Ah, mooi! Maar dat leraar zijn, verdient 't?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, de definitie van alcoholist is voor iedereen weer anders. Niemand merkt het aan mij hoor![]()
Valt mee. Het tutor werk na schooltijd betaald aanzienlijk beterquote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ah, mooi! Maar dat leraar zijn, verdient 't?
Gingen wel oké, moet duidelijk beter gaan plannenquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Er gingen verhalen rond over een dame die de zielepoten in de SC soms kwam vergezellen.
Ah oké. Op welk niveau beheers je wiskunde eigenlijk? BSc, MSc?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Valt mee. Het tutor werk na schooltijd betaald aanzienlijk beter
Vertel mij wat, ik heb er volgende week 3 en ik moet nog beginnenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gingen wel oké, moet duidelijk beter gaan plannen.
Veel lagerquote:Op donderdag 7 november 2013 15:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ah oké. Op welk niveau beheers je wiskunde eigenlijk? BSc, MSc?
Ga leren!!!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik heb er volgende week 3 en ik moet nog beginnen. Een totaal aan 7 EC die me voorbijgaan.
Oh, bummer. Wat is de leeftijdsgroep van de kids waar je les aan geeft?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel lager![]()
Ik heb maar een BEd gedaan dus het is allemaal primary school niveau
7-12quote:Op donderdag 7 november 2013 15:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh, bummer. Wat is de leeftijdsgroep van de kids waar je les aan geeft?
Maar je zit op FOK! ;squote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Doe ik! Ik heb nu al weekend en heb de boeken alvast open liggen
Ik heb juist geen geduld met oudere kinderen of volwassenenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kolerewerk, respect though
Maar 7 EC is 196 uur, ik heb geen enkel hoorcollege/instructiecollege gevolgd en moet nog beginnen, dus ik kan me net zo goed inschrijven voor herkansingquote:
Ik totaal niet met oude mensenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb juist geen geduld met oudere kinderen of volwassenen
Hahahahaquote:Op donderdag 7 november 2013 15:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik totaal niet met oude mensen! Altijd maar zoveel medelijden hebben met zichzelf en meestal zijn ze ook nog eens racistisch
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer wat doen. Misschien tot vanavond kindjesgefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer wat doen. Misschien tot vanavond kindjesHad 'm aan mij gewijd, kwam die op m'n fobo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn kennende: droogquote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hé Aldo, hoe ruig heb jij seks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |