SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
[ Bericht 6% gewijzigd door Muto op 07-11-2013 14:59:32 ]If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik hoop het.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat zit er nu in die boxen?
200 trileitjes?
Hoe is het met je lunchpauze?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, zal ik over een uur naar huis?
Goeie timing dan, zo vlak voor een boxquote:Op donderdag 7 november 2013 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, zal ik over een uur naar huis?
Had ze nog niet gezien maar bij een snelle check blijkt dat de eerste zojuist gesignaleerd is. Heb je nog een mes over?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:59 schreef Myraela het volgende:
Pff, al die mensen die van die bitstrips op facebook plaatsen. Rot op.Ik steek gaarne een mes uit dit mooie bestek in jullie maag.
Tuurlijk, het is een zes persoonsbestek.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:00 schreef -0- het volgende:
[..]
Had ze nog niet gezien maar bij een snelle check blijkt dat de eerste zojuist gesignaleerd is. Heb je nog een mes over?
doodsbedreiging, tr gemachtquote:Op donderdag 7 november 2013 14:59 schreef Myraela het volgende:
Pff, al die mensen die van die bitstrips op facebook plaatsen. Rot op.Ik steek gaarne een mes uit dit mooie bestek in jullie maag.
Hoeveel kun je er raken voordat het mes bot wordt?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is een zes persoonsbestek.
Je hebt over mijn collega gelezen? Dankjewel.quote:
App blocken probleem opgelost slotje.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:59 schreef Myraela het volgende:
je wilt niet weten hoeveel het als plaatje posten ipv rechtstreeks via de app...quote:Op donderdag 7 november 2013 15:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
App blocken probleem opgelost slotje.
ik heb niks aan een mini, met mijn maxi lijfquote:
Jij mag geen grotequote:
Of een box.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:08 schreef Renn het volgende:
Er mag wel een mooie RFID portefeuille ofzo opkomen, die wil ik nog wel hebben
Ess, heb ik al kussens? ik zat in besprekingquote:Op donderdag 7 november 2013 15:06 schreef essnhills het volgende:
Ik heb deze http://www.bagageonline.n(...)u-funky-flowers.html
Nope, nog niet geweestquote:Op donderdag 7 november 2013 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ess, heb ik al kussens? ik zat in bespreking
Okequote:
Okequote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
OkeIk zal het proberen te onthouden als we onder dat nieuwe dekbed van je liggen
Heb m al gedmtquote:Op donderdag 7 november 2013 15:11 schreef essnhills het volgende:
edman in de buurt? Die moewst toch een receiver?
Ja, ik w8 op jouquote:Op donderdag 7 november 2013 15:13 schreef essnhills het volgende:
Dus blijf ik hier nu zitten
En blijf ik hier nu wachten
Tot het water ooit weer in beweging komt
En dan drijf ik mee
Tot aan de zee
Waar jij
Op mij zal wachten
Zonder jou kan ik nietquote:
Geen idee? Ze hadden vannacht wel gekamde handdoekenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze ook nog shirtjes van kamelenstof verkopen?
Dit doet mn innerlijk wenen van geluk.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonder jou kan ik niet
Eten slapen lopen dansen leven
Nopequote:
En dan niet allebei kopenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Een rode en een blauwe, maar ik kon niet kiezen.
Je had toch al een regenpakquote:
Shirtjes van kamelenstof passen goed bij 2 bulten.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee? Ze hadden vannacht wel gekamde handdoeken
Sterker nog, ik heb er 2 maar de een is te groot en de ander te kleinquote:
Dus de gemiddelde maat is prima toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb er 2 maar de een is te groot en de ander te klein
Ja, maar die heb ik dus nietquote:Op donderdag 7 november 2013 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus de gemiddelde maat is prima toch?
Oh.. Wil je als troost 7 kilo ham kopen?quote:
Nee dank je, ik eet alleen biefstukquote:Op donderdag 7 november 2013 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh.. Wil je als troost 7 kilo ham kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Wat zit erbij: 1 hele achterpoot Serrano ham van ongeveer 7 kg en een ambachtelijk fileermes
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:19 schreef Miniem het volgende:
dit is best jammer.
Links is veel mooierderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
kut, die had ik ook nog echt gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kut, die had ik ook nog echt gekochtEcht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je wel een mooi fileermes bij
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef Myraela het volgende:
Zonder de verzendkosten had ik de jelly beans gekocht.
Die heeft het voor elkaar gekregen om net als vorige keer een ban te regelen speciaal voor deze 2 dagenquote:
serrano hamquote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?
Krijg je wel een mooi fileermes bij
Vroeger had je van die winkeltjes dat je zelf kon scheppenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef essnhills het volgende:
Oh, we zijn bij het eten beland zo te zijn, jellybeans, nu weer zonder geschenkverpakking
Op verzoekquote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heeft het voor elkaar gekregen om net als vorige keer een ban te regelen speciaal voor deze 2 dagen
Nee, dat is juist de kunstquote:
Kan vast nog wel bij jamin ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger had je van die winkeltjes dat je zelf kon scheppen
Misschien leuk voor iets speciaals ofzo, maar 7 kiloquote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serrano ham
die 7 kilo zou wat zijn voor 2 weken
Ja, 999,98 gram ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef Onnoman het volgende:
"Net 1 kilo"
heb je ook
"Net niet 1 kilo" ?
In Amsterdam had je een Jelly Beans winkelquote:Op donderdag 7 november 2013 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat is juist de kunst
[..]
Kan vast nog wel bij jamin ofzo
Vorige keer hadden ze wel een leukere, in een doos met vakjes.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar een grote schaal jelly beans is wel tof met O&N of iets.
Het was niet zo handig neequote:
Toch niet waar al bij staat waar het naar smaakt he? Dan is het niet tof.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige keer hadden ze wel een leukere, in een doos met vakjes.
Mm weet ik niet meer. Denk het wel eigenlijk. Maar zag er wel leuk uit, net een doos met kraaltjes.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch niet waar al bij staat waar het naar smaakt he? Dan is het niet tof.
Geen idee, ik kom er nooit. Nee oké ik lieg. Ik heb 3x in een jamin geweest, 3x was het de vrijdag voor Valentijnsdag, 3x samen met dezelfde vriendinquote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
In Amsterdam had je een Jelly Beans winkel
Jamin is gewoon oplichterij
die is ook al een paar keer langsgekomen vandaag toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige keer hadden ze wel een leukere, in een doos met vakjes.
Hij hunt wel mee. Maar ja geen record dit keerquote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was niet zo handig nee
Wat is z'n record nu? 3k ofzo?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij hunt wel mee. Maar ja geen record dit keer
Je bent verliefd op je vriendinquote:Op donderdag 7 november 2013 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom er nooit. Nee oké ik lieg. Ik heb 3x in een jamin geweest, 3x was het de vrijdag voor Valentijnsdag, 3x samen met dezelfde vriendinEn 3x puur toeval en het had geen donder te maken met Valentijnsdag
2800 nog wat.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is z'n record nu? 3k ofzo?
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:25 schreef Myraela het volgende:
Jelly belly.Ik wilde mijn blog eerst bellyjelly noemen. Tot ik erachter kwam dat dat betekende dat een man zijn kwakje op een vrouw der buik had gedaan.
Jelly belly.Ik wilde mijn blog eerst bellyjelly noemen. Tot ik erachter kwam dat dat betekende dat een man zijn kwakje op een vrouw der buik had gedaan.
Het klinkt wel zo tof.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]Dat had je blog wel een hele andere dimensie gegeven.
Bischierig en allesquote:
quote:
hard geworden en allesquote:
heh? Het is toch een speaker, met de iPhone dan zeker?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:27 schreef Onnoman het volgende:
had laatst iemand gezien die zon speaker gebruikte als webcam...
Iphone not included..quote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Karina het volgende:
[..]
heh? Het is toch een speaker, met de iPhone dan zeker?
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Karina het volgende:
[..]
heh? Het is toch een speaker, met de iPhone dan zeker?
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef Melleyn het volgende:
Pff, halfuurtje opruimen en ik ben al kapot
de speakertjes zien er wel een beetje uit als een webcam..quote:Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik het man, geen verstand van die shit
Ziek, zwak en misselijkquote:
Ow op die fietsquote:Op donderdag 7 november 2013 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de speakertjes zien er wel een beetje uit als een webcam..
Gewoon niks doen malle. Kan wel weer als je beter bent.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ziek, zwak en misselijkKrijg vooral niet zoveel lucht en dan raak je al snel buiten adem. Maar m'n hoofd begint ook weer te bonzen
beterschapquote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ziek, zwak en misselijkKrijg vooral niet zoveel lucht en dan raak je al snel buiten adem. Maar m'n hoofd begint ook weer te bonzen
Ja maar eigenlijk wou ik morgen weer gaan werken want druk enzulks. Maar weet niet of het wel zo'n goed idee isquote:Op donderdag 7 november 2013 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon niks doen malle. Kan wel weer als je beter bent.
Ik ken het.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Beter wordt je eerst goed beter anders blijf jenog een tijdje doorsukkelen en werk je langere tijd op halve krachtquote:Op donderdag 7 november 2013 15:33 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk wou ik morgen weer gaan werken want druk enzulks. Maar weet niet of het wel zo'n goed idee is
kan man/vrouw/vriend(in) niet voor je opruimen?quote:
Ik zou morgen lekker thuis blijven, die ene dag maakt ook niets meer uit en dan het weekend uitziekenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:33 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk wou ik morgen weer gaan werken want druk enzulks. Maar weet niet of het wel zo'n goed idee is
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef Stuart het volgende:
Ik ga er zo weer vandoor. Veel plezier met de hunt mensen
godverquote:
Retro is hip hè?quote:
Heb je wel gelijk in maar ik dacht 1 dagje en dan is het toch weer weekend..quote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beter wordt je eerst goed beter anders blijf jenog een tijdje doorsukkelen en werk je langere tijd op halve kracht
Kan misschien wel, maar ik erger mezelf er gewoon aanquote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan man/vrouw/vriend(in) niet voor je opruimen?
Ik kijken hèquote:
Heb jij ook weer een punt... kijk nog wel even hoe het vanavond gaat.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou morgen lekker thuis blijven, die ene dag maakt ook niets meer uit en dan het weekend uitzieken
Echt hè? Ik ga ook nooit knappe laarzen die uit de mode zijn weggooien. dat heeft m'n moeder ook nooit gedaan (zelfde als met mooie kleding) en die is nu weer helemaal hipquote:Op donderdag 7 november 2013 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik had gewoon alles moeten bewaren, dan was ik nu uberhip.
juist daarom natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 15:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in maar ik dacht 1 dagje en dan is het toch weer weekend..
Heb maandag en dinsdag soberso ook nog vrij dus tijd genoegquote:Op donderdag 7 november 2013 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
juist daarom natuurlijkheb je langer de tijd om fatsoenlijk uit te zieken
Ik koop nooit watquote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef Myraela het volgende:
Waarom zou je dingen bewaren. Dingen kopen is toch heerlijk.
Lekker spullen hoardenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef Myraela het volgende:
je moet nooit wit stoffe meubels kopen.. zie je vlekken namelijk veel beterquote:
Ja maar knappe dingen weggooien is zondequote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef Myraela het volgende:
Ik had vroeger een hele toffe afghaanse jas, spijt dat ik die heb weggedaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt hè? Ik ga ook nooit knappe laarzen die uit de mode zijn weggooien. dat heeft m'n moeder ook nooit gedaan (zelfde als met mooie kleding) en die is nu weer helemaal hipik heb ook een paar laarzen en wat kleren gekregen
30 jaar oud en prima in de mode
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:39 schreef Ceviche het volgende:
Haii
ik kom ook even meehunten
halfuurtje ofzo
Ik zou jou nooit weggooienquote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar knappe dingen weggooien is zonde
mijn voormalig rijinstructeur maakte er: zo en zo vanquote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb maandag en dinsdag soberso ook nog vrij dus tijd genoeg
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:39 schreef Ceviche het volgende:
Haii
halfuurtje ofzo
Hoi, je hebt 2 boxen gemistquote:Op donderdag 7 november 2013 15:39 schreef Ceviche het volgende:
Haii
halfuurtje ofzo
Hoi hoiquote:Op donderdag 7 november 2013 15:39 schreef Ceviche het volgende:
Haii
halfuurtje ofzo
Mijn lamp nog voorbij gekomen?quote:
Goed onthoudenquote:
Ik heb heul wel een witte bureaustoel en die is tofquote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je moet nooit wit stoffe meubels kopen.. zie je vlekken namelijk veel beter
daarnaast ziet dit ding er wel heel gammel uit..
die leuningen breken er zo vanaf
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi hoiJe hebt niet veel gemist hoor.
gys pls stpquote:
ook niet gezienquote:
Zonde jaquote:Op donderdag 7 november 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hele toffe afghaanse jas, spijt dat ik die heb weggedaan.
En ik heb natuurlijk ook 2 boxen gemist.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope. Maar die komt vast nog wel. Vorige keer was hij er ook een paar keer.
Kijk handig dat je het zelf even zegtquote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik heb natuurlijk ook 2 boxen gemist.
Ja ik ook maar dan komt de eerlijkheid naar bovenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
ik ben bekend met de 'tweeboxen'-trend
ik googlede even die lamp van je.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik heb natuurlijk ook 2 boxen gemist.
Ik begin de regels door te krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk handig dat je het zelf even zegt
Goedzoquote:Op donderdag 7 november 2013 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik begin de regels door te krijgen.
Dan had je winst kunnen makenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik googlede even die lamp van je.
had ik dat eerder geweten, die had ik als kerstpakket kunnen bestellen
Een matje ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef Karina het volgende:
Is dat nou een slaapzak? Of wat is het?
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef Ceviche het volgende:
Ik las via sherlock dat mijn avatar uit de op is gehaald
een opvouwbaar bed dingquote:
of gewoon aan jou kunnen gevenquote:
Ik was het nietquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een opvouwbaar bed ding
[..]
of gewoon aan jou kunnen geven
Dit is zo'n ding wat ik ook zo noem 'ding'quote:Op donderdag 7 november 2013 15:46 schreef Karina het volgende:
Dat Denon ding heeft wel heeeel veel aansluitingen!
Valt best mee hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 15:46 schreef Karina het volgende:
Over dozen gesproken.quote:
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is zo'n ding wat ik ook zo noem 'ding'
godver, ik moest keihard lachen. Gelukkig zit ik inmiddels alleen.quote:
Veel?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:46 schreef Karina het volgende:
Wauw dat zijn veel gaatjesquote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Veel?Helemaal niet veel voor een surround receiver
Dit lijkt er meer op:
[ afbeelding ]
Die heeft wel minder HDMIquote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Veel?Helemaal niet veel voor een surround receiver
Dit lijkt er meer op:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
godver, ik moest keihard lachen. Gelukkig zit ik inmiddels alleen.
3 gaatjes vind ik normaal wel voldoende.quote:
bij jou zullen het er maar 2 zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 gaatjes vind ik normaal wel voldoende.
Dat wordt een flinke dradenzooi dan achterop dat apparaat.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:49 schreef Onnoman het volgende:
die kleine rood witte voor apparaten zoals tv, cd speler, platenspeler, radio e.d.
grote rood witte voor 7.1 speakers
dat zijn dus voor elke speaker in in/uitgang
zeker..quote:Op donderdag 7 november 2013 15:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke dradenzooi dan achterop dat apparaat.
En kabelgootjes bieden ze dan weer niet aan.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke dradenzooi dan achterop dat apparaat.
er zat toch niks bij wat ik echt wilde, dus nu heb ik maar een nieuwe zaklamp uitgezochtquote:Op donderdag 7 november 2013 15:45 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Lief, maar je hebt hard genoeg gewerkt voor je eigen kerstpakket.
Die zijn trouwens nog niet voorbij gekomen...quote:Op donderdag 7 november 2013 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zat toch niks bij wat ik echt wilde, dus nu heb ik maar een nieuwe zaklamp uitgezocht
waarom?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:50 schreef Ceviche het volgende:
Mijn avatar staat nu alweer terug in de GRTD-OP
Thank Godquote:Op donderdag 7 november 2013 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn trouwens nog niet voorbij gekomen...
Jawel, vannacht minstens 1quote:Op donderdag 7 november 2013 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
jawelquote:Op donderdag 7 november 2013 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik stop ze altijd in mijn hol. blijft mn innerlijke lichtje nog branden.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Thank God
Tyfuszaklampen altijd.
je UI hoeft niet terug, beter dan jij gewoon terug komtquote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omdat ik er een opmerkng over maakte in de sc
Eet een kaars zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik stop ze altijd in mijn hol. blijft mn innerlijke lichtje nog branden.
Ik ga een opmerking maken dat ik niet meer op de 2e plek sta in de avatar lijstquote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omdat ik er een opmerkng over maakte in de sc
Ohja die ook nogquote:Op donderdag 7 november 2013 15:54 schreef Melleyn het volgende:
[..]
En nog zo'n grotding voor op je hoofd en vanmorden nog een Philips duopack
Deel van mij is ontroerdquote:Op donderdag 7 november 2013 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je UI hoeft niet terug, beter dan jij gewoon terug komt
Omdat TS is slijmbalquote:Op donderdag 7 november 2013 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga een opmerking maken dat ik niet meer op de 2e plek sta in de avatar lijst
Wel duur voor de bankquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Deel van mij is ontroerd
Ander deel van mij:
Iets zegt me dat het beter voor mijn portemonnaie is om uit dat topic weg te blijven.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
welke? stiekem zeker een meelezer van het chinashop topic?
Wie is de TS nu?quote:
Je gaat er weer uit.quote:
Wie denk je?quote:
een 2cm houten frame is ook wel een beetje iel voor een bankquote:
Haaiquote:
Ik dacht het net weer evenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:54 schreef essnhills het volgende:
Ohja, die bank waarbij je alleen geen bank koopt
alsjeblieftquote:Op donderdag 7 november 2013 15:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het beter voor mijn portemonnaie is om uit dat topic weg te blijven.
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een 2cm houten frame is ook wel een beetje iel voor een bank
Daar zak ik nog doorheen.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een 2cm houten frame is ook wel een beetje iel voor een bank
je vogels nietquote:
Dat is vaker zo hè met de hunt?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht het net weer evenDat schilderij is wel een goede deal volgens mij. Als je zoiets zoekt dan.
ik sta goed tussen Ess en 4ebequote:
Inclusief mooie lampquote:Op donderdag 7 november 2013 15:58 schreef Karina het volgende:
Die bank is wel in dezelfde retrokleuren als dat grillding van toenstraks.
Gewoon lampjes met een Cree led, da's eigenlijk altijd wel primaquote:Op donderdag 7 november 2013 15:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
welke? stiekem zeker een meelezer van het chinashop topic?
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is vaker zo hè met de hunt?Goeie deal, mits je er naar op zoek bent
Helemaal hipquote:Op donderdag 7 november 2013 15:58 schreef Karina het volgende:
Die bank is wel in dezelfde retrokleuren als dat grillding van toenstraks.
Nou die vreten door dat frame heenquote:
quote:
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 15:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Janet als die foto-albums vorige keer. Dat was ECHT heel goedkoop.
Als je er naar op zoek bent
nee man, je moet gwn het beste hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:58 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Gewoon lampjes met een Cree led, da's eigenlijk altijd wel prima
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:59 schreef zolderraam het volgende:
eerst zeggen geen verzendkosten en daarna staat dit in de kleine letters...
- Voor de voucher betaal je uiteraard geen verzendkosten, voor het toesturen van je canvas wel (via bestincanvas.nl)
Vind ik niet eens zo heel vreemd eigenlijk?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:59 schreef zolderraam het volgende:
eerst zeggen geen verzendkosten en daarna staat dit in de kleine letters...
- Voor de voucher betaal je uiteraard geen verzendkosten, voor het toesturen van je canvas wel (via bestincanvas.nl)
Normale prijs toch dacht ik? Pakketjes zijn altijd zoiets.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:01 schreef Miniem het volgende:
verzendkosten zijn 6,55
dus valt best mee voor zon canvas
Hoi Karina sup?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
Schiet trouwens niet erg op met dat ding.
Je weet nooit wat bedrijven rekenen he.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Normale prijs toch dacht ik? Pakketjes zijn altijd zoiets.
Lol, ik dacht, wat nu al dronken, zoveel Philips is er niet langs geweest?quote:
OMG het werkte nog een keerquote:Op donderdag 7 november 2013 16:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola![]()
Nog niksAls in niks gekocht
En dat gaat niet zo snel had ik eerder moeten zeggen.
Ik had die hampoot wel willen kopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola![]()
Nog niksAls in niks gekocht
En dat gaat niet zo snel had ik eerder moeten zeggen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef gianni61 het volgende:
is philips een iboot drinking game?
Dingdingdingquote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef gianni61 het volgende:
is philips een iboot drinking game?
Ik zoek de mannelijke variantquote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef Onnoman het volgende:
deze afstandsbediening heb ik ook..
staan nuttige functies op:
-Vrouw haal bier
-Vrouw maak maaltijd
-vrouw zuig stof
-vrouw zuig mij..
etc etc
heel handig zon universeel ding
Ja, zelfs je vibrator.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef Uccie het volgende:
Zo'n all in 1 afstandsbediening, begrijp ik goed dat je daar al je apparaten in 1x mee kan bedienen?
ROGERquote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef Xeor het volgende:
MELLEYN ZET HET OP JE LIJST HAMPOOT VOOR XEOR.
nee, maar wel alle apparatenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef Uccie het volgende:
Zo'n all in 1 afstandsbediening, begrijp ik goed dat je daar al je apparaten in 1x mee kan bedienen?
Moet je wel eerst een vrouw in bereik hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef Onnoman het volgende:
deze afstandsbediening heb ik ook..
staan nuttige functies op:
-Vrouw haal bier
-Vrouw maak maaltijd
-vrouw zuig stof
-vrouw zuig mij..
etc etc
heel handig zon universeel ding
Hebben....oh uitverkochtquote:
Die luistert.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een vrouw in bereik hebben.
Misschien komt er nog een opblaasbare vrouw voorbij.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een vrouw in bereik hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |