Even als waarschuwing, de schone versie heeft veel minder upgrades. Zo'n Baja kap kan je er bijvoorbeeld niet op zetten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:56 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ben nu op zoek naar een non-rusty Rebel![]()
Nergens te vinden dat ding
Weet ik, maar ik vind die Baja rommel er sowieso niet uit zienquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:57 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Even als waarschuwing, de schone versie heeft veel minder upgrades. Zo'n Baja kap kan je er bijvorbeeld niet op zetten.
Spawns more often when driving a Bobcat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind die Baja rommel er sowieso niet uit zien
Plus, die cleane ziet er zoveel beter uit, en is ook sneller
En deze heb ik ook voorbij zien komen op fora.quote:'Clean' = Raton Canyon bridge and especially Raton Canyon beach(just north of the bridge) in my experience
Ratloader heb ik niet meer helaas.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Spawns more often when driving a Bobcat.
Spawns much more often when driving a Rat Loader.
[..]
En deze heb ik ook voorbij zien komen op fora.
[ afbeelding ]
ooit, als ik een tweede garage heb, dan wel misschien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:12 schreef Shadeauw het volgende:
Haha wtf
Ik bracht net een auto naar Simeon, stond daar een Weazel news busje. Ik denk ik probeer het toch even om naar dat strand te rijden.
Wat staat daar? Niet 1, maar 2 non-rusty Rebels
Nog iemand interesse in 1?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:30 schreef rival het volgende:
Gister speelde ik met iemand uit mijn lijst die wist tanks te kopiėren...
Lekker avondje rellen met tanks.
Ik ben weer bad sport, 3 dagen dit keer
Beterschap aan die kleine!quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
ik zag gisteren volgens mij een uitnodiging van jou voorbij komen... was je net weer uit de badsport zeker.Maar toen kreeg de jongste een hoest-aanval (benauwd enzo, veel hoesten, tevens de reden dat de nachtrust non-existend is momenteel). Dus toen ben ik maar de rest van de avond offline wezen rellen/rijden/testen met het geluid uit. Kon ik er iig snel naartoe als er wat was.
Maar goed... nu dus alweer bad sport? Je schijnt t sneller te krijgen als je het eerder geweest bent geloof ik
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Beterschap aan die kleine!
Ja hallo ik zat de hele avond in een tank.
Zoveel personal vehikels heb ik nog nooit stuk gemaakt
Nu heb ik het er tenminste zelf naar gemaakt nu kan ik het hebben
Niet sneller, wel langer. Eerste keer was 2 dagen, daarna 4 dagen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
ik zag gisteren volgens mij een uitnodiging van jou voorbij komen... was je net weer uit de badsport zeker.Maar toen kreeg de jongste een hoest-aanval (benauwd enzo, veel hoesten, tevens de reden dat de nachtrust non-existend is momenteel). Dus toen ben ik maar de rest van de avond offline wezen rellen/rijden/testen met het geluid uit. Kon ik er iig snel naartoe als er wat was.
Maar goed... nu dus alweer bad sport? Je schijnt t sneller te krijgen als je het eerder geweest bent geloof ik
ik verzamel goodsport punten...quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:06 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Niet sneller, wel langer. Eerste keer was 2 dagen, daarna 4 dagen.
quote:
Dan doe je maar lekker niet mee met Dakar-races die ik ga maken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind die Baja rommel er sowieso niet uit zien
Plus, die cleane ziet er zoveel beter uit, en is ook sneller
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:23 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dan doe je maar lekker niet mee met Dakar-races die ik ga maken.
Baja kap is een vereiste.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:27 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Mijn clean Rebel rijdt jullie er toch allemaal wel uit
Vooruit, die telt dan als truck.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:35 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
En een Sandking XL met oversized bed?
Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:42 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Vooruit, die telt dan als truck.Sanchez als motor en zo'n quad als... quad. Dan zijn alle klasses aanwezig.
Daar was ik gister ook uren wezen zoeken, zag geen enkele.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:16 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Toen ik gister op zoek was naar m'n Sandking (niet kunnen vinden overigens, dus maar gekocht) kwam ik in Sandy Shores letterlijk 100 van die krengen tegen. Ze reden overal!
Bij dat 24/7 bord op Joshua Road, en op het parkeerterrein van de gevangenis stonden ook een heleboel. Mocht je dan nog niks vinden wil ik je vanavond wel even helpen.
(Crappy) plaatje erbij:
[ afbeelding ]
ja, maar wel in-game dagen he. Beekers Garage (paleto bay) schijnt ook Sultans te spawnen. Donderdag nacht tot vrijdag nachtquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Daar was ik gister ook uren wezen zoeken, zag geen enkele.Vanavond nog maar eens, want heb ook gehoord dat het kan zijn op bepaalde dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |