Met pics van je vriendin.quote:
Tja, vriendje is niet vet te krijgen, hoe ik mijn best ook doequote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MissB is een feeder, wist je dat nog niet?
Altijd tochquote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar je fantasie speelt weer op?
Neem het compliment dan zoals het komtquote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken de meeste daar wel, daar is toch niet zo heel veel mee mis?
Ja, doeg.quote:
Nou, bedanktquote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Neem het compliment dan zoals het komt
Als een verkapte belediging?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Neem het compliment dan zoals het komt
Nee dat was MissB toch ? Ik niet. Ik ben jong, blond en onschuldig.quote:
Ja, geef mij de schuld maar weerquote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee dat was MissB toch ? Ik niet. Ik ben jong, blond en onschuldig.
Of toch minstens één van die drie.
Geen MILF dus?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, vriendje is niet vet te krijgen, hoe ik mijn best ook doe
Wie van de drie!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Just let me feed you!quote:
En wij mogen je niet op één lijn zetten met vagijnvolk...quote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef Ang3l het volgende:
OMG I'm such a girl. Ik heb vanavond een salade date met de buurvrouw
Daar hoef je geen wijf voor te zijn hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef Ang3l het volgende:
OMG I'm such a girl. Ik heb vanavond een salade date met de buurvrouw
klinkt echt mega vaagquote:Op donderdag 7 november 2013 14:06 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik werk bij een softwarebedrijf en studeer Business Process Management, begin volgende week aan mijn tweede semester.
De nederlandse term is Bedrijfskundige informatica. Het is een master MScquote:Op donderdag 7 november 2013 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klinkt echt mega vaag
Is het een bachelor of master?
Nee, een WWYLFquote:
Neen, want ik heb een peen!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wij mogen je niet op één lijn zetten met vagijnvolk...
Close but no cigarquote:
Rayman Legends ben ik net aan begonnen, maar wat een sfeerquote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef Seikcid het volgende:
http://tweakers.net/video(...)-ios-en-android.html
Rayman.Speel ik nog regelmatig co-op op de PS3 met vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |