Deze zaterdag en volgende week zaterdag als t goed is.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kom ik je tijdens Glow nog tegen?
Er zijn ergere dingen om te doen als je drunken bentquote:Op donderdag 7 november 2013 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dan ben ik waarschijnlijk dronken.
Ik had 10 jaar geleden ook al een serieuze baanquote:Op donderdag 7 november 2013 13:32 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
maar jij hebt dan ook een serieuze baan
Ja, maar ik ben geen in de kast zittende hetero.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen om te doen als je drunken bent
...............quote:Op donderdag 7 november 2013 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dan ben ik waarschijnlijk dronken.
Een serieuze baan hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had 10 jaar geleden ook al een serieuze baan
Heb je t filmpje gezien van de draak die in t kanaal komt?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ik heb zin in GLOW, ik begin zondag !
Heeft ang3l al verteld dat ik de Kast in Belle en het Beest wasquote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben geen in de kast zittende hetero.
echt hequote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Heeft ang3l al verteld dat ik de Kast in Belle en het Beest was![]()
Nee, maar dan zou ik nog niet in jou zitten.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Heeft ang3l al verteld dat ik de Kast in Belle en het Beest was![]()
Nope !quote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je t filmpje gezien van de draak die in t kanaal komt?![]()
Antrhaxx ziet me niet zittenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar dan zou ik nog niet in jou zitten.
Mijn wederhelft ziet het niet zitten.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Antrhaxx ziet me niet zitten
Slap excuusquote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn wederhelft ziet het niet zitten.
Ik zal op je studievorderingen drinken dit weekend dan.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt he
Dit weekend sluit ik mezelf ook op met mijn scriptie
Hoewel ik heb nog wel een uitnodiging voor dat glow
Wanneer is dat ook al weer?
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal op je studievorderingen drinken dit weekend dan.
Ik denk eerder dat het Whisky, Mojito, Cuba Libre of Vodka Martini gaat worden. Of allemaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wel iets lekker zoets he
Met veel kleurtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |