Persoonlijk ben ik een beetje de interesse in GTA Online verloren. Zijn niet echt leuke missies om te doen, en money farmen is de moeite niet meer...quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:12 schreef Cryothic het volgende:
Owja, en wat heb ik gemist?
Waarom is het hier sinds eind vorige week zo debiel rustig?
gebruik ik ook, anders kan ik t nietquote:
HDD corrupt. format heeft niks geholpen. Heb mijn oude 20gig schijf erin gedaan en de xbox werkte weer.quote:Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat is mooi kut ja.
hebben ze juist met geld gestrooid omdat die character-wipes opgelost waren, krijg je dit.
Je character progress is toch sowieso aan social club gekoppeld...quote:Op woensdag 13 november 2013 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
HDD corrupt. format heeft niks geholpen. Heb mijn oude 20gig schijf erin gedaan en de xbox werkte weer.
Nu ben ik al mijn data kwijt.
ja zeker! Online heb ik dus niks te klagenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Is je character progress niet aan social club gekoppeld?
Ja dan is het best kut jaquote:Op woensdag 13 november 2013 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
ja zeker! Online heb ik dus niks te klagen
... Maar offline en andere games, uitbreidingen. Naast gta baal ik eigenlijk het meest dat ik alle Forza data kwijt ben.. honderden getunede auto's kwijt
niet echt ontopic i know
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
ja zeker! Online heb ik dus niks te klagen
... Maar offline en andere games, uitbreidingen. Naast gta baal ik eigenlijk het meest dat ik alle Forza data kwijt ben.. honderden getunede auto's kwijt
niet echt ontopic i know
Daarom altijd cloudsave van Xboxquote:Op woensdag 13 november 2013 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
HDD corrupt. format heeft niks geholpen. Heb mijn oude 20gig schijf erin gedaan en de xbox werkte weer.
Nu ben ik al mijn data kwijt.
Dat zegt me niets maar staat dat niet misschien stiekem automatisch aan?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Daarom altijd cloudsave van Xbox
Helaas...quote:Op woensdag 13 november 2013 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zegt me niets maar staat dat niet misschien stiekem automatisch aan?
Helaas.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:21 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Helaas...
Je kunt bij opslaan kiezen voor 'Cloud' in plaats van 'HDD'. Moet je wel per se Gold voor hebben, maar dat heeft iedereen hier natuurlijk wel
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem ondervonden tijdens het spelen van GTA V. Het spel liep vast, mijn internet knalde er op de xbox uit en toen ik weer wilde inloggen was mijn gehele xbox profiel verdwenen. Die moest ik dus opnieuw downloaden wat in eerste instantie niet ging maar later wel lukte. Ik ben gelukkig niets kwijt geraakt. Als ik alles was kwijt geweest had ik een dag later mijn xbox verkocht....quote:
soortgelijk iets gebeurde met mij. Maar na het verwijderen van mijn profiel kon ik geen nieuwe downloaden. een dag later was "ineens" de hele hdd corrupt.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:05 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem ondervonden tijdens het spelen van GTA V. Het spel liep vast, mijn internet knalde er op de xbox uit en toen ik weer wilde inloggen was mijn gehele xbox profiel verdwenen. Die moest ik dus opnieuw downloaden wat in eerste instantie niet ging maar later wel lukte. Ik ben gelukkig niets kwijt geraakt. Als ik alles was kwijt geweest had ik een dag later mijn xbox verkocht....
Sowieso dat zoiets kan gebeuren tijdens het spelen van een spel.
Heb een geldbesparende tip.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef OMG het volgende:
Gisteravond eens 2 keer op rij de grap om een ignition bomb in een high priority vehicle te zetten uitgehaald. En wat zijn mensen dan toch enorm stom.
De eerste keer reed ik richting een groepje spelers dat zich in de tegenovergestelde richting bevond als waar de haven is. Dus waarom ze me neerschoten om die auto te jatten.
Vervolgens in een andere sessie kom ik direct weer een high priority vehicle op dezelfde plek tegen. Jat dat ding, mod hem bij de LSC in het zuiden (vlakbij die helipads), vervolgens komt er een gozer op me afgereden, ik stap uit, hij mikt met z'n geweer op mij, stapt in; boom. High priority vehicle weg, en een paar personal vehicles.
Wie jat er nou zo'n wagen van iemand die de verkeerde kant opgaat met geen LSC in de buurt, of die vrijwillig uitstapt?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |