan precies komen kijken?"
Ik denk dat David Spaans spreekt met zijn oudersquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
Die vent is een raadsel...je kapot spelen terwijl je al geplaatst bent, je druk maken terwijl je er al uit ligtquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
Wat staat Ferrer zich nou druk te maken. Zou hij zelf niet weten dat hij er al uitligt?
Sla je racket ook nog even kapot joh. Kusje.![]()
Ja, precies.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:45 schreef suus21 het volgende:
[..]
Die vent is een raadsel...je kapot spelen terwijl je al geplaatst bent, je druk maken terwijl je er al uit ligt
Hij krijgt gewoon nog 200 punten als hij deze pot wint, dus ik snap het wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:45 schreef suus21 het volgende:
[..]
Die vent is een raadsel...je kapot spelen terwijl je al geplaatst bent, je druk maken terwijl je er al uit ligt
Hahahaquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
"Ferrer heeft deze week al twee nederlagen behaald." Mooi gezegd door Kristie.
Goud weerquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien probeerde Ferrer dat te behalen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
"Ferrer heeft deze week al twee nederlagen behaald." Mooi gezegd door Kristie.
Van mij mogen ze dit toernooi voortaan De Stuntel Open noemen.quote:
quote:
Van mij mag Ferrer nog wel een racket breken. Dat ging hem prima af.quote:
Daar hoop ik ook op.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Van mij mag Ferrer nog wel een racket breken. Dat ging hem prima af.
Nu brak hij bijna zijn nek in plaats van zijn racket.quote:
Nee de voet van dat meisje..quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nu brak hij bijna zijn nek in plaats van zijn racket.
Ja, laat ze die regel eenkeer afschaffen. Dan zit er meer vaart in de partijen en kan het ook leuk zijn als een bal net over het net valt.quote:
Ja lijkt mij ook leuk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, laat ze die regel eenkeer afschaffen. Dan zit er meer vaart in de partijen en kan het ook leuk zijn als een bal net over het net valt.
Nee?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:40 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat hij rookt, maar daar geloof ik persoonlijk niet zoveel van
Ja klopt, in dat geval is er sowieso ooit doping gebruikt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:40 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat hij rookt, maar daar geloof ik persoonlijk niet zoveel van
Weet je waarom?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:43 schreef Rosario het volgende:
Netcalls hebben ze trouwens een tijdje afgeschaft op de Challenger-tour, maar daar kwam men snel op terug.
Even gegoogled, blijkbaar was het een proefperiode in de eerste drie maanden van dit jaar. Heb destijds een paar potjes van Thiemo gezien toevallig, was echt zuur als zo'n let net inviel en je dus een soort let-ace/dropshot had.quote:
Wat deed die allemaal? Heb de wedstrijd niet kunnen zienquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Ferrer nou nog nooit zo boos gezien als in deze wedstrijd.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon ruk was.
In ieder geval een beeldschone racket-trash. Toch zeker een 8/10.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:21 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wat deed die allemaal? Heb de wedstrijd niet kunnen zien
Nja, dat is toch hetzelfde als bij een normale let? Maar goed, blijkbaar was het in de praktijk niet leuk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:54 schreef Rosario het volgende:
[..]
Even gegoogled, blijkbaar was het een proefperiode in de eerste drie maanden van dit jaar. Heb destijds een paar potjes van Thiemo gezien toevallig, was echt zuur als zo'n let net inviel en je dus een soort let-ace/dropshot had.
Wat Vogel dus zegt, was gewoon bagger.
Hij sloeg zijn racket naar de Filippijnen en hij schreeuwde veel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:21 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wat deed die allemaal? Heb de wedstrijd niet kunnen zien
Da's dan toch geen let? Dat is alleen bij de service. Maar inderdaad, zelfde idee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, dat is toch hetzelfde als bij een normale let? Maar goed, blijkbaar was het in de praktijk niet leuk.
Klopt, ik bedoel een netbal (Netzrollerquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:33 schreef Rosario het volgende:
[..]
Da's dan toch geen let? Dat is alleen bij de service. Maar inderdaad, zelfde idee.
Verschil is dat de gemiddelde eerste service een stuk minder net clearance dan de gemiddelde groundstroke. Let-aces en een eerste service die door de netcord of een sitter wordt of zo van richting veranderd dat je hem mist worden als zeer vervelend ervaren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, dat is toch hetzelfde als bij een normale let? Maar goed, blijkbaar was het in de praktijk niet leuk.
[..]
Hij sloeg zijn racket naar de Filippijnen en hij schreeuwde veel.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, laat ze die regel eenkeer afschaffen. Dan zit er meer vaart in de partijen en kan het ook leuk zijn als een bal net over het net valt.
Zelfs in Rotterdam gaat het zo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan: Berdych en Nadal.
Ze zeggen allemaal dat het zo uniek is hoe de spelers hier de baan opkomen, maar dat is niet zo. Zelfs in Parijs (het Masterstoernooi) in 1990 deden ze dat al.
En niet te vergeten in Halle.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Zelfs in Rotterdam gaat het zo.
Nee, beetje moeilijk bij een toernooi met daglicht en een doorgaans open dak, maar goeie garp wel.quote:
Daarom zie je die lichten ook niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nee, beetje moeilijk bij een toernooi met daglicht en een doorgaans open dak, maar goeie garp wel.
Na mijn 'Spelers op de baan' heb je dan nog een minuut of acht.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:12 schreef Rosario het volgende:
Het boeit me niet zoveel hoe ze de baan opkomen, ik schakel meestal pas in bij de eerste service.
Doe ik ook doorgaans, iedere keer weer hetzelfde geneuzel van de commentatoren tijdens het inspelen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:12 schreef Rosario het volgende:
Het boeit me niet zoveel hoe ze de baan opkomen, ik schakel meestal pas in bij de eerste service.
Mag van mij 6-0 6-0 worden (voor Nadal).quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:20 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Berdych, wat een sukkel is-ie toch.![]()
Veeg 'm op, Rafa!
Van mij ook hoor!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mag van mij 6-0 6-0 worden (voor Nadal).
Dat laatste was een grap, want voor Berdych kan dat niet meer.quote:
Ik ben dol op jouw 'spelers op de baan'. Dan ga ik nog even koffie zetten, uitgebreid naar het toilet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Na mijn 'Spelers op de baan' heb je dan nog een minuut of acht.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:31 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik ben dol op jouw 'spelers op de baan'. Dan ga ik nog even koffie zetten, uitgebreid naar het toilet.
Niks nieuws onder de zon.quote:
Enige positieve dat ik kan zien is dat ie enigszins, ja enigszins, aanvallend speelt....in ieder geval aanvallender dan de vorige potten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:51 schreef Rosario het volgende:
Nadal speelt ook niet fantastisch trouwens.
Nee, inderdaad. Slaat zo ondiep.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:51 schreef Rosario het volgende:
Nadal speelt ook niet fantastisch trouwens.
Theo Bakker? Niet gehoord, maar goeie zaak.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:52 schreef jojomen4 het volgende:
Die gast op Sport1 noemt Berdych een watje.
VAMOSSSSSSSSSSSSS JOJOquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:52 schreef jojomen4 het volgende:
Ja. Maar als je gisteren Djoko - Del Potro zag dan zou je toch zeggen dat hij met deze speelstijl tegen hen niet wegkomt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Enige positieve dat ik kan zien is dat ie enigszins, ja enigszins, aanvallend speelt....in ieder geval aanvallender dan de vorige potten.
Als je op Sport1 Go kijkt kun je hem opnieuw afspelen. Ik denk 3 minuten voor mijn post.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Theo Bakker? Niet gehoord, maar goeie zaak.
Goeie zaak.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:57 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Als je op Sport1 Go kijkt kun je hem opnieuw afspelen. Ik denk 3 minuten voor mijn post.
Hij zei het omdat Berdych een 3de service van Nadal van 110 km/u slap terug sloeg en vanaf dat moment achter de bal aan moest rennen (in die rally).
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:52 schreef jojomen4 het volgende:
Niet het scherpste mesje in de keukenla hè... zou-ie nu eindelijk door gaan krijgen dat hij het niet gaat redden als-ie passief blijft spelen en de rally's aangaat met Nadal?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:58 schreef Norrage het volgende:
Niet eens een beetje in de problemen....Berdych laat bij verre het slechtste spel van de week zien vandaag. Hoe heeft hij van Ferrer gewonnen eergister?
Ja, maar goed, dat commentaar. Die kijken minder tennis dan wij heb ik het idee. Noemen uitslagen uit een nabij verleden vaak totaal verkeerd en kwijlen over een sterk punt van Federer alsof hij weer in 2007 staat te spelen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:00 schreef Norrage het volgende:
Dat permanente commentaar (op de stream) dat Rafa steeds zo goed noemt, vorige week ook al....Rafa speelt dráma.....maar de rest is mentaal incapabel.
Ik denk Fedexpress.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:00 schreef jojomen4 het volgende:
Wat denken jullie morgen; Delpo of FedExpress?
Technisch gezien DelPo. Mentaal gezien Fed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:00 schreef jojomen4 het volgende:
Wat denken jullie morgen; Delpo of FedExpress?
Hij serveert nog wel redelijk. Na die kansloze eerste game gaat het wat dat betreft niet onaardig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Het lijkt alsof de wekker eindelijk eens is afgegaan bij Berdych.
Gelukkig is er niet zo veel t/m de AO 2014quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:07 schreef 1239758715981 het volgende:
Nu gaat berdych alles winnen t/m de AO van 2014, mark my words
door deze break gaat de knop om
Oom Toni, wat een draak.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:14 schreef jojomen4 het volgende:
Zal Rafa het express weggeven omdat hij toch al eerste is geplaatst, en om zo Wawa naar huis te sturen nadat deze kritiek op uncle Tony heeft gegeven?![]()
![]()
![]()
Is ie slim genoeg voor zo'n complot?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:14 schreef jojomen4 het volgende:
Zal Rafa het express weggeven omdat hij toch al eerste is geplaatst, en om zo Wawa naar huis te sturen nadat deze kritiek op uncle Tony heeft gegeven?![]()
![]()
![]()
Dit kan zelfs hij niet wegchokenquote:
Weet ik niet. Het gaat toch veel meer om de matchup?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:16 schreef Norrage het volgende:
Deze Rafa gaat er hard af tegen Fed, Delpo en Djoko...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Inderdaad, rafa speelt matig maar wint toch. Volgende ronde zal ie vast beter spelen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het gaat toch veel meer om de matchup?
jupquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:56 schreef Norrage het volgende:
Je weet dat Berdych het toch wel wegchoket.
Normaalgesproken wel, maar ik vind Berdych de ballen wel erg loopen vandaag.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:56 schreef suus21 het volgende:
Berdych slaat ook veel vlakker dan de rest, vindt rafa niet fijn op deze baan.
Die gewonnen punten niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Normaalgesproken wel, maar ik vind Berdych de ballen wel erg loopen vandaag.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien een leuk weetje. Jullie kennen wel de uitdrukking 'Komt voor de bakker'. Die komt van de keer dat ik een bezoek bracht aan de Sport1-studio voor een afspraak met Theo Bakker. Een receptioniste zei dat toen - over mij - tegen de beveiliger.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:59 schreef suus21 het volgende:
Die returns van tegenwoordig zijn te triest voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |