ripquote:Op donderdag 7 november 2013 15:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar 7 EC is 196 uur, ik heb geen enkel hoorcollege/instructiecollege gevolgd en moet nog beginnen, dus ik kan me net zo goed inschrijven voor herkansing
Ik klap Stu wel voor je.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef Ceviche het volgende:
Ik las via sherlock dat mijn avatar uit de op is gehaald
ruigquote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hé Aldo, hoe ruig heb jij seks?
Onterecht.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef Ceviche het volgende:
Ik las via sherlock dat mijn avatar uit de op is gehaald
Ik weet het nietquote:
Ik zorg persoonlijk dat je er weer inkomtquote:Op donderdag 7 november 2013 15:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik weet, ik was hier twee maanden geleden nog.
Denk ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 15:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik weet het nietDenk 't niet eigenlijk, Stu waardeert de wat oudere users meer dan het puberaal volk dat hier spamt
Hij wil gewoon weten tot wat hij je moet dwingen.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof Vinniee denkt dat ik seks heb
Ik mag jou nu alquote:Op donderdag 7 november 2013 15:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zorg persoonlijk dat je er weer inkomt
En ik stond er na 40 posts gelijk in.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Denk ik ook
Vond eigenlijk dat ik er wel lang tussenstond voor iemand die er nooit is
Maar het doet wel pijn
Kom dan weer posten, wat heb je vandaag gedaan?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Denk ik ook
Vond eigenlijk dat ik er wel lang tussenstond voor iemand die er nooit is
Maar het doet wel pijn
Hoax.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij slijmt bij iedereen met 't vrouwelijk icoon.
Tja wie niet hequote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij slijmt bij iedereen met 't vrouwelijk icoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |