Deze zaterdag en volgende week zaterdag als t goed is.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kom ik je tijdens Glow nog tegen?
Er zijn ergere dingen om te doen als je drunken bentquote:Op donderdag 7 november 2013 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dan ben ik waarschijnlijk dronken.
Ik had 10 jaar geleden ook al een serieuze baanquote:Op donderdag 7 november 2013 13:32 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
maar jij hebt dan ook een serieuze baan
Ja, maar ik ben geen in de kast zittende hetero.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen om te doen als je drunken bent
...............quote:Op donderdag 7 november 2013 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dan ben ik waarschijnlijk dronken.
Een serieuze baan hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had 10 jaar geleden ook al een serieuze baan
Heb je t filmpje gezien van de draak die in t kanaal komt?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ik heb zin in GLOW, ik begin zondag !
Heeft ang3l al verteld dat ik de Kast in Belle en het Beest wasquote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben geen in de kast zittende hetero.
echt hequote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Heeft ang3l al verteld dat ik de Kast in Belle en het Beest was![]()
Nee, maar dan zou ik nog niet in jou zitten.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Heeft ang3l al verteld dat ik de Kast in Belle en het Beest was![]()
Nope !quote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je t filmpje gezien van de draak die in t kanaal komt?![]()
Antrhaxx ziet me niet zittenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar dan zou ik nog niet in jou zitten.
Mijn wederhelft ziet het niet zitten.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Antrhaxx ziet me niet zitten
Slap excuusquote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn wederhelft ziet het niet zitten.
Ik zal op je studievorderingen drinken dit weekend dan.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt he
Dit weekend sluit ik mezelf ook op met mijn scriptie
Hoewel ik heb nog wel een uitnodiging voor dat glow
Wanneer is dat ook al weer?
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal op je studievorderingen drinken dit weekend dan.
Ik denk eerder dat het Whisky, Mojito, Cuba Libre of Vodka Martini gaat worden. Of allemaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wel iets lekker zoets he
Met veel kleurtjes
Vanaf dit weekend. Week lang.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt he
Hoewel ik heb nog wel een uitnodiging voor dat glow
Wanneer is dat ook al weer?
misschien toch even tijd voor vrij makenquote:
Jawel. Alleen geen meldingquote:
Welke? Die in Eindhoven?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l, ik ga de 23ste naar het COC
GAAAAAFquote:
Neuh, wel een goede reden. maar een bagger excuus.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een verdomd goed excuus.
whaha hilarischquote:Op donderdag 7 november 2013 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee in Zwolle. Rollerdisco, COC heeft de beste vloer daarvoor
Hmmm in theorie moet ik ook nog aan mijn paper werken dit weekend. Maar ja.... vrijdag RENT zaterdag RENT en party zondag RENT en GLOW. Geen tijd. Zal wel een doordeweekse nacht worden.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zonde. Annie is tof.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Antrhaxx ziet me niet zitten
Ik las 'aan mijn partner'quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hmmm in theorie moet ik ook nog aan mijn paper werken dit weekend. Maar ja.... vrijdag RENT zaterdag RENT en party zondag RENT en GLOW. Geen tijd. Zal wel een doordeweekse nacht worden.
Neuh, zonde van de tijd als je dat moet doen. Dumpen die hap.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Neuh, zonde van de tijd als je dat moet doen. Dumpen die hap.
Dat is een continue proces zodra je erinstapt tot het moment dat het ophoudt.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]Werken aan de relatie dan weer wel toch
Werkenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat is een continue proces zodra je erinstapt tot het moment dat het ophoudt.
En hard werken.
Don't I know itquote:Op donderdag 7 november 2013 13:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
En hard werken.
Hmmm. Zo wordt het echt 'oma spreekt' hè ?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
En hard werken.
quote:
Je wordt steeds ouder in mijn hoofd jaquote:Op donderdag 7 november 2013 13:58 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hmmm. Zo wordt het echt 'oma spreekt' hè ?
Schrijf het op een tegeltje. In Delfts blauw.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:58 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wie de neuk ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:58 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een MILFquote:Op donderdag 7 november 2013 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wordt steeds ouder in mijn hoofd ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |