SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Lolquote:Op donderdag 7 november 2013 11:02 schreef VMSDKR het volgende:
Haha, op dat Celticforum onderaan bij de tags: 'de boer eyebrows'.
Ik zit een beetje te scrollen nu; ze zijn allemaal niet erg blij. Wel leuk dat van Dijk aardig speelde trouwens. Maar goed, ook wel begrijpelijk. Ik vind het wel fijn dat een Nederlandse ploeg een keer weer wint in Europa.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:04 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Lol
Moet je het wedstrijd verslag lezen van de wedstrijd op de website van Celtic
Omdat weet ik nietquote:Op donderdag 7 november 2013 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom staat dit topic niet meer in MyAt?
quote:Ajax neemt afscheid van Boerrigter
Derk Boerrigter verruilde afgelopen zomer Ajax voor Celtic, maar van een echt afscheid was het nog niet gekomen. Woensdagavond na de Champions League-ontmoeting tussen beide clubs in de ArenA namen de staf en spelers van Ajax de gelegenheid de vleugelspeler te bedanken voor zijn jaren bij de club.
Frank de Boer overhandigde Boerrigter in de kleedkamer een Ajax-borstbeeld en stond in een uitgebreid dankwoord onder andere stil bij de prijzen van Ajax waaraan de aanvaller heeft bijgedragen. Boerrigter (woensdagavond invaller bij Celtic) werd in de twee seizoenen dat hij voor Ajax speelde ook twee keer landskampioen. Met zijn winnende doelpunt tegen PSV (2-3) had hij een belangrijk aandeel in de laatste titel. Boerrigter was ook nog in Amsterdamse dienst toen begin dit jaar de Johan Cruijff Schaal werd veroverd. Die wedstrijd kwam hij niet in actie vanwege een blessure en een paar dagen later tekende hij zijn contract bij Celtic.
Na afloop van Ajax - Celtic was ook Evander Sno in de kleedkamers, de voetballer die net als Boerrigter bij beide clubs onder contract stond (2006-2008 bij Celtic, 2008-2011 bij Ajax). Sno kampte de afgelopen jaren met hartproblemen, maar is sinds afgelopen weekeinde gelukkig weer op de Nederlandse voetbalvelden te bewonderen in dienst bij RKC.
Als hij net ff zorgvuldiger in de pass zou worden is het echt wel een nuttige speler hoor, hij heeft iig de drive die een van Rhijn totaal mist.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja zonder Serero speel je met iemand die wellicht minder balverlies lijdt, maar ook niet die ene essentiële assist geeft.
Hij heeft de drive ja...alleen kan ie er helemaal niks vanquote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij net ff zorgvuldiger in de pass zou worden is het echt wel een nuttige speler hoor, hij heeft iig de drive die een van Rhijn totaal mist.
Hmm, ik vind van Rhijn niet echt drive missen, die stoomde maar op en neer gisteren, kreeg vaak de bal niet aangespeeld. Zijn probleem is meer dat hij vertrouwen, of kwaliteit mist (of waarschijnlijk een combinatie van beide).quote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij net ff zorgvuldiger in de pass zou worden is het echt wel een nuttige speler hoor, hij heeft iig de drive die een van Rhijn totaal mist.
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:33 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hij heeft de drive ja...alleen kan ie er helemaal niks van
Hij kan het zeker wel. Het komt er alleen in veel wedstrijden nog niet uit. Al speelde hij bij Celtic uit juist wel erg sterk.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:33 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hij heeft de drive ja...alleen kan ie er helemaal niks van
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Catch22- het volgende:
Klaassen kan er pas geen kut van. Man, die moet echt naar Groningen/Utrecht/NEC ofzo, die gaat het echt niet redden. Jammer maar helaas.
Mwoah. Zelfde potentie als de Jong denk ik. Is ook een soort Siem 2.0.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Silenus het volgende:
[..]Speelde zeer verdienstelijk gisteren. Heeft fantastische loopacties, als zijn medespelers dat zien (Schone bijv met dat afstandsschot 10 minuten voor tijd, Klaassen stond helemaal vrij) wordt hij een revelatie.
Gaat 't absoluut verder schoppen dan 'Groningen/Utrecht/NEC ofzo'.
Klaassen vond ik ook de allerslechtste inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Catch22- het volgende:
Klaassen kan er pas geen kut van. Man, die moet echt naar Groningen/Utrecht/NEC ofzo, die gaat het echt niet redden. Jammer maar helaas.
ik vond van Rhijn gister alweer wat beter spelen. In ieder geval een paar voorzetten.
Niet mee eens, het is allemaal veels te vrijblijvend en laks. Mee op komen is prima, maar bij balverlies blijft ie rustig staan kijken hoe iemand anders het achterin ff oplost.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vind van Rhijn niet echt drive missen, die stoomde maar op en neer gisteren, kreeg vaak de bal niet aangespeeld. Zijn probleem is meer dat hij vertrouwen, of kwaliteit mist (of waarschijnlijk een combinatie van beide).
Siem heeft dan toch nog wel een betere techniek voor mijn gevoel. Hij deed het ook al snel vrij aardig bij Ajax, als ik me dat goed herinner.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah. Zelfde potentie als de Jong denk ik. Is ook een soort Siem 2.0.
Boilessen voor zijn blessure was een verademing...dit moment loop ik er niet echt warm voor neequote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Blind speelde ook gewoon goed vond ik.
Hoop wel dat hij als LB mee gaat naar het WK, maar de positie die hij nu heeft kan hem nog wel eens de kop kosten voor het WK.
Boilessen kan mij momenteel echt niet imponeren.
Zelfde als Siemquote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Boilessen voor zijn blessure was een verademing...dit moment loop ik er niet echt warm voor nee
dat waren 2,5 écht goede wedstrijden inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Boilessen voor zijn blessure was een verademing...dit moment loop ik er niet echt warm voor nee
Ach, we kunnen in ieder geval weer concluderen dat het verdedigend op een paar momentjes na prima staat. Als dat zo blijft, heb je vaak aan één goal wel genoeg tot het echt goed gaat lopenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Ach, we moeten nou ook niet doen alsof het lek boven is. Het grootste probleem, het niet afmaken van kansen, is er nog steeds natuurlijk.
Gelukkig was 1 goal gisteren voldoende, maar het is natuurlijk wel magertjes.
Prima, prima. voldoende tegen matige ploegen. Eerst zien tegen een echt goeie ploeg natuurlijk. Want laten we wel wezen, dat Celtic, dat kan er helemaal niets vanquote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, we kunnen in ieder geval weer concluderen dat het verdedigend op een paar momentjes na prima staat. Als dat zo blijft, heb je vaak aan één goal wel genoeg tot het echt goed gaat lopen
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach hopelijk mag Serero voorlopig banken want dat leek wederom helemaal nergens op.
twitter:KJ_Huntelaar twitterde op woensdag 06-11-2013 om 22:50:27What a goal by Lasse Schöne! #teamplay #tikitaka #ajacel reageer retweet
Dan laat hij die potentie maar zien bij Jong Ajax en op de training want in het eerste zie je er niets van terug. Komt gewoon te kort jammer maar helaasquote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef Syntix het volgende:
[..]Hier gaar je de fout in. Gisteren was niet best, maar heeft zeker de potentie.
Je hebt sowieso geen alternatieven op dit moment op die plek. Dus Serero in de basisquote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan laat hij die potentie maar zien bij Jong Ajax en op de training want in het eerste zie je er niets van terug. Komt gewoon te kort jammer maar helaas
Duarte is bijna terug dan is het hopelijk einde verhaal voor Serero en kan hij weer mooi terug naar de rimboe of een leuke club in Griekenlandquote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je hebt sowieso geen alternatieven op dit moment op die plek. Dus Serero in de basis
nou nou nouquote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duarte is bijna terug dan is het hopelijk einde verhaal voor Serero en kan hij weer mooi terug naar de rimboe of een leuke club in Griekenland
Niet als Siem in de spits blijft staan. Dan gaat klaassen gewoon eruit.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef Silenus het volgende:
Duarte straks, en dan is Serero gewoon weer een wisselspeler.
De rimboequote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duarte is bijna terug dan is het hopelijk einde verhaal voor Serero en kan hij weer mooi terug naar de rimboe of een leuke club in Griekenland
Serero mist iets, ik kan het zo niet zeggen. Ohja; kwaliteit.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je hebt sowieso geen alternatieven op dit moment op die plek. Dus Serero in de basis
Sja, ik vind het ook een beetje overdreven allemaal, aardige speler hoor, maar tot nog toe was ik nou niet overdonderd door zijn spel.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eerder werd de aankoop Duarte door enkele achterlijken hier belachelijk gemaakt, dat hij het niveau niet aankon, te duur etc. En nu wordt er om die man geschreeuwd, kan raar lopen allemaal.
Niet om het een of ander maar ik heb altijd gezegd dat ze Duarte moesten kopenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eerder werd de aankoop Duarte door enkele achterlijken hier belachelijk gemaakt, dat hij het niveau niet aankon, te duur etc. En nu wordt er om die man geschreeuwd, kan raar lopen allemaal.
Ik wel, prima speler voor Ajax. Was één van de weinigen die zei dat Duarte een goede aankoop is en dat liet hij ook zien. Fysiek, werklust maar ook gewoon een goede techniek die mee kan in het Ajax spel.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik vind het ook een beetje overdreven allemaal, aardige speler hoor, maar tot nog toe was ik nou niet overdonderd door zijn spel.
Je kon hem waarschijnlijk vorig seizoen ook moeiteloos opstellen hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat valt de keuze voor Cilessen toch verrassend goed uit zeg. Zoveel rust en kalmte in het doel. Totaal geen last van druk, en speelt erg goed. Toch weer een foutje van Frank om hem niet gelijk op te stellen dit seizoen.
Voorlopig is het een verademing idd. Qua keepen wellicht niet eens zoveel beter dan vermeer, maar idd qua rust gewoon een stuk beter.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat valt de keuze voor Cilessen toch verrassend goed uit zeg. Zoveel rust en kalmte in het doel. Totaal geen last van druk, en speelt erg goed. Toch weer een foutje van Frank om hem niet gelijk op te stellen dit seizoen.
Dat is ook niet helemaal waar Cillessen ging in het begin ook een aantal keer onder de bal door maar daar hoorde je niemand overquote:Op donderdag 7 november 2013 12:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Je hoeft je hart niet meer vast te houden als de keeper de bal heeft/ krijgt. En dat is wel even lekker
Maduro halenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:34 schreef Smoofie het volgende:
Komt omdat ze iemand hadden meoten halen die beter is dan Duarte, maar nu hij er toch is, is hij beter dan wat er nu staat.
Maarja winterstop hé.
Furby halen
Maduro Halen
Raffie halen
Kampioen.
Iedere keeper gaat wel eens onder een bal door. Maar Vermeer was net een acrobaat met zijn hete ballen altijd. Geen tegengoals meer gehad door keepersfouten en we hebben nu een keeper die niet steeds zijn doel uitkomt. Ik vind Vermeer echt 3 klassen minder eerlijk gezegd. Dan hebben we het nog niet eens over de rust die jasper uitstraalt.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar Cillessen ging in het begin ook een aantal keer onder de bal door maar daar hoorde je niemand over
Is die geblesseerd of wordt hij gewoon gepasseerd bij Sevilla?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Maduro halenabsoluut geen toevoeging
Sja men vergeet dat Vermeer ook genoeg punten voor ons heeft gepakt maar dat wordt snel vergeten als je een paar foutjes maakt. Ik weet niet of Cillessen beter is dan Vermeer maar het lijkt me wel goed voor Vermeer dat hij even uit de spotlichten is want in potentie is Vermeer nog steeds een stukken betere keeper.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Iedere keeper gaat wel eens onder een bal door. Maar Vermeer was net een acrobaat met zijn hete ballen altijd. Geen tegengoals meer gehad door keepersfouten en we hebben nu een keeper die niet steeds zijn doel uitkomt. Ik vind Vermeer echt 3 klassen minder eerlijk gezegd. Dan hebben we het nog niet eens over de rust die jasper uitstraalt.
En Vermeer wilde ook niet toegeven dat hij dramatisch stond te keepen. Evident dat die jongen nogal een rare kijk heeft op onze samenleving dusquote:Op donderdag 7 november 2013 12:45 schreef RensAjacied het volgende:
Vermeer is overigens wel een grote fan van Green Gang dus hij is wel ghetto jwz.
Hij heeft gewoon te veel punten gekost, klaar. Natuurlijk heeft ie af en toe geweldige reddingen verricht, maar een onzekere, chaotische keeper zorgt ook voor een slechtere opbouw van achteruit.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja men vergeet dat Vermeer ook genoeg punten voor ons heeft gepakt maar dat wordt snel vergeten als je een paar foutjes maakt. Ik weet niet of Cillessen beter is dan Vermeer maar het lijkt me wel goed voor Vermeer dat hij even uit de spotlichten is want in potentie is Vermeer nog steeds een stukken betere keeper.
Ga je niet menen toch? Kan me geen wedstrijd herinneren waarin hij de punten heeft gepakt, alleen wedstrijden waarin hij punten heeft verloren. En trust me, die lijst is lang.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja men vergeet dat Vermeer ook genoeg punten voor ons heeft gepakt maar dat wordt snel vergeten als je een paar foutjes maakt. Ik weet niet of Cillessen beter is dan Vermeer maar het lijkt me wel goed voor Vermeer dat hij even uit de spotlichten is want in potentie is Vermeer nog steeds een stukken betere keeper.
gepasseerdquote:Op donderdag 7 november 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is die geblesseerd of wordt hij gewoon gepasseerd bij Sevilla?
Vermeer is wel een koele kikker op dat gebied. Jammer dat hij dat in het veld niet is.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En Vermeer wilde ook niet toegeven dat hij dramatisch stond te keepen. Evident dat die jongen nogal een rare kijk heeft op onze samenleving dus
Het feit dat Vermeer wel goed kon meevoetballen heeft er denk ik voor gezorgd dat hij zo lang mocht blijven staan.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon te veel punten gekost, klaar. Natuurlijk heeft ie af en toe geweldige reddingen verricht, maar een onzekere, chaotische keeper zorgt ook voor een slechtere opbouw van achteruit.
Vermeer is gewoon maar in 1 ding heel erg goed, reflexen, de rest is matig.
Nou dat klopt niet helemaal Vermeer heeft wel zijn goede periodes gehad hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ga je niet menen toch? Kan me geen wedstrijd herinneren waarin hij de punten heeft gepakt, alleen wedstrijden waarin hij punten heeft verloren. En trust me, die lijst is lang.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou dat klopt niet helemaal Vermeer heeft wel zijn goede periodes gehad hoor.
Noem ad rem eens een wedstrijd waarin hij de punten heeft gepakt dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou dat klopt niet helemaal Vermeer heeft wel zijn goede periodes gehad hoor.
Dit seizoen niet maar de seizoenen hiervoor heeft hij absoluut punten voor ons gepaktquote:Op donderdag 7 november 2013 12:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ga je niet menen toch? Kan me geen wedstrijd herinneren waarin hij de punten heeft gepakt, alleen wedstrijden waarin hij punten heeft verloren. En trust me, die lijst is lang.
Vorig seizoen heeft hij ook punten verloren, per saldo komt hij dus in de - (Utrecht uit? Nac thuis? etc.)quote:Op donderdag 7 november 2013 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit seizoen niet maar de seizoenen hiervoor heeft hij absoluut punten voor ons gepakt
2e seizoenshelft van 2012.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Noem ad rem eens een wedstrijd waarin hij de punten heeft gepakt dan?
Ik kom tot Fiorentina- thuis in de Uefa cup?
Specificeer?quote:
Sja hoe moeten we datquote:Op donderdag 7 november 2013 12:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Specificeer?
Noem eens een wedstrijd, die we echt door hem hebben gewonnen? En een andere keeper ons echt niet doorheen had gesleept?
Dat hij heel weinig heeft doorgelaten die hele 2e seizoenshelft maakt je niks uit? Ik weet toch niet excact welke wedstrijd. Jij vraagt mij iets onmogelijks.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Specificeer?
Noem eens een wedstrijd, die we echt door hem hebben gewonnen? En een andere keeper ons echt niet doorheen had gesleept?
Maak ik het makkelijker, noem een een wedstrijd waarin hij uitzonderlijk goed heeft gekeept?quote:
PSV uit dit seizoen was wel alleraardigst.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maak ik het makkelijker, noem een een wedstrijd waarin hij uitzonderlijk goed heeft gekeept?
Dat kan je toch onmogelijk op het conto van Vermeer bijschrijven? Het hele team was in bloedvorm. Dus dan krijg je ook minder te doen als keeper.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat hij heel weinig heeft doorgelaten die hele 2e seizoenshelft maakt je niks uit? Ik weet toch niet excact welke wedstrijd. Jij vraagt mij iets onmogelijks.
Net zoals Heerenveen en AZ. Super keepertje ons Stanley Menzo 2.0.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV uit dit seizoen was wel alleraardigst.
feyenoord ajax vorig jaar, al was dat een gelijkspelquote:Op donderdag 7 november 2013 12:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Specificeer?
Juist als je minder te doen hebt in een wedstrijd is het belangrijk dat je er op die momenten dat het nodig is er wel staat zie Neuer.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat kan je toch onmogelijk op het conto van Vermeer bijschrijven? Het hele team was in bloedvorm. Dus dan krijg je ook minder te doen als keeper.
Zolang Boilesen niet net zoals al onze andere Denen veel moeite heeft om in vorm te komen staat dat inderdaad prima. Al zou ik Ligeon ook wel weer eens willen zien.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:34 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zou de achterste 6 spelers (Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen en Blind) zoveel mogelijk laten staan de komende wedstrijden.
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kan deze in de OP:
[ afbeelding ]
Triest volk, ook die Ajacieden die dat kroegje bestormde.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:56 schreef Heeinz het volgende:
Ik weet niet of die al is langsgekomen.
In het begin ziet het er allemaal wel gezellig uit, en dan eindigt het toch weer zo
Ik met die stillen ook niet. Iemand oppakken prima, maar dat onnodig verdere tikken uitdelen... Dan kun je er wel eens een paar terug verwachten.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:36 schreef Catch22- het volgende:
Ik kan met die hoolies geen medelijden hebben. Ze zorgen er zelf voor dat er zo op ze wordt gereageerd.
ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:27 schreef Heeinz het volgende:
Als we nou uit bij Celtic gewoon de kansen hadden afgemaakt en tegen Milan niet die knullige penalty tegen hadden gekregen stonden we nu op 9 punten
Moeten ze wel weer eens terugkomen van blessuresquote:Op donderdag 7 november 2013 15:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kan Fisscher straks niet op het middenveld met Schone en Duarte? Dan kun je Bojan, Siem en Sigthorsson in de voorhoede zetten. Tegen de meeste clubs in de Eredivisie kun je volgens mij prima met Duarte op CVM spelen.
Celtic was gewoon eigen schuld, moet je maar scoren. Tegen Milan ben je gewoon zoals elk jaar weer eens keihard genaaid.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:27 schreef Heeinz het volgende:
Als we nou uit bij Celtic gewoon de kansen hadden afgemaakt en tegen Milan niet die knullige penalty tegen hadden gekregen stonden we nu op 9 punten
LAten we wel eerlijk wezen, het is dat Milan niet aanzette in het begin, maar die laatste 20 min waren ze veel beter dan Ajax toen ze ff aanzette.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Celtic was gewoon eigen schuld, moet je maar scoren. Tegen Milan ben je gewoon zoals elk jaar weer eens keihard genaaid.
ja, maar dat was dan jammer geweest voor ze, dan was het hun eigen schuld geweest. Gebrek aan inzet is ons probleem niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LAten we wel eerlijk wezen, het is dat Milan niet aanzette in het begin, maar die laatste 20 min waren ze veel beter dan Ajax toen ze ff aanzette.
Tja, Lewandoski kreeg tegen Arsenal geen penalty mee voor een zwaarder vergrijp in mijn ogen. Ajax heeft dat geluk wel dat het op zulke momenten altijd tegen zit.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Celtic was gewoon eigen schuld, moet je maar scoren. Tegen Milan ben je gewoon zoals elk jaar weer eens keihard genaaid.
De laatste 20 minuten kreeg Ajax ook de grootste kansen plus goal. Dus dat viel wel mee.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LAten we wel eerlijk wezen, het is dat Milan niet aanzette in het begin, maar die laatste 20 min waren ze veel beter dan Ajax toen ze ff aanzette.
Tegen Milan met El Sha zijn we kansloosquote:Op donderdag 7 november 2013 15:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
De laatste 20 minuten kreeg Ajax ook de grootste kansen plus goal. Dus dat viel wel mee.
Schone is opgestaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen Milan met El Sha zijn we kansloos
El shaarawy? Wat heeft die laten zien afgelopen jaar dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen Milan met El Sha zijn we kansloos
Ik snap zijn insteek wel. Dat is typisch zo'n snel ettertje die Ajax pijn kan doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:08 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
El shaarawy? Wat heeft die laten zien afgelopen jaar dan?
16 goals in 32 wedstrijden als buitenspeler in de Serie A bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:08 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
El shaarawy? Wat heeft die laten zien afgelopen jaar dan?
Waarvan bijna allemaal in de 1e seizoenshelft, heeft tweede seizoenshelft niks klaargespeeld. Dit seizoen trouwens ook niet. Beetje gehypde speler.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
16 goals in 32 wedstrijden als buitenspeler in de Serie A bijvoorbeeld.
Gek he dat hij dit seizoen nog weinig heeft klaar gespeeld.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:18 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Waarvan bijna allemaal in de 1e seizoenshelft, heeft tweede seizoenshelft niks klaargespeeld. Dit seizoen trouwens ook niet. Beetje gehypde speler.
Wil net zeggen ja. Je kan als team beter bang zijn voor Balotelli en Kaka dan een El Shaarawy die hopeloos uit vorm is.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Ben overigens banger voor Kaka en Balotelli,
Spelen ook vaak wel goed tegen ons
Je weet echt niet waar je over praat of wel?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:24 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Wil net zeggen ja. Je kan als team beter bang zijn voor Balotelli en Kaka dan een El Shaarawy die hopeloos uit vorm is.
Klopt wel hoor. Maar sluit niet uit dat zo'n gassie als Il Faraone de wedstrijd van het seizoen weer speelt tegen Ajax.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:24 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Wil net zeggen ja. Je kan als team beter bang zijn voor Balotelli en Kaka dan een El Shaarawy die hopeloos uit vorm is.
Waan van de dag, met een beetje mazzel gewonnen van een waardeloos Celtic en opeens is het lek bovenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik snap eigenlijk uberhaupt niet waarom mensen nu hardop durven praten over die tweede ronde CL. Alsof we in deze vorm een punt gaan pakken tegen Barca of Milan.
Omdat we thuis tegen Milan bijna hadden gewonnen misschien.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik snap eigenlijk uberhaupt niet waarom mensen nu hardop durven praten over die tweede ronde CL. Alsof we in deze vorm een punt gaan pakken tegen Barca of Milan.
Alsof 'deze vorm' nog wat zegt over 19 dagen tegen Barcelona, kan allemaal in een weekje draaien. Tuurlijk mogen we blij zijn als we EL halen, maar mathematisch is het gewoon nog mogelijk om door te gaan in de CL. Is gewoon realiteit.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja. En van RKC ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat we thuis tegen Milan bijna hadden gewonnen misschien.
En Milan, eerlijkerwijs net zo weinig had gecreëerd als Ajax.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat we thuis tegen Milan bijna hadden gewonnen misschien.
Een wedstrijd tegen Milan van meer dan een maand geleden vind ik er nog minder mee te maken hebben. Die hadden we kunnen winnen, maar toen speelden we iets beter dan nu. En zelfs dan was het alleen nog maar 'die hadden we kunnen winnen'.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar dat heeft er dan weer niet zoveel mee te maken.
Ik zie Celtic niet winnen van Milan. Misschien een puntje, maar winnen...quote:Op donderdag 7 november 2013 16:54 schreef inslagenreuring het volgende:
Denk zelfs dat we nog 4e gaan worden.
Vind ik niet. De laatste jaren deden we het in de CL ook goed terwijl we in de Eredivisie slecht speelden. Voor de wedstrijd tegen Milan waren we ook niet echt in vorm. En wat die andere gozer ook zegt zit er nog een behoorlijke periode tussen tot de volgende CL-wedstrijd waarin ook weer een aantal spelers terug gaan komen.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een wedstrijd tegen Milan van meer dan een maand geleden vind ik er nog minder mee te maken hebben.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vind ik niet. De laatste jaren deden we het in de CL ook goed terwijl we in de Eredivisie slecht speelden. Voor de wedstrijd tegen Milan waren we ook niet echt in vorm. En wat die andere gozer ook zegt zit er nog een behoorlijke periode tussen tot de volgende CL-wedstrijd waarin ook weer een aantal spelers terug gaan komen.
Voor die wedstrijd tegen Milan wonnen we 6-0 van GAE.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vind ik niet. De laatste jaren deden we het in de CL ook goed terwijl we in de Eredivisie slecht speelden. Voor de wedstrijd tegen Milan waren we ook niet echt in vorm. En wat die andere gozer ook zegt zit er nog een behoorlijke periode tussen tot de volgende CL-wedstrijd waarin ook weer een aantal spelers terug gaan komen.
Tjah, ik zie Milan eigenlijk ook van niemand winnen in deze vorm.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie Celtic niet winnen van Milan. Misschien een puntje, maar winnen...
Als je tante een pikkie had was ze niet zwanger geraakt van je oom.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja.
en als Eriksen was gebleven hadden we nu 9 punten meer gehad. En als Pantelic terug was gekomen hadden we veel meer scoren vermogen...
Als mijn tante een pikkie had, was het mijn oom geweest
Ik zie Milan wel van Celtic winnen, of van Ajax. Met weinig moeite ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah, ik zie Milan eigenlijk ook van niemand winnen in deze vorm.
Milan moet nu écht winnen, en ik denk dat ze dan weinig problemen zullen hebben met Celtic.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zie Milan wel van Celtic winnen, of van Ajax. Met weinig moeite ook.
Hoe kan je dat nou zeggen als ze thuis door !Celtic! werden weggespeeld?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Milan moet nu écht winnen, en ik denk dat ze dan weinig problemen zullen hebben met Celtic.
Wat was er mazzel aan de zege gisteren?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waan van de dag, met een beetje mazzel gewonnen van een waardeloos Celtic en opeens is het lek boven.
1 goal gemaakt in wat, 4 wedstrijden?
Van mij mag het, word je netjes derde. Zoals eerder al gezegd, ik denk dat in Italie de individuele klasse de doorslag gaat geven. Al hoop ik op een stunt uiteraard. Maar de belangrijkste wedstrijd voor Ajax de komende weken is eigenlijk Celtic - Milan.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zie Milan wel van Celtic winnen, of van Ajax. Met weinig moeite ook.
Euhm, omdat wij daar zonder grootste vorm eigenlijk ook hadden moeten winnen? En ik schat een tot op het bot gemotiveerd Milan is iets hoger in dan ons toen we daar speeldenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen als ze thuis door !Celtic! werden weggespeeld?
Neem daarnaast de instelling en werklust van Celtic in 'paradise', de vorm van Milan en het feit dat ook voor Celtic de wedstrijd tegen Milan de laatste strohalm is, dan kan je toch niet met droge beweren dat milan moeiteloos wint
En Celtic had moeten winnen in San Siro, en wij hadden moeten winnen van Celtic. Wat is nu je punt? Voetbal is voetbal. Milan krijgt het geheid lastig in glasgow. Maar dat hoef je natuurlijk niet te geloven.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Euhm, omdat wij daar zonder grootste vorm eigenlijk ook hadden moeten winnen? En ik schat een tot op het bot gemotiveerd Milan is iets hoger in dan ons toen we daar speelden
Oh wacht, even teruglezen. Ik DENK dat Milan weinig problemen zal hebben met Celticquote:Op donderdag 7 november 2013 17:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En Celtic had moeten winnen in San Siro, en wij hadden moeten winnen van Celtic. Wat is nu je punt? Voetbal is voetbal. Milan krijgt het geheid lastig in glasgow. Maar dat hoef je natuurlijk niet te geloven.
Dat mag jij denken, je totstandkoming vind ik enigszins vreemd maar afijn alsnog bestaat het recht om iets te denken voor jou.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh wacht, even teruglezen. Ik DENK dat Milan weinig problemen zal hebben met Celtic
Ik denk van wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh wacht, even teruglezen. Ik DENK dat Milan weinig problemen zal hebben met Celtic
Maakt de aankoop van Mikey nog een aantal miljoentjes duurder.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:00 schreef Syntix het volgende:
Als Milan van Celtic wint zijn we toch al gewoon kansloos? Wij winnen niet van Barca en als we dan überhaupt al winnen van Milaan uit staan ze alsnog een punt voor op ons.
Conclusie: Celtic uit was gewoon kut en in de laatste minuut een penalty tegen krijgen tegen Milaan ook.
Als je een punt pakt thuis tegen Barca, dan is winst op Milan wel voldoende. Maar goed. Laten we eerst maar gewoon proberen om derde te blijven...quote:Op donderdag 7 november 2013 20:00 schreef Syntix het volgende:
Als Milan van Celtic wint zijn we toch al gewoon kansloos? Wij winnen niet van Barca en als we dan überhaupt al winnen van Milaan uit staan ze alsnog een punt voor op ons.
Conclusie: Celtic uit was gewoon kut en in de laatste minuut een penalty tegen krijgen tegen Milaan ook.
Ajax pakt nooit een punt tegen Barcelona. Misschien als ze een handbalverdediging neerzetten en omdat Barca al geplaatst is kun je een punt pakken maar dat zou Frank nooit doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je een punt pakt thuis tegen Barca, dan is winst op Milan wel voldoende. Maar goed. Laten we eerst maar gewoon proberen om derde te blijven...
Scheelt me niksquote:Op donderdag 7 november 2013 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen een bestuursraadslid.
Barca zal wel weer een 0-4 worden ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:16 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop dat de potten tegen milan en Barca tenminste geen aanfluiting worden, en het team in een halve depressie stopt. Dan hebben we al een goede campagne gehad.
Dat inderdaad. De tweede plek in de poule lijkt me niet een realistische doelstelling. Ik vind dat FdB dat verkeerd inschat. Beter kan hij de jongens meegeven dat ze vol moeten gaan voor de derde plek en dan kan het altijd nog meezitten.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:16 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop dat de potten tegen milan en Barca tenminste geen aanfluiting worden, en het team in een halve depressie stopt. Dan hebben we al een goede campagne gehad.
Wat is het verschil dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat inderdaad. De tweede plek in de poule lijkt me niet een realistische doelstelling. Ik vind dat FdB dat verkeerd inschat. Beter kan hij de jongens meegeven dat ze vol moeten gaan voor de derde plek en dan kan het altijd nog meezitten.
Prachtig héquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prachtig hé![]()
Zijn dezelfde stillen die met ze allen op 2 Celtic fans gingen inslaan terwijl ze al gearresteerd waren. [ afbeelding ]
Ik denk dat die mensen zonder voetbal ook al idioot genoeg zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbal haalt het idiootste in de mens naar boven.
Dat ook. Maar als je dat zo ziet is het echt lachwekkend. Hoe mensen zich zo kunnen laten opnaaienquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen zonder voetbal ook al idioot genoeg zijn.
Politie had veel undercover agenten op de been hè. Hoor uit meerdere hoeken dat diegene die dat knietje gaf ook undercover was.quote:
Dat tempo was gewoon 2/3 keer hoger dan nu..quote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef stoeltafel het volgende:
Vette wedstrijd was dit, http://foxsports.nl/video/98665-samenvatting-ajax-psv.html
Ajax speelde toen echt goed zeg.
Ook heel duidelijk te zien hoe belangrijk Eriksen is. Hoe makkelijk hij ruimte creëert en altijd dreigend is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat tempo was gewoon 2/3 keer hoger dan nu..
No shit...quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Politie had veel undercover agenten op de been hè. Hoor uit meerdere hoeken dat diegene die dat knietje gaf ook undercover was.
quote:De Boer: 'Zie geen reden zondag tegen NEC veel te wisselen'
Waar Ajax-trainer Frank de Boer tegen Celtic zijn basiself nog flink wijzigde, heeft hij aangekondigd na de 1-0 zege op de Schotten dit keer weinig veranderingen door te voeren. De Amsterdammers gaan zondag op bezoek bij hekkensluiter NEC.
'Ik zie geen reden zondag tegen NEC veel te wisselen. Ook in die wedstrijd zou Siem de Jong in de spits een goede optie zijn', vertelt De Boer op de clubwebsite.
De Boer meent dat de zege op de Schotten een welkome opsteker was. 'De spelers moeten beseffen met welk gevoel ze nu in de kleedkamer zitten. Koppies omhoog en borst vooruit. Wat ze tegen Celtic hebben laten zien is de spirit en is net dat kleine zetje, dat extra’s dat nodig is.'
'Het moet bij de spelers toch een keer gaan leven dat we ook in de wedstrijd na een Europees duel, zoals zondag tegen NEC, dat moeten laten zien', gaat De Boer verder. 'Want het begint met passie en strijd. Als we zo spelen, dan zullen er meer goede resultaten volgen. Hopelijk pakken ze dat signaal op en is dit de start van een mooie reeks.'
De Boer zou tegen NEC negentig minuten een beroep kunnen doen op de van blessureleed herstelde Niklas Moisander. Lerin Duarte trainde donderdag mee met de reserves en is op de weg terug. Bojan Krkic keert binnenkort terug uit Barcelona en zal zich dan ook weer bij de groep voegen. Het herstel van Ruben Ligeon verloopt wel moeizaam. 'Maar dat Duarte en Krkic weer op de goede weg zijn is goed, we krijgen nog zware wedstrijden.'
Volgens De Boer zegt de laatste positie van de Nijmegenaren niet alles. 'NEC heeft de stijgende lijn te pakken en heeft vertrouwen opgebouwd. Wij moeten ons eigen spel spelen, maar ook het gevecht niet schuwen. Winnen van NEC betekent ook dat je lekker de interlandperiode ingaat.'
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 12:00:36Joel Veltman in selectie #oranje opgenomen #ajax reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:01 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 12:00:36Joel Veltman in selectie #oranje opgenomen #ajax reageer retweet
Het verschil is vooral mentaal wanneer het niet lukt. Juist zo'n jonge ploeg kan zich gemakkelijk van zijn stuk laten brengen wanneer een doelstelling niet gehaald wordt. Wanneer een doelstelling dan niet realistisch is, dan neem je een onnodig risico.quote:
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 12:14:09Van Gaal: 'Ik had ook Denswil kunnen selecteren, maar dat heb ik Albert Stuivenberg (bondscoach Jong Oranje) bespaard #oranje #ajax reageer retweet
Ach, gewoon om even mee te kijken. Van Gaal laat ze op deze manier weten dat ze het goed doen en hij ze in de gaten houdt. Helemaal niks mis mee, in tegendeel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:16 schreef Stiggie het volgende:
Haha toch mooi. Twee nieuwe jongens uit de jeugdopleiding die het zo ontzettend goed doen. Je ziet echt dat Denswil en Veltman het beide in zich hebben om toppers te worden. Nu nog een paar goede in de aanval uit de jeugd
Oranje selectie vind ik wel wat vroeg voor ze overigens.
Dit soort reacties werken beter als je ook quotes gebruikt en niet je argumenten van voetbalzone haalt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:41 schreef wickedmen het volgende:
Haha eerst was het van Veltman kan niks, die gaat het nooit halen en gaat bij NEC, RKC spelen en nu zijn Denswil en Veltman opeens de nieuwe Dante's en Pique van deze generatie.
Als ik dan zie dat een Van Der Hoorn dan ook wordt afgekraakt terwijl hij zijn laatste wedstrijd en tijd geleden zijn taak netjes uitvoerde, vraag ik me af wat de gemiddelde voetbalkennis hier is en of iemand hier uberhaupt wel de wedstrijden en/of trainen van Ajax volgt?
Dit is een reactie op de users van deze topic en ik lees hier altijd mee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit soort reacties werken beter als je ook quotes gebruikt en niet je argumenten van voetbalzone haalt.
Over Veltman heb ik geen verkeerde dingen gelezen hier. Die laat namelijk een enorme groei zien. Verder vind ik het erg goedkoop wat je doet, want voetbal is opportunisme. Ajax is volgens sommige nu geen favoriet voor de titel meer, maar winnen we de volgende 10 wedstrijden, dan weer wel. Zo kan het ook gaan met spelers.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit is een reactie op de users van deze topic en ik lees hier altijd mee.
Maar ben je het er niet mee eens?
En waar zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Over Veltman heb ik geen verkeerde dingen gelezen hier. Die laat namelijk een enorme groei zien. Verder vind ik het erg goedkoop wat je doet, want voetbal is opportunisme. Ajax is volgens sommige nu geen favoriet voor de titel meer, maar winnen we de volgende 10 wedstrijden, dan weer wel. Zo kan het ook gaan met spelers.
Kom eens met voorbeelden want ik heb niks slechts gelezen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat dan?
Ik deel dezelfde mening alhoewel ik die niet heb benoemd maar de meeste Ajax fans hier hebben daadwerkelijk Veltman niks genoemd en gezegd dat de kwaliteit per invidiu per groep ook niks is.
3 overwinningen op rij, en je staat gewoon weer nummer 1 in de eredivisiequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Over Veltman heb ik geen verkeerde dingen gelezen hier. Die laat namelijk een enorme groei zien. Verder vind ik het erg goedkoop wat je doet, want voetbal is opportunisme. Ajax is volgens sommige nu geen favoriet voor de titel meer, maar winnen we de volgende 10 wedstrijden, dan weer wel. Zo kan het ook gaan met spelers.
Dan heb je het niet gelezen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kom eens met voorbeelden want ik heb niks slechts gelezen.
Ik kan me wel herinneren dat sommige users hem te weinig fysiek vonden hebben of hem nog afbrandden om die fout tegen Vitesse vorig jaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
iedereen hier vond Veldman een groot talent hoor.
Blijkbaar mis je iets, zoals ik al zei ik lees hier vaak mee en tot voor woensdag tegen Celtic was Veltman niks.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
iedereen hier vond Veltman een groot talent hoor.
Als je altijd solide speelt, nooit echt uitblinkt in de samenvatting, en een blunder maakt ben je gelijk een faler. Dat is altijd zo, en zo geldt het ook voor het omgekeerdequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat sommige users hem te weinig fysiek vonden hebben of hem nog afbrandden om die fout tegen Vitesse vorig jaar.
Tegen Vitesse speelde hij ook al best aardig, nogmaals kom met voorbeelden want het lijkt alsof je het verzint.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Blijkbaar mis je iets, zoals ik al zei ik lees hier vaak mee en tot voor woensdag tegen Celtic was Veltman niks.
3:30quote:Op donderdag 7 november 2013 13:56 schreef Heeinz het volgende:
Ik weet niet of die al is langsgekomen.
In het begin ziet het er allemaal wel gezellig uit, en dan eindigt het toch weer zo
Dit. Ze gaan het allebei maken, al denk ik dat Denswil plaats zal moeten maken voor Moisander.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:04 schreef Catch22- het volgende:
Het tekent veltman en denswil dat ze na hun uitvergrootte fouten hun hoofd erbij hebben gehouden en door zijn gegaan met goed voetballen. En t is niet alsof er voor oranje veel alternatieven zijn.
90 minuten domineren.twitter:ShowMeFootball twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 15:46:43Alleen maar balbezit? Ajax (33) schoot dit seizoen nog vaker op doel dan Chelsea (32), Borussia Dortmund (29) en Napoli (25). reageer retweet
Ik ook maar dat zal wel niet gebeuren. Moisander kan volgende zomer iig vertrekken.quote:
Ik ook, maar als je Moisander gewoon opstelt heb je de kans dat je er nog een leuk bedrag voor krijgt.quote:
Totaal uit vorm dit seizoen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik ook, maar als je Moisander gewoon opstelt heb je de kans dat je er nog een leuk bedrag voor krijgt.
Gun het hem ook wel eigenlijk, sympathieke gast, prima verdediger voor Ajax.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:56 schreef j0rdiiii het volgende:
90 minuten domineren.twitter:ShowMeFootball twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 15:46:43Alleen maar balbezit? Ajax (33) schoot dit seizoen nog vaker op doel dan Chelsea (32), Borussia Dortmund (29) en Napoli (25). reageer retweet
[..]
Ik ook maar dat zal wel niet gebeuren. Moisander kan volgende zomer iig vertrekken.
Zijn er wel meer, misschien gewoon weer goed op LCV.quote:
jodennnnnquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Buitenaards voetbal
Dosier is dikker aan het wordenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:45 schreef Marsenal het volgende:
Dat van dat spandoek bij city had ik niet eerder van gehoord. Ik vind een boete voor zoiets echt onzin.
quote:That was an abysmally shite performance from us, but having cheered up today it's gotta be a good thing that we played so terribly and only got beat 1-0 away from home. Against 1 of the biggest clubs in the world, and it took an absolutely world class goal to defeat us.
quote:One thing that surprises me is the goal....that's the sort of goal you'd associate with Barça, which we've obviously been capable of defending with ease....I think that VVD and Ambrose got to tight to the Ajax players.....I'm not saying its they're fault but due to the high standard they've been playing at its a surprising one
Ik denk dat ze dat ook serieus hoog niveau zullen vinden. Dat Celtic kan er echt geen mallemoer van.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]![]()
Godverdomme
Wat voor superlatieven hebben ze wel niet nodig als ze PEC Zwolle zien?
De goal was ook gewoon van een hoog niveau, je hoeft niet zo gefrustreerd te reageren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]![]()
Godverdomme
Dat was ook het meest geniale stuk voetbal wat Ajax dit jaar heeft laten zien. By far.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
De goal was ook gewoon van een hoog niveau, je hoeft niet zo gefrustreerd te reageren.
Haha, lastig om toe te geven he.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]![]()
Godverdomme
Sigthorsson, Hoesen en? Je zou Bojan er wellicht nog onder kunnen rekenen. Daar waar over de eerste 2 louter wordt geklaagd (En terecht)quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
Precies wat we nodig hebben, nóg een spits.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:45 schreef TJV het volgende:
Elk geval waarin Siem naar het middenveld gaat moet vermeden worden.
DIT DUSquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:45 schreef TJV het volgende:
Elk geval waarin Siem naar het middenveld gaat moet vermeden worden.
Gewoon je verlies pakken en wegdoen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:43 schreef Syntix het volgende:
Luuk de Jong was echt by far de slechtste in Israël met dat Jong Oranje toernooi (inclusief Van der Hoorn). Het zou wel betekenen dat Siggy mss eindelijk eens opflikkert.
Een degelijke speler op de plek van Serero lijkt meer prioriteit te hebben. Dat moet iedereen bij Ajax toch ook zien.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:42 schreef GGMM het volgende:
Precies wat we nodig hebben, nóg een spits.
quote:Op zondag 10 november 2013 02:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een degelijke speler op de plek van Serero lijkt meer prioriteit te hebben. Dat moet iedereen bij Ajax toch ook zien.
Atouba.quote:Op zondag 10 november 2013 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wordt het volgende bashobject na Boerrigter en Serero?
Fischerquote:Op zondag 10 november 2013 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Die heeft zijn portie ook al wel gehad. Al is het wel duidelijk dat het bij hem voornamelijk aan vorm schort, want dat hij kan voetballen heeft al wel laten zien. Serero mist gewoon bepaalde kwaliteiten om op die positie voor Ajax een continue bepalende speler te worden. Die jongen doet echt zijn best, maar is als iedereen top is geen absolute uitblinker, zoals Eriksen dat in een excellerend team wel was.quote:
Heeft zat goede potten gespeeld. Waarom zou die niet voldoen danquote:
Gelukkig. Denswill doet het prima en Veltgod nog beter. Moisander was dit seizoen trouwens ook als een kneus begonnen.quote:
Hoe kan je Boerirgter en Serero als gelijke benoemen?quote:Op zondag 10 november 2013 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Die heeft er niks mee te maken. Had gewoon toegegeven dat het een hele mooie goal was. Nu maak je jezelf volkomen ongeloofwaardig.quote:Op zondag 10 november 2013 02:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wat moeten ze wel niet denken van die goal van PSV tegen Zagreb dan?
`Heb ik wel vaker gedacht na een 2-0 voorsprongquote:Op zondag 10 november 2013 14:59 schreef Stiggie het volgende:
3 Puntjes gaan in de pocket. Lekker hoor
Omdat ze niet kunnen voetballen.quote:Op zondag 10 november 2013 15:11 schreef MrStock het volgende:
Waarom worden voorzetten zó vaak tegen de man opgeschoten, een beetje erom heen draaien is er tegenwoordig niet meer bij?
Beter nou dan bij een 0-0 wedstrijd in de 88e minuut...quote:
Als het zo 2-2 wordt dan baal ik ook behoorlijk hoorquote:Op zondag 10 november 2013 15:17 schreef MrStock het volgende:
[..]
Beter nou dan bij een 0-0 wedstrijd in de 88e minuut...
Hoezo is dat grappig. Dat is gewoon van essentieel belang in ons spel. De as weetjewel.quote:Op zondag 10 november 2013 15:18 schreef CaasS het volgende:
Loopt lekker zo. Overigens wel grappig dat Ajax zo afhankelijk is van een voetballende VM en voetballende Spits
straks gewoon weer wat klasse in het elftal krijgen met duarte, fischer en bojanquote:Op zondag 10 november 2013 15:18 schreef CaasS het volgende:
Loopt lekker zo. Overigens wel grappig dat Ajax zo afhankelijk is van een voetballende VM en voetballende Spits
Maakt je ook afhankelijk. Het is niet goed om daar zo afhankelijk van te zijn imo. Ajax wil niet afhankelijk zijn van 1 uitblinkende speler als onder Jol met Suarez. Nu moet iedereen kunnen voetballen, want als er 1 tussen zit die dat minder kan loopt het direct spaak.quote:Op zondag 10 november 2013 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat grappig. Dat is gewoon van essentieel belang in ons spel. De as weetjewel.
Fischer mag eerst eens normaal gaan voetballen.quote:Op zondag 10 november 2013 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
straks gewoon weer wat klasse in het elftal krijgen met duarte, fischer en bojan
die 2 die je noemt zijn gewoon veruit het belangrijkst
quote:Op zondag 10 november 2013 15:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat ik te lui ben voor een gifje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die posities zijn gewoon van essentieel belang. Zo gek is dat toch niet. De hele opbouw wordt erdoor verzorgd.quote:Op zondag 10 november 2013 15:21 schreef CaasS het volgende:
[..]
Maakt je ook afhankelijk. Het is niet goed om daar zo afhankelijk van te zijn imo. Ajax wil niet afhankelijk zijn van 1 uitblinkende speler als onder Jol met Suarez. Nu moet iedereen kunnen voetballen, want als er 1 tussen zit die dat minder kan loopt het direct spaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |