abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133180210
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:12 schreef Cryothic het volgende:
Owja, en wat heb ik gemist?
Waarom is het hier sinds eind vorige week zo debiel rustig?
Persoonlijk ben ik een beetje de interesse in GTA Online verloren. Zijn niet echt leuke missies om te doen, en money farmen is de moeite niet meer...
Heists is nog steeds niet aangekondigd, en van die Beach Bum pack verwacht ik eerlijk gezegd ook niet heel veel.
Misschien dat als Heists eindelijk uitkomen dat ik dan weer fanatiek ga spelen, maar op dit moment is de lol er voor mij wel een beetje af helaas.
pi_133180269
Missies zijn een beetje t zelfde idd.
pi_133180686
En trouwens, early november, zijn we dat niet al geweest? We zitten bijna in late november. Typisch Rockstar...
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:18:25 #204
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133181110
ok, ik vermaak me nog wel. vooral met zoeken naar de juiste auto's. Als ik die eenmaal in m'n garage heb weet ik niet wat ik verder ga doen. Zien we dan wel weer :D
NIEUW: Foto's!
pi_133181139
Ik vermaak me met bounty's en mensen afknallen e.d.
Daar gaat dit toch om?
pi_133181152
alleen die autoaim :')
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:32:29 #207
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133181577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:19 schreef rival het volgende:
alleen die autoaim :')
gebruik ik ook, anders kan ik t niet :P

idd, gewoon wat aanklooien. Heerlijk
Maar goed, ik heb dan ook nog genoeg wensen wat betreft m'n garage enzo.
En volgens mij pas bij een missie of 4 een vinkje :D

en nog een hoop awards/achievements te halen.
pi_133183373
Ik ben het ook wel al een beetje beu.
Misschien als de content generator er is, en er dus nieuwe races komen.
pi_133189319
Ik kan toch niet meer sinds gisteren connecten met de servers :')
  woensdag 13 november 2013 @ 09:56:40 #210
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133209741
Gistere avond weer een zoektocht naar wat auto's gedaan, stuntjumps, racen met wat anderen... ik vermaak me nog steeds.

Maar goed, ik heb dan ook nog genoeg... ik speel "maar" een uur of 1,5 a 2 per dag.
Heb nog een berg missies niet gedaan, auto-wensen, sparen voor een villa, sparen voor meer auto's, ben pas level 48. Ik heb nog genoeg te doen.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:11:12 #211
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_133210053
Ik speel dit ook al zo'n twee weken niet meer, dik level 80, volle gepimpte garage, tank en ik heb echt niets meer te doen. Laatst nog met vrienden van Mount Chilliad afgereden, maar dat vermaakt ook maar voor zo lang.
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_133210417
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef Cryothic het volgende:

[..]

dat is mooi kut ja.
hebben ze juist met geld gestrooid omdat die character-wipes opgelost waren, krijg je dit.
HDD corrupt. format heeft niks geholpen. Heb mijn oude 20gig schijf erin gedaan en de xbox werkte weer.

Nu ben ik al mijn data kwijt. ;(
pi_133210789
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:27 schreef rival het volgende:

[..]

HDD corrupt. format heeft niks geholpen. Heb mijn oude 20gig schijf erin gedaan en de xbox werkte weer.

Je character progress is toch sowieso aan social club gekoppeld...

Je kan gewoon weer verder gaan als je daarop inlogt toch? :o
pi_133210828
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:42 schreef kensei het volgende:

[..]

Is je character progress niet aan social club gekoppeld?
ja zeker! Online heb ik dus niks te klagen *O*

... Maar offline en andere games, uitbreidingen. Naast gta baal ik eigenlijk het meest dat ik alle Forza data kwijt ben.. honderden getunede auto's kwijt :'(

niet echt ontopic i know
pi_133210841
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:44 schreef rival het volgende:

[..]

... Maar offline en andere games, uitbreidingen. Naast gta baal ik eigenlijk het meest dat ik alle Forza data kwijt ben.. honderden getunede auto's kwijt :'(

niet echt ontopic i know
Ja dan is het best kut ja ;(
pi_133210910
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:44 schreef kensei het volgende:

[..]

Ja dan is het best kut ja ;(
Speel dus alleen nog GTA Online vanaf gisteren :D
  woensdag 13 november 2013 @ 11:02:59 #217
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133211299
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:44 schreef rival het volgende:

[..]

niet echt ontopic i know
-O-
das mooi klote.

ik ben ondertussen nog steeds druk zoekende naar een Tailgater :')
Maar hij komt niet zo vaak in dat Simeon lijstje voor.

En een Sentinel. Ik heb een Sentinel XS, maar ik wil eigenlijk de gewone. :D
pi_133213997
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:27 schreef rival het volgende:

[..]

Daarom altijd cloudsave van Xbox :Y
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_133214033
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:47 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Daarom altijd cloudsave van Xbox :Y
Dat zegt me niets maar staat dat niet misschien stiekem automatisch aan? :D
pi_133215077
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:49 schreef rival het volgende:

[..]

Dat zegt me niets maar staat dat niet misschien stiekem automatisch aan? :D
Helaas...
Je kunt bij opslaan kiezen voor 'Cloud' in plaats van 'HDD'. Moet je wel per se Gold voor hebben, maar dat heeft iedereen hier natuurlijk wel :P
pi_133215565
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:21 schreef Kamikaas het volgende:

[..]

Helaas...
Je kunt bij opslaan kiezen voor 'Cloud' in plaats van 'HDD'. Moet je wel per se Gold voor hebben, maar dat heeft iedereen hier natuurlijk wel :P
Helaas.
pi_133216540
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:36 schreef rival het volgende:

[..]

Helaas.
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem ondervonden tijdens het spelen van GTA V. Het spel liep vast, mijn internet knalde er op de xbox uit en toen ik weer wilde inloggen was mijn gehele xbox profiel verdwenen. Die moest ik dus opnieuw downloaden wat in eerste instantie niet ging maar later wel lukte. Ik ben gelukkig niets kwijt geraakt. Als ik alles was kwijt geweest had ik een dag later mijn xbox verkocht....
Sowieso dat zoiets kan gebeuren tijdens het spelen van een spel.
pi_133216908
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:05 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem ondervonden tijdens het spelen van GTA V. Het spel liep vast, mijn internet knalde er op de xbox uit en toen ik weer wilde inloggen was mijn gehele xbox profiel verdwenen. Die moest ik dus opnieuw downloaden wat in eerste instantie niet ging maar later wel lukte. Ik ben gelukkig niets kwijt geraakt. Als ik alles was kwijt geweest had ik een dag later mijn xbox verkocht....
Sowieso dat zoiets kan gebeuren tijdens het spelen van een spel.
soortgelijk iets gebeurde met mij. Maar na het verwijderen van mijn profiel kon ik geen nieuwe downloaden. een dag later was "ineens" de hele hdd corrupt.
Die heb ik ook niet kunnen formateren oid.
pi_133218312
Gisteravond eens 2 keer op rij de grap om een ignition bomb in een high priority vehicle te zetten uitgehaald. En wat zijn mensen dan toch enorm stom.

De eerste keer reed ik richting een groepje spelers dat zich in de tegenovergestelde richting bevond als waar de haven is. Dus waarom ze me neerschoten om die auto te jatten.

Vervolgens in een andere sessie kom ik direct weer een high priority vehicle op dezelfde plek tegen. Jat dat ding, mod hem bij de LSC in het zuiden (vlakbij die helipads), vervolgens komt er een gozer op me afgereden, ik stap uit, hij mikt met z'n geweer op mij, stapt in; boom. High priority vehicle weg, en een paar personal vehicles.

Wie jat er nou zo'n wagen van iemand die de verkeerde kant opgaat met geen LSC in de buurt, of die vrijwillig uitstapt? :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_133218375
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef OMG het volgende:
Gisteravond eens 2 keer op rij de grap om een ignition bomb in een high priority vehicle te zetten uitgehaald. En wat zijn mensen dan toch enorm stom.

De eerste keer reed ik richting een groepje spelers dat zich in de tegenovergestelde richting bevond als waar de haven is. Dus waarom ze me neerschoten om die auto te jatten.

Vervolgens in een andere sessie kom ik direct weer een high priority vehicle op dezelfde plek tegen. Jat dat ding, mod hem bij de LSC in het zuiden (vlakbij die helipads), vervolgens komt er een gozer op me afgereden, ik stap uit, hij mikt met z'n geweer op mij, stapt in; boom. High priority vehicle weg, en een paar personal vehicles.

Wie jat er nou zo'n wagen van iemand die de verkeerde kant opgaat met geen LSC in de buurt, of die vrijwillig uitstapt? :').
Heb een geldbesparende tip.
Zet er een sticky bomb op :P

en dan vlak voor de LSC dat ding opblazen O+

Het liefst doe ik het vlak voor Simeon maar ik weet niet of ze bom eraf gaat als ze de LSC binnen gaan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')