Schei toch uit man, Aad is nog hinderlijker dan onze geblondeerde vriend van SBS6quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:32 schreef Piye het volgende:
Sowieso al dat gelul over voetbal.Kijk gewoon die fucking wedstrijd. Al die niet-boeiende tyfusanalyses.
Inderdaad. In tegenstelling tot 'publieksfavoriet' 'Gijpie' die hooguit een paar spelers van de topploegen kent en de spelers die vaker dan 1 keer in de top vijf van het Gillette 'Speler van de Week'-gedoetje stonden.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef Seam het volgende:
Aad is een van de weinige analytici in Nederland die wel echt kijk heeft op de jeugd en talenten.
En op Schaatsen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef Seam het volgende:
Aad is een van de weinige analytici in Nederland die wel echt kijk heeft op de jeugd en talenten.
Ik sta al te wachten hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom vechten bij het fietsenrek dan
Nee dat is nou Aad.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je die vent met die hooivork? Want dat is niet eerlijk natuurlijk.
Hoe komen jullie op cr7?quote:
Lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef JenHermes het volgende:
Deze man komt over als een spastische eenling die het voetbalwereldje niet snapt maar wel meeloopt om populair te doen. Ik heb geen flauw idee waar deze man nu trainer is, maar ik hoop voor zijn spelers dat hij niet te vaak praat want wat er uit zijn mond komt is alleen maar gebakken lucht.
Als voetbalanalist is het niet veel beter. Hij trapt open deuren in met zijn kijk op het spelletje, komt met de meest standaard oneliners en zodra er echt over voetbal gepraat gaat worden haakt meneer af.
Klacht: Aad de Mos
Dit gifje blijft legendarisch van Aad300.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een debiel die TS dat die haat op Aad300.... Ik hoop dat je wordt aangevallen door een #laagvliegenderoofvogel
[ afbeelding ]
Aad300
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |