Vanaf dit weekend. Week lang.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt he
Dit weekend sluit ik mezelf ook op met mijn scriptie
Hoewel ik heb nog wel een uitnodiging voor dat glow
Wanneer is dat ook al weer?
misschien toch even tijd voor vrij makenquote:
Jawel. Alleen geen meldingquote:
Welke? Die in Eindhoven?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l, ik ga de 23ste naar het COC
GAAAAAFquote:
Neuh, wel een goede reden. maar een bagger excuus.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een verdomd goed excuus.
whaha hilarischquote:Op donderdag 7 november 2013 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee in Zwolle. Rollerdisco, COC heeft de beste vloer daarvoor
Hmmm in theorie moet ik ook nog aan mijn paper werken dit weekend. Maar ja.... vrijdag RENT zaterdag RENT en party zondag RENT en GLOW. Geen tijd. Zal wel een doordeweekse nacht worden.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit weekend sluit ik mezelf ook op met mijn scriptie
Zonde. Annie is tof.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Antrhaxx ziet me niet zitten
Ik las 'aan mijn partner'quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hmmm in theorie moet ik ook nog aan mijn paper werken dit weekend. Maar ja.... vrijdag RENT zaterdag RENT en party zondag RENT en GLOW. Geen tijd. Zal wel een doordeweekse nacht worden.
Neuh, zonde van de tijd als je dat moet doen. Dumpen die hap.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Neuh, zonde van de tijd als je dat moet doen. Dumpen die hap.
Dat is een continue proces zodra je erinstapt tot het moment dat het ophoudt.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]Werken aan de relatie dan weer wel toch
Werkenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat is een continue proces zodra je erinstapt tot het moment dat het ophoudt.
En hard werken.
Don't I know itquote:Op donderdag 7 november 2013 13:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
En hard werken.
Hmmm. Zo wordt het echt 'oma spreekt' hè ?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
En hard werken.
quote:
Je wordt steeds ouder in mijn hoofd jaquote:Op donderdag 7 november 2013 13:58 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hmmm. Zo wordt het echt 'oma spreekt' hè ?
Schrijf het op een tegeltje. In Delfts blauw.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:58 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wie de neuk ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:58 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een MILFquote:Op donderdag 7 november 2013 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wordt steeds ouder in mijn hoofd ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |