quote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Godtje het volgende:
Huuuu! Angel en ik ken de zelfde mensen!
Durf het bijna niet te zeggen maar altijd gedacht dat dat een vrouwensport wasquote:
Ik kus hem alleen wang tegen wang. Komt geen speeksel bij kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]We hebben speeksel uitgewisseld!
*denk*
O nee, toch niet
Ja, zie de foto!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen maar altijd gedacht dat dat een vrouwensport was
Ik vind Else ook veel leuker.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vind Else leuker!
Niet het engelse woord, het meisje!
Werkquote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ik ben aan het werk.
Is het ook. 14 vrouwenleagues in Nederland, en maar 1 mannenleague (nationale teams niet meegerekend). Maar scheidsrechters zijn voornamelijk mannen. Ik ben referee in Zwolle en speel in Groningen bij het enige mannenteam.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen maar altijd gedacht dat dat een vrouwensport was
Maar bedanktquote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuuuuh!
Maar ik zie het aan je
Waar blijft die DM?quote:
Stiekem zeg ik natuurlijk 'wat een vetklep was je eerstquote:
MissBitch!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stiekem zeg ik natuurlijk 'wat een vetklep was je eerst'
Nee, hij weet wel beterquote:
Zo zie je er iig beter uit dan het gros van de Amsterdam Derby Dames.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het ook. 14 vrouwenleagues in Nederland, en maar 1 mannenleague (nationale teams niet meegerekend). Maar scheidsrechters zijn voornamelijk mannen. Ik ben referee in Zwolle en speel in Groningen bij het enige mannenteam.
Wat voor dm?quote:
MisstresBitch?quote:
Maar je fantasie speelt weer op?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stiekem zeg ik natuurlijk 'wat een vetklep was je eerst'
MissB is een feeder, wist je dat nog niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar je fantasie speelt weer op?
Ik ken de meeste daar wel, daar is toch niet zo heel veel mee mis?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Zo zie je er iig beter uit dan het gros van de Amsterdam Derby Dames.Iemand die ik ken heeft daar onlangs een fotoshoot mee gehad.
quote:
Met pics van je vriendin.quote:
Tja, vriendje is niet vet te krijgen, hoe ik mijn best ook doequote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MissB is een feeder, wist je dat nog niet?
Altijd tochquote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar je fantasie speelt weer op?
Neem het compliment dan zoals het komtquote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken de meeste daar wel, daar is toch niet zo heel veel mee mis?
Ja, doeg.quote:
Nou, bedanktquote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Neem het compliment dan zoals het komt
Als een verkapte belediging?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Neem het compliment dan zoals het komt
Nee dat was MissB toch ? Ik niet. Ik ben jong, blond en onschuldig.quote:
Ja, geef mij de schuld maar weerquote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee dat was MissB toch ? Ik niet. Ik ben jong, blond en onschuldig.
Of toch minstens één van die drie.
Geen MILF dus?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, vriendje is niet vet te krijgen, hoe ik mijn best ook doe
Wie van de drie!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Just let me feed you!quote:
En wij mogen je niet op één lijn zetten met vagijnvolk...quote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef Ang3l het volgende:
OMG I'm such a girl. Ik heb vanavond een salade date met de buurvrouw
Daar hoef je geen wijf voor te zijn hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef Ang3l het volgende:
OMG I'm such a girl. Ik heb vanavond een salade date met de buurvrouw
klinkt echt mega vaagquote:Op donderdag 7 november 2013 14:06 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik werk bij een softwarebedrijf en studeer Business Process Management, begin volgende week aan mijn tweede semester.
De nederlandse term is Bedrijfskundige informatica. Het is een master MScquote:Op donderdag 7 november 2013 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klinkt echt mega vaag
Is het een bachelor of master?
Nee, een WWYLFquote:
Neen, want ik heb een peen!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wij mogen je niet op één lijn zetten met vagijnvolk...
Close but no cigarquote:
Rayman Legends ben ik net aan begonnen, maar wat een sfeerquote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef Seikcid het volgende:
http://tweakers.net/video(...)-ios-en-android.html
Rayman.Speel ik nog regelmatig co-op op de PS3 met vriendin.
Wortelsalade bij Buuf ? Geen Carrot Cake ?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lever die maar in dan, echte mannen knauwen geen konijnenvoer.
Heus wel, als ze er niet uit willen zien als Yabba the hut!!!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lever die maar in dan, echte mannen knauwen geen konijnenvoer.
Carrot Cake rulesquote:Op donderdag 7 november 2013 14:48 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wortelsalade bij Buuf ? Geen Carrot Cake ?
Hoeveel kip?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heus wel, als ze er niet uit willen zien als Yabba the hut!!!
En het is een salade met veldsla, basilicum, avocado, mango, gerookte kip, amandelen en kerrie-citroen dressingGemaakt door.... MOI!
Ik ben om 18.15 bij je.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het is een salade met veldsla, basilicum, avocado, mango, gerookte kip, amandelen en kerrie-citroen dressingGemaakt door.... MOI!
Net zeg je nog dat ik je kan volstoppen..quote:Op donderdag 7 november 2013 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarna gaat buuf taart bakken en ik Teen Wolf kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:49 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ben om 18.15 bij je.
Ja, voor mij moet er dus ook een ciabatta bij met smeersels, anders heb ik nooit genoegquote:Op donderdag 7 november 2013 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat ik je kan volstoppen..
Denk aan je naaktscene, lieverd. No one likes a chubby corpse.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, voor mij moet er dus ook een ciabatta bij met smeersels, anders heb ik nooit genoeg
POIDHquote:Op donderdag 7 november 2013 14:52 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Denk aan je naaktscene, lieverd. No one likes a chubby corpse.
Wij zijn nog met Origins bezig.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Rayman Legends ben ik net aan begonnen, maar wat een sfeer![]()
Helaas. Ik 'moet' vandaag frietjes en Game of Thrones met veel chocola en chipjes en pindarotsjes.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarna gaat buuf taart bakken en ik Teen Wolf kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |