SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
scherpe opmerking..quote:Op donderdag 7 november 2013 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een vrouw in bereik hebben.
had je vorige keer met ssd's kunnen doenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:05 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dingdingding
Ooit was het ook nog met batterijen en nog iets, maar dan werd het wel heel erg comazuipen
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel, morgenochtend ben ik er misschien nog even. Anders tot de volgende hunt
We kunnen er beter Jimbo van makenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:06 schreef essnhills het volgende:
Wat doen die poppetjes rond Jimbo in de OP?
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Melleyn het volgende:
[..]
We kunnen er beter Jimbo van maken
quote:
I'd prefer real meat..quote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat toch niet dat het een opblaasbare is
Eerste en laatste he?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Onnoman het volgende:
kijk.. een opblaasbare vrouw
[ afbeelding ]
Misschien mag je de afstandsbediening van mijn vriend lenen.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:06 schreef Onnoman het volgende:
[..]
scherpe opmerking..
mag ik hem binnenkort op jou uittesten?![]()
ik haal hem wel weg.. dacht al dat ik met vuur speeldequote:
Er kwam een beetje kots omhoog.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
die slurpt zo'n 7kg hampoot ook wel naar binnenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik haal hem wel weg.. dacht al dat ik met vuur speelde
Nee dat is een opgeblazen vrouw.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoort bij de dagelijkse boodschappenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die slurpt zo'n 7kg hampoot ook wel naar binnen
Borrelhapjequote:Op donderdag 7 november 2013 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die slurpt zo'n 7kg hampoot ook wel naar binnen
Oh ja ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 16:09 schreef Miniem het volgende:
verdorie, lees ik op fb dat iemand naar Londen gaat. Ik wil ook
Ga dan.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:09 schreef Miniem het volgende:
verdorie, lees ik op fb dat iemand naar Londen gaat. Ik wil ook
die mevrouw heet jelly beanquote:Op donderdag 7 november 2013 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hoort bij de dagelijkse boodschappen
als een kipkluifjequote:
Nee ik wil een box, zoals iedereen. Of een Sponge-bob tost-ijzer die helaas nooit meer voorbijkomen.quote:
Die box was er net voor 100 euro vanmiddag. Dat heb je er toch niet voor over...quote:Op donderdag 7 november 2013 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik wil een box, zoals iedereen. Of een Sponge-bob tost-ijzer die helaas nooit meer voorbijkomen.
Goeie aanbieding uitzoekenquote:
Ja daar zat ik naast, zoals altijd. Ligt eraan hoor. Als je de spullen die je niet zelf wil verkoopt kun je nog een redelijke winst halen erop.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Die box was er net voor 100 euro vanmiddag. Dat heb je er toch niet voor over...
Laatste keer 100 uitgegeven, spullen voor samen 570 euro verkochtquote:Op donderdag 7 november 2013 16:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Die box was er net voor 100 euro vanmiddag. Dat heb je er toch niet voor over...
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok. Dat wil wel helpen, ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laatste keer 100 uitgegeven, spullen voor samen 570 euro verkocht
beter dat dan 50 euro voor een prullenbakquote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar deze heeft wel een sensor jaquote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter dat dan 50 euro voor een prullenbak
Mijn moeder heeft er eentje van 200 euro.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter dat dan 50 euro voor een prullenbak
Die zijn best handig, mijn zus heeft er een. Maar ik ga geen 50 euro uitgeven voor een prullenbak. Al is DIT niet duur voor zo een ding.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar deze heeft wel een sensor ja
Ja die keer die 90 box zat een nieuwe telefoon in (nieuwprijs ruim 200 euro destijds) en die heb ik ruim 1,5 in gebruik gehad en nog een popcornhour die verkocht is voor 250 euroquote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dusIk weet trouwens niet eens wat die telefoon waard is. Ik denk ook meer dan 100 euro. Dus alleen als ik die al had verkocht had ik al winst gehad.
gooit die zelf zn volle zakken in de container voor dat geld?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er eentje van 200 euro.
Nee, hij is gewoon wel mooi.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gooit die zelf zn volle zakken in de container voor dat geld?
Dat was het enige jammere aan die 100 box van vorige keer, zo'n groot mediading waar wij niks mee konden, een router waar we niks mee konden en een toetsenbord van 5 euro..quote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef Myraela het volgende:
Ik hoop vooral dat er iets tofs in zo'n box zit wat ik kan gebruiken. Maar zorgen over het geld zou ik me sowieso niet maken, dat haal je er wel uit.
Gewoon zo'n ding die je met je voeten open kan houden vind ik primaquote:Op donderdag 7 november 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn best handig, mijn zus heeft er een. Maar ik ga geen 50 euro uitgeven voor een prullenbak. Al is DIT niet duur voor zo een ding.
Ik heb het toch nog even opgezocht, had ik nog nooit gedaan, deze telefoon is ca. 225 euro.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die keer die 90 box zat een nieuwe telefoon in (nieuwprijs ruim 200 euro destijds) en die heb ik ruim 1,5 in gebruik gehad en nog een popcornhour die verkocht is voor 250 euro![]()
ik heb toch liever zo'n popcornhour ipv shampooquote:Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was het enige jammere aan die 100 box van vorige keer, zo'n groot mediading waar wij niks mee konden, een router waar we niks mee konden en een toetsenbord van 5 euro..
Maar goed, uit de andere boxen hadden een mooie portemonnee, een goeie zonnebril, shampoo, smartphone.. etc
Ja kan. Maar goed, als je de zooi verkoopt...quote:Op donderdag 7 november 2013 16:17 schreef Onnoman het volgende:
als je die box openmaakt en je wil het toch niet hebben.. kan je het dan terug sturen?
haha, dit awren de dingen die we zelf hebben gehoudenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb toch liever zo'n popcornhour ipv shampoo
Ja. En je kan ook gaan klagen zodat je een nieuw item opgestuurd krijgt. En vervolgens nog meer klagen zodat je ook nog eens de helft van je geld terug krijgt.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:17 schreef Onnoman het volgende:
als je die box openmaakt en je wil het toch niet hebben.. kan je het dan terug sturen?
echt?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. En je kan ook gaan klagen zodat je een nieuw item opgestuurd krijgt. En vervolgens nog meer klagen zodat je ook nog eens de helft van je geld terug krijgt.
Iemand had dat hier gedaan.
Is het niet. USB 2.0 is inmiddels best wel achterhaald. Ik geloof dat je voor 80,- net zon schijf kan krijgen met usb3.0 connectie.quote:
Die van iBood is een USB 3.0 versie ook, maar niks goedkoper dan bij div. webshopsquote:Op donderdag 7 november 2013 16:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Is het niet. USB 2.0 is inmiddels best wel achterhaald. Ik geloof dat je voor 80,- net zon schijf kan krijgen met usb3.0 connectie.
Zeker niet als je verzendkosten meerekent.quote:
Tuurlijk wel, 100 euro goedkoper dan de adviesprijsquote:
Oh ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, 100 euro goedkoper dan de adviesprijs
ahja, keek verkeerd.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:21 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Die van iBood is een USB 3.0 versie ook, maar niks goedkoper dan bij div. webshops
Ik heb altijd gelijkquote:
Die messenset moet nog eens voorbij komen hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Myraela het volgende:
Aan het eind van de hunt zitten we hier nog steeds allemaal op alles te halen en hebben we niets gekocht.
What else is newquote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Myraela het volgende:
Aan het eind van de hunt zitten we hier nog steeds allemaal op alles te halen en hebben we niets gekocht.
Net als vorige keer.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Myraela het volgende:
Oh die met lichaamsfunctiesquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef Karina het volgende:
Oh god ik moet weer denken aan: uw gasten zullen versteld staanbeste grap ever in dit topic.
Ik dacht het ook ineens...het wijnrekquote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef Karina het volgende:
Oh god ik moet weer denken aan: uw gasten zullen versteld staanbeste grap ever in dit topic.
Oh die ken ik nietquote:
Welke functies houd je in de gaten?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef Onnoman het volgende:
heej.. deze weegschaal heb ik ook...
hoeveel junkfood ik nog mag etenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke functies houd je in de gaten?
gvd.. laffe klootzak dat het isquote:Op donderdag 7 november 2013 16:31 schreef essnhills het volgende:
Ah goshze zeggen dat dat gegijzelde meisje in Limburg dood is
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 16:31 schreef essnhills het volgende:
Ah goshze zeggen dat dat gegijzelde meisje in Limburg dood is
Ik snap alleen niet hoe dat ding je vetpercentage kan meten, daarvoor moet je toch opgemeten worden dacht ik? Hoe dik je armen zijn en zo?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:31 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoeveel junkfood ik nog mag eten
dat apparaat praat ook tegen mij
daar gebruik ik dat ding niet voorquote:Op donderdag 7 november 2013 16:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet hoe dat ding je vetpercentage kan meten, daarvoor moet je toch opgemeten worden dacht ik? Hoe dik je armen zijn en zo?
Nee, maar stel.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
daar gebruik ik dat ding niet voor
Ja maar ik wil er maar 1 en geen 3 en ik hoef niet zo'n durequote:
Volgens mij hebben ze het plaatje en tekst fout gekoppeld (2 verschillende aanbiedingen)quote:Op donderdag 7 november 2013 16:32 schreef gianni61 het volgende:
dit snap ik even niet?
je betaald 27 euro voor een bon van 60 euro waardoor je 100 euro betaald voor 2 hemden???
Je krijgt die blonde chick erbij, goede deal hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:32 schreef gianni61 het volgende:
dit snap ik even niet?
je betaald 27 euro voor een bon van 60 euro waardoor je 100 euro betaald voor 2 hemden???
Deze projecteert het in 3D ofzo?quote:
Meh.. hoef ik niet zo eigenlijk..quote:
quote:
en daar zijn ze langerquote:
waarom engels.. en zeggen ze niet gewoon..quote:Op donderdag 7 november 2013 16:40 schreef Yngwie het volgende:
Kopen kopen kopen, triple pack!1!!!11!!!
Ja, dus betaal je nog ¤6.- meerquote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar deze worden thuisbezorgd en dan hoef je die grafwinkel niet in.
3quote:
Waar ik het nog steeds niet mee eens benquote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef essnhills het volgende:
Je vergeet overigens te melden dat de Action kabels volgens Radar als beste uit de bus kwamen
quote:
Radartests zijn heilig jaquote:Op donderdag 7 november 2013 16:42 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Waar ik het nog steeds niet mee eens ben
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb melbatoastjes met saksische leverworst
Bitterlemonquote:
Sorryquote:
Ik krijg een beemsterkaassouflé.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:46 schreef essnhills het volgende:
Ja, omdat belletje.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:47 schreef Vleuver het volgende:
gebruiken jullie allemaal gewoon 1dk om op de box te hunten?
Ja voor het belletje.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:47 schreef Vleuver het volgende:
gebruiken jullie allemaal gewoon 1dk om op de box te hunten?
Tja, het stond in de omschrijving.quote:
niet gelezenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tja, het stond in de omschrijving.
Absoluut, daar loop ik met een grote boog omheenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:48 schreef Karina het volgende:
Hij is in ieder geval niet refurbished.. dat scheelt.
Ikkijk soms even vanwege de hilarische omschrijvingen.quote:
Vanmiddag zat ik echt toevallig net te kijken en toen kwam hij. En nog niet he?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:48 schreef tralalala het volgende:
De keren dat ik de box kon kopen zag ik het pas na 5 seconde ofzo, volgens mij maak je dan meer kans dan dat je na 0,00001 seconde klikt.
heb je er op die manier al eens eentje kunnen kopen?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:48 schreef tralalala het volgende:
De keren dat ik de box kon kopen zag ik het pas na 5 seconde ofzo, volgens mij maak je dan meer kans dan dat je na 0,00001 seconde klikt.
Ja en die heb ik toen overgenomenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:50 schreef Yngwie het volgende:
[..]
heb je er op die manier al eens eentje kunnen kopen?
Ja, drie keer geloof ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:50 schreef Yngwie het volgende:
[..]
heb je er op die manier al eens eentje kunnen kopen?
Oh, dat was die doos met gebakken lucht en broodjes aapquote:Op donderdag 7 november 2013 16:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en die heb ik toen overgenomen
Ik weet wel wat ik weg geef.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:50 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Oh, dat was die doos met gebakken lucht en broodjes aap
Hehe nee hoor. De telefoon gebruik ik nu en het mediacenter moet ik nog steeds verkopenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:50 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Oh, dat was die doos met gebakken lucht en broodjes aap
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Internet via het stopkontakt dacht ik?
Ohja dat dingquote:Op donderdag 7 november 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Internet via het stopkontakt dacht ik?
Hoe werkt dat dan? Waar sluit je dan een abonnement af?quote:
Lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 16:46 schreef essnhills het volgende:
Gewoon je normale abonnement. Alleen in plaats van kabels of wifi gebruik je dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Waar sluit je dan een abonnement af?
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:55 schreef Melleyn het volgende:
Oh liep een beetje achter
Ik ga zo aan de boerenkool, als het lukt
Oh, ik kende het niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon je normale abonnement. Alleen in plaats van kabels of wifi gebruik je dit.
KUSSENSquote:
ja, maar kan niet afrekenen nuquote:
Waarom niet?quote:
collega's kunnen niet op mijn scherm kijken maar kan nu niet met bankpas en e reader enzo gaan kuttenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom niet?
Moet ik ze voor je kopen?
Oh, zal ik ze dan kopen en dat je vanavond terugbetaald?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
collega's kunnen niet op mijn scherm kijken maar kan nu niet met bankpas en e reader enzo gaan kutten
dmquote:Op donderdag 7 november 2013 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, zal ik ze dan kopen en dat je vanavond terugbetaald?
Hahaquote:Op donderdag 7 november 2013 17:01 schreef Myraela het volgende:
Ik kan nu ook niet betalen, hier op de bank. Wil jij misschien een box voor mij kopen dat ik je later terugbetaal.
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:02 schreef essnhills het volgende:
Mooi, hij staat in m'n bevestiging enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik zal kijken of ik 2 boxen tegelijk kan kopenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:01 schreef Myraela het volgende:
Ik kan nu ook niet betalen, hier op de bank. Wil jij misschien een box voor mij kopen dat ik je later terugbetaal.
Dat hoeft niet hoor, eentje is genoeg.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik 2 boxen tegelijk kan kopen
Hihi, nu hebben we samen kussens gekochtquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:03 schreef essnhills het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pm je rekeningnummer enzo even, dan maak ik het over als ik straks thuis weer aan de laptop zit
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Doe maar 3quote:Op donderdag 7 november 2013 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik 2 boxen tegelijk kan kopen
lolquote:Op donderdag 7 november 2013 17:01 schreef Myraela het volgende:
Gelukkig wist jij toch al mijn echte naamquote:Op donderdag 7 november 2013 17:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pm je rekeningnummer enzo even, dan maak ik het over als ik straks thuis weer aan de laptop zit
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:04 schreef Melleyn het volgende:
Kan d'r eindelijk een van m'n lijstje af
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig wist jij toch al mijn echte naam![]()
Ja nouquote:Op donderdag 7 november 2013 17:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en bedankt voor de waarschuwing
[..]
Ben je een superheld?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nouniet zomaar iedereen mag mijn eckte identiteit enzo weten
Jaquote:
Eet zequote:Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef Karina het volgende:
Ik ga eten maken. Tot vanavond luitjes![]()
Ik zal wel weer een box missen, maar soit, ben ik wel gewend
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef Karina het volgende:
Ik ga eten maken. Tot vanavond luitjes![]()
Ik zal wel weer een box missen, maar soit, ben ik wel gewend
Het is een USB stick met scheerfunctiequote:Op donderdag 7 november 2013 17:15 schreef Melleyn het volgende:
Uhm..
Cruzer Glide is toch een scheermes? En volgens mij zie ik ook duidelijk Sandisk staan
Laat je visite versteld staan.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een USB stick met scheerfunctie
Multifunctionele apparaten zijn het helemaal
Voor als ie spierpijn heeft van het tafelvoetballenquote:
Kunnen ze gelijk even bijkomen in deze stoelquote:
Multifunctioneel!quote:Op donderdag 7 november 2013 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kunnen ze gelijk even bijkomen in deze stoel
UPC of UPSquote:Op donderdag 7 november 2013 17:18 schreef Myraela het volgende:
"De klant was niet beschikbaar bij de 1ste poging. Er wordt een 2de poging gedaan "
Kut UPC weet niet hoe een deurbel werkt. Ik heb godverdomme het zwarte busje nog voor het raam zien staan.
Ik heb 1x met Post NL de briljante ervaring gehad dat ik op 1 dag 2 pakketjes zou krijgen. Maar toen kreeg ik er maar 1. En bij de ander stond dat ik niet thuis wasquote:Op donderdag 7 november 2013 17:18 schreef Myraela het volgende:
"De klant was niet beschikbaar bij de 1ste poging. Er wordt een 2de poging gedaan "
Kut UPC weet niet hoe een deurbel werkt. Ik heb godverdomme het zwarte busje nog voor het raam zien staan.
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 1x met Post NL de briljante ervaring gehad dat ik op 1 dag 2 pakketjes zou krijgen. Maar toen kreeg ik er maar 1. En bij de ander stond dat ik niet thuis was
Probleem alleen was dat ik de dag erna niet thuis zou zijn, en dus zou ik hem zelf moeten komen ophalen bij het postkantoorquote:
Ahja daar zijn ze voor jaquote:Op donderdag 7 november 2013 17:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik krijg wel een beetje t zuur van die jelly beans aanbiedingen ja
Neuh, ben al voorzienquote:Op donderdag 7 november 2013 17:31 schreef essnhills het volgende:
Hey Melleyn.. Moet je nog wat USB sticks om je lijstjes op te slaan?
Neequote:
Dat ook jaquote:
Gekkiequote:
Mwa, zitten van die dingen tussen die je toch nooit gebruikt.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:42 schreef Myraela het volgende:
Dat is wel goedkoop voor batterijen, toch?
Ja dat wel, maar wat moet je met zoveel batterijen?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:42 schreef Myraela het volgende:
Dat is wel goedkoop voor batterijen, toch?
Die brede dingen gaan in de rookmelderquote:Op donderdag 7 november 2013 17:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mwa, zitten van die dingen tussen die je toch nooit gebruikt.
AAA gaan in mijn vibrator. AA in mijn computermuis en die 9V dingen leg ik in een la.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mwa, zitten van die dingen tussen die je toch nooit gebruikt.
Kan er weer veel dingen mee bedenken.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar wat moet je met zoveel batterijen?
Ohja de la is wel een goede oplossingquote:Op donderdag 7 november 2013 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
AAA gaan in mijn vibrator. AA in mijn computermuis en die 9V dingen leg ik in een la.
niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
GekkieIk ga toch niet zomaar met iemand op reis
Op de middelbare gingen een paar jongens als experiment voor hun PWS een batterij proberen open te zatenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan er weer veel dingen mee bedenken.
Neujquote:
Awwwquote:Op donderdag 7 november 2013 17:50 schreef Melleyn het volgende:
Ik moest hoesten en niezen tegelijk en nu doet m'n keel zeer
Tijd voor een box.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:59 schreef essnhills het volgende:
Het tempo is er overal weer uit. Etenstijd?
Goed ideequote:
Muziekbalk nodig?quote:
Denk dat ze ons haten, komt vast als we even niet kijken.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee
Of die messenset, als het toch etenstijd is
Flauw wel, ik kijk altijd namelijkquote:Op donderdag 7 november 2013 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat ze ons haten, komt vast als we even niet kijken.
Valt me wel tegen eigenlijkquote:
25 euro verschil op 130,- lijkt me toch best redelijk?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:09 schreef June. het volgende:
Op soundbarshop 129,- Vind het nog wel tegenvallen qua prijs.
Ja, mandarijntjes en melbatoastjes met leverworstquote:
Gelukkig maar. Ik maakte me zorgen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, mandarijntjes en melbatoastjes met leverworst
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:16 schreef Melleyn het volgende:
Ohja ik ga ook nog even een paar mandarijntjes scoren
Door deze hunt ken ik je nu steeds beter.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:20 schreef essnhills het volgende:
Ok, m'n vriend heeft deze besteld om daarna rustig te kunnen zoeken of het wat is ja of nee. Als ie zometeen terugkomt in Nederland is er nl een stofzuiger nodig
Ik heb een zakloze kruimeldief (dirtdevil) en daar heb ik nog geen last van gehad eigenlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 18:22 schreef Melleyn het volgende:
Ben niet zo'n fan van zakloze stofzuigers. Ik heb zelf nogal lang haar en dat beland natuurlijk uiteindelijk ook in de stofzuiger, maar dan wikkelt het zich helemaal om dat filter heenEn dan zuigt ie dus niet meer.
En dat zuigt
Deze heb ik aan de muur hangenquote:
Is de hunt toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 7 november 2013 18:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Door deze hunt ken ik je nu steeds beter.
Nu nog een etentje bij je krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is de hunt toch nog ergens goed voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |