Quads en toe-stops zoals we dat in de business noemenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
W00000t 'naast elkaar wieltjes' en 'dopjes'
Huuuuuh!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minder vet. Meer spieren. (en betere conditie, *eng* )
Maar ik vind Else leuker!quote:
Ja, ik ook, ik ben aan het werkquote:
Mja, dat doet 2x per week sporten. Lijk wel ziek.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuuuuh!
Maar ik zie het aan je
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Godtje het volgende:
Huuuu! Angel en ik ken de zelfde mensen!
Durf het bijna niet te zeggen maar altijd gedacht dat dat een vrouwensport wasquote:
Ik kus hem alleen wang tegen wang. Komt geen speeksel bij kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]We hebben speeksel uitgewisseld!
*denk*
O nee, toch niet
Ja, zie de foto!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen maar altijd gedacht dat dat een vrouwensport was
Ik vind Else ook veel leuker.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vind Else leuker!
Niet het engelse woord, het meisje!
Werkquote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ik ben aan het werk.
Is het ook. 14 vrouwenleagues in Nederland, en maar 1 mannenleague (nationale teams niet meegerekend). Maar scheidsrechters zijn voornamelijk mannen. Ik ben referee in Zwolle en speel in Groningen bij het enige mannenteam.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen maar altijd gedacht dat dat een vrouwensport was
Maar bedanktquote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuuuuh!
Maar ik zie het aan je
Waar blijft die DM?quote:
Stiekem zeg ik natuurlijk 'wat een vetklep was je eerstquote:
MissBitch!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stiekem zeg ik natuurlijk 'wat een vetklep was je eerst'
Nee, hij weet wel beterquote:
Zo zie je er iig beter uit dan het gros van de Amsterdam Derby Dames.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het ook. 14 vrouwenleagues in Nederland, en maar 1 mannenleague (nationale teams niet meegerekend). Maar scheidsrechters zijn voornamelijk mannen. Ik ben referee in Zwolle en speel in Groningen bij het enige mannenteam.
Wat voor dm?quote:
MisstresBitch?quote:
Maar je fantasie speelt weer op?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stiekem zeg ik natuurlijk 'wat een vetklep was je eerst'
MissB is een feeder, wist je dat nog niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar je fantasie speelt weer op?
Ik ken de meeste daar wel, daar is toch niet zo heel veel mee mis?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Zo zie je er iig beter uit dan het gros van de Amsterdam Derby Dames.Iemand die ik ken heeft daar onlangs een fotoshoot mee gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |